MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
The Elder Scrolls V: Skyrim https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38006 |
Strona 23 z 39 |
Autor: | zaboleq [ 26 paź 2011, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Możecie się nabijać, ale z Rage było tak samo - zajebista grafa z pokazach i w ogóle a jaki był efekt końcowy - każdy wie... Nie powiecie mi, że to mistrzostwo optymalizacji:) |
Autor: | Dana [ 26 paź 2011, 18:40 ] |
Tytuł: | |
Wszyscy wiedzą że Rage miał bardzo ładną grafikę. Teksturę były rozmyte przez megatexturę, którą to powinni porzucić dawno temu. Doom 3 z porównań megatextury nie miał. |
Autor: | iniside [ 26 paź 2011, 18:48 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Wszyscy wiedzą że Rage miał bardzo ładną grafikę. Teksturę były rozmyte przez megatexturę, którą to powinni porzucić dawno temu. Doom 3 z porównań megatextury nie miał.
I wyglądał jak kupa. Jedyne co ratowało Dooma 3 to jak na tamte czasy naprawde nowatorski model oświetlenia i cieniowania. |
Autor: | raggnarok [ 26 paź 2011, 18:58 ] |
Tytuł: | |
Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster. |
Autor: | Mirtul [ 26 paź 2011, 18:58 ] |
Tytuł: | |
Doom 3 wcale nie wyglada duzo gorzej niz Rage. Ale i to i tak jakas pomylka, bo po 7 latach roznica powinna byc ogromna. |
Autor: | raggnarok [ 26 paź 2011, 19:01 ] |
Tytuł: | |
Jest i nowy preview z nowymi scenkami: http://www.gameinformer.com/b/features/ ... eview.aspx |
Autor: | iniside [ 26 paź 2011, 19:11 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.
Takie bajki, to można dzieciom na dobranoc opowiadać. |
Autor: | Razoth [ 26 paź 2011, 19:16 ] |
Tytuł: | |
Starzy opowiadali ci na dobranoc bajki o kompresji danych i optymalizacji? |
Autor: | raggnarok [ 26 paź 2011, 19:18 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): raggnarok napisał(a): Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster. Takie bajki, to można dzieciom na dobranoc opowiadać. Ja tam mu wierze ![]() |
Autor: | iniside [ 26 paź 2011, 19:29 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Starzy opowiadali ci na dobranoc bajki o kompresji danych i optymalizacji?
Nie. Ale za kazdym razem czytam jak to develoeprzy wynaleźli super-hiper algroytm kompresji (bo ich gra jest podejrzanie mała) i zawsze się to okazywało mydleniem oczu. Poprostu są rzeczy których już się nie da bardziej BEZSTRATNIE skompresować. Tzn. może i się da, pytanie tylko czy się opłaca, bo dekopresja moze być zbyt trudna.. |
Autor: | Drusek [ 26 paź 2011, 20:09 ] |
Tytuł: | |
Spoko, wyjdą zmodowane tekstury. |
Autor: | Bloodleaf [ 27 paź 2011, 02:15 ] |
Tytuł: | |
Oj Inside już nie bądź takim pesymistą, braciom Wright też mówili że nie polecą. |
Autor: | raggnarok [ 28 paź 2011, 11:19 ] |
Tytuł: | |
Nowy footage z muzyczka z Alana Wake: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m80VuP1q0I |
Autor: | Robo [ 28 paź 2011, 12:43 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Nowy footage z muzyczka z Alana Wake: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m80VuP1q0I
Dzięki. Miałem już dosyć tych samych filmów po raz 10-ty. Można przynajmniej coś nowego zobaczyć. |
Autor: | Drusek [ 28 paź 2011, 17:50 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieję że grafa jest z konsoli bo jest mierna... |
Autor: | Razoth [ 28 paź 2011, 17:54 ] |
Tytuł: | |
Jasne, że z konsoli. Ograniczenia poligonów i tekstury w słabej rozdzielczości widać gołym okiem, te skały/zaspy w 4:58 chociażby. |
Autor: | raggnarok [ 28 paź 2011, 19:55 ] |
Tytuł: | |
Instalka Skyrima na X360 zajmuje 3.8GB, na PC 6GB, takze moze te tekstury nie beda tak tragiczne na High/Ultra ![]() |
Autor: | Drusek [ 29 paź 2011, 00:15 ] |
Tytuł: | |
Na dysku mi leżą zmodowane tekstury dla Obliviona i zajmują 3GB także może w tych 6GB upchną wszystko.. |
Autor: | Robo [ 29 paź 2011, 14:06 ] |
Tytuł: | |
Soundtrack ma zajmować 4 płyty. Nice. |
Autor: | raggnarok [ 29 paź 2011, 17:30 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() Gief ![]() |
Strona 23 z 39 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |