MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 23 z 51

Autor:  Hokan [ 5 kwi 2014, 15:48 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kaczy napisał(a):

Wiecej opisze w poniedzialek - wtorek jak sie beta weekend skonczy.


Chętnie poczytam, bo przy poprzedniej fazie beta testów nie miałem zbyt dużo czasu żeby pograć, a filmiki zlinkowane przez Kabrę są dosyć dłuuugie, więc coś w pigułce by się przydało :).

Autor:  Kaczy [ 7 kwi 2014, 07:03 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Dobra lecimy.

Pogralem dwoma klasami Speldinger 14 lvl (dps/healer , koles z pistolecikami) i warkiem 17 lvl.

Zdecydowanie bardziej podchodzi mi warek , wiecej jest przy nim zabawy no i nie nawidze healowac :D

Napisze co ja widze tu na plus co na minus :

+ kapitalny system rozwoju postaci , zarazem prosty i czytelny ale majacy baaaardzo duzo opcji . Z 30 skillow czy 33 chyba :D wybieramy kombinacje 8 na pasku + 1 z path systemu. Podnoszenie poziomow skilli zmienia ich dzialanie, dodatkowo dochodzi skromne drzewko AMP pointow

+ housing - udalo mi sie zbudowac swoj dom. Po pierwsze pomysl zajebisty z jeszcze lepszym rozwiazaniem,Dom daje buffa do expa, do PvP lub do PvE na 24h , najwiekszy rest tam sie ma. No jest tego od groma. Ogrodki do zbierania herbow , kopalnie do kopania.....

+ grywalnosc - zabawa jest zajebista.Ja tak jak juz wczesniej pisalem nie poswiecilem nigdy tyle czasu na zadna bete bo mi bylo szkoda postaci , a tutaj mi zlecialy w weekend 24h :D i chetnie bym jeszcze pogral.

+ walka - jak tu jeden kolega pisal ze te telegrafy sa chujowe , to ja stwierdzam ze chyba lepszego systemu nie mogli wymyslec. Zajebisty dynamiczna zabawa. Czasami jak nie uwazamy i bijemy moba na pale bez uciekania to moze sie zdarzyc ze nas mob 2 lvl nizszy zabije raz dwa :D

+ muza - 10/10 - dopiero grajac w wildstar doszedlem do wniosku ze nigdy nie zwracalem uwagi na muzyke w grach mmo , bo pierwszy raz zwrocilem w wildstarze :D

Jest tych plusow jeszcze mnostwo. Jak ktos bedzie mial jakies pytania to smialo.

Na minus :

- bardzo slabo czytelna mapa , zarowno mini jak i glowna

- performance - musza cos z tym zrobic bo na moim sprzecie to powinno chodzi bez najmniejszego problemu a zacina czasami na otwartej przestrezni

- kamera - czesto zdarza sie problem ze drzewa wlaza nam na plecy i nic nie widac


Jeszcze na koniec odniose sie do samej grafiki. Ja gralem z kumplami ktorzy takze zamowili preorder i powiem Wam ze mielismy te same obawy co do grafiki. Wczoraj tak o tym rozmawialismy i doszlismy do wniosku ze to nie robi a nawet jest zajebiste :D


Ja w tej grze pokladam duze nadzieje. Jedyne co mnie martwi to te raidy :O

Autor:  Nyx [ 7 kwi 2014, 07:10 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Engineer jest fun

Autor:  Turbot [ 7 kwi 2014, 09:31 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

W sprawie housingu - chyba najfajniejszy feature tej gry. Można sobie wybudować po za rzeczami kosmetycznymi (mam taki neon jak w barach dla motocyklistow z kobietą co rusza nogą) mozna wybudować budynki z challengami (proste jumping puzzle czy lodowsko itp) to jeszcze rare dropy z bossow mozna zbudowac minidungeony gdzie zapraszasz swoich sasiadow i robicie dungeon ktory skaluje sie z levelem.

Wiadomo ze mozna tez sobie wybudowac resource nody alo sadzic i podlewac kwiatki

Autor:  Oyci3C [ 7 kwi 2014, 09:33 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Housing jest pewnie "zonowany" czy budujesz gdzie spot?

Autor:  Nyx [ 7 kwi 2014, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Wczoraj na world chacie devsi rozmawiali normalnie z graczami :o pytali co działa a co nie, co się podoba, nie podoba i prosili o sugestie

Autor:  Turbot [ 7 kwi 2014, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nie kazdy ma swoj kawalek ziemi,

Autor:  TobiAlex [ 7 kwi 2014, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kaczy i w zasadzie zgadzam się z Tobą oprócz jednego - combat. Ja grając warkiem nie czułem tego "feelingu" to przecież jedna z ważniejszych cech gier mmo (w końcu najwięcej się zabija mobów / graczy :D Moby lało się jakoś tak nijako :( Zmieniłem postać na stalkera i niby było lepiej, ale to nadal nie to :( Kuźwa, nie pisz tak dużo tych plusów, bo jeszcze przez Ciebie kupię koljnego mmo :/ (a i tak kupuję każde, które się pojawia :]

Autor:  Nyx [ 7 kwi 2014, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Bo kazde mmo jest na 2 tyg max

Autor:  Kaczy [ 7 kwi 2014, 11:01 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Aha ja zapomnialem jeszcze o jednym co mnie kompletnie zaskoczylo.

Na 15 lvl wchodzimy do stolicy.Wiadomo , mounty te sprawy.Ale jest jedna rzecz ktora mnie powalila pozytywnie.Wchodzimy do takiego hm...statku - miejsca , gdzie twiorzymy wlasna lokacje.WYbieramy poziom trudnosci , drogi do wygrania , towarzyszy itd. Cos przezajebistego :D

Sajeszcze wiadomo eventy , cos takiego jak w GW2 , sa tam zajebiste nagrody. Sa tez chellenge przykladowo zabijesz jakiegos moba i wyskakuje challenge , zabij ich 15 na brazowa nagrode , 30 na srebrna , 45 na zlota. Tez sa imba nagrody , za zloto sa epaxy. Tych chellengy jest mnostwo roznych i nie dotycza one tylko zabijania. Sa wiadomo qesty path (ja zrobilem fightera czy soldiera) , w wiekszosci odbywa sie to na zasadzie pylonu ktory wyskakuje i trzeba zajebac iles tam fali ale sa tez inne. Za eventy , challenge czy path qesty nie dostaje sie expa. Za chellenge i eventy sa rewardy a za path otwieramy umiejetnosci dla naszej drogi.

Housing tutaj wygrywa serio. Mozna umieszczac te maszyny ktore nam robia wlasne instancje.Mozna umieszczac maszyny ktore daja portale to ogolnych instacji. No jest od cholery rzeczy. Kazdy ma swoja wyspe w powietrzu do ktorej granic jak podejdziesz to wyskakuje Ci taka kula zlozona z kwadracikow (przezroczysta) ale widac przez nia inne domy :D
Do siebie mozna zapraszac ludzi , robic z nimi wlasne instancje , dawac im ogrodek do obrobienia itd.

@TobiAlex

Ja wlasnie mialem sprobowac jeszcze stalkera ale to moze w nastepnej becie.

Co do bugow to zrobilem kilkaset qestow i nie bylo nic :O


To co mnie najbardziej wkurza w tej grze to ze jeszcze prawie dwa miechy do premiery , az sie wkurwiam na mysl ze nie dowiedzialem sie na jej temat pozniej :[

Autor:  raggnarok [ 7 kwi 2014, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Hm, to trza bedzie dac druga szanse w takim razie blizej premiery jak juz bedzie gra reprezentowac soba ostatecznie to co dostaniemy w czerwcu.
Kaczy jak bedziesz rozdawal te buddy keye na 7 dni grania to poprosze jeden! :P

Autor:  Piszpan [ 7 kwi 2014, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

no ladnie to wszystko brzmi ale jak sobie przypomne ten kombat i grafe. nawet zarzucilem sobie jakis filmik to to samo odczucie.

Autor:  Niah [ 7 kwi 2014, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nyx napisał(a):
Bo kazde mmo jest na 2 tyg max


Nie każdy traktuje mmo jak farming questów 10h dziennie

Autor:  Kaczy [ 7 kwi 2014, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Piszpan napisał(a):
no ladnie to wszystko brzmi ale jak sobie przypomne ten kombat i grafe. nawet zarzucilem sobie jakis filmik to to samo odczucie.



Piszpan z tego co kojarze to Ty sie lbujesz w PvP. Powiem Ci ze dzieki rozwiazaniom w WildStar uwazam ze bedziesz mial najwiekszy fun albo jeden z najwiekszych jaki miales do tej pory.

Ja ogolnie PvP nie gram ale z ciekawosci odpalilem kilka dueli i PvP jest tak dynamiczne , tak zroznicowane ze glowa mala...do tego sa zrobione fajne areny , zajebisty system matchmakingu jak z LoLa.

Autor:  Piszpan [ 7 kwi 2014, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

tylko ze ten combat rodem z smita czy lola kompletnie do mnie nie przemawiaja. o ile jeszcze smite mi sie zajebiscie podobal ale jako moba i tam te telegrafy sie spawdzaly. ogolnie ujnia z grzybnia nuda itd. ale mimo wszystko to mi przypomina lola polaczonego ze smitem. serio sam sie zdziwie jesli bede w to gral :)

Autor:  Nyx [ 7 kwi 2014, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Trzeba po prostu pobiegac i sie odnaleźć, z nudow przez ten weekend zrobilem 3 classy do 10 lvla i tylko medica nie tknąłem.

Najprzyjemniej gralo mi sie według listy:

1 - Engi
2 - Stalker
3 - Warrior
4 - Spellslinger
5 - Esper

Hmm i roznica jest taka ze jak teso jest ihmo jednorazowe jezeli chodzi o lvling (nie dałbym rady lvlowac, alta) tak tutaj mialem fun robiac te same q innymi postaciami.

Autor:  candidoser [ 7 kwi 2014, 13:05 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Podziwiam was - ja wymieklem gdzies na 2-3 levelu. Serio kurwa sa pewne granice, ktorych przekraczac sie nie powinno;)

Autor:  Kaczy [ 7 kwi 2014, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

candidoser napisał(a):
Podziwiam was - ja wymieklem gdzies na 2-3 levelu. Serio kurwa sa pewne granice, ktorych przekraczac sie nie powinno;)


Ja tez takie mam :

TESO
FF
EVE
AOC

I jeszcze bym mogl podac kilka tytulow ale raczej zrzucam to na kwestie gustu o ktorym sie nie dyskutuje.Jednemupodoba sie to a drugiemy tamto , proste.

@Highlander

Biorac pod uwage dramat z mmo to uwazam ze spokojnie jest szansa aby WS zostal mmo 2014.

Autor:  TobiAlex [ 7 kwi 2014, 16:10 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kaczy napisał(a):
Biorac pod uwage dramat z mmo to uwazam ze spokojnie jest szansa aby WS zostal mmo 2014.


Zapomnij. Oboje wiemy, że niestety (albo stety) ten tytuł zgarnie dodatek do WoW.

Autor:  candidoser [ 7 kwi 2014, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

gusta gustami, ale gdyby WS mial normalna grafe, to sprawa od razu wygladalaby inaczej.

Strona 23 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team