MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 227 z 314

Autor:  Highlander [ 25 wrz 2013, 15:01 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

imo najfajniej się gra supportami, mój ulubiony to akurat venomancer.
Ale glownie gram nimi, bo zazwyczaj mało ludzi ich pickuje i według mnie dzięki temu sporo wygrywam.

Autor:  Turbot [ 25 wrz 2013, 16:13 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Highlander napisał(a):
imo najfajniej się gra supportami, mój ulubiony to akurat venomancer.
Ale glownie gram nimi, bo zazwyczaj mało ludzi ich pickuje i według mnie dzięki temu sporo wygrywam.



Ja tez glownie gram supportami, inni graja carry ale moj ulubiony to necrolite i shadow shaman

Autor:  cypis [ 25 wrz 2013, 16:52 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

To nie sa supporty akurat

Autor:  Quetzacotl [ 26 wrz 2013, 18:40 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

to są carry durable

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 wrz 2013, 20:17 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Nie graj w doto. Over farmad. Over levelad. We can do naffing.

Autor:  wodny [ 26 wrz 2013, 21:04 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Grałem drafta Disruptorem. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej żadnej postaci nie prowadziło mi się tak dobrze jak tego pana. :D

Autor:  cypis [ 27 wrz 2013, 16:54 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Zaloz blogaska, z checia poczytam o Twoich postepach

Autor:  tomugeen [ 27 wrz 2013, 17:04 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Cypis to toxic community!

@wodny, pisz pisz, a jak chcesz cos wiedzieć to pytaj.

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 17:56 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

tomugeen napisał(a):
@wodny, pisz pisz, a jak chcesz cos wiedzieć to pytaj.

therorycrafting lepsze niz samo granie :P

Autor:  Highlander [ 1 paź 2013, 05:57 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Poderwijcie miss world przez dote
http://www.neutralcreeps.com/2013/09/me ... ota-2.html

"na duży lvl"

Autor:  tomugeen [ 17 paź 2013, 20:08 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

6.79 Patch Notes - http://dev.dota2.com/showthread.php?t=109826

MASA zmian ktore bardzo zmieniają gre.


* Ranged Heroes now get the same denied experience as melee heroes (instead of less)


Dziwne, nagle pewny lasthit bedzie wazniejszy od pewnego deny.

* Non-Ancient Neutrals now split XP with all heroes in the AoE instead of just the team that killed them
* Swapped the medium pullable Neutral Camp with the small camp
* A neutral creeps camp will no longer spawn the same set of neutral creeps twice in a row
* Small reduction to the pull timing duration of the mid Radiant and mid-top Dire camp


Xp dla wszystkich jest jeszcze dziwniejsze, do tego nerfy XP - chcą sie pozbyć mass pulli w lesie, albo zapobiec sytuacji gdzie offlaner olewa lane, idzie do jungli i prawie nic na tym nie traci.


* Day/Night length decreased from 6 to 4 minutes

WAT!?! To mage zmienia czas ganków etc



* Starting gold increased from 603 to 625
* Random Gold bonus reduced by 50
* Gold for ending a spree changed from 75->600 (3x->10x) to 125->1000
* Your gold income is now 1 per 0.6 seconds, up from 1 per 0.8 seconds


Mozna wyczucie stracić, co i jak. Supoprty sie ucieszą.

* Evasion now stacks diminishingly


Observers now last 7 minutes
Sentries now last 4 minutes

Łojezu wszystko inaczej,.,,


PLUS masa zmian na hero w ktore musze sie wczytać dopiero.

ŁAŁ
NEW DOTA

Autor:  cypis [ 17 paź 2013, 20:26 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Can no longer orb-attack while attack restricted (such as Ethereal or Frostbite)


rip huskar :(((((((((((

sk znowu ma tylko jednego skilla, moze robal w koncu wroci do doto

Autor:  tomugeen [ 17 paź 2013, 20:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Ahahahah bloodseeker http://www.youtube.com/watch?v=lMEnmas9Ezo

Obrazek

Broodmother treewalking i cliffwalking w webie wtf??


Pudge
- Can now use Blink Dagger

Autor:  ShadorVD [ 17 paź 2013, 20:33 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

w koncu pajak.

Autor:  RufeN [ 17 paź 2013, 23:21 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

zmiany sa mega duze, pytanie tylko czy dobre :p

Autor:  raggnarok [ 18 paź 2013, 00:41 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

tomugeen napisał(a):
Pudge
- Can now use Blink Dagger[/b]


It changes everything.

Autor:  tomugeen [ 18 paź 2013, 09:46 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Hihihihi nowy update:
Cytuj:
- Fixed Bloodseeker getting slowed down by haste

Autor:  Arturnik [ 18 paź 2013, 14:51 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

raggnarok napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Pudge
- Can now use Blink Dagger[/b]


It changes everything.


Nie mozna abusowac tego blink->hook w jakimś niedostępnym miejscu :(
Z tego co kojarzę zakaz blinka na VS i Pudge był odkąd tylko pamietam wiec wyglada to bardzo ciekawe. Zwróćcie uwagę ze do doty pod wc3 ten patch jeszcze nie wyszedł wiec moze miało to cos wspólnego z ograniczeniem silnika wc3

Autor:  tomugeen [ 18 paź 2013, 15:24 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

No tak samo wydawało mi sie, ze nie mozna zmienić np. cast pointa Edict u Leshracka (kiedyś nie miał wcale, potem zrobili taki jak u innych spelli) a w założeniu wydaje mi sie na 99% w WC3 silniku jest tak ze postać ma albo jeden czas animacji albo wcale. I niby nie mozna zrobić innego czasu animacji dla edictu i split earth.
Dlatego rubick jest taki OP kradnąc niektóre spelle, kiedy ma je instant przy jego zerowym cast time.

W koncu D2 sie oddzieli od silnika WC3, prędzej czy później musi.


Btw, w HON od początku pudge i venge mieli blinki (do tego hook leciał za pudgem po blinku), ale tam jak sie było w unpassable terrain to można było spamować move za drzewa i przepuszczało.

Autor:  Arturnik [ 18 paź 2013, 16:00 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

No mam nadzieje, ze juz powoli dadza sobie spokoj z WC3 dota, jak czytalem jak bardzo niedawno jak rozwiazane zostaly niektore skille w WC3 - gdzies link zgubilem niestety, chetnie bym jeszcze razy przejrzal - to respekt dla Icefroga wycisnal z WC3 wszystkie soki. Jedyne co mi sie przypomina to aghanim upgrade dla nightstalkera tworzyl kilka niewidzialnych jednostek wokol tym samym zwiekszajac zasieg widzenia.

Generalnie jak czytalem sporo umiejetnosci opieralo sie na jakichs niewidzialnych jednostkach hehe

Strona 227 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team