mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 314  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 09:34 
Cytuj  
Pewnie kwestia przyzwyczajenia, ale np. wszystkie spelle Lina vs Lina vs Pyromancer sa w Dota2 takie nijakie i wrecz nieczytelne.
Podobnie ulti shadowfienda - cos tam wylatuje, w hon bardziej dopasowane do hero, chociaz ShadowRaze sa dla odmiany fajne (jeden z niewielu spelli dobranych do hero)

Z tymi projectile to chodzi o to ze wszystkie ataki wygladaja jak taka sama iskierka wylatujaca w reki/broni. Tylko kolory sie zmieniaja.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 09:47 
Cytuj  
roball napisał(a):
Nie wiem po co, efekty spelli takie jakie sa teraz sa czyste i bardzo ladne. Dodawanie fontanny partikli do kazdego spella zrobi wcale nie jest czyms dobrym w moba.

Ja bym chciał mieć możliwość zobaczenia jakis fajnych fajerwerków, w końcu po jakiegoś chuja kompy upgradujemy ;)
Zgadzam się jednak, że w wiekszości przypadków moba powinna byc uboga jesli chodzi o fajerwerki, żeby jak największa liczba osob mogla grac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 09:49 
Cytuj  
Akurat w grach MOBA lepiej zeby spelle byly troche slabiej widoczne niz pojsc w druga strone i przesadzic z efektownoscia. Mi sie tez podobaja efekty spelli, sa imho w sam raz poza kilkoma wyjatkami, ktore faktycznie moglyby byc troche bardziej charakterystyczne, np. ult Beastmastera.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 09:50 
Cytuj  
DirectC napisał(a):
roball napisał(a):
Nie wiem po co, efekty spelli takie jakie sa teraz sa czyste i bardzo ladne. Dodawanie fontanny partikli do kazdego spella zrobi wcale nie jest czyms dobrym w moba.

Ja bym chciał mieć możliwość zobaczenia jakis fajnych fajerwerków, w końcu po jakiegoś chuja kompy upgradujemy ;)
Zgadzam się jednak, że w wiekszości przypadków moba powinna byc uboga jesli chodzi o fajerwerki, żeby jak największa liczba osob mogla grac.


Nie rozumiesz. Tu nie chodzi o to, zeby byly niskie wymagania i duzo ludzi moglo grac, tylko zeby teamfighty byly przejrzyste.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 09:53 
Cytuj  
Zaczal sie pierwszy meczyk. Chinczyki wiec za 4h mozna wlaczyc na koncowke :<

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 10:14 
Cytuj  
epic pause


_________________
cypis#2942
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:15 
Cytuj  
Powinni po prostu dac w opcjach gry swiecidelka. Kto bedzie chcial to sobie popatrzy na swiatelka, kto nie bedzie chcial to wylaczy. Jak w kłejku.

****

Posty: 1187
Dołączył(a): 30.03.2006
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:17 
Cytuj  
Jeżeli chcecie kurwa gry online z fajerwerkami to grajcie w crysisa czy chuj wie co tam jeszcze jest. W grach tylu SC2, DOTA akurat takie rzeczy nie są kurwa potrzebne.. Nikt Ci nie karze upgradować kompa i potem płakać, że nie masz fajerwerków srsly wam się chyba kurwa gry pomyliły.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:46 
Cytuj  
wczoraj sandkinga obejrzalem i vizualizacja skili bardziej chyba mi sie podoba w HoN w jego wypadku.
Ta burza piaskowa jest fajna, ale stun i ulti HoN zdecydowanie.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**

Posty: 363
Dołączył(a): 20.03.2008
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:51 
Cytuj  
borboun napisał(a):
kurwa kurwa kurwa


Tyle zrozumialem, nie jestes fajny.

Bardzo podoba mi sie shadow fiend, nawet bardziej niz ss w honie. Niestety animacje jego spelli sa mizerne i nie chodzi mi w tym momencie o swiatelka.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:53 
Cytuj  
zgadzam sie. kilka postaci potrzebuje bardzije widocznych animacji spelli. nie podoba mi sie fissure earthshakera(glownie kolor zbyt, czesto zlewa sie z podlozem po stronie scourge - jakis bardziej jaskrawy powinien byc imo), ulti beastmastera, packi venoma i wlasnie shadowfiend ma biedna animacje - kiepsko widac aoe range na ziemii itp.
ale wkoncu to beta wiec napewno wszystko bedzie cacy na czas ;>

ale jak tak ogladam ten stream to az nie mog sie doczekac kiedy dotka wkoncu wyjdzie - najlepsze czasy sie przypominaja jak zamiast do szoly szedlem do kafejki grac w dote caly dzien :D


edit. swoja droga zastanawiam sie czy szybkosc animacji atakow jest taka sama jak w docie dla kazdego championa, i wszystkie zasiegi/szybkosc umiejetnosci.


Ostatnio edytowano 18 sie 2011, 11:57 przez Kole0, łącznie edytowano 2 razy
****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:54 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Powinni po prostu dac w opcjach gry swiecidelka. Kto bedzie chcial to sobie popatrzy na swiatelka, kto nie bedzie chcial to wylaczy. Jak w kłejku.

No o tym mówię, tak żeby ta gra przyciągała ludzi, ja wiem że efekty są zbędne, ale jak chcą masę krytyczną osiagnąć to na ich miejscu bym zrobił grę dla każdego, ludzi którzy zwracają uwagę na grafikę jest całkiem sporo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:56 
Cytuj  
borboun napisał(a):
Jeżeli chcecie kurwa gry online z fajerwerkami to grajcie w crysisa czy chuj wie co tam jeszcze jest.


Oj nie placz, nie chodzi o wieksze rozblyski czy cos, ale porownaj Line z Pyromancerem - Pyro ma te same spelle, a jednak ciekawsze jako art style i do tego bardziej czytelne jesli chodzi o to czy hitnely czy nie.
Dragon wave jako trojkat vs nieokreslona mgielna flara przed postacia.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:58 
Cytuj  
o wlasnie zauwazylem ze strzala mirany tez taka dretwa jakas.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 12:04 
Cytuj  
Poczekajmy do releasa. To w koncu beta, czesc skilli to moga byc zwykle placeholdery.

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 12:07 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Poczekajmy do releasa. To w koncu beta, czesc skilli to moga byc zwykle placeholdery.

No ja tak obstawiam, zazwyczaj smaczki zostawiasz na koniec.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 12:27 
Cytuj  
Navi vs m5, 17:45...moze byc ciekawe


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 12:40 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
edit. swoja droga zastanawiam sie czy szybkosc animacji atakow jest taka sama jak w docie dla kazdego championa, i wszystkie zasiegi/szybkosc umiejetnosci.

Dla kazdego kogo?

Przeciez w Docie szybkosc animacji byla rozna dla roznych bohaterow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 12:49 
Cytuj  
Kurka, szkoda ze tych repow nie mozna ogladac na swoim kompie i kontrolowac kamere :(

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 12:51 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Przeciez w Docie szybkosc animacji byla rozna dla roznych bohaterow.

Chyba o to mu chodzi, czy szybkosc animacji kazdego bohatera tutaj odpowiada szybkosci z doty1.

Btw. pickowal juz ktos akashe? chcialbym ja w akcji zobaczyc :<

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 314  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.