MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co? - Archiwum #1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670
Strona 228 z 522

Autor:  Atherius [ 3 maja 2010, 09:43 ]
Tytuł: 

Icrom napisał(a):
Całe szczęście, że to mówisz bo już dawno wyczaiłem, że lubie to na co Ty wjeżdżasz (przeważnie).

PS. Twoje argumenty są gówniane i można je przypisać do (prawie) każdej gry.


Bo niestety teraz robią takie gówniane, uproszczone gry. Żeby na konsolce się dobrze grało i dzieci od lat 3 nie miały problemów z przejściem. Sad, but true...

Autor:  badziol [ 3 maja 2010, 10:38 ]
Tytuł: 

No niestety. Rynek gier spierdolily konsole i nie zaprzeczy temu zaden fanboj :wink:

Autor:  Huragan [ 3 maja 2010, 10:47 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Huragan napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction bardzo fajne,


nom, potwierdzam, swietnie zrobiona gierka ale bardzo wymagajaca dla karty graficznej :) Karty ATI maja z nia problemy, maja podobno poprawic drivery dla ATI, ale GForcy chodza bez problemu :>


Na konsoli bez problemu


Na konsoli masz w zalosnej rozdzialce i bez anti-aliasingu nawet :)

Autor:  gufnowapnjasz [ 3 maja 2010, 10:52 ]
Tytuł: 

i w low detalach, doczytywaniem sie obiektow z bliska itd. :)

splinter cell faktycznie jest upierdliwy na kartach ati. najpierw znikajace tekstury (trzeba bylo ati ai wylaczyc w ccc), a teraz widze kiepska wydajnosc. od takiej grafiki oczekiwalem 60 stalych klatek w 8x msaa, a czasami spada do 30 przy 4x msaa. :har:
sama gra ujdzie, chociaz ai przyglupie jak zawsze. no i brakuje trybu w multi merc vs spy, to byla zzzajebiste w pandora tomorrow (i chaos theory afair)

Autor:  Sobtainer [ 3 maja 2010, 11:18 ]
Tytuł: 

ai jest głupie bo tutaj trzeba szybkos zalatwiać sprawę ;P, biegać po rurach, zaznaczac cele do zlikwidowania.

anyways, nie zaluje wydanej stowki ;p, a teraz czas na double agent zeby sobie przypomniec.

Autor:  Icrom [ 3 maja 2010, 15:28 ]
Tytuł: 

Wy chyba się spodziewaliście jakiegoś thief'a po tej grze : o

Co do konsol psujących gry:
W sumie gry mają dawać fun i dają go na konsoli.
Wydaję się, że patrzycie teraz na gry pod jakiegoś rodzaju względem artystycznym. Zepsute GTA to nie wina konsoli.

Autor:  Bloodleaf [ 3 maja 2010, 17:57 ]
Tytuł: 

Konsole są bardziej "user friendly" , kupujesz , podłączasz grasz , przy PC , kupujesz nową grę , instaluje sie bez problemów ( lub z ) , odpalasz i grasz bez problemów ( lub nie możesz odpalić i spędzasz pół dnia na forach szukając rozwiązania , lub spędzasz pół dnia szukając/przeinstalowując stery , itd.) pod tym względem PC długo konsol nie pobije.

O jakości grafiki tu nie mówię.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 maja 2010, 19:36 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
przy PC , kupujesz nową grę , instaluje sie bez problemów ( lub z ) , odpalasz i grasz bez problemów ( lub nie możesz odpalić i spędzasz pół dnia na forach szukając rozwiązania , lub spędzasz pół dnia szukając/przeinstalowując stery , itd.) pod tym względem PC długo konsol nie pobije.

Mam wrazenie, ze to jakas urban legend bo czytam o tym co jakis czas, a nie pamietam takich sytuacji od wielu lat. Jedyne problemy jakie mialem na PC to czasem malo fps, na co pomagalo zmniejszenie detali. Oczywiscie po takim zabiegu gra i tak wygladala lepiej niz wersja konsolowa.

Autor:  Keii [ 3 maja 2010, 19:47 ]
Tytuł: 

Mi się koniec końców Prototype na PC nie udało odpalić w natywnej rozdziałce monitora, bo dostawałem error "DVI out of range" (chyba coś było, że wymuszało odświeżanie z kosmosu, ale ustawianie tegoż na sztywno nic nie dawało).
Zresztą, oficjalny dział "Technical Issuses" forum dla tej gry wygląda super:
PC Issues 417 topics 3403 posts
PS3 Issues 28 topics 67 posts
X360 Issues 34 topics 134 posts

Błędów wersja na PC miała masę, a od Activiosion pomocy ani patcha jak nie było tak nie ma.

Autor:  RufeN [ 3 maja 2010, 19:48 ]
Tytuł: 

trzeba skladac PC do grania z pomyslunkiem to problemow nie powinno byc :P

Autor:  Keii [ 3 maja 2010, 19:51 ]
Tytuł: 

Wszystko inne chodzi/chodziło mi bez problemów na maksymalnych (no, ostatnio prawie maksymalnych) detalach ;)

Autor:  svr [ 3 maja 2010, 21:10 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
a teraz czas na double agent zeby sobie przypomniec.


co do przypominania to w empikach jest jakaś nowa tania seria, pierwszy splinter, pandora tomorrow i chaos theory za ~30pln

Autor:  lamoon [ 3 maja 2010, 21:23 ]
Tytuł: 

Skoro konsole mają taką be grafę i w ogóle są be to ja się pytam...co z takim Crysis 2, co z takim Metro 2033 np. ? Podobno wersja PCtowa tej pierwszej ma być maksymalnie upierdolona z racji iż żaden współczesny PC nie udyga tej gry w full max detalach.

Najnowsze gry, robione pod rozdzielczość 1080 mają o niebo lepszą grafikę niż ich PCtowe odpowiedniki. Przykład Lost Planet 2. Na 40" tv z podpiętą PS3 wygląda po prostu ślicznie. Miałem okazję widzieć to na bardzo mocnym PC i powiem z ręką na sercu...nie umywa się. Miałem przyjemność zagrania na 22" monitorze z full detalami 1900x1200 i miejscami piec nie dawał rady. A nie był to słaby komp. W takiej full zadymie fpsy spadały do 20-30.

Ale to tylko moje osobiste odczucia. Sam uważam że konsole są do gier a PC do gówno-gówno :] Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie że przyjdzie taki czas że naprawdę gry konsole wyprą ich pecetowe klony na dobre. Dojdziemy do czegoś takiego że gry będą tak mocno graficznie robione że przestanie się opłacać robić je na PCty.

Autor:  Aldatha [ 3 maja 2010, 21:23 ]
Tytuł: 

prototype chodzil mi zajebiscie na max detali bez aa , ale szybko mi sie znudzil , glowny bohater jest tak op ze nie mialem wogole funu

Autor:  ShadorVD [ 3 maja 2010, 21:34 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
prototype chodzil mi zajebiscie na max detali bez aa , ale szybko mi sie znudzil , glowny bohater jest tak op ze nie mialem wogole funu


Jak bys doszedl do takiego bossa z mackami w miescie (to ta laska chyba w to sie zamienia) to bys zwatpil.

Podobno z patchami to naprawili ale ja bite 1.5h ja meczylem i nie dalem rady... zwyczajnie paluchy mi odpadaly.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 maja 2010, 21:35 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Skoro konsole mają taką be grafę i w ogóle są be to ja się pytam...co z takim Crysis 2, co z takim Metro 2033 np. ? Podobno wersja PCtowa tej pierwszej ma być maksymalnie upierdolona z racji iż żaden współczesny PC nie udyga tej gry w full max detalach.

Najnowsze gry, robione pod rozdzielczość 1080 mają o niebo lepszą grafikę niż ich PCtowe odpowiedniki. Przykład Lost Planet 2. Na 40" tv z podpiętą PS3 wygląda po prostu ślicznie. Miałem okazję widzieć to na bardzo mocnym PC i powiem z ręką na sercu...nie umywa się. Miałem przyjemność zagrania na 22" monitorze z full detalami 1900x1200 i miejscami piec nie dawał rady. A nie był to słaby komp. W takiej full zadymie fpsy spadały do 20-30.

Ale to tylko moje osobiste odczucia. Sam uważam że konsole są do gier a PC do gówno-gówno :] Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie że przyjdzie taki czas że naprawdę gry konsole wyprą ich pecetowe klony na dobre. Dojdziemy do czegoś takiego że gry będą tak mocno graficznie robione że przestanie się opłacać robić je na PCty.

Ile Ty posiadasz konsole, miesiac? Takie bzdety tylko neofita moze pisac. Na konsolach fajnie wygladaja exclusivy. Gry na konsolach tez potrafia "plywac".

Autor:  lamoon [ 3 maja 2010, 21:39 ]
Tytuł: 

No będzie z miesiąc jak mam konsole.

U mnie jeszcze nic nie "pływało" ale jak widzę wszystko przede mną.

Autor:  Aldatha [ 3 maja 2010, 21:42 ]
Tytuł: 

niektore gry na konsolach potrafia ciac jak skurwysyn , dopiero w wersji na PC zaczynaly normalnie chodzic

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 maja 2010, 21:44 ]
Tytuł: 

BTW lamoon gdzie widziales Lost PLanet 2 na PC? Mysalem, ze demko juz wyszlo ale nie widze. Czyzbys tak bardzo chial udowaodnic racje, ze nos Ci sie wydluzyl? :]

Autor:  Icrom [ 3 maja 2010, 21:45 ]
Tytuł: 

@Blendamed:
haters gonna hate :roll:

Strona 228 z 522 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team