MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Civilization V
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37350
Strona 23 z 33

Autor:  raggnarok [ 6 paź 2010, 17:42 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Ja mialem na prince tak ze jedna z cywilizacji miala miasto w samym srodku afryki, zdazyli wybudowac 4 wondery i zdobyc kilo innych rzeczy, i dopiero kolo 150tury postawili drugie miasto.

Teraz gralem japonia na cultural victory, ale jakos sie rozroslem z powodu wypowiedzianych mi wojen :(.


Jak grasz na cultural vic. to radze nie podbijac zbyt duzo miast - im wiecej miast, tym drozsze sa te kulturalne perki. Najlepiej 2-3 miasta blisko siebie, a jak jeszcze w dobrych miejscach to praktycznie jest to kwestia czasu zanim wygrasz. Bardzo nudne zwyciestwo :)

Autor:  Sparth2 [ 6 paź 2010, 20:12 ]
Tytuł: 

Jest w V One City Challenge czy tego tez poskapili? :P

Autor:  pooma [ 6 paź 2010, 20:41 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
Jest w V One City Challenge czy tego tez poskapili? :P

Jest

Autor:  GumisPLL [ 6 paź 2010, 23:25 ]
Tytuł: 

Ja teraz na Kingu gram i fajna sytuacja.

Komp atakuje moje miasto mala aremka w grupie 6 jednostek.No to ja load i kupuje armate za $ a komp nagle wytacza dwie mimo ze wczesniej ich nie bylo.

Autor:  Stobek [ 7 paź 2010, 01:03 ]
Tytuł: 

U mnie komp na kingu wkolko mowi ze moja armia to posmiewisko, wypowiadaja mi wojne w 2 i dostaja w pape bo moja artyleria zmiata wszystko a oni ida jak na rzez. Bezsensu taka wojna jak Ai niemysli, czasem atakuje ze ja trace 10% hp a oni cala jednostke. Mam nadzieje ze to poprawia bo taka gra to poprstu nuda, chyba ze grac bez artyleri, ale to ciezko skoro oni sami uzywaja;p.

Autor:  Nestor [ 7 paź 2010, 08:22 ]
Tytuł: 

Mnie Civ zaskoczyl wczoraj. Pod moje miasta podplynely 2 barbarian destroyery.. Barbarzyncy mieli wyzszy tech niz ja :)

Autor:  Adhoc [ 7 paź 2010, 13:24 ]
Tytuł: 

tez wam tak dlugo sie laduja nowe tury gdy przychodzi industrial era?

Autor:  Nestor [ 7 paź 2010, 13:35 ]
Tytuł: 

Sam industrial moze nie, ale po pewnym czasie, nawet na srednich mapach, czas tury wydluza sie masakrycznie.

Autor:  raggnarok [ 7 paź 2010, 14:31 ]
Tytuł: 

Dlatego, ze gra uzywa jednego rdzenia przy turach. Fail na maxa, wciaz programisci nie umieja uzywac prockow wielordzeniowych...

Autor:  Buffchef [ 7 paź 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Dlatego, ze gra uzywa jednego rdzenia przy turach. Fail na maxa, wciaz programisci nie umieja uzywac prockow wielordzeniowych...

programowanie współbieżne to nie bajka, mon

Autor:  raggnarok [ 7 paź 2010, 15:16 ]
Tytuł: 

Amatorzy przy takich grach nie pracuja, mon. Zadna wymowka.

Autor:  pooma [ 7 paź 2010, 15:27 ]
Tytuł: 

Ja tam nie widzę przeciwwskazań żeby moją własną turę nie procesować współbieżnie hehe (spowalnia nawet jak ja mam całą pangeę i został 1 przeciwnik z 1 miastem). Przecież "obsługa" kolejnych obiektów związanych z miastami czy jednostkami nie musi być sekwencyjna, może z wyjątkiem workerów na auto.

Autor:  Buffchef [ 7 paź 2010, 15:31 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Amatorzy przy takich grach nie pracuja, mon. Zadna wymowka.


no to jest jak napisałeś - nieamatorzy a nie umieją programować na wiele procesorów

Autor:  Nestor [ 7 paź 2010, 16:11 ]
Tytuł: 

Panowie, tutaj jest cos elementarnie zjebane.

Civ 2 obslugiwala wiecej miast, workerow i przeciwnikow, a chodzila szybciej, 10 lat temu.

Logika gry nie zmienila sie na tyle, zeby przetworzenie kilku przeciwnikow i przyrostu wskaznikow zajmowalo 30 sekund na 2 rdzeniach i 2.4ghz.

Autor:  Buffchef [ 7 paź 2010, 16:19 ]
Tytuł: 

true true

Autor:  Mendol [ 7 paź 2010, 16:32 ]
Tytuł: 

a skad wiesz co civ5 tak na dobra sprawe przetwarza i wysyla :)

Autor:  Nestor [ 7 paź 2010, 16:45 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a skad wiesz co civ5 tak na dobra sprawe przetwarza i wysyla :)


Nie wiem co robi. Wiem co powinna robic aby ta gra dzialala. Civ 4 nie ma takich problemow, a musi jeszcze obliczac kulture dla kazdego pola osobno.

Zasada jest prosta, gra ma przeliczyc wszystkie elementy gry potrzebne do dzialania w jak najnizszym czasie. Zasady gry w Civ nie zmienily sie zbyt wiele od wersji 2,3 i 4.
Jest takie cos jak profiler, i ludzie z firaxisa powinni zaczac tego uzywac, zeby zobaczyc co im wpierdala tyle czasu. Cytujac jednego z testerow, onegdaj zatrudnionego w firmie w ktorej pracuje - "cos sie loopuje w kodzie!".

Autor:  Kole0 [ 7 paź 2010, 16:57 ]
Tytuł: 

chetny ktos teraz na partyjke civ5multi? jest nas 3, to jeszcze ktos by sie przydal - 4-5h albo dluzej bedziemy grali

via Tunngle - pirat oczywiscie.

Autor:  Stobek [ 7 paź 2010, 21:30 ]
Tytuł: 

co to "Via tunngle" jakis soft do grania na piracie? ja sobie org kupilem, ale niemoge zainstlowac bo zapomnialem hasla do steama Oo. Wkurzylem sie ze bania mala bo "answer for secret question " tez niepamietam, napisalem do supportu minelo kolo 30h i zero odpowiedzi. Zal :/

Autor:  siled [ 7 paź 2010, 21:46 ]
Tytuł: 

Tunngle to taka platforma ala Garena

Strona 23 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team