MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Civilization V
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37350
Strona 24 z 33

Autor:  raggnarok [ 7 paź 2010, 23:01 ]
Tytuł: 

Stobek napisał(a):
co to "Via tunngle" jakis soft do grania na piracie? ja sobie org kupilem, ale niemoge zainstlowac bo zapomnialem hasla do steama Oo. Wkurzylem sie ze bania mala bo "answer for secret question " tez niepamietam, napisalem do supportu minelo kolo 30h i zero odpowiedzi. Zal :/


Rofl, niezle :) Moze zaloz sobie 2 konto?

Autor:  Stobek [ 7 paź 2010, 23:11 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Stobek napisał(a):
co to "Via tunngle" jakis soft do grania na piracie? ja sobie org kupilem, ale niemoge zainstlowac bo zapomnialem hasla do steama Oo. Wkurzylem sie ze bania mala bo "answer for secret question " tez niepamietam, napisalem do supportu minelo kolo 30h i zero odpowiedzi. Zal :/


Rofl, niezle :) Moze zaloz sobie 2 konto?



ROTFL, jasne i cala kolekcja gier w pizdu;p. Nieno odpowiedzili przed chwila, w koncu. Wszystko.

Z ta " ale garena" to jakis zart?:p co to jest wogole.

Autor:  iniside [ 8 paź 2010, 09:59 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Dlatego, ze gra uzywa jednego rdzenia przy turach. Fail na maxa, wciaz programisci nie umieja uzywac prockow wielordzeniowych...

programowanie współbieżne to nie bajka, mon

Slaba wymowka skoro istnieja darmowe, otwarte biblioteki do pisania MT.
Zreszta gdybym ja nie umial napisac to nic dziwnego. Ale oni tam chyba amatorow nie zatrudniaja ? ;p.

Autor:  Deshroom [ 14 paź 2010, 06:51 ]
Tytuł: 

http://www.shacknews.com/onearticle.x/66006

będzie pacz.

z grubsza naprawią wszystkie najważniejsze problemy.

mi się podoba możliwość sprzedawania budynków - przydaje się jak się podbije duży obszar i długo ma się puppets

Autor:  pooma [ 14 paź 2010, 14:23 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
mi się podoba możliwość sprzedawania budynków - przydaje się jak się podbije duży obszar i długo ma się puppets

Oooo tak puppety strasznie obciążają budżet kompletnie niepotrzebnymi budynkami.

Autor:  Stobek [ 14 paź 2010, 17:57 ]
Tytuł: 

Ja sobie przeszedlem na kingu rzymianami na science victory na archipelagu - latwizna, na koniec mialem kolo 1200 science co ture, i co 7 tur future technology, drugi koles po mnie dopiero co mysliwce zrobil a u mnie juz giant death robots lazily;p.

Bez patcha w late game nieda sie grac, przynajmniej u mnie. Dziala powoli, przywiesza sie, czasem crashuje, nonstop jakies artefakty na mapie z kosmosu. Dobrze ze zabrali sie tez za AI bo teraz to o ile niejestest jakos bardzo do tylu z armia to chyba nieda sie przegrac. Po patchu sproboje poziom wyzej, bo teraz to niema wiekszego sensu.

Autor:  pooma [ 14 paź 2010, 21:17 ]
Tytuł: 

Hm to archipelag tak na nich dziala. Zagraj sobie na kingu na pangei...

Autor:  Bloodleaf [ 15 paź 2010, 08:53 ]
Tytuł: 

Nie wiem dlaczego ale ja zawsze gram tylko z jednym możliwym zwycięstwem, domination ;)

Autor:  Deshroom [ 19 paź 2010, 20:04 ]
Tytuł: 

Free Civ V DLC will let you be Genghis Khan

http://www.pcgamer.com/2010/10/19/free- ... ghis-khan/

Autor:  Razoth [ 19 paź 2010, 20:49 ]
Tytuł: 

Niech dadzą Piłsudskiego or gtfo.

Autor:  Sparth2 [ 19 paź 2010, 21:41 ]
Tytuł: 

Wyjscia nie maja po tym jak Babilonia krotko po premierze byla w modach dostepna :P

Autor:  kozas15 [ 19 paź 2010, 22:01 ]
Tytuł: 

W sumie niezly fail ze nie ma goracych posladow :[ Najlepszy tryb gry, z kompem to nie to samo, po necie tez gra sie o wiele gorzej niz z bratem w trybie hot seat kiedy latwo sie zgadac na nastepna partyjke. Pewno wypuszcza w jakims platnym dlc. Tak wiec jak narazie Civ 4 ciagle lepsza :/

Autor:  raggnarok [ 22 paź 2010, 19:15 ]
Tytuł: 

http://store.steampowered.com/news/4528/

Autor:  Sparth2 [ 2 lis 2010, 19:40 ]
Tytuł: 

Pogralem troche w moda do IV Rise of Mankind - A New Dawn i jestem zachwycony. Ilosc zmian jakie wprowadzil Afforess do i tak rozbudowanego moda jakim byl RoM jest powalajaca. Najlepiej wypada rozbudowana dyplomacja, realistyczne korporacje i nowe zadania dla szpiegow. Moj faworyt to wyslanie szpiega z misja podlozenia ladunku nuklearnego we wrogim miescie :P

Autor:  syrop1980 [ 3 lis 2010, 11:15 ]
Tytuł: 

poki co Civ IV z modami GNIECIE civa V, w ktorym nawet nie ma scenariuszy i chyba, z tego co widze, nie da sie ich tworzyc tak jak w civ IV...porazka, nie wiem jak mogli tak zawiesc graczy.

W civ IV mozna bylo grac miesiacami i latami, civ V? Wylaczylem po tygodniu i juz nie wrocilem.

Autor:  raggnarok [ 3 lis 2010, 12:47 ]
Tytuł: 

Cos w tym jest, tez jakos nie mam parcia zeby wrocic do CiV.

Autor:  Sparth2 [ 3 lis 2010, 17:17 ]
Tytuł: 

Pod koniec roku maja wypuscic pelne mod toolsy dla modderow CiV. Z tego co widze do tego czas nic ciekawego dla piatki nie powstanie z modow. Ciezko tez powiedziec czy powstanie dla V Fall from Heaven bo jego tworca zostal zatrudniony w Stardock i pracuje teraz nad Elementalem.

Autor:  Deshroom [ 3 lis 2010, 22:18 ]
Tytuł: 

ja mam nadzieje że dodadzą więcej opcji jako DLC, brakuje mi takiej kultury jak w IV.

gram na kingu na małych mapach, daje dość duże wyzwanie a nie trwa wiekami

Autor:  Varenthin [ 5 lis 2010, 18:06 ]
Tytuł: 

Azeroth w Civ 5 :)

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=389792

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Mendol [ 5 lis 2010, 18:36 ]
Tytuł: 

super...

Strona 24 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team