MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 24 z 87

Autor:  Niah [ 8 lut 2012, 16:15 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Do dupy jest interface bez kursora mychy.


czy w darkfallu nie był podobny?

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2012, 16:18 ]
Tytuł: 

Bo to nie jest interfejs dla "klikaczy" czyli nie dla mnie :P z drugiej strony skilli jest na tyle mało że spokojnie można używać bindów no i są chainy.

Autor:  raggnarok [ 8 lut 2012, 16:51 ]
Tytuł: 

Nie chodzi mi o bindy, ale o poruszanie sie po okienkach, opcjach, panelach etc. Musze najpierw wscisnac ESC zeby myszka w ogole sie ukatywnila do tego. Blah.

Autor:  candidoser [ 8 lut 2012, 16:53 ]
Tytuł: 

mozna rowniez alt

Autor:  Plutonka [ 8 lut 2012, 16:54 ]
Tytuł: 

Nie trzeba ESC, alt się naciska i tyle. Akurat do tego się można szybko przyzwyczaić.

Autor:  Mendol [ 8 lut 2012, 16:56 ]
Tytuł: 

dobra a jakas normalna osoba moze napisac krotka recenzje?

Autor:  Kole0 [ 8 lut 2012, 16:57 ]
Tytuł: 

ta, akurat musze przyznac ze tak jak mnie gra sie zupelnie nie podoba to juz interacja jest calkiem spoko. mamy przycisk na gadanie o questy i inne duperele, wiec myche tylko potrzebujemy jak chcemy cos zmienic w ustawieniach czy rozlozyc skille.

co mi sie za to nie podoba to podnoszenie przedmiotow i ogolnie to ze wypadaja one jak w jakims hack and slashu - zeby ogarnac staty itemu musze najpierw go podniesc. troche glupie imo.

Autor:  Templair [ 8 lut 2012, 16:58 ]
Tytuł: 

Jestem w sumie normalny i krocej niz napisalem juz sie nie da :<. Moze gdyby byla F2P ze znosnym sklepikiem to looz mozna pograc tydzien. 50E + abo? Nijak nie wchodzi. Biorac powyzsze pod uwage nie napalaj sie Mendol specjalnie. Kolejny theme park, a non sticky combat to takie mydlenie oczu. Graficznie i wydajnosciowo jest spoko ale to by bylo na tyle ...

T.

Autor:  candidoser [ 8 lut 2012, 17:00 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
dobra a jakas normalna osoba moze napisac krotka recenzje?


no przeciez kabraxis napisal;)

Autor:  Mendol [ 8 lut 2012, 17:08 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
Jestem w sumie normalny i krocej niz napisalem juz sie nie da :<. Moze gdyby byla F2P ze znosnym sklepikiem to looz mozna pograc tydzien. 50E + abo? Nijak nie wchodzi. Biorac powyzsze pod uwage nie napalaj sie Mendol specjalnie. Kolejny theme park, a non sticky combat to takie mydlenie oczu. Graficznie i wydajnosciowo jest spoko ale to by bylo na tyle ...

T.


tera w ogole mnie nie interesowala. czekalem wiec az ktos napisze cos sensownego. i jak widze, nadal nie ma powodu zeby sie tym zainteresowac :)

Autor:  Razoth [ 8 lut 2012, 17:11 ]
Tytuł: 

Ano nie ma, zależy kto co czego szuka.

Ja kolejnej PvE levelówki z abonamentem nie jestem w stanie przetrawić, także podziękowałem.

Autor:  Templair [ 8 lut 2012, 17:13 ]
Tytuł: 

W sumie to tutaj hypik sie zrobil tylko i wylacznie z powodu zaproszen i weekendowego faila ...

T.

Autor:  Arturnik [ 8 lut 2012, 17:18 ]
Tytuł: 

Ja jeszcze sprawdzę sobie w weekend, no ale cudów się nie spodziewam po designie kompletnie nie w moim stylu + pewnie grinderku, choć nie ukrywam feature z tą polityką i territory control brzmi ciekawie.

Autor:  Kole0 [ 8 lut 2012, 17:23 ]
Tytuł: 

nei chce narazie oceniac jak wyglada pvp, ale przed chwila widzialem walke 12 lvlow - sorcerer i jakis nakurwiator melee - przez to ze kazdy ranged skill wymaga zatrzymania sie zeby go strzelil to cala walka wygladala w sposob taki ze melas bez problemu wpiergl na kolesia i sie nakurwiali w melee poprostu, bo jakikolwiek ruch ze strony sorca bylby bez sensu z tego wzgledu ze podczas biegu w tej grze chyba nawet kupy nie mozna zrobic.

Autor:  ShadeKnight [ 8 lut 2012, 17:29 ]
Tytuł: 

Anna napisał(a):
Hello everyone,

We have good news for you! The test will not end at 6 as planned but will be extended for an undetermined amount of time in order to test futher our infrastructure. We will let you know the test will end. Thank you very much.

Regards,
Anna
Fajnie... jakby jeszcze klient mi się w końcu ściągnął. :har:

Autor:  candidoser [ 8 lut 2012, 17:31 ]
Tytuł: 

Poziom trudnosci jest zerowy - majac 3ci level zabilem moba na 7mym spamujac podstawowy czar i stojac w miejscu. Zanim mob padl zabral mi 1/3 hp. Moby wyprowadzaja ataki z zolwia predkoscia, tak zeby nawet najwieksza ofiara losu mogla zrobic "unik". Co wiecej jak gracz sie odsunie z linii "ciosu" mob dalej wyprowadza ten swoj atak, mimo, ze gracza dawno juz nie ma w danym miejscu. Wyglada to troche tak jakby moby mialy laga. Ale nie maja.
Mi sie znudzilo przy 5tym levelu. Moze pozniej jest ciekawiej, ale mnie juz to nie interesuje. Imo przecietny 30+ letni facet nie znajdzie w tej grze nic ciekawego.

Autor:  Kole0 [ 8 lut 2012, 17:33 ]
Tytuł: 

jak nie? a 7letnie dziewczynki biegajace z dupa na wierzchu :<?

Autor:  sula [ 8 lut 2012, 17:42 ]
Tytuł: 

Pograłem ,ale mnie zmęczyła ta gra na dzisiaj i już mi się nie chcę chwilowo.

Aha in-game było info ,że dzisiaj dłużej niż do 6 będzie ,bo chcą więcej potestować ,ale nie określili się do której - to tak jak ktoś by chciał dzisiaj pograć.


---------------

Nie chcę mi się długich wypocin pisać ,ale : z jednej strony gra się przyjemniej niż myślałem, , technicznie jest też dobrze , bugów mało , wydajnościowo i graficznie bardzo dobrze (nie wchodząc w ocenę stylu).

Z drugiej strony nie wiem na ile to aktualne ale kiedyś (fakt ,że dawno) słyszałem ,że system polityczny (który się wiąże z teritorial control) jest zjebany - tzn. jedną z możliwości kontrolowania terenu miało być grindzenie arenek - ale to Gokulo albo ktoś się wypowie - zresztą to dawno było i mogło się zmienić.

Imho - po paru h grania łącznie - jak ktoś chcę trochę innego PvE gridnerka niż zwykle ,na 2 miesiące grania to chyba by dała radę ,ale dla mnie osobiście nie widzę tej gry jako długoterminowego mmo. Chyba w ogóle nie kupię ,ale nie jest to taki shit chyba jak myślałem ,że będzie z drugiej strony.


Combat - jak wyżej pisali - prosty jak drut , jak się ogarnia to można ownić moby jeszcze łatwiej niż w mmorpg typu sticky-target.
Na początku nuda bo dwa skille się ma. Teraz mam 8 level 5 skilli - 4 "ciosy" + 1 unik to już trochę ciekawiej.

Autor:  Kole0 [ 8 lut 2012, 17:51 ]
Tytuł: 

problem z combatem jest taki ze lvlowanie w taki sposob to jakas masakra - napierdalanie skilli aoe ktore nie maja praktycznie cooldowna w packi mobow to jakas porazka - bardzej nudne i meczace niz wciskanie 1,2,1,2,1,2 w jakims wowie.

aha i nie wiem, ale jak sie z kims bije to jesli wystrzele w kolesia skill to on sam skreca a nie leci w lini prostej, wiec nawet jak sie koles turla to dostaje po mordzie.

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2012, 17:55 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
jak nie? a 7letnie dziewczynki biegajace z dupa na wierzchu :<?


Podnieca cię kupka pixeli na monitorze?

On topic to może bym i popykał ale nie zapłacę za to 50eur + abo + sklepik,
combat w sumie całkiem fajny dynamiczny jak w H&S właśnie, pvp ponoć mają zupełnie zmienić.

Strona 24 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team