MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 24 z 97

Autor:  Razoth [ 3 sty 2011, 17:50 ]
Tytuł: 

W sumie dobrze, że podbijają temat - może się więcej osób grą zainteresuje.

Do piątku i tak nie ma co robić, więc równie dobrze można się pośmiać z trolli. A embe wymiata, jak cię czyta jego posty to prawie jak by się było bohaterem "Dnia Świstaka".

Autor:  Arturnik [ 3 sty 2011, 17:57 ]
Tytuł: 

Przepraszam ze przeszkadzam w tej wspanialej dyskusji, ale czy mozna preloadowac clienta na bete ktora zaczyna sie w piatek? chodzi o najnowszego patcha, zeby w piatek czy tam kiedy beta sie zaczyna moc swobodnie odpalic gre?

Autor:  iniside [ 3 sty 2011, 17:58 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Przepraszam ze przeszkadzam w tej wspanialej dyskusji, ale czy mozna preloadowac clienta na bete ktora zaczyna sie w piatek? chodzi o najnowszego patcha, zeby w piatek czy tam kiedy beta sie zaczyna moc swobodnie odpalic gre?

Jak dostaniejsz inwajta to bedzie mogl preloadowac. Jakos od jutra albo srody powinni zaczac wysylac.

Autor:  mkmiko [ 3 sty 2011, 18:37 ]
Tytuł: 

Co za debilizm.... czlowiek wlazi na forum poczytac cokolwiek o Rifcie bo cos tam obserwuje chce poczytac opinie a od 11 stron tematu widzi zjebane kłotnie i opinie z dupy wziete i to te pozytywne i to te negatywn.....

Co do azjatyckich jak ktos to pisal grinfestow widac ze albo dziecie wowa sie przebudzilo albo ma pojecie takie o mmo jak ja o rytuałach godowych pasi koników....

Po 1 to Eu jest daleko za murzynami co do produkcji mmo
Po 2 znam moze ze 2 tytuły ktore sa na poziomie ( poza Azja reszta jakos trzymie sie na minimalnych ilosciach subskrybcji)
Nie pisze o Everquest bo to Sony czyli azjatycki grinder tak ?

dobra to tak nawiasem bo szlak czlowieka trafia jak 3 osoby cale forum zawala zrobcie sobie gg konferencje i mozecie gadac do usranej smierci kto jest najmadrzejszy

Autor:  Senex [ 3 sty 2011, 18:41 ]
Tytuł: 

mkmiko napisał(a):
pasi koników....
reszta jakos trzymie sie
szlak


:roll:

Autor:  Kabraxis [ 3 sty 2011, 18:45 ]
Tytuł: 

Welcome to mmorpg.pl, enjoy your stay. :)

Na rzeczowe dyskusje zapraszam na: http://forums.riftgame.com/forum.php
albo tutaj ale to po wieczorynce jak juz embe i huragan zostana zagonieni do lozek przez opiekunow. :P

BTW. Podobno nVidia jako partner strategiczny Trion'u (co mnie jako ATI usera wkurwia btw) rowniez wysyla invity do tej bety. Ktos tam na forum rifta pisal. Ale nie mam pojecia co trzeba zrobic/kupic/gdzie i co zarejestrowac aby dostac maila.

Autor:  iniside [ 3 sty 2011, 18:47 ]
Tytuł: 

Ciemna strona mocy wzywa.

NVIDIA troche w chuja leci imo. Niby daja support, technologie, i mysl techniczna, ale jakos tego ni w grach, ni po tych co w nimi wspolpracuja nie widać..

Autor:  Razoth [ 3 sty 2011, 18:49 ]
Tytuł: 

mkmiko napisał(a):
Co za debilizm.... czlowiek wlazi na forum poczytac cokolwiek o Rifcie bo cos tam obserwuje chce poczytac opinie a od 11 stron tematu widzi zjebane kłotnie i opinie z dupy wziete i to te pozytywne i to te negatywn.....

Co do azjatyckich jak ktos to pisal grinfestow widac ze albo dziecie wowa sie przebudzilo albo ma pojecie takie o mmo jak ja o rytuałach godowych pasi koników....

Po 1 to Eu jest daleko za murzynami co do produkcji mmo
Po 2 znam moze ze 2 tytuły ktore sa na poziomie ( poza Azja reszta jakos trzymie sie na minimalnych ilosciach subskrybcji)
Nie pisze o Everquest bo to Sony czyli azjatycki grinder tak ?

dobra to tak nawiasem bo szlak czlowieka trafia jak 3 osoby cale forum zawala zrobcie sobie gg konferencje i mozecie gadac do usranej smierci kto jest najmadrzejszy

Kolejny debil? Dyskusja na forum dyskusyjnym ci się nie podoba? Opinie wyrażane na podstawie doświadczeń z bety są dla ciebie opiniami z dupy? Weź wypierdalaj (c) może?

Jak chcesz sobie "poczytać cokolwiek" to odpal oficjalną stronę albo talarapedia.com

Autor:  tomugeen [ 3 sty 2011, 19:02 ]
Tytuł: 

Kolega podal numer gg na trade boardzie ;]

A tak serio, to dramy nie rozumiem.
Wychodzi nowa gra, dosc mocno jak dla mnie podobna do WAR. Jesli chodzi o feeling prowadzenia postaci, skille i poniekad wyglad rozmieszczenie baz na mapie.
Majtki mam suche, ale produkcja wydaje sie na tyle solidna, ze ludzie pograja wiekszymi grupkami dluzszy czas i raczej to nie padnie za szybko.

Kwestia dogrania endgame i tyle. Do popykania sie nadaje.


No ale jak kabra./iniside./embe wezma sie za dyskusje o grze to tak to potem wyglada.

Autor:  iniside [ 3 sty 2011, 19:04 ]
Tytuł: 

Wszystko byloby ok, gdyby embe pogral dluzej 1h, i nie powtarzal wkolko tego samego ze nie wiadomo co bedzie w endgame, kiedy kazdy kto zainteresowal sie bardziej wie co bedzie w endgame, my mu mowimy co bedzie a on dalej twierdzi ze nie wiadomo. Cholery mozna przeciez dostać..

No ale skad on biedak ma wiedziec skoro nawet do 10lvl nie doszedl ?

Autor:  Huragan [ 3 sty 2011, 19:18 ]
Tytuł: 

Dobrze wiesz iniside, ze w tego typu grach (theme-park) najwazniejszy jest wlasnie end-game. End-game, ktory powinien byc na tyle trudny ze srednio zaawansowana gildia potrzebuje co najmniej pol roku by go skonczyc w calosci. Jesli bedzie za latwy to po 1 miesiacu 50% ludzi odejdzie z gry, a potem juz tylko gorzej.
Paradoksalnie rifty w Rifcie nie sa end-contentowym featursem. Z tego co czytalem to ma byc 5 czy 6 instancji PVE w end-gamie i teraz jest pytanie czy beda one na tyle urozmaicone i trudne ze gracze beda chcieli oplacac nastepne miesiace gry by to zobaczyc. Bo akurat rifty w open strefach to kazdy zobaczy juz na poczatku gry...... a ile mozna robic to samo i sie podniecac w kolko tym samym riftem ?
Instancje PvE lub outdoor bossy PvE to bedzie clue tej gry. I tutaj dobrze embe pisze, ze nie wiadomo jakie to jest i ty tez nie wiesz. Nikt tego nie wie, tylko devsi obiecuja gruszki na wierzbie.
Dlatego zamiast sie smiesznie podniecac warhammerowym levelowaniem w Rifcie (wszyscy sie tym juz podniecali rok temu, a wy dopiero teraz?) to lepiej poczekac z opiniami "jak to zajebista jest ta gra" do czasu az zobaczymy end-content. To od niego wlasnie bedzie zalezalo czy gra przetrwa czy padnie po 1 miesiacu.

Autor:  iniside [ 3 sty 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

Z pewnoscia nie wiem, skoro tluklem te outdoorwe bosy. Nie mam pojecia co robilem w grze w ktora gralem! olaboga!

Autor:  Huragan [ 3 sty 2011, 19:24 ]
Tytuł: 

Tlukles jakies easy mode bossiki na lvl 20.... zobaczymy czy na lvl 50 beda rownie fajne czy tez tylko tank&spank

Autor:  mkmiko [ 3 sty 2011, 19:24 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Opinie wyrażane na podstawie doświadczeń z bety są dla ciebie opiniami z dupy?


Widocznie nie którzy chyba grali w co innego skoro wiedza ,ze gra nie ma endgamu ,ze to crap, fail

Albo mamy tylu kaznodzieji tutaj ,ale chyba fora pomylili bo temat co co bedzie w 2012 jest na innych stronach.....

Temat jest o becie wiec raczej obiektywne wypowiedzi sa wartosciowe ktos kto nie mial okazji byc w niej, chcialby wiedziec w jakim stanie jest gra i co prezentuje na tym etapie

Autor:  iniside [ 3 sty 2011, 19:25 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Tlukles jakies easy mode bossiki na lvl 20.... zobaczymy czy na lvl 50 beda rownie fajne czy tez tylko tank&spank

Who cares ? Jesli na level 50, level 50 bosy dalej bedzie musialo bic conajmniej 80 osob, to dla mnie to naprawde bez znaczenia. Szczegolnie ze takich bosow na zone nie spawnuje sie jeden, dwa tylko kilkanascie.

Autor:  Huragan [ 3 sty 2011, 19:29 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Who cares ? Jesli na level 50, level 50 bosy dalej bedzie musialo bic conajmniej 80 osob, to dla mnie to naprawde bez znaczenia. Szczegolnie ze takich bosow na zone nie spawnuje sie jeden, dwa tylko kilkanascie.


OK, tylko, ze taka walka z bossem end-gamowym musi byc fajna a nie tylko tank & spank i przez pol godziny bieganie z respawna do bossa. Open your eyes..... ile razy mozesz sie podniecac bieganiem z resa do bossa ?
To co Kabraxis pokazal na filmiku (walka w bossem w jakiejs wiosce) to zal w dupie sciska. Owszem oprawa graficzna i muzyczna fajna.. ale sam boss i taktyka walki ZADNA. Pro gildie wyczyszcza wszystko w pierwszym miesiacu gry jesli to bedzie takie easy mode :>

Autor:  Kabraxis [ 3 sty 2011, 19:31 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Dobrze wiesz iniside, ze w tego typu grach (theme-park) najwazniejszy jest wlasnie end-game. End-game, ktory powinien byc na tyle trudny ze srednio zaawansowana gildia potrzebuje co najmniej pol roku by go skonczyc w calosci. Jesli bedzie za latwy to po 1 miesiacu 50% ludzi odejdzie z gry, a potem juz tylko gorzej.


Pewnie dlatego WoW odniosl sukces majac za cale endgame w momenciepremiery UBRS. No ale z tym mozna sie jeszcze zgodzic, dodajac fakt ze jesli levelowanie bedzie fajne (i dlugie choc embe jasnowidz wie lepiej ze to max 2 tygodnie lol) to przytrzymaja ludzi na tyle dlugo aby dodac endgameowy content (zakladajac ze bedzie go niewystaczajaco duzo). Zreszta juz wczesniej pisalem ze z gry zostaly wyciete dwie cale zony, ktore zostana dodane po premierze jako content 50+.
Huragan napisał(a):
Paradoksalnie rifty w Rifcie nie sa end-contentowym featursem.

SA. Rifty w tej grze sa glownym featursem. Lowgame'owym, mid-gameowym i endgameowym i jakim tam jeszcze chcesz.
http://www.riftpodcast.com/blog/2010/12 ... ience.html
http://www.riftjunkies.com/2010/12/17/r ... explained/
Huragan napisał(a):
Z tego co czytalem to ma byc 5 czy 6 instancji PVE w end-gamie i teraz jest pytanie czy beda one na tyle urozmaicone i trudne ze gracze beda chcieli oplacac nastepne miesiace gry by to zobaczyc.


10 dungeonow w wersji heroic (podzielonych na 2 tiery - latwieksze i trudniejsze) i dwa duze raidy. Nie licze raid riftow, ktorych bedzie co najmniej szesc rodzaji. To wiecej niz jakiekowleik MMO mialo w dzien premiery. I to nie "bedzie" tylko juz jest w Alphie - nie ma co zakladac ze bedzie mniej.

Huragan napisał(a):
Bo akurat rifty w open strefach to kazdy zobaczy juz na poczatku gry...... a ile mozna robic to samo i sie podniecac w kolko tym samym riftem ?
A ile mozna sie podniecac tym samym Wailing Caverns? zapytaj wowowcow. Pozatym riad rifty to bedzie co innego niz zwykle czy grupowe (5man).

Huragan napisał(a):
Instancje PvE lub outdoor bossy PvE to bedzie clue tej gry. I tutaj dobrze embe pisze, ze nie wiadomo jakie to jest i ty tez nie wiesz. Nikt tego nie wie, tylko devsi obiecuja gruszki na wierzbie.

Wiadomo mnie wiecej ile tego bedzie i imho bedzie wystarczajaco by utrzymac tych ktorym sie gra podoba do content patchy.

Ogolnie w sumie chyba pierwszy w miare normalny post. GZ.

Autor:  iniside [ 3 sty 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

z post emebe wylecial szkoda.

Ale odpowiadajac na twoje pytanie. Tak myslimy ze bedzie to bawic ludzie. Bo teraz bawi i robili to DUZO razy, naprawde duzo.

Wszystko sie to podoba, bo nawet jesli to bedzie tank&spank, to fakty sa take ze jednoczesne zespawnowanie ogromnej inwazji w calej zonie wywoluje totalny chaos.
To nie jest jakis fixed spawn, ze bos sie pojawi doklanie w tym samym miejscu, one sie spawnuja randomowo wraz pomniejszymi mobami (generałowie, porucznicy itd), ktore rozlaza sie we wszystkich kierunkach.

Zeby byc do konca szczerym sama organizacja graczy zeby wygrac ten event, jest dosc trudna, niewspominajac o tym, ze przeciwna frakcja moze wpasc i skutecznie przeszkadzac w jego wygraniu.

Autor:  Kabraxis [ 3 sty 2011, 19:41 ]
Tytuł: 

Co do mojego filmiku to nigaaz plz.... :)

Sa ludzie ktorych jara cos takiego wiec wiecie:
http://www.youtube.com/watch?v=4RVfs7R-pxw&hd=1

Nie pierdolcie o jakis wymyslnych boss taktykach w evencie w ktorym bierze udzial kilkuset graczy. To zawsze bedzie wiekszy lub mniejszy zerg. Fun tkwi w tym gdzie indziej. Wlasnie w chaosie, 'napredkich" probach organizacji grup (bo te eventy nie sa "zapowiadane" to jest i bedzie LOSOWE), zwolywanie czlonkow gildii z najdalszych zakatkow Telary aby powalczyc o endgame loot, walce o to zeby w tym chaosie nie zginac a nie wykrecic 5k DPSu stoajac w miejscu przez 10 minut, itd....
dadajcie do tego przeciwna frakcje, ktora wjezdza w was jak w maslo gdy bijecie takiego bossika i macie fun.

Jeden taki event w RIFT zrobil na mnie wieksze wrazenie niz 7 heroicow z CATA razem wzietych. I to jest bardziej "MMO" (min dlatego ze wymusza granie w grupie i interakcje miedzy graczami w imie wspolnego lub roznego (pvp) celu - a po to chyba te gry (mmo )zostaly stworzone) niz caly system RvR z WAR'a.

Autor:  Teo [ 3 sty 2011, 19:49 ]
Tytuł: 

Wyleciał bo większość napisał Huragan.

Ja was rozumie ze macie wiare w to co piszą devsi, o obiecankach co będzie po premierze, o tym jak wzrośnie performance, jakość i ile to contentu trzymają gotowego, ja tak się przejechałem na AoC.

Porównujecie grę do ilości contentu w WoW w dniu premiery, ale zapominacie ze mamy 2011 rok, a wy jedyne co wymagacie to by było jak prawie 10 lat temu.

Piszcie co chcecie ale bardziej prawdopodobne od tego wszystkiego jest że po miesiącu od premiery odpadnie połowa graczy z nudy.

Niestety ale content endgame w grze gdzie jest podstawą musi być wielki, LotRO i WoW to jedyne gry gdzie maja go zrobionego zawsze dobrze, WAR, AoC, Aion udowodniły że bez tego gra nie pociągnie długo.

Strona 24 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team