MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 229 z 305

Autor:  Keii [ 13 gru 2010, 13:15 ]
Tytuł: 

Wiadomo kiedy ten patch z ptsa wejdzie na live serwery?

Autor:  Highlander [ 14 gru 2010, 21:44 ]
Tytuł: 

http://www.sc2torrents.com/

Autor:  Aenima [ 14 gru 2010, 21:46 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
http://www.sc2torrents.com/


thx

wyjebalo sie? ma moze ktos torrenta?

Autor:  gosugamer1 [ 4 sty 2011, 11:44 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/user/HuskyStarcr ... zwP9ErgIWs

Swoją drogą już wszyscy forumowicze wymiękli w sc2? ;]

Autor:  iniside [ 4 sty 2011, 23:16 ]
Tytuł: 

http://www.gram.pl/news_8QrrJOy0_Star_B ... ft_II.html

Autor:  gosugamer1 [ 5 sty 2011, 15:35 ]
Tytuł: 

Ślamazarnie to wygląda, pierwsze co bym zrobił to zwiększył wszystkim statkom speed 2x albo 2,5x, ale pomysł fajny.

Autor:  iniside [ 5 sty 2011, 22:46 ]
Tytuł: 

To są okręty kosmiczne a nie wyścigówki. Ja bym im ten speed obnizył tbh.

Autor:  RufeN [ 5 sty 2011, 23:04 ]
Tytuł: 

mnie ten filmik przekonal do sciagniecia i zainstalowania sc2 znow ;)

Autor:  Keii [ 5 sty 2011, 23:39 ]
Tytuł: 

Ja dalej na patcha czekam, jakoś na początku lutego go mają wypuścić chyba?

Autor:  gosugamer1 [ 6 sty 2011, 00:05 ]
Tytuł: 

Tak w ogóle żeby powiedzieć coś w temacie, to Terran jest przegięty. Mam na myśli Marrudery w TvP, jednostka tania, z armorem, kupą HP, komicznie tanim upgreadem, który slowuje jednostki, a to wszystko w jednostce z tier1.
Brakuje, jeszcze tylko, żeby marudery mogły latać i rzucać nuki.

W TvZ nie jest to tak problematyczne, bo zerg ma silną kontrę na piechotę już w early game.

Natomiast w TvP jest tragedia, oczywiście można blokować rampę za pomocą sentry i techować dalej, ale tier1 Terran'a vs tier1 Protossa to jest po prostu rzeźnia.

Autor:  Eshim [ 6 sty 2011, 11:39 ]
Tytuł: 

@gosugamer
l2p.

Autor:  gosugamer1 [ 6 sty 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

Eshim napisał(a):
@gosugamer
l2p.


nupy z golda nie mają prawa komentować balansu :(

Autor:  exodus [ 7 sty 2011, 02:31 ]
Tytuł: 

gosugamer1 napisał(a):
Tak w ogóle żeby powiedzieć coś w temacie, to Terran jest przegięty. Mam na myśli Marrudery w TvP, jednostka tania, z armorem, kupą HP, komicznie tanim upgreadem, który slowuje jednostki, a to wszystko w jednostce z tier1.
Brakuje, jeszcze tylko, żeby marudery mogły latać i rzucać nuki.

W TvZ nie jest to tak problematyczne, bo zerg ma silną kontrę na piechotę już w early game.

Natomiast w TvP jest tragedia, oczywiście można blokować rampę za pomocą sentry i techować dalej, ale tier1 Terran'a vs tier1 Protossa to jest po prostu rzeźnia.


Wystarczy 1 forcefield w srodek armii jak bedzie sie wspinal po rampie i voila. Armia podzielona, masz przewage range i mozesz dowarpowywac jednostki. Wymaga to dobrego micro, ale coz taki jest starcraft.

Autor:  Aenima [ 7 sty 2011, 10:54 ]
Tytuł: 

taa proste rozwiazanie w teori a praktyka. praktyka

Autor:  gosugamer1 [ 7 sty 2011, 12:22 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Tak w ogóle żeby powiedzieć coś w temacie, to Terran jest przegięty. Mam na myśli Marrudery w TvP, jednostka tania, z armorem, kupą HP, komicznie tanim upgreadem, który slowuje jednostki, a to wszystko w jednostce z tier1.
Brakuje, jeszcze tylko, żeby marudery mogły latać i rzucać nuki.

W TvZ nie jest to tak problematyczne, bo zerg ma silną kontrę na piechotę już w early game.

Natomiast w TvP jest tragedia, oczywiście można blokować rampę za pomocą sentry i techować dalej, ale tier1 Terran'a vs tier1 Protossa to jest po prostu rzeźnia.


Wystarczy 1 forcefield w srodek armii jak bedzie sie wspinal po rampie i voila. Armia podzielona, masz przewage range i mozesz dowarpowywac jednostki. Wymaga to dobrego micro, ale coz taki jest starcraft.



Żeby jeszcze wszystkie mapy 1v1 miały jedno wejście do maina z ciasną rampą.

Nie chodzi nawet o bronienie się przed jakimś rushem, Chodzi o to, że tier1 terka marine/marruder robi kompletna miazge z tier1 protossa (sentry/zealot/stalker) nawet jeżeli mamy stosunkowo droższą armię. Po zrobieniu "nóżek" do zealotów sytuacja się wyrównuje, ale żeby to zbalansować to Marudery powinny mieć ten slow upgreade droższy niż 50/50, bo to przesada, najlepiej 200/200 jak "nóżki" zealotów

Autor:  Nyx [ 7 sty 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

Blizzard i balans to dwie rożne bajki

Autor:  Aenima [ 7 sty 2011, 14:04 ]
Tytuł: 

GSL wygral toss

Autor:  exodus [ 8 sty 2011, 03:35 ]
Tytuł: 

gosugamer1 napisał(a):
exodus napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Tak w ogóle żeby powiedzieć coś w temacie, to Terran jest przegięty. Mam na myśli Marrudery w TvP, jednostka tania, z armorem, kupą HP, komicznie tanim upgreadem, który slowuje jednostki, a to wszystko w jednostce z tier1.
Brakuje, jeszcze tylko, żeby marudery mogły latać i rzucać nuki.

W TvZ nie jest to tak problematyczne, bo zerg ma silną kontrę na piechotę już w early game.

Natomiast w TvP jest tragedia, oczywiście można blokować rampę za pomocą sentry i techować dalej, ale tier1 Terran'a vs tier1 Protossa to jest po prostu rzeźnia.


Wystarczy 1 forcefield w srodek armii jak bedzie sie wspinal po rampie i voila. Armia podzielona, masz przewage range i mozesz dowarpowywac jednostki. Wymaga to dobrego micro, ale coz taki jest starcraft.



Żeby jeszcze wszystkie mapy 1v1 miały jedno wejście do maina z ciasną rampą.

Nie chodzi nawet o bronienie się przed jakimś rushem, Chodzi o to, że tier1 terka marine/marruder robi kompletna miazge z tier1 protossa (sentry/zealot/stalker) nawet jeżeli mamy stosunkowo droższą armię. Po zrobieniu "nóżek" do zealotów sytuacja się wyrównuje, ale żeby to zbalansować to Marudery powinny mieć ten slow upgreade droższy niż 50/50, bo to przesada, najlepiej 200/200 jak "nóżki" zealotów


Z cenami upgrade'ow zdecydowanie sie zgadzam. 50/50 za CC w porownaniu do 200/200 za nozki to jest smiech na sali.
Jak masz problem z szeroka rampa to sie walluj budynkami, analogicznie jak sie boisz wjazdu od tylu to scoutuj kamloty.
Sam dostaje stosunkowo czesto szybkie gg przez maruderow wlasnie.
Ale nie jest to problem balansu tylko mojego slabego mikro i czasami scoutowania.
Imo terran musi miec przewage w t1 bo musi miec jakas szanse zeby wygrac zanim bede mial kilku templarow i zabije jego armie jak bedzie akurat mrugal.
Imo primo ultimo z calym szacunkiem do Tossow kitowanie maruderami wymaga troche wiecej skilla niz rzucanie psi stormow.
Do high templar techa trzeba jakos przezyc, pozniej terran nie ma za bardzo co zrobic.

Osobiscie irytuje mnie mala ilosc jednostek co ogranicza na tyle strategie ze pozniej sa takie dramy ze w niektorych scenariuszach trzeba mikrowac jakby to byl quake.

Ktos ma wykupione gomtv i oglada vod?
U mnie to dziala strasznie slabo i musze bufferowac spory czas low quality co mnie troche wkurwia biorac pod uwage ze kase chetnie wzieli.
Problem u mnie czy w azji?
Swoja droga troche amatorka ten caly GSL, fajnie sie oglada, chlopaki mocno sie leja ale wrazenie jakby organizatorzy nie za bardzo ogarniali co maja do konca robic. Pozatym to malutkie studio daje wrazenie mega niszowej rozrywki dla nerdow a to niby ma byc prawie narodowy sport koreancow.

Autor:  gosugamer1 [ 8 sty 2011, 11:59 ]
Tytuł: 

Jak już pisałem, nie chodzi mi o to, że nie da się przeżyć jakiegoś rusha. Sentry z forcefieldami na ogół wystarczają. Denerwuje mnie natomiast to, że w początkowej fazie PvT jestem zmuszony grać na początku pasywnie, bo mojego ataku za pomocą t1 unitów przeciwnik nie musi się obawiać (nie mam na myśli tutaj all in).

Cytuj:
Imo primo ultimo z calym szacunkiem do Tossow kitowanie maruderami wymaga troche wiecej skilla niz rzucanie psi stormow.


te micro move >h >move> h> move jest wykorzystywane w każdej rasie.

Tak czy inaczej ostatnio upodobałem sobie w PvT otwarcie vojdrejami, nie jako jednosta do harassu, ale przede wszyskim do bezpośredniej walki wsólnie z gatewayowymi jednostkami i daje to na prawdę niezłe efekty w early.

Autor:  Kartis [ 11 sty 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

Mnie też irytowała konieczność polegania na sentry w PvT ale po daily day[9] używam dark temlar rusha. Trik polega na tym że taktyka wydaje się cheesem a nim nie jest, często można ją też spotkać wykożystywaną przez progamerów.
Daily nr 215:
http://day9tv.blip.tv/file/4371996/
Sam jestem na 24 pozycji w platynie ale PvT dzięki temu otwarciu nie jest dla mnie problemem, z dyskusji na team liquid wynika ze otwarcie na ślepo funkcjonuje do 2400 ratingu, potem musisz sacutować czy przypadkiem Terran nie idzie w cloak banshe, ale ciągle DT rush pozostaje kontrą na 3 rax.

DT są stabilni przeciwko terranowi ponieważ musi on zawsze wydawać kasę aby ich wykryć- energia na scan mogła by pójść na muła dając dodatkowo 270 minerałów, wieżyczki też swoje kosztują. W każdym razie terran musi siedzieć w bazie do puki nie wyprodukuje revena, a to daje protosowi bezpieczny czas na wyprodukowanie Collosusa (zwykle istnieje okno tuż przed pojawieniem się Collossusa w którym protos jest bezbronny jeżeli terran poszedł w 3 rax).

Należy pamiętać tylko o kilku założeniach:
-rozpraszaj DT tak aby nie dało się ich wykryć jednym scanem, jeżeli są już w bazie 1 na minerały, 1 na armię przeciwnika i po jednym na addony do budynków.
-jeżeli przeciwnik cię zaatakuje po drodze do twojej bazy jego armia powinna walczyć z jedym DT na raz, dobrze mieć porozrzucane pylony po całej mapie, z tego powodu pro zwykle używają taj strategi na większych mapach. Jeżeli mapa jest zbyt mała możesz nie mieć czasy odpowiednio mocno osłabić przeciwnika.
-DT nie wygrają ci całej gry chyba że przeciwnik ich kompletnie nie ogarnie. W każdym razie kiedy widzisz że w bazie nic nie zdziałasz nie wysyłaj ich a pewną śmierć. Postaw 3-4 na drodzę do twojej bazy i przeżuć się na produkcję kolosów z 2 baz.
-pamiętaj aby ukryć dark shrine w bazie tak aby nie wykrył go scan okolic twojego nexusa.

W każdym razie taktyka jest rewelacyjna i ucząc się jej będzie mógł ją także zastosować grając z dobrymi przeciwnikami. Na Plat/lowDiomond działa zdecydowanie mocniej ponieważ teranie z tego przedziału prawie wcale nie zostawiają energii na scan.

Strona 229 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team