MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

League of legends
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35334
Strona 23 z 194

Autor:  Nokiu$ [ 3 kwi 2011, 00:41 ]
Tytuł: 

Kurwa, ja myślałem, że nie wrzucą teraz Lee Sin i swoje punkciki przeznaczyłem na zjebanego Trundla. AWWW!


Dana, zarzuć nickiem, to można coś powalczyć tu i ówdzie.

Autor:  italios1 [ 3 kwi 2011, 00:42 ]
Tytuł: 

LOl to gowno, w ktore gralem bo bylo mi szkoda 30$
Trzeba bylo kupic HON jak kosztowal 10$...
Nie wiem jak wam ale mi LoL kojarzy sie z dzieciakami , ktorym znudzil sie metin czy inna tibia.

LoL dla casuali, HoN dla pro.

Autor:  Atherius [ 3 kwi 2011, 00:49 ]
Tytuł: 

lol

Autor:  Dana [ 3 kwi 2011, 01:04 ]
Tytuł: 

Definitywnie italios, I dlatego LoL ma ponad dwukrotnie większą reprezentację w Electronic Sports League.

I w przeciwieństwie do LoLa, HoN w ogóle nie znajduje się na liście gier World Cyber Games.

pro jak chuj :D so tense !

-

Nick taki sam jak na forum.

Autor:  italios1 [ 3 kwi 2011, 01:19 ]
Tytuł: 

CHodzi mi o sama rozgrywke. Teleport w lolu i wolniejsze wszystko...Po dlugiej przerwie w HoN jak pierwszy raz zagralem na servie non stats to myslalem, ze te servery sa "przyspieszone" rotfl

Autor:  Kole0 [ 3 kwi 2011, 01:32 ]
Tytuł: 

LoL figuruje jako 'sponsored game' czy jak to sie nazywa. Riot dofinansowuje impreze w zamian za wystapienie gry w evencie.
Poszperam zaraz i podam ci source.

To tak jak powiedziec ze WoW to prawdziwy esport bo bedzie na WCG, kiedy byl poll jaka gra z mmo ma byc na turnieju, i wow zaszczytnie wygral z takimi hiciorami jak Runes of Magic czy Aion - come on...

Autor:  Dana [ 3 kwi 2011, 02:00 ]
Tytuł: 

To tylko świadczy o tym że Riot, pomimo iż gra jest darmowa, ma kasę i chęci by ją promować.

Zresztą mniejsza o to, każdy gra w co chce. Tak, LoL jest łatwiejszy do opanowania (easy to learn, hard to master jak mówią), dlatego w nią gram. W HoNa grałem w becie i mi wystarczyło.

Autor:  Lordrigar [ 3 kwi 2011, 12:09 ]
Tytuł: 

W przyszlym tygodniu zasiade troche popykac znowu to mozna by cos ustawic

Autor:  zaboleq [ 3 kwi 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

Czy ktoś może się wypowiedzieć co do "Master Yi" ?? Czy lepiej go robić na dps/crit czy tylko AP?? Ma ktoś jakieś większe doświadczenia :)??

I pytanie nooba: co dokładnie daje 1 punkt AP?

Autor:  Dana [ 3 kwi 2011, 15:10 ]
Tytuł: 

Jeden punkt AP daje jeden AP.

Różne skille mają różny przelicznik.

Skill A zadaje 100+(0,9) damage. Czyli 0,9 z każdego punktu AP zostaje dodany do obrażeń. Tj. przy 100 AP dodatkowo będzie to 90.

Yi robi się pod AS/AD. mobafire.com

Autor:  Nokiu$ [ 3 kwi 2011, 21:22 ]
Tytuł: 

Ja YI robię tylko pod AP. Ludzie początkowo protestują, że to lame i że usless, ale jak kończę gre z 17/5/~, to już grzecznie siedzą. Czego potrzebujesz? Przede wszystkim z 500~ AP, Lich Bane i oczywiście klepsydrę. Niezłe komba można sadzić, a jak na ulti wpadniesz w teamfight i kogoś upierdolisz, to już tylko patrzeć, jak strzelasz penta.


A, no i warto dodać, że jak przeciwny team nie ma stuna, to twój heal > all. No kurwa, nie ma opcji, żeby Cię ujebali lecząc się po 350/sec i mając około 350 arm i MR.


Ale to raczej zabawa, nikt na poważnie nie bierze takiej rozgrywki. Nie gra się AP Yi w ranked ani na jakiś tam zawodach.

Autor:  CheGee [ 4 kwi 2011, 01:25 ]
Tytuł: 

true ap yi nsizczy. Sam w ten sposob bardzo duzo gram. Heal tankuje turety na 5 lvlu. Masakryczny dmg z q. Z ta klepsydra sie nie zgdze jest imo useless juz lepiej majac troche ap zlozyc rabadona. Klepsydra canceluje heal. Ap i cooldowny podstawa, troche magic pene troche many i hp. flash + ghost ftw.

Autor:  Lordrigar [ 4 kwi 2011, 02:42 ]
Tytuł: 

tiaa ;)

Kabaraxis gra moze? bo wlasnie trafilem niezlego noobka o nicku Kabaraxas :D

Autor:  Kabraxis [ 4 kwi 2011, 06:12 ]
Tytuł: 

Niestety nie gram ani w LoL ani w HoN ani w DOTA. :)

Autor:  Lordrigar [ 4 kwi 2011, 10:19 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Niestety nie gram ani w LoL ani w HoN ani w DOTA. :)


Aj :(, a juz myslalem ze randomowo na kogos z was trafilem

Autor:  zaboleq [ 4 kwi 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

Pytanie :

AP to attack power czy ability power? Bo widzę, że w itemach występuje zarówno jedno jak i drugie.

Autor:  italios1 [ 4 kwi 2011, 14:14 ]
Tytuł: 

TO drugie.

Autor:  Dana [ 4 kwi 2011, 15:49 ]
Tytuł: 

Nie ma czegoś takiego jak Attack Power, jest Attack Damage.

Autor:  Farod [ 4 kwi 2011, 22:47 ]
Tytuł: 

za duzo wowa :)

Autor:  zaboleq [ 5 kwi 2011, 07:42 ]
Tytuł: 

Co do Yi -> rozumiem, że AP jest cool ale z tego co widzę, z AS/AD można zrobić dużo więcej chyba... Problem polega na tym, iż samym AP nie zabijemy bo jak? Mając mało AD jesteśmy zdani tylko na dmg ze skilli. Nadal atakujemy wolno i ze normal hita dmg też jest niski. Owszem, na cripach dmg niszczy, z Q dmg też nie jest zły ale ale no cóż. Testował ktoś AD/AS z LS?

Strona 23 z 194 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team