MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Elder Scrolls V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38006
Strona 23 z 39

Autor:  zaboleq [ 26 paź 2011, 17:45 ]
Tytuł: 

Możecie się nabijać, ale z Rage było tak samo - zajebista grafa z pokazach i w ogóle a jaki był efekt końcowy - każdy wie... Nie powiecie mi, że to mistrzostwo optymalizacji:)

Autor:  Dana [ 26 paź 2011, 18:40 ]
Tytuł: 

Wszyscy wiedzą że Rage miał bardzo ładną grafikę. Teksturę były rozmyte przez megatexturę, którą to powinni porzucić dawno temu. Doom 3 z porównań megatextury nie miał.

Autor:  iniside [ 26 paź 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Wszyscy wiedzą że Rage miał bardzo ładną grafikę. Teksturę były rozmyte przez megatexturę, którą to powinni porzucić dawno temu. Doom 3 z porównań megatextury nie miał.

I wyglądał jak kupa. Jedyne co ratowało Dooma 3 to jak na tamte czasy naprawde nowatorski model oświetlenia i cieniowania.

Autor:  raggnarok [ 26 paź 2011, 18:58 ]
Tytuł: 

Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.

Autor:  Mirtul [ 26 paź 2011, 18:58 ]
Tytuł: 

Doom 3 wcale nie wyglada duzo gorzej niz Rage. Ale i to i tak jakas pomylka, bo po 7 latach roznica powinna byc ogromna.

Autor:  raggnarok [ 26 paź 2011, 19:01 ]
Tytuł: 

Jest i nowy preview z nowymi scenkami: http://www.gameinformer.com/b/features/ ... eview.aspx

Autor:  iniside [ 26 paź 2011, 19:11 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.

Takie bajki, to można dzieciom na dobranoc opowiadać.

Autor:  Razoth [ 26 paź 2011, 19:16 ]
Tytuł: 

Starzy opowiadali ci na dobranoc bajki o kompresji danych i optymalizacji?

Autor:  raggnarok [ 26 paź 2011, 19:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.

Takie bajki, to można dzieciom na dobranoc opowiadać.


Ja tam mu wierze :) Swoja droga, 2 tygodnie, bitches! Jak ten czas leci, jeszcze nie dawno czlowiek fapowal do pierwszego trailera, a tu juz premiera za 15 dni \o/

Autor:  iniside [ 26 paź 2011, 19:29 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Starzy opowiadali ci na dobranoc bajki o kompresji danych i optymalizacji?

Nie.
Ale za kazdym razem czytam jak to develoeprzy wynaleźli super-hiper algroytm kompresji (bo ich gra jest podejrzanie mała) i zawsze się to okazywało mydleniem oczu. Poprostu są rzeczy których już się nie da bardziej BEZSTRATNIE skompresować. Tzn. może i się da, pytanie tylko czy się opłaca, bo dekopresja moze być zbyt trudna..

Autor:  Drusek [ 26 paź 2011, 20:09 ]
Tytuł: 

Spoko, wyjdą zmodowane tekstury.

Autor:  Bloodleaf [ 27 paź 2011, 02:15 ]
Tytuł: 

Oj Inside już nie bądź takim pesymistą, braciom Wright też mówili że nie polecą.

Autor:  raggnarok [ 28 paź 2011, 11:19 ]
Tytuł: 

Nowy footage z muzyczka z Alana Wake: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m80VuP1q0I

Autor:  Robo [ 28 paź 2011, 12:43 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Nowy footage z muzyczka z Alana Wake: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m80VuP1q0I


Dzięki. Miałem już dosyć tych samych filmów po raz 10-ty. Można przynajmniej coś nowego zobaczyć.

Autor:  Drusek [ 28 paź 2011, 17:50 ]
Tytuł: 

Mam nadzieję że grafa jest z konsoli bo jest mierna...

Autor:  Razoth [ 28 paź 2011, 17:54 ]
Tytuł: 

Jasne, że z konsoli. Ograniczenia poligonów i tekstury w słabej rozdzielczości widać gołym okiem, te skały/zaspy w 4:58 chociażby.

Autor:  raggnarok [ 28 paź 2011, 19:55 ]
Tytuł: 

Instalka Skyrima na X360 zajmuje 3.8GB, na PC 6GB, takze moze te tekstury nie beda tak tragiczne na High/Ultra :)

Autor:  Drusek [ 29 paź 2011, 00:15 ]
Tytuł: 

Na dysku mi leżą zmodowane tekstury dla Obliviona i zajmują 3GB także może w tych 6GB upchną wszystko..

Autor:  Robo [ 29 paź 2011, 14:06 ]
Tytuł: 

Soundtrack ma zajmować 4 płyty. Nice.

Autor:  raggnarok [ 29 paź 2011, 17:30 ]
Tytuł: 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gief :(

Strona 23 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team