MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 23 z 87

Autor:  Kole0 [ 8 lut 2012, 01:25 ]
Tytuł: 

chodzi o to, ze biegniesz sobie i widzisz przepasc a tam dalej jakies fajne krajobrazy i ocean i nie mozesz z tego spasc, bo jest sciana a to co w tle to tylko background.

Autor:  Kabraxis [ 8 lut 2012, 04:03 ]
Tytuł: 

"chodzi o to, ze biegniesz sobie i widzisz przepasc a tam dalej jakies fajne krajobrazy i ocean i nie mozesz z tego spasc, bo jest sciana a to co w tle to tylko background."


LOLZ

Sciany sa dlatego bo to jest wyspa zawieszona w powietrzu (czyta otoczona jakas mega szczelina) i po to zebys sie nie wkurwial jak spadniesz przez przypadek. I daletego ze to jest pierwsza instancjonowana osobno zona startowa dla noboow.

A to w tle za ta przepascia to nie obrazek, tylko pozostale dwa (czy tam trzy?) kontynenty i inne zony. Wlaczales choc raz mape zeby zobaczyc dlaczego to tak wyglada? Czy sobie piszesz tak dla zjebu glupoty?

Jakie obrazki lol? To chyba w TORze sa takie wynalazki. :)

Swiat gry jest calkiem otwarty, ot.... tu np fajny przyklad jak wysoko mozna wylezc:

http://www.youtube.com/watch?v=D0LIX11A ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=pjFDv1UYn8k (od 1:10 - ta.... niewidzialne sciany i obrazki w tle... lol).

Nie bronie gry..... absolutnie... poprostu dementuje bzdury, ktore sa produkowane na tym forum jesli chodzi o co poniektore gry w stopniu wrecz zatrwazajacym (najwiecej to chyba o azjatyckosci, niby azjatyckim sposobie designu i docelowym targecie GW2).

Z tego co wiem to po lvl 10 czy tam 15 nie ma zadnych niewidzialnych scian i swiat gry jest "normalny" - tj. otwarty. Natomiast czy sa loadingi miedzy zonami to nie wiem - przy takim poziomie grafiki pewnie sa.

Dotego przelecialem przez wszytkie dostepne ingame mapki i porownujac z ta startowa zona to powierzchniowo swiat mocno daje rade (tak ze 3 azy RIFT spokojnie)

Tak wiec nie pierdolta plx.


A co do potencjalu to tak: wlaczylem gre i ona:

1. dziala
2. szybko chodzi
3. ma ladna grafike
4. ciekawy (w porownaniu z innymi MMO) combat, ktory napewno nabiera rumiencow wraz z rozwojem postaci
5. z mapy wynika ze jest duzy i otwarty swiat do zwiedzania

To juz o wiele wiecej i o wiele lepsze wrazenie niz wywarl na mnie super hit - SWTOR. Dlatego widze potencjal - jak ktos ma z tym problem to /care ale niech nie pisze bzdur a jakis obrazkach w tle.

Autor:  Perrin [ 8 lut 2012, 06:59 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Nie bronie gry..... absolutnie...


Jako postronny obserwator muszę przyznać, że bronisz. Na dodatek lobbujesz na jej korzyść ;).

Autor:  Kole0 [ 8 lut 2012, 07:08 ]
Tytuł: 

a bo kabra zmienny jest.

najpierw twierdzi, ze jest to pierwsz gra ktora wywalil z dysku zanim zagral, teraz nagle juz ja ma na dysku i wychwala, a za 2 tyg bedzie narzekal ze kolejne gowno(patrzac swtor wise lol).

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2012, 07:28 ]
Tytuł: 

Kurde nawet nie udało mi się wbic na serwer :/

Autor:  candidoser [ 8 lut 2012, 07:30 ]
Tytuł: 

Mala polemika;)
Niewidzialne sciany sa zjebane, koniec, kropka;) Jak sie spieprze na dol, to bedzie to tylko moja wina. Ale nie potrzebuje jakis zabezpieczen dla sprawnych inaczej. Natomiast fakt, ze nie przeszkadza to w normalnej rozgrywce, bo wystepuja tylko (?) na granicach mapy. Sam pomysl jest natomiast dla mnie na tyle dziwny, ze o tym wspomnialem
Combat. Nie da rady zrobic podstawowego 'tricku' czyli prowadzic ognia idac tylem. Z dwoch powodow:
- postac nie potrafi chodzic tylem (wcisniecie backpedal oznacza, ze postac odwraca sie o 180 stopni i probuje "wybiec" z ekranu; gwoli scislosci jest to jednak mniej upierdliwe niz myslalem)
- postac nie potrafi strzelac w biegu (odpalenie skilla = stanie w miejscu); podejrzewam, ze przyczyna jest proba wprowadzenia balansu melee/range
Co jeszcze.... maly zasieg. Czyzby kolejna proba balansu? Z drugiej strony moze pozniej w 'talentach' da sie to chociaz troche zwiekszyc.
Poczatkowe moby sa strasznie wolne. Sumujac razem te wszystkie punkty otrzymujemy niestety malo dynamiczny combat. Moba da rade sprzatnac w zasadzie stojac w miejscu i spamujac jeden spell. Zanim do nas sie doczlapie, zostaje mu energii na 2-3 strzaly. Wystarczy lekko sie odsunac w bok i strzelac dalej. Tym bardziej, ze pod sam koniec, mob pada na ziemie i juz nas nie atakuje.
Nie wiem, moim zdaniem to na dzien dobry powinny na nas czekac jakies moby strzelajace, moze dynamika by troche podskoczyla.

Cp dp tegp. ze to dopiero poczatek. Mam to gdzies. Wychodzi na to, ze to kolejna gra w stylu "wiem, ze jestem nudna, ale wbij 50 leveli, to zobaczysz jaka potrafie byc zajebista". Taaa, tyle, ze pewnie po 30 levelach padne z nudow.
No i dlaczego znowu(!) na dzien dobry mam tylko jeden skill? Jakbym dostal np. 5(z ktorych daloby sie poskladac jakas strategie) to bym juz nie ogarnal, czy jak? (tak, wiem to w ogole zarzut w kierunku mmo, a nie tylko Tery)
Graficznie jest niezle. Pedo-porno klimaty nie jebia az tak po oczach (w miescie moze byc gorzej).

Na pewno free target to dobry kierunek. Natomiast pierwsze wrazenie nie jest zbyt dobre. Mialo byc dynamicznie, a niestety nie jest.
Cos mi sie wydaje, ze Tera to bedzie taki Kinect - niby cos przelomowego, ale technicznie niedopracowanego.

No nic, zobaczymy jak bedzie w nastepnych testach.

Autor:  Atherius [ 8 lut 2012, 08:10 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
a bo kabra zmienny jest.

najpierw twierdzi, ze jest to pierwsz gra ktora wywalil z dysku zanim zagral, teraz nagle juz ja ma na dysku i wychwala, a za 2 tyg bedzie narzekal ze kolejne gowno(patrzac swtor wise lol).


Kobieta zmienną jest. :D
Btw też miałem kilka razy sytuację, gdy skreślałem dany tytuł na starcie, żeby w rezultacie się do niego przekonać i nawet wciągnąć. ;>

Autor:  szwejos [ 8 lut 2012, 14:00 ]
Tytuł: 

za chwile się zaczyna kolejny test, będzie dziś od 14 do 18

https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=30229

Autor:  iniside [ 8 lut 2012, 14:06 ]
Tytuł: 

Lol. Od 14 do 18 to oni sobie w dupe mogą wsadzic ;<

Autor:  DirectC [ 8 lut 2012, 14:09 ]
Tytuł: 

o 18 do domu idą NO

Autor:  Viracept [ 8 lut 2012, 14:12 ]
Tytuł: 

Od 14 do 18. No kurwa, termin w sam raz dla dzieci i bezrobotnych.

V.

Autor:  sula [ 8 lut 2012, 14:22 ]
Tytuł: 

Pewnie w weekend będzie prewiew taki jak miałbyć w zeszły weekend.

Teraz to stress-testy tylko robią afaik.

Autor:  candidoser [ 8 lut 2012, 14:59 ]
Tytuł: 

stress test, jak ludzie w pracy siedza?;)

Autor:  Atherius [ 8 lut 2012, 15:07 ]
Tytuł: 

A to z pracy nie łaska się zalogować ? ;>

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2012, 15:51 ]
Tytuł: 

Hmm nie wiem graficznie Aion mi się bardziej podobał.

Autor:  Niah [ 8 lut 2012, 16:02 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Hmm nie wiem graficznie Aion mi się bardziej podobał.


był bardziej "słoneczny"? :P

Autor:  Templair [ 8 lut 2012, 16:05 ]
Tytuł: 

Przynajmniej chodzi to ok. Generalny feel? Pierwsze dwa levele: "Oooo fajne". Kolejne dwa levele: "Bleh" :< ...

T.

Autor:  warhameron [ 8 lut 2012, 16:09 ]
Tytuł: 

http://login.ign.com/prime/promos/tera/?_cmpid=ign1486

Autor:  raggnarok [ 8 lut 2012, 16:13 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
Przynajmniej chodzi to ok. Generalny feel? Pierwsze dwa levele: "Oooo fajne". Kolejne dwa levele: "Bleh" :< ...

T.


Mi sie od razu nie spodobalo. Do dupy jest interface bez kursora mychy.

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2012, 16:14 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
był bardziej "słoneczny"? :P


hehe nie po prostu miał mniej mydlaną grafikę :) no chyba że tutaj włączą jeszcze pierdyliard opcji w retailu, ale przyznam że naprawdę chodzi bez żadnego zająknięcia to przynajmniej na plus.

Strona 23 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team