MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 222 z 305

Autor:  Highlander [ 10 paź 2010, 13:01 ]
Tytuł: 

lukaszn napisał(a):
obejrzalem do 20minuty i koniec, dalej juz mi psychika siadla :oops:

od razu mowielm, ze to noob fight ;]

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 paź 2010, 14:00 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
I jaki opener terrkiem teraz jedziesz? w tvp tvz i tvt,?

tzn mnie sie pytasz, tak? ;p najczesciej:
tvp: hellion drop w banshee-pdd-riny push (czasami z scv all-in, ogolnie jeszcze nikt mi tego nie odparl jak sie dotechowalem)
tvz: moj ulubiony mu. :] fast factory reactor, hellion harass w thory. albo 5RR.
tvt: najmniej mam ogarniete, ale blue flame hellion drop w mech chyba

no i rozne fast cloaked banshee, 3raxy, 1raxfe itede :) podkreslam ze gralem malo, niecaly tydzien terkiem gram.

Autor:  Aenima [ 10 paź 2010, 16:16 ]
Tytuł: 

gufnowapnjasz napisał(a):
Aenima napisał(a):
I jaki opener terrkiem teraz jedziesz? w tvp tvz i tvt,?

tzn mnie sie pytasz, tak? ;p najczesciej:
tvp: hellion drop w banshee-pdd-riny push (czasami z scv all-in, ogolnie jeszcze nikt mi tego nie odparl jak sie dotechowalem)
tvz: moj ulubiony mu. :] fast factory reactor, hellion harass w thory. albo 5RR.
tvt: najmniej mam ogarniete, ale blue flame hellion drop w mech chyba

no i rozne fast cloaked banshee, 3raxy, 1raxfe itede :) podkreslam ze gralem malo, niecaly tydzien terkiem gram.


daj repleje chcialbym to zobaczyc, ja lece albo standard 3 rax w tvp albo morrow 1:1:1 opener. Calkiem mocny z pdd i mozna fast expnac

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 paź 2010, 20:27 ]
Tytuł: 

http://mmonster.pl/upload/asasasa.Metal ... lay?id=244
wrzucalem wczoraj, z konta kumpla gralem (grothen)
z tego co kojarze to bylo srednio wykonane, bo drop byl malo skuteczny + chyba supply blocka mialem. ale wystarczylo na 1400+ protossa :]

Autor:  Ravushimo [ 11 paź 2010, 13:18 ]
Tytuł: 

1 szybkie pytanko - czy klucz do Sc2 kupiony na powiedzmy keye.pl mozna aktywowac na US kontach? Czy moze klucze sa na dane regiony?

Autor:  pooma [ 11 paź 2010, 14:11 ]
Tytuł: 

Ravushimo napisał(a):
1 szybkie pytanko - czy klucz do Sc2 kupiony na powiedzmy keye.pl mozna aktywowac na US kontach? Czy moze klucze sa na dane regiony?

To nie ma znaczenia, mam US Wowa na EU bn koncie.

Autor:  Ravushimo [ 11 paź 2010, 14:13 ]
Tytuł: 

No o to mi chodzilo czy da sie aktywowac klucze w innych regionach niz byly zakupione ;] thx

Autor:  Huba [ 12 paź 2010, 09:46 ]
Tytuł: 

Powiem tylko tyle: http://day9tv.blip.tv/

AUEHAUEHAUHEA:D

Autor:  pooma [ 14 paź 2010, 00:59 ]
Tytuł: 

Blizzard's tribute to Fruit Dealer >
http://us.battle.net/sc2/en/blog/936925
;]

Autor:  Huba [ 14 paź 2010, 16:22 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=nW1bVAtiTvM&fmt=22

:D

Autor:  Keii [ 14 paź 2010, 20:43 ]
Tytuł: 

http://us.battle.net/sc2/en/blog/936928
Cytuj:
StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

General

• Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy."

• The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified.

• Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates.

Balance

• PROTOSS

o Buildings

• Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.

o Void Ray

• Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).

• Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).

• Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.

• TERRAN

o Buildings

• Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.

• Supply Depot life increased from 350 to 400.

o Medivac

• Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.

• Speed reduced from 2.75 to 2.5.

o Reaper

• Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.

o Thor

• Energy bar removed.

• 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).

• ZERG

o Buildings

• Hatchery life increased from 1250 to 1500.

• Lair life increased from 1800 to 2000.

• Spawning Pool life increased from 750 to 1000.

• Spire life increased from 600 to 850.

• Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.

o Corruptor

• Energy bar removed.

• Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).

o Infestor

• Fungal Growth now prevents Blink.

o Roach

• Range increased from 3 to 4.

Bug Fixes

• Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.

• Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.

• Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.

• Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.

• Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.

Usunęli energię Thorom i Corruptorom - jak będę je teraz jechał Feedbackiem? :<

Autor:  pooma [ 14 paź 2010, 21:21 ]
Tytuł: 

wal w pdd

Autor:  Aenima [ 15 paź 2010, 08:00 ]
Tytuł: 

Void Ray

• Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).

• Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).


wreszcie kurwa!

Autor:  Vejitta [ 15 paź 2010, 08:20 ]
Tytuł: 

No co za patche... :roll:

VRki z przegietych zrobili zupelnie bezuzyteczne, heh
Moze to i lepiej...

Taki nerf jak Terran to ja bym chcial dostac. Jedyne co im znerfowali to opoznili wczesny harass. Zamiast tego dostali mocniejszy wall-off...

Jeszcze troche i nie bedzie co krzyczec o nerf Maruderow bo to i tak nic nie zmieni...

Autor:  Eshim [ 15 paź 2010, 09:09 ]
Tytuł: 

i zmniejszyli efektywnosc dropow, medivaci sa wolniejesze + budynki maja wiecej hp wiec trudniej ubic techa.

Autor:  Aenima [ 15 paź 2010, 09:42 ]
Tytuł: 

reapry beda useless oprocz scoutowania,

Autor:  yabaddi [ 16 paź 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

Czy ktoś z Was kupował SC2 w wersji digital download w online sklepie Blizzarda? Na forum wyczytałem, ze Blizzard udostępnił download gry jeszcze przed premierą aby ludzie nie mieli problemów z pobieraniem - w dniu premiery produkt był tylko aktywowany. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Jak wyglądał transfer? Jestem ciekaw jak ten ich sklep działa w takich sytuacjach.

Autor:  Keii [ 16 paź 2010, 13:35 ]
Tytuł: 

Klienta można było ściągnąć wcześniej niezależnie od tego, czy kupiło się go w sklepie Blizza czy nie. Transfer o ile dobrze pamiętam był w okolicach 1 MB/s.

Autor:  Aenima [ 18 paź 2010, 11:48 ]
Tytuł: 

to ja sobie flexne:) Obrazek

Autor:  Deshroom [ 18 paź 2010, 11:50 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
to ja sobie flexne:) Obrazek
to ile tych błon dziewiczych przerwałeś bo nie widać na screenie

Strona 222 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team