raggnarok napisał(a):
Wedle przeciekow gra bedzie bardziej filmowa od ME2. Zrezygnowano z udostepnieia graczowi roznego uzbrojenia/zbroi, bedziemy dostawac dana bron na dana misje, zbroja bedzie miala 2 modyfikacje udostepniane wraz z rozwojem fabuly: lepsze tarcze a potem 1 z 3 umiejtnosci specjalnych przypisanych do zbroi (impuls EMP, zamrozenie przeciwnikow w okolicy i chwilowa nietykalnosc). Nie bedzie klas postaci, skille bedziemy dostawac co jakis czas po zrobieniu konkretnej misji, nie beda rozwijane, tylko skalowne wg. postepow w grze. Nie bedzie wplywu na dzialania naszych towarzyszy, bo rozprasza to gracza od skupienia sie na Shepardzie.
W zamian dostaniemy lepsza customizacje samego Sheparda (najlepszy engine twarzy jaki zrobil Bioware!!!) przy jego tworzeniu oraz wplyw rozgrywki na jego wyglad (kurz/gruz osiadajacy na nim w czasie misji, rozbity wizjer, uszkodzony pancerz, etc.). System dialogow bedzie troche uproszczony, bedziemy niejako podazac okreslona z gory sciezka dialogowa bez mozliwosci wyboru renegade/paragon, co ma wplynac na lepsze uksztaltowanie Sheparda jako postaci.
Wreszcie porzadne RPG bedzie, a nie te cechy srechy i itemy