MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 23 z 203

Autor:  toperz [ 14 maja 2010, 09:06 ]
Tytuł: 

O ile mogę wtrącić, to z oficjalnych wypowiedzi, jednak SWTOR zostanie wydane na wiosnę 2011 roku.

Jako twórca serwisu fanowskiego poświęconego wyłącznie tej grze, czytam wszystkie dostępne w sieci wywiady i wynika z nich, że w tym momencie "praktycznie" cały system jest już stworzony, i ich główną pracą jest praca nad historią, questami, oraz balansowaniem klas.

Informacje, które ujawniają są spreparowane.
Bioware ma znacznie więcej ukończone niż nam pokazują.
Dodatkowo kolejność ujawnianych informacji wydaje się być przemyślana w szczególny sposób.

Moim zdaniem wyrobią się do maja / czerwca 2011 roku.

Autor:  iniside [ 14 maja 2010, 09:11 ]
Tytuł: 

Ziom. Ciezko nie miec stworzonego systemu jak sie kupuje gotowy silnik..

Autor:  toperz [ 14 maja 2010, 09:30 ]
Tytuł: 

masz rację, że kupno silnika ma tu duży wpływ na tempo tworzenia gry,
ale silnik to jedno...
zakup silnika może znacznie skrócić tworzenie gry, ale dochodzi do tego jeszcze stworzenie świata, modeli, oprogramowanie AI co właśnie głównie miałem w zamyśle mówiąc system

Autor:  Xanth [ 14 maja 2010, 09:44 ]
Tytuł: 

W mmo engine gry to najmniejszy pikus, w porownaniu z budowa stabilnej i wydajnej infrastruktury sieciowej (w tym relacji klient-serwer).

X.

Autor:  toperz [ 14 maja 2010, 10:07 ]
Tytuł: 

Ja bym powiedział inaczej.

Infrastruktura sieciowa to podstawa MMO bez której gra nie będzie funkcjonować.
Nie sądzę zatem, by BioWare nie miał już na to rozwiązania, skoro pracuje nad grą od kilku lat.

Rozumiem także Waszą "agresję" w stosunku do nowego osobnika Waszej społeczności, bo tak to zwykle bywa na forach.

Chciałem tylko zaznaczyć fakt, że BioWare i LucasArts celowo nie odsłaniają wszystkich kart, by trzymać nas w niepewności, co podtrzymywać będzie zainteresowanie oraz dyskusję wokół gry, na którą przyjdzie nam jeszcze czekać blisko bądź ponad rok czasu.
Owszem mają jeszcze bardzo dużo do zrobienia - między innymi udźwiękowienie gry, co jak widzę dla paru osób z Was nie jest ważnym elementem gry. Dla mnie będzie to jeden z tych elementów, które być może przyczynią się jednak do pokonania obecnego lidera - WoW.

Nie mniej jednak tak jak napisałem wcześniej sądzę że gra wyjdzie w zapowiadanym Q2 2011, ponieważ do tej pory ludzie z kręgu producentów gry nie wypowiadali się na ten temat a na ostatnim Evencie EA w Londynie, jednak padła ta data. Nie rzucaliby chyba swoich słów na wiatr, skoro cała społeczność bacznie przysłuchuje się każdej ich wypowiedzi.

Autor:  GumisPLL [ 14 maja 2010, 10:24 ]
Tytuł: 

BioWare robi swietne gry wiec oto nie ma sie co martwic.

Autor:  iniside [ 14 maja 2010, 10:31 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
BioWare robi swietne gry wiec oto nie ma sie co martwic.

RAczej dopracowane i na dluzsza mete strasznie wtorne.
Jesli zdjac otoczke z ME i DA to te gry wlasciwie niczym sie nie roznia :E.


Im dluzej patrze tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze TOR bedzie jak STO. Dla fanów absolutnych a i oni mogą zacząć kręcić nosem na dłuższą mete.

Z dotychaszowych zapowiedzi wynika ze to poprostu bedzie takie Online RPG. JEsli jeszcze dorzuca do tego abonament to sie zaplacze ze smiechu, szczegolnie ze powazna konkurencja wydaje gre bez abonementy nieprownywalnie bardziej rozbudowaną. No przynajmniej tak wynika z zapowiedzi ;e.

Autor:  toperz [ 14 maja 2010, 11:05 ]
Tytuł: 

Choć nic o formach płatności na razie nie wiadomo to było coś wspomniane o mikropłatnościach (czego jestem zagorzałym przeciwnikiem).

Sądzę jednak, że abonament będzie...

Osobiście nie wierzę w gry bez abonamentu, a już w szczególności rozbudowane : ]

I chroń Cię Panie B. od porównywania STO do TOR! fail, fail, fail

Co do online RPG, to tu jak do tond zgodzę się z Tobą, ale to wynika jedynie z dotychczasowych wypowiedzi i tego co zostało do tej pory zaprezentowane.
Mi to osobiście nie przeszkadza, wiem że wielu osobom tak.
Jak na razie wszystko wskazuje na to że będzie to taki KotOR w sieci,
ale nie wiemy do końca jak rozwiązana będzie rozgrywka grupowa, więc na razie powstrzymam się od przyklejenia po prostu znaczka online RPG.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 14 maja 2010, 11:27 ]
Tytuł: 

toperz napisał(a):
do tond

Nie jestem policja ortograficzna ale sa granice.

Autor:  Oyci3C [ 14 maja 2010, 11:33 ]
Tytuł: 

O, tak zapisanego 'dotąd' jeszcze nie widziałem. Grats.

Autor:  Bloodleaf [ 14 maja 2010, 11:41 ]
Tytuł: 

Nie wiem w jaki sposób nie ujawnianie info ma skłonić nas do niecierpliwego czekania na TOR , widocznie nie ma niczego ciekawego do ujawniania, spójrzmy chociaż na GW2 , z dnia na dzień ujawniają coraz więcej a hype rośnie oj rośnie.

Z tego co czytałem w TOR ma być abo + mikropłatności i o ile mikrotransakcje nie przeszkadzają mi w grach typu GW bez abo to w tych gdzie jest i abonament i producent próbuje jeszcze wycisnąć graczy do cna tym systemem to już.. :roll:

Autor:  Xanth [ 14 maja 2010, 12:41 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
BioWare robi swietne gry wiec oto nie ma sie co martwic.

Ale nie ma zadnego doswiadczenia z mmo, wiec roznie moze byc. Co z tego, ze fabularnie gra moze byc majstersztykiem, jak sieciowo moze kulec i kaszlec? Pamietacie poczatki WoWa, lagi i ciagle pady serwerow? ;)

X.

Autor:  Plutonka [ 14 maja 2010, 13:28 ]
Tytuł: 

Czytam o tej grze i mam wrażenie, że już gdzieś widziałam ten scenariusz.
Po grze w WAR i AoC podchodzę już bardzo sceptycznie do wszelkich produkcji opartych na Wielkim Uniwersum Opisanym Pierdyliard Razy.
Każda z tych gier miała być przełomowa, a po premierze okazywało się, że większość pary poszła na Oddanie Klimatu Wielkiego Uniwersum, a zabrakło czasu i pieniędzy na Grę.

Mnie osobiście interesuje teoria gry, różne profile graczy, ich cele, upodobania i ambicje. Mechanizmy tworzące społeczności, oraz to, jak dana gra pozawala na synergię współpracy i rywalizacji. I po raz kolejny otrzymuję opis tego, jakie to Wielkie Uniwersum będzie wspaniałe i klimatyczne. Ja mam dosyć.

Autor:  tomugeen [ 14 maja 2010, 13:34 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Mnie osobiście interesuje teoria gry, różne profile graczy, ich cele, upodobania i ambicje. Mechanizmy tworzące społeczności, oraz to, jak dana gra pozawala na synergię współpracy i rywalizacji. I po raz kolejny otrzymuję opis tego, jakie to Wielkie Uniwersum będzie wspaniałe i klimatyczne. Ja mam dosyć.

Niestety SWTOR nie bedzie pelnoprawnym mmo. Raczej multiplayer z rozbudowanym lobby, jak sie uda to moze troche wiecej (wow). Pewnie da sie w 90% grac solo.
Ot, gierka do popykania przez miesiac.

Autor:  Plutonka [ 14 maja 2010, 13:45 ]
Tytuł: 

GW też nie jest MMO, a jednak oferuje kapitalny jak dla mnie temaplay. Chodziło mi ogólnie o taki trend - nakręcania ludzi na bliżej nieokreślony klimat i świat, podczas gdy cała mechanika spychana jest na drugi plan. IMO powinno być odwrotnie

Autor:  Nyx [ 14 maja 2010, 14:20 ]
Tytuł: 

Tylko patrzac juz na zapowiedz, GW2 jest gra mmorpg pelna gemba.

Autor:  Kassei [ 14 maja 2010, 14:33 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Czytam o tej grze i mam wrażenie, że już gdzieś widziałam ten scenariusz.
Po grze w WAR i AoC podchodzę już bardzo sceptycznie do wszelkich produkcji opartych na Wielkim Uniwersum Opisanym Pierdyliard Razy.
Każda z tych gier miała być przełomowa, a po premierze okazywało się, że większość pary poszła na Oddanie Klimatu Wielkiego Uniwersum, a zabrakło czasu i pieniędzy na Grę.
Tak na dobrą sprawę zarówno funcom jak i mythic nie mieli do końca pomysłu na te gry. AoC pierwotnie miał być całkowicie inną grą, którą na jakimś tam etapie postanowiono zrobić bardziej wow-like i pierwotny (imo lepszy w założeniach) projekt poszedł do kosza w związku z czym dostaliśmy totalnego gniota bez ładu i składu. WARa też na początku robił ktoś inny, potem projektem zajęła się ekipa z DAOC i choć przepis na sukces wydawał się banalny - zrobić daoc w świecie warhammera - to udało im się to spierdolić... choć głównym powodem była chyba tutaj przedwczesna premiera, która pociągnęła za zbyt sobą wiele uproszczeń i kompromisów w stosunku do i tak nie do końca idealnego projektu.
Bioware wyszło z innego założenia - robi po prostu KOTOR'a w wersji multiplayer i nie mydli ludziom oczu, że to będzie coś innego. Ja osobiście bardzo żałuję, że nie będzie to gra pokroju starego SWG, ale życzę chłopakom powodzenia.

Plutonka napisał(a):
Mnie osobiście interesuje teoria gry, różne profile graczy, ich cele, upodobania i ambicje. Mechanizmy tworzące społeczności, oraz to, jak dana gra pozawala na synergię współpracy i rywalizacji.
SWTOR taki nie będzie. To ma być coś na kształt DDO (dopracowane instancje) połączonego z LOTRO (wierne oddanie klimatu, zwiedzanie świata, wątki fabularne). Gra w SWTOR będzie polegała na bieganiu solo, albo w grupie i zachwycaniu się fabułą czy otoczeniem, piernicząc o dupie marynie na voice chacie sącząc zimnego browara :) Moim zdaniem takie gry też mają miejsce bytu na rynku i stosunkowo duże grono odbiorców szczególnie, że to Star Wars.

Autor:  toperz [ 14 maja 2010, 14:39 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Nie wiem w jaki sposób nie ujawnianie info ma skłonić nas do niecierpliwego czekania na TOR , widocznie nie ma niczego ciekawego do ujawniania, spójrzmy chociaż na GW2 , z dnia na dzień ujawniają coraz więcej a hype rośnie oj rośnie.

Ależ przecież BioWare ujawnia coraz to nowe informacje, z tym że co tydzień :) być może spowodowane jest to koniecznością rozłożenie przekazu informacji na czas oczekiwania gry i... na większe Eventy.

Bloodleaf napisał(a):
Z tego co czytałem w TOR ma być abo + mikropłatności i o ile mikrotransakcje nie przeszkadzają mi w grach typu GW bez abo to w tych gdzie jest i abonament i producent próbuje jeszcze wycisnąć graczy do cna tym systemem to już.. :roll:


No jeżeli wprowadzą obie opcje to też nie będę pocieszony z tego tytułu.


Xanth napisał(a):
Ale nie ma zadnego doswiadczenia z mmo, wiec roznie moze byc. Co z tego, ze fabularnie gra moze byc majstersztykiem, jak sieciowo moze kulec i kaszlec? Pamietacie poczatki WoWa, lagi i ciagle pady serwerow?


Blizzard też nie miał :P - stąd lagi,
Twórcy Age of Conan podobno mieli - i co z tego, gra ruszyła nie ukończona i też były problemy z serwerami.
Wszystko się zobaczy.

I przepraszam za gramatykę / ortografię :P

Autor:  Plutonka [ 14 maja 2010, 14:59 ]
Tytuł: 

Kassei: no nie będę się kłócić, bo na pewno jesteś bardziej rozeznany w temacie, ale na oficjalnej stronie stoi:

Cytuj:
Is this a MMO?
Yes, Star Wars: The Old Republic is a MMO, or “massively multiplayer online game”. Star Wars: The Old Republic will allow thousands of players to explore, adventure, and fight in a single game session.


To co oni wreszcie robią? :D

Autor:  Oyci3C [ 14 maja 2010, 15:01 ]
Tytuł: 

Wszystko zależy od swojego własnego tłumaczenia MMO.

Idąc tym tropem można nazwać Diablo 2 MMO.

Strona 23 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team