MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 23 z 60

Autor:  Mendol [ 9 wrz 2010, 00:08 ]
Tytuł: 

ruskie czolgi nie wygladaja jeszcze tak zle.
w retailu dojda chyba jeszcze amerykanskie, angielskie i z czasem japonskie?

mam dylemat pomiedzy medium a heavy hehe. chociaz pewnie jak bedzie 'zgrany' pluton to jakos sie dobierzemy.

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2010, 00:24 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ruskie czolgi nie wygladaja jeszcze tak zle.
w retailu dojda chyba jeszcze amerykanskie, angielskie i z czasem japonskie?

USA jako pełne drzewko, reszta jako premium,lub za zajęcie odpowiedniej prowincji w wojnach klanów.Ma być giełda, więc 7TP każdy będzie mógł wymiatać.
Cytuj:
mam dylemat pomiedzy medium a heavy hehe. chociaz pewnie jak bedzie 'zgrany' pluton to jakos sie dobierzemy.

HT jest dla mięczaków. Tylko MT.Nie ma to jak grzać 40/h i dostać z arty centralnie w silnik...
roball napisał(a):
Rajt, skad key wziac?

http://world-of-tanks.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=111
http://www.cdaction.pl/news-13990/world-of-tanks-kody-do-wersji-beta-bardzo-duzo-kodow.html
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,102651,8153752,Chcesz_zagrac_w_World_of_Tanks__Rozdajemy_tysiac_kluczy_.html

Autor:  Karol66 [ 9 wrz 2010, 00:43 ]
Tytuł: 

Mi się strasznie podoba granie arty ale to zabawa pod solo i koniecznie jako backup tank bo bardzo łatwo zginąć zaraz na początku gry.
Dobre arty (nawet jedno) potrafi "wygrać grę" i poza tym jest super money makerem.
Na panterze (w którą władowałem ok 3 mln) mi wychodziła średnia za grę (po 100 starciach liczyłem) 6k na czysto.
Na grilu (ok 1 mln przy czym podobny efekt się uzykuje wydając 400k) 12k na czysto (dalej mówie o średniej z XXX gier).
Samo wejście do gry, jeden trafiony czołg, wyjście i zaliczenie przegranej - 6k po odliczeniu napraw.
Humelek jest ponoć jeszcze lepszy ale nie mam teraz na niego kasy bo kupuje T43 żeby obczaić co w nich jest takiego dobrego (jak dotąd granie T35/85 to koszmar :) ).

Mendol napisał(a):
mam dylemat pomiedzy medium a heavy hehe. chociaz pewnie jak bedzie 'zgrany' pluton to jakos sie dobierzemy.


Warto sie dobrać mniej więcej pod kątem mobilności (czyli generalnie da się miksować np. medium z TD ale już z heavy raczej ciężko chyba że mowa o IS-7).
IMO nie masz co się zastanawiać nad heavy bo zanim dojdziesz do czegoś sensownego w heavy to się beta skończy :)
Idz w "semi heavy" - pantera jest do tego idealna.

Autor:  Mendol [ 9 wrz 2010, 07:18 ]
Tytuł: 

w becie to nie sadze zebym 'wysiadl' z 3001P ;) ale niestety w wersji 'podstawowej' jest niegrywalne hehe. natomiast do robienia kasy i 3001H i P sa calkiem ok. srednio zarabiam 7-10k na gre (no chyba, ze zgine gdzies zaraz na poczatku to wtedy wychodze 1k na plus).

tak sie troche rozmarzylem z tymi heavy hehehe.

Autor:  Neonin [ 9 wrz 2010, 07:45 ]
Tytuł: 

Ja się zastanawiam nad tym największym działem do JagP (105) - pytanie czy ktoś używa / używał i dlaczego jest lepsze gorsze od tego wcześniejszego (88 PAK 43 chyba)?

Wczoraj przeżyłem piękny moment - IS 4 trafiony fartownie w ammo rack wybuchł po 1 strzale :) (a już żegnałem się z życiem hehe)

Autor:  Matkall [ 9 wrz 2010, 15:25 ]
Tytuł: 

Ja uzywalem sporo i jednego i drugiego.
88'ka to wysmienite dzialo do walki na duzy dystans, jest celne i szybkie ale niestety zadawane przez niego dmg jest, ze tak ujme nie powalajace, zbiera sie srednio od 5 do 15% procent wysokim tierom w zaleznosci od miejsca trafienia oczywiscie (nie biore pod uwage trafien krytycznych). Z tym dzialem trzeba grac "dynamicznie" jak na TD'ka czyli nie probowac na sile zniszczyc odleglego celu tylko pokasac troche i zmiana miejsca, gdyz trzeba oddac sporą ilosc strzalow co powoduje szybkie wykrycie naszej pozycji. Ciezej jest "w zwarciu" gdyz wtedy potrzebujemy wyeliminowac przeciwnika natychmiast bo inaczej wiadomo... Reasumujac, jezeli chcemy trafiac czesto, celnie i nie zraza nas to, ze nie zabijamy "jednym strzalem" to swietny i na dodatek ekonomiczy sprzet.
105'tka natomiast jest juz dzialem gdzie "czuje sie ta moc", ale nie da sie grac tak jak z 88'ka, trzeba mocno rachowac strzaly (mniejsza celnosc i drogie pociski). Mozna juz mieszac amunicje AP i HE, lepiej sie sprawuje w "obronie" czyli jak cos nas dopada i zaczyna "tanczyc" wokolo wtedy jego moc moze uratowac nam tylek. Mozna smialo walic w ciezki sprzet na sredni i maly dystans a i jak nadazy sie okazja zagrac agresywnie i probowac trafiac od tylu lub boku w zadymie na male dystanse.
Do obydwu stosuje -10% loading time, "wentylacje" i camo. Camo wiadomo, -10%... przydaje sie szczegolnie przy 105'tce a wentylacja maxuje skile zalogi na 116% co podnosi miedzy innymi celnosc...
Od siebie dodam, ze istotne jest dokladne wybieranie pozycji do strzalu, imo bledem jest granie typu "o juz go widze wiec staje i wale" trzeba wytrzymac nawet jak korci i ustawic sie w takim miejscu aby mozna bylo natychmiast bezpiecznie sie wycofac (czyt. miec za co itp.). Nie ignorowac lekkich i srednich czolgow w poblizu podczas strzelania do odległych celi, starac sie trzymac albo bardzo z tylu albo jak juz to przy swoich. Nie robic za scouta :) Zawsze planowac trasę na dwa, trzy "krzaki, domki, gorki" na przod !

Autor:  Mendol [ 9 wrz 2010, 15:32 ]
Tytuł: 

Mat, zaloz jakas szkolke dla poczatkujacych. bedziemy goldem placic ;)
ty bedziesz prowadzil zajecia praktyczne, Karol - teoretyczne :)

Autor:  Neonin [ 9 wrz 2010, 15:39 ]
Tytuł: 

No widzisz jak nawet w 88 zmieniam typ ammo ;). DO czołgów light/medium/ pierwsze heavy strzelam AP. Ale do HT tier7 w górę strzelam HE bo większa szansa na jakiegoś fartownego crita.

Zmartwiłeś mnie że do każdego działa trzeba kupić osobny ramer :(

Noob pytanie - ile skili może mieć załoga - po jednym czy też można wszystko wiskilować załodze?

Autor:  Mendol [ 9 wrz 2010, 16:00 ]
Tytuł: 

eh ten 3001P jest wolniejszy od td, a dmg sredni.
i jestem na strzal z heavy :)

policzylem i upgrejduje tego 3001p. po zakupie wiezy mozna juz czasami nawet cos trafic i zabic :)

Autor:  Matkall [ 9 wrz 2010, 16:00 ]
Tytuł: 

Nie, nie rammer jeden do obydwu. Mialem na mysli ogolny rozklad dodatkow, nie kazdy stosuje rammera przy 88'tce bo ona i tak jest "szybka".
Puki co kazdy zalogant moze miec jeden dodatkowy skill. Chyba, ze jak dobije do setki to mozna cos jeszcze (?).

Autor:  Viracept [ 10 wrz 2010, 01:09 ]
Tytuł: 

Pomykam wymaksowanym t44 i muszę przyznać, że się mi gran kozacko. Jedyny minus, że działa ma niestety marne.

V.

Autor:  Neonin [ 10 wrz 2010, 07:34 ]
Tytuł: 

No t44 to chyba będzie moje docelowe "cacko". Długo się wahałem czy skilować do pantery czy do t44 i chyba jednak wolę t44. Kolesie, którzy nimi grają robią cały czas niezły bajzel u wroga.

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2010, 08:49 ]
Tytuł: 

no maja niezlego speeda, to trzeba przyznac.
ale ja chyba pozostane przy niemieckich - chociaz nie widzialem jeszcze 'ogarnietego' gracza, ktory jezdzil panthera.
ja po zupgrejdowaniu swojego 3001 juz moge jechac do przodu, nawet kv udalo sie wczoraj zdjac ;)
niestety przerazaja mnie tylko ilosci expa potrzebne do zdobycia kolejnych tierow ;/

Autor:  InkubPendragon [ 10 wrz 2010, 10:47 ]
Tytuł: 

Jak drugi skill dobije do 100 otwiera sie mozliwosc robienia kolejnego skilla. Mialem tak przed wipem. Ogolnie na stracie zalogi stacilem w ...uj... Mialem wymaksowane zalogi, wymaksowany jeden skill dodatkowy i prawie wymaksowany drugi.

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2010, 10:58 ]
Tytuł: 

btw. jakis klanik w retailu planujemy?

Autor:  Viracept [ 10 wrz 2010, 11:30 ]
Tytuł: 

Montujemy klanik na retail Mendol koniecznie.

V.

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2010, 12:13 ]
Tytuł: 

btw postawilismy mumble wiec jak ktos chcialby pogadac wieczorem to dajcie znac :)

Autor:  V [ 10 wrz 2010, 13:33 ]
Tytuł: 

Chetnie bym z wami pogral , ksywka in game solarisUrbiuo :)

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2010, 13:45 ]
Tytuł: 

abey, neonin


Karol/Mat - mam 3001P (zupgrejdowany ladnie) mozna juz z niego niezle postrzelac.
ale pojawia sie pytanie. czy kupic do niego silnik porsche za 12000 expa,
czy zbierac juz lepiej na 3002?
(porsche pozniej jest do wykorzystania tylko w heavy tanku).

Autor:  Karol66 [ 10 wrz 2010, 16:00 ]
Tytuł: 

Kupuj, kupuj.
Przeskok z 3002DB na pantere zajmię Ci trochę czasu a opłaca się mieć zawsze 2 czołgi na chodzie.
Więc jak Ci bedą spuszczali bęcki w 3002DB "prosto z salonu" to będziesz odreagowywał na swoim błyszczącym i wypicowanym 3001 :)
Chyba że nie masz juz golda na druga załogę i tą z 3001 będziesz przenosił do nowego.

Strona 23 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team