MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 24 z 314

Autor:  tomugeen [ 18 sie 2011, 09:34 ]
Tytuł: 

Pewnie kwestia przyzwyczajenia, ale np. wszystkie spelle Lina vs Lina vs Pyromancer sa w Dota2 takie nijakie i wrecz nieczytelne.
Podobnie ulti shadowfienda - cos tam wylatuje, w hon bardziej dopasowane do hero, chociaz ShadowRaze sa dla odmiany fajne (jeden z niewielu spelli dobranych do hero)

Z tymi projectile to chodzi o to ze wszystkie ataki wygladaja jak taka sama iskierka wylatujaca w reki/broni. Tylko kolory sie zmieniaja.

Autor:  DirectC [ 18 sie 2011, 09:47 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Nie wiem po co, efekty spelli takie jakie sa teraz sa czyste i bardzo ladne. Dodawanie fontanny partikli do kazdego spella zrobi wcale nie jest czyms dobrym w moba.

Ja bym chciał mieć możliwość zobaczenia jakis fajnych fajerwerków, w końcu po jakiegoś chuja kompy upgradujemy ;)
Zgadzam się jednak, że w wiekszości przypadków moba powinna byc uboga jesli chodzi o fajerwerki, żeby jak największa liczba osob mogla grac.

Autor:  raggnarok [ 18 sie 2011, 09:49 ]
Tytuł: 

Akurat w grach MOBA lepiej zeby spelle byly troche slabiej widoczne niz pojsc w druga strone i przesadzic z efektownoscia. Mi sie tez podobaja efekty spelli, sa imho w sam raz poza kilkoma wyjatkami, ktore faktycznie moglyby byc troche bardziej charakterystyczne, np. ult Beastmastera.

Autor:  raggnarok [ 18 sie 2011, 09:50 ]
Tytuł: 

DirectC napisał(a):
roball napisał(a):
Nie wiem po co, efekty spelli takie jakie sa teraz sa czyste i bardzo ladne. Dodawanie fontanny partikli do kazdego spella zrobi wcale nie jest czyms dobrym w moba.

Ja bym chciał mieć możliwość zobaczenia jakis fajnych fajerwerków, w końcu po jakiegoś chuja kompy upgradujemy ;)
Zgadzam się jednak, że w wiekszości przypadków moba powinna byc uboga jesli chodzi o fajerwerki, żeby jak największa liczba osob mogla grac.


Nie rozumiesz. Tu nie chodzi o to, zeby byly niskie wymagania i duzo ludzi moglo grac, tylko zeby teamfighty byly przejrzyste.

Autor:  Arturnik [ 18 sie 2011, 09:53 ]
Tytuł: 

Zaczal sie pierwszy meczyk. Chinczyki wiec za 4h mozna wlaczyc na koncowke :<

Autor:  cypis [ 18 sie 2011, 10:14 ]
Tytuł: 

epic pause

Autor:  Mirtul [ 18 sie 2011, 11:15 ]
Tytuł: 

Powinni po prostu dac w opcjach gry swiecidelka. Kto bedzie chcial to sobie popatrzy na swiatelka, kto nie bedzie chcial to wylaczy. Jak w kłejku.

Autor:  borboun [ 18 sie 2011, 11:17 ]
Tytuł: 

Jeżeli chcecie kurwa gry online z fajerwerkami to grajcie w crysisa czy chuj wie co tam jeszcze jest. W grach tylu SC2, DOTA akurat takie rzeczy nie są kurwa potrzebne.. Nikt Ci nie karze upgradować kompa i potem płakać, że nie masz fajerwerków srsly wam się chyba kurwa gry pomyliły.

Autor:  Rzeznik [ 18 sie 2011, 11:46 ]
Tytuł: 

wczoraj sandkinga obejrzalem i vizualizacja skili bardziej chyba mi sie podoba w HoN w jego wypadku.
Ta burza piaskowa jest fajna, ale stun i ulti HoN zdecydowanie.

Autor:  Davich [ 18 sie 2011, 11:51 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
kurwa kurwa kurwa


Tyle zrozumialem, nie jestes fajny.

Bardzo podoba mi sie shadow fiend, nawet bardziej niz ss w honie. Niestety animacje jego spelli sa mizerne i nie chodzi mi w tym momencie o swiatelka.

Autor:  Kole0 [ 18 sie 2011, 11:53 ]
Tytuł: 

zgadzam sie. kilka postaci potrzebuje bardzije widocznych animacji spelli. nie podoba mi sie fissure earthshakera(glownie kolor zbyt, czesto zlewa sie z podlozem po stronie scourge - jakis bardziej jaskrawy powinien byc imo), ulti beastmastera, packi venoma i wlasnie shadowfiend ma biedna animacje - kiepsko widac aoe range na ziemii itp.
ale wkoncu to beta wiec napewno wszystko bedzie cacy na czas ;>

ale jak tak ogladam ten stream to az nie mog sie doczekac kiedy dotka wkoncu wyjdzie - najlepsze czasy sie przypominaja jak zamiast do szoly szedlem do kafejki grac w dote caly dzien :D


edit. swoja droga zastanawiam sie czy szybkosc animacji atakow jest taka sama jak w docie dla kazdego championa, i wszystkie zasiegi/szybkosc umiejetnosci.

Autor:  DirectC [ 18 sie 2011, 11:54 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Powinni po prostu dac w opcjach gry swiecidelka. Kto bedzie chcial to sobie popatrzy na swiatelka, kto nie bedzie chcial to wylaczy. Jak w kłejku.

No o tym mówię, tak żeby ta gra przyciągała ludzi, ja wiem że efekty są zbędne, ale jak chcą masę krytyczną osiagnąć to na ich miejscu bym zrobił grę dla każdego, ludzi którzy zwracają uwagę na grafikę jest całkiem sporo.

Autor:  tomugeen [ 18 sie 2011, 11:56 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
Jeżeli chcecie kurwa gry online z fajerwerkami to grajcie w crysisa czy chuj wie co tam jeszcze jest.


Oj nie placz, nie chodzi o wieksze rozblyski czy cos, ale porownaj Line z Pyromancerem - Pyro ma te same spelle, a jednak ciekawsze jako art style i do tego bardziej czytelne jesli chodzi o to czy hitnely czy nie.
Dragon wave jako trojkat vs nieokreslona mgielna flara przed postacia.

Autor:  Kole0 [ 18 sie 2011, 11:58 ]
Tytuł: 

o wlasnie zauwazylem ze strzala mirany tez taka dretwa jakas.

Autor:  raggnarok [ 18 sie 2011, 12:04 ]
Tytuł: 

Poczekajmy do releasa. To w koncu beta, czesc skilli to moga byc zwykle placeholdery.

Autor:  DirectC [ 18 sie 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Poczekajmy do releasa. To w koncu beta, czesc skilli to moga byc zwykle placeholdery.

No ja tak obstawiam, zazwyczaj smaczki zostawiasz na koniec.

Autor:  Rzeznik [ 18 sie 2011, 12:27 ]
Tytuł: 

Navi vs m5, 17:45...moze byc ciekawe

Autor:  Mirtul [ 18 sie 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
edit. swoja droga zastanawiam sie czy szybkosc animacji atakow jest taka sama jak w docie dla kazdego championa, i wszystkie zasiegi/szybkosc umiejetnosci.

Dla kazdego kogo?

Przeciez w Docie szybkosc animacji byla rozna dla roznych bohaterow.

Autor:  raggnarok [ 18 sie 2011, 12:49 ]
Tytuł: 

Kurka, szkoda ze tych repow nie mozna ogladac na swoim kompie i kontrolowac kamere :(

Autor:  Arturnik [ 18 sie 2011, 12:51 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Przeciez w Docie szybkosc animacji byla rozna dla roznych bohaterow.

Chyba o to mu chodzi, czy szybkosc animacji kazdego bohatera tutaj odpowiada szybkosci z doty1.

Btw. pickowal juz ktos akashe? chcialbym ja w akcji zobaczyc :<

Strona 24 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team