MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Counter-Strike: Global Offensive https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39407 |
Strona 24 z 41 |
Autor: | candidoser [ 15 sie 2012, 11:53 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
nie ma typowego (T)DM mode? |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 11:55 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Są serwery takie, ale szybko staje sie to nudne. Serwerow juz jest calkiem sporo: http://www.gametracker.com/search/csgo/ ... order=DESC mozna sie laczyc tez przez konsole: connect XXX Ale chyba tylko w matchmakingu nabija staty. Polecam ustawic crosshaira na classic. Do wyboru w opcjach. I uruchomic konsole. cl_showfps 1 - dla pokazania fpsow net_graph 1 - dla grafu z pakietami ale ni polecam bo to za wielkie komendy: http://www.gamerconfig.eu/commands/coun ... offensive/ Dodajta mnie na steam. Linkzor w sygnaturce. |
Autor: | candidoser [ 15 sie 2012, 12:01 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
To chyba bylby pierwszy fps, gdzie TDM bylby nudny;) da sie jakos odroznic serwery z deathmatchem? |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
maja w nazwie wpisane deathmatch? jezu... sry kuzwa ale CS to prawie ojciec multi fpsów. I esencja tej gry jest bomb/defuse. ja to musze sie w koncu za config wziac, interpy, rate itp. poustawiac ;] Cytuj: //h0lmCSGOExec
bind KP_DOWNARROW "buy m4a1; buy ak47" bind KP_END "buy vesthelm" bind KP_PGDN "buy hegrenade" bind KP_LEFTARROW "buy flashbang" bind KP_5 "buy smokegrenade" bind KP_HOME "BUY DEAGLE" bind KP_DEL "buy molotov; buy decoy" bind kp_multiply "buy awp" bind "\" "toggleconsole" // These three reposition the gunmodel to mimic css more closely. viewmodel_offset_x 2 viewmodel_offset_y 4 viewmodel_offset_z -2 // These two removes the shifting of the arm when crouching down. cl_viewmodel_shift_left_amt 0 cl_viewmodel_shift_right_amt 0 // This removes the bobbing of the weapon back and forth, when you run. cl_bob_lower_amt 0 cl_righthand 0 cl_autoweaponswitch 1 snd_mixahead 0.05 cl_interp 0.01 cl_interp_ratio 1 |
Autor: | Yuurei [ 15 sie 2012, 12:09 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Karwa, podoba mnie się ten CS:GO. Przypomniały mi się stare, dobre lata. Szkoda, że starość nie radość, celności brak i przy każdej akcji dostaję zawału serca. |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 12:10 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Pogracie troche, wrzucicie na luz, ze giniecie i bedzie poprawa. |
Autor: | candidoser [ 15 sie 2012, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Ojcem to jest doom/quake. To jest conajwyzej wnuczek. |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 12:13 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Moze i tak, tyle, ze to CS zapoczatkowal "taktyczne szutery." btw. a jak nie ogarniasz CS to co dopiero quake xD |
Autor: | candidoser [ 15 sie 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Lol, skad wniosek, ze nie ogarniam? Wez pare glebokich oddechow i wyluzuj. |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 12:18 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Hmm bo piszesz jakbys po raz 1 gral w jakiegokolwiek fpsa |
Autor: | candidoser [ 15 sie 2012, 12:22 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Nie. I w sumie nie znam innego fps-a, gdzie nie ma trybu (T)DM defaultowo.. |
Autor: | Arturnik [ 15 sie 2012, 12:25 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
W CSS pamietam byly jakies serwery z wymuszonym DM i TDM, ale nie przypominam sobie całych trybów przypisanych do CSa - do tego służył HL, HL2 Deathmatch itp. |
Autor: | candidoser [ 15 sie 2012, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
No, znalazlem pare takich servow z TDM, ale pod zaden nie moge sie podlaczyc. Moze najbardziej oblegane;) |
Autor: | Arturnik [ 15 sie 2012, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
No ale fakt faktem żeby się poduczyć celować przydałby się tryb w którym nie musimy czekać na camperów aż się rozprawią po tym jak padniemy, no ale zawsze mi się to w CS i tych S&D trybach nie podobało. |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
ale o to wlasnie chodzi w CS, tak samo jak w CoD - S&D... kupowac CSa by pograc TDM to bzdura. Chyba, zeby sie podszkolic by poznie grac normalnie. Tu kilka DM: http://www.gametracker.com/search/csgo/ ... order=DESC |
Autor: | candidoser [ 15 sie 2012, 12:37 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Jest defaultowo cos co sie nazywa "Wyscig zbrojen", po smierci masz respawn. Ale zamysl jest taki, ze jak zabijesz przeciwnika to zmienia co sie bron. I tak musisz po jednym kill-u zaliczyc z kazdej broni. |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Kiedys byly tylko serwery i bylo dobrze. Teraz nie maja czegos w matchmakingu i narzekaja lol w arms race wiele sie nie nauczycie imo. |
Autor: | Yuurei [ 15 sie 2012, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
Tylko ta pełna turniejówka, czy jak to się nazywa i na początek nauka biegania |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2012, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
No to juz jest widzimisie adminów... ale zdecydowanie gorsze są dzieciaki wannabepro jak ESC Gaming ;p No i community CSGO bedzie musialo sie wyklarowac. Bo przylazlo pelno sticte codowcow i probuja tak samo grac w CS... a w tej grze "kazdy sobie rzepke skrobie" to juz nie do konca jest na miejscu. |
Autor: | RufeN [ 15 sie 2012, 15:25 ] |
Tytuł: | Re: Counter-Strike: Global Offensive |
roball napisał(a): Zaczynam sobie przypominac czemu przestalem grac w CS'a - gine 0.0001s po tym jak zobacze przeciwnika. no fun allowed. same here. poczekam chyba na release i licze,ze zrobia ludzie serwery,ktore beda kickowaly nie za teamhity,a za zbyt dobre K:D ratio |
Strona 24 z 41 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |