MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Counter-Strike: Global Offensive
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39407
Strona 24 z 41

Autor:  candidoser [ 15 sie 2012, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

nie ma typowego (T)DM mode?

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Są serwery takie, ale szybko staje sie to nudne. Serwerow juz jest calkiem sporo:
http://www.gametracker.com/search/csgo/ ... order=DESC
mozna sie laczyc tez przez konsole:
connect XXX

Ale chyba tylko w matchmakingu nabija staty.
Polecam ustawic crosshaira na classic. Do wyboru w opcjach. I uruchomic konsole.

cl_showfps 1 - dla pokazania fpsow
net_graph 1 - dla grafu z pakietami ale ni polecam bo to za wielkie

komendy:
http://www.gamerconfig.eu/commands/coun ... offensive/


Dodajta mnie na steam. Linkzor w sygnaturce.

Autor:  candidoser [ 15 sie 2012, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

To chyba bylby pierwszy fps, gdzie TDM bylby nudny;)
da sie jakos odroznic serwery z deathmatchem?

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

maja w nazwie wpisane deathmatch? jezu...

sry kuzwa ale CS to prawie ojciec multi fpsów. I esencja tej gry jest bomb/defuse.

ja to musze sie w koncu za config wziac, interpy, rate itp. poustawiac ;]

Cytuj:
//h0lmCSGOExec
bind KP_DOWNARROW "buy m4a1; buy ak47"
bind KP_END "buy vesthelm"
bind KP_PGDN "buy hegrenade"
bind KP_LEFTARROW "buy flashbang"
bind KP_5 "buy smokegrenade"
bind KP_HOME "BUY DEAGLE"
bind KP_DEL "buy molotov; buy decoy"
bind kp_multiply "buy awp"

bind "\" "toggleconsole"

// These three reposition the gunmodel to mimic css more closely.
viewmodel_offset_x 2
viewmodel_offset_y 4
viewmodel_offset_z -2

// These two removes the shifting of the arm when crouching down.
cl_viewmodel_shift_left_amt 0
cl_viewmodel_shift_right_amt 0

// This removes the bobbing of the weapon back and forth, when you run.
cl_bob_lower_amt 0

cl_righthand 0
cl_autoweaponswitch 1
snd_mixahead 0.05


cl_interp 0.01
cl_interp_ratio 1

Autor:  Yuurei [ 15 sie 2012, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Karwa, podoba mnie się ten CS:GO. Przypomniały mi się stare, dobre lata. Szkoda, że starość nie radość, celności brak i przy każdej akcji dostaję zawału serca. :-)

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Pogracie troche, wrzucicie na luz, ze giniecie i bedzie poprawa.

Autor:  candidoser [ 15 sie 2012, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Ojcem to jest doom/quake. To jest conajwyzej wnuczek.

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Moze i tak, tyle, ze to CS zapoczatkowal "taktyczne szutery."

btw. a jak nie ogarniasz CS to co dopiero quake xD

Autor:  candidoser [ 15 sie 2012, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Lol, skad wniosek, ze nie ogarniam? Wez pare glebokich oddechow i wyluzuj.

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Hmm bo piszesz jakbys po raz 1 gral w jakiegokolwiek fpsa :P

Autor:  candidoser [ 15 sie 2012, 12:22 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Nie.
I w sumie nie znam innego fps-a, gdzie nie ma trybu (T)DM defaultowo..

Autor:  Arturnik [ 15 sie 2012, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

W CSS pamietam byly jakies serwery z wymuszonym DM i TDM, ale nie przypominam sobie całych trybów przypisanych do CSa - do tego służył HL, HL2 Deathmatch itp.

Autor:  candidoser [ 15 sie 2012, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

No, znalazlem pare takich servow z TDM, ale pod zaden nie moge sie podlaczyc. Moze najbardziej oblegane;)

Autor:  Arturnik [ 15 sie 2012, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

No ale fakt faktem żeby się poduczyć celować przydałby się tryb w którym nie musimy czekać na camperów aż się rozprawią po tym jak padniemy, no ale zawsze mi się to w CS i tych S&D trybach nie podobało.

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

ale o to wlasnie chodzi w CS, tak samo jak w CoD - S&D...

kupowac CSa by pograc TDM to bzdura. Chyba, zeby sie podszkolic by poznie grac normalnie. Tu kilka DM:
http://www.gametracker.com/search/csgo/ ... order=DESC

Autor:  candidoser [ 15 sie 2012, 12:37 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Jest defaultowo cos co sie nazywa "Wyscig zbrojen", po smierci masz respawn. Ale zamysl jest taki, ze jak zabijesz przeciwnika to zmienia co sie bron. I tak musisz po jednym kill-u zaliczyc z kazdej broni.

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Kiedys byly tylko serwery i bylo dobrze. Teraz nie maja czegos w matchmakingu i narzekaja lol

w arms race wiele sie nie nauczycie imo.

Autor:  Yuurei [ 15 sie 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

Tylko ta pełna turniejówka, czy jak to się nazywa i na początek nauka biegania ;)

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

No to juz jest widzimisie adminów...

ale zdecydowanie gorsze są dzieciaki wannabepro jak ESC Gaming ;p

No i community CSGO bedzie musialo sie wyklarowac. Bo przylazlo pelno sticte codowcow i probuja tak samo grac w CS... a w tej grze "kazdy sobie rzepke skrobie" to juz nie do konca jest na miejscu.

Autor:  RufeN [ 15 sie 2012, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Counter-Strike: Global Offensive

roball napisał(a):
Zaczynam sobie przypominac czemu przestalem grac w CS'a - gine 0.0001s po tym jak zobacze przeciwnika. no fun allowed.

same here. poczekam chyba na release i licze,ze zrobia ludzie serwery,ktore beda kickowaly nie za teamhity,a za zbyt dobre K:D ratio :)

Strona 24 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team