MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 23 z 99

Autor:  Robo [ 1 cze 2012, 19:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No dobra, jestem po sesji, więc tak jak pisałem wcześniej, temat DayZ wraca. Gracie dalej? Cały czas ulepszane, czy trochę wszystko "siadło"?

Autor:  Enderhawk [ 1 cze 2012, 20:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

cały czas się rozwija. Aktualnie testowany jest większy patch dotyczący kodu gry. Zdecydowanie zwiększa optymalizacje,m możliwości serverów, stabilność itp itd.

Wejdz na dayz.pl, tam masz aktualne info.

Nie wiem jak reszta, ja aktualnie gram tylko w DayZ i bawię się bardzo dobrze ;)

Autor:  Highlander [ 2 cze 2012, 18:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Hmm odkad wszedl 1.7 bardzo latwo o wiele szybciej wchodzi na serwery.

Autor:  ShadorVD [ 3 cze 2012, 23:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Hmm odkad wszedl 1.7 bardzo latwo o wiele szybciej wchodzi na serwery.


Taaa ale nadal są problemy z fps które leżą po stronie serwerów :(

Autor:  Jet [ 6 cze 2012, 13:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Na moim shit kompie sobie nie pogram, chce ktoś kupić oryginalne keye do podstawki i OA?

Autor:  Dana [ 6 cze 2012, 14:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Graj z wersji free, lepiej powinno ci chodzić. Ew. możesz mi klucze pożyczyć :)

Autor:  Jet [ 6 cze 2012, 16:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Z free miałem sporo błędów tekstur, mogę ewentualnie cd-keye oddać za oryginalny key do Warbanda, koszt takiego keya to 20-30zł

Autor:  Robo [ 6 cze 2012, 21:09 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ma ktoś może jakiś dobry link do podstawki i OA? Wszystkie torrenty, które próbowałem, to prędkość w granicach 50 kB/s.

Autor:  ShadorVD [ 7 cze 2012, 14:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.dayz.pl/?p=253

WHAHAHAHAHAHAH ROWERY?! :D

Autor:  Highlander [ 7 cze 2012, 15:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no chyba w kazdej armie czy operation flashpoint byly ;)

Autor:  Dana [ 7 cze 2012, 15:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nawet kilka rodzajów.

Autor:  Dana [ 11 cze 2012, 13:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.rockpapershotgun.com/2012/06 ... -software/

Autor:  Bornix [ 11 cze 2012, 18:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A ja już mam dość! DayZ się zmieniło! Na początku było super, można było się dogadać z każdym, biegać razem, zwiedzać, zbierać loot a teraz? Napłynęła dzieciarnia i fani CoD'a i każdy wali do każdego nawet na spawnie po przebiegnięciu 5 metrów... Ile razy można robić to samo, dead tracisz wszystko spawn biegniesz do miasta, wioski i tak w kółko. Rzygam tym już.... Dzisiaj straciłem najlepsze przedmioty L85A2 RIS CWS, osobno noktowizor, gps, + kamuflaż snajpera + najlepszy plecak + reszta tylko dlatego że jakiś noob z makarovem się zalogował i pojawił centralnie za mną...

Autor:  tomugeen [ 11 cze 2012, 18:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

QQ M04Rrrr

Zaraz bedzie zapotrzebowanie na carebearska wersje symulatora postapokalipsy.

Autor:  Enderhawk [ 11 cze 2012, 18:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shit happens, zresztą nawet jak się zalogował to jako snajper nie powinieneś być w takim miejscu gdzie by cie zobaczył ;) z ghillie można leżeć na środku pola 5m dalej i być niewidocznym.

Po drugie to nie dzieciaki CODa, te były zawsze a i tak 95% z nich siedzi w cherno i eleketro. Spowodowane jest to brakiem bandit skina, nikomu nie można zaufać. Grupa randomów jest zresztą znacznie gorsza niż bycie samemu, randomki hałasują, aggrują zombie i strzelają do "bandytów" nie mając czystego pola.

Rocket już od jakiegoś czasu mówił że po powrocie z E3 zajmie się aspektem teamplaya.

Autor:  Bornix [ 11 cze 2012, 19:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Możesz mi wierzyć lub nie, ale to był jakiś budynek na kompletnym pustkowiu, nie wiem nawet jak to nazwać skład drewna w lesie coś takiego a jestem w 100% pewien, że mnie nie śledził. Pech, który mnie już dobił do końca. Przez ostatnie 5 dni grania trafiłem na tylko jedną! osobę, która nie próbowała mnie zabić i zachowywała się neutralnie do mnie. Wcześniej z tymi skinami bandyty było dużo lepiej.

Autor:  tomugeen [ 11 cze 2012, 19:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No tak to wlasnie bedzie wygladalo po apokalipsie. Wyrzutki sie wystrzelaja lub grupkami opanuja male tereny, a jak juz powybija sie wiekszosc i skonczy sie paliwo/jedzenie/woda zorientuja sie ze nie ma prądu ani maszyn, wiec rozpoczeniemy ere niewolnictwa;]

Autor:  Highlander [ 11 cze 2012, 19:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

okolo 2050 ma zaczac brakowac jedzenia, dupnie troche dla nas. Okolo 65 lat to ciezko bedzie zaistniec w world pvp.

Autor:  tomugeen [ 11 cze 2012, 20:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wiesz ze w takim razie bedziesz jeszcze w robocie wtedy siedzial? ;']

Autor:  Highlander [ 11 cze 2012, 20:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

o kurwa faktycznie. ;d

chyba, ze nie dozyje... nawet nie wiem co lepsze ;d

Strona 23 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team