MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Legend of Grimrock
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40747
Strona 24 z 32

Autor:  zaboleq [ 18 kwi 2012, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Czy jak zrobie formata to sejvy są gdzieś na steamie?

Autor:  Perrin [ 18 kwi 2012, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Nie ma, LoG nie wspiera Steam Cloud.

Autor:  Dana [ 18 kwi 2012, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Jak na 8 poziomie przebrnąć przez ten pokój pełen grzybów i ich dzieci, bo nie wyrabiam.

Autor:  Arturnik [ 18 kwi 2012, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

ktory pokoj?

Autor:  Dana [ 18 kwi 2012, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Przechodzi się przez teleport, a tam kupa grzybów i muchomorów i tych strzelających. Klucze tam jakieś też leżą.

Autor:  Dramat [ 18 kwi 2012, 21:29 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

ja tam je po prostu zabilem, rzucalem czym sie dalo, spierniczalem itp.

Ja uzylem pierwszy raz konkretnej podpowiedzi na Pillared hallway :(

Autor:  D3jviD [ 19 kwi 2012, 08:00 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Dana napisał(a):
Jak na 8 poziomie przebrnąć przez ten pokój pełen grzybów i ich dzieci, bo nie wyrabiam.


http://www.youtube.com/watch?v=VztSkuJEuMk&hd=1 ;)

Autor:  Stobek [ 19 kwi 2012, 08:38 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Dobra o ile lvle 10 i 11 są jeszcze spoko, to 12 i 13 odrzucają mnie strasznie. Co to ma być ? paskudne tekstury ścian, nasrane przerąbanymi wrogami, wszystko waży po 20 kilo, aż nie chcę się grać :/

edit: Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead.

Autor:  zaboleq [ 19 kwi 2012, 08:50 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Ty Stobek grasz na hard? Sam sobie winien jesteś :P.

Autor:  Dramat [ 19 kwi 2012, 11:32 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Done, przeszedłem na normalu.

Koniec, masakra, nie wyobrażam sobie tego na hardzie.

Spoiler odn koncówki
Zabilem kubik i zasejwowalem jak jeszcze nie wybuchnal, potem byly animacje koncowe i zrobilem load, kubik lezy zniszczony a ja moge sobie biegac po lochu, to normalne???

Autor:  D3jviD [ 19 kwi 2012, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Stobek napisał(a):
Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead.


Bawie sie na hardzie zazwyczaj grajac w cos kolejny raz. Po co mam na sile sobie utrudniac? Zeby moc pozniej plakac na forum jak jest ciezko?
Nie czuje sie bardziej spelniony po przejsciu gry na hard ;)

Autor:  Stobek [ 19 kwi 2012, 12:58 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

D3jviD napisał(a):
Stobek napisał(a):
Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead.


Bawie sie na hardzie zazwyczaj grajac w cos kolejny raz. Po co mam na sile sobie utrudniac? Zeby moc pozniej plakac na forum jak jest ciezko?
Nie czuje sie bardziej spelniony po przejsciu gry na hard ;)


Nie płaczę. Stwierdzam fakt, że teoretycznie ciężka walka wygląda lajtowo.

Gram na hard bo się przyzwyczaiłem, że dzisiejszy normal to tak jak kiedyś easy, a hard jak normal, a jakieś insany itd to dopiero hard. Działa w przypadku 90% tytułów.
Normal z reguły jest po prostu tak łatwy, że aż odechciewa się grać.

Autor:  D3jviD [ 19 kwi 2012, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Ja wybieram hard, kiedy jest jeszcze cos wyzej. Ogolnie rzecz biorac, gram zazwyczaj na przedostatnim poziomie trudnosci.
Przyzwyczailem sie do tego, ze hard w wielu przypadkach sztucznie i na sile utrudnia, a nie daje nic w zamian (lepsze dropy chociazby).

Zmienilem podejscie, gdy dawno temu uruchomilem ninja gaiden 2 na hard. Dostawalem kur*icy wtedy :P

Autor:  Dramat [ 19 kwi 2012, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Przechodzę drugi raz, mam zamiar zebrać wszystkie Toorumy, Treasures i secrety + pare setów zbroi zebrać.

Obaczymy jak pójdzie, na razie próbowałem zrobić 1st lvl w 4 and less minutes ale jakoś nie bardzo wychodzi.

Wkurwiające jest to, że generowanie postaci też zalicza się do czasu gry...

yhhh...

Autor:  Stobek [ 19 kwi 2012, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Obrazek

Przeszedłem. Dla mnie 8/10. Fajnie się grało chodź ciężko (hard) momentami load fest. Grę skończyłem mając 20 rożnych bomb i tyleż magicznych pocisków;p ( minus combatu, albo dodgujesz ciosy albo giniesz).
Ostatni boss jak zdobyłem tą specjalną broń wcale nie był wyjątkowo trudny, ale tu z nowu wine ponosi bardzo uproszczony combat. Resisty/pancerz/dmg nieważne byle strafować dobrze.
Staty itemów też biedne w chuj. dmg i speed dla broni, i pancerz + dodge dla pancerza. W sumie nawet fajnie dla odmiany nie biegać pół bogiem na koniec gry, ale 4 rożne bronie danej klasy na krzyż to trochę biednie (dla przykładu strzelające krótki łuk, kusza, specjalny łuk - koniec;p).

Zdobyłem wszystkie item sety (plate, lurker, chittin) oprócz valora - miałem tylko buty, spodnie i rękawice. Orb i dismantler też był. W ogóle fire mag to chyba jedyne słuszne wyjście w tej grze.

Zagadki wporzo. Naprawdę jak już dużo osób mówilo trochę za dużo zręcznościowych chwytów, czym dalej tym gorzej ale chyba od czasów silent hilla 1 nie nakminiłem sie tyle w grze komputerowej. Duży plus.

Muza i klimat tez na plus. Widać czasem niski budżet ale gra nawet porównując do super hitów jest zajebiście dopracowana w czasie premiery.

Podsumowując dla fanów dungeon crawlingu pozycja obowiązkowa. Dla reszty niekoniecznie :].
Taka moje małe podsumowanie. Chociaż na tym forum kto zagrał to i tak już zagrał;p.
Tak w ogóle patrzę, że na grupie steam najpierw wszyscy grali a potem prawie nikt. Czyżby tak szybko się znudziło? frustracja? czy wszyscy przeszli dawno temu?;p

edit: literówki.

Autor:  Dramat [ 19 kwi 2012, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

@up

Ciezko sie nie zgodzic z tym delikatnym arcade mode.

Ale powiem Ci, ze obejrzalem sobie let's playe np. z Dungeon Master 2 i paru innych hardcore classics i stwierdzam ze wtedy tez to tam bylo. Dla mnie LoG to oldschool pelna geba.

Podsumowujac tez bym mu dal 8/10, ciekaw jestem co tam bedzie w dodatkach bo to ze one beda to jest bardziej niz pewne no i oczywiscie addony, chyba sam sie za jakis wezme ;)

anyway.

Ktos pytal o to jak sie sprawdza monk czy tam fist fighter i stwierdzam, ze jest calkiem zacny. Za pierwszym razem widzialem pare itemow ktore daja do fist fighingu (jestem na 4tym poziomie). Teraz moj mino fist-figther dal hita za 31 czyli w sumie duzo.

Teraz, do czego sluza treasures???

Autor:  RufeN [ 19 kwi 2012, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

treasures i secrets poza jakimis itemami to glownie chyba do achivmenta na steamie sluza ;d

Autor:  Morgul [ 19 kwi 2012, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Ja w koncu wymieklem i uzylem google przy checkered room, za glupi na to bylem a takie oczywiste teraz sie wydaje :( (zmylil mnie ten zwoj znaleziony chwile wczesniej z jakimis wskazowkami)

Co do pokoiku z grzybkami to ja tam wpadlem i wymiotlem wszystko, zuzywajac chyba 3poty hp.. no mag i rouge padli ale dwie krowy tanki daja rade ze wszystkim.

btw. ilosc otrzymywanego expa przez postac zalezy od zadanych obrazen?

Autor:  Dramat [ 20 kwi 2012, 08:54 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Morgul napisał(a):
Ja w koncu wymieklem i uzylem google przy checkered room, za glupi na to bylem a takie oczywiste teraz sie wydaje :( (zmylil mnie ten zwoj znaleziony chwile wczesniej z jakimis wskazowkami)

Co do pokoiku z grzybkami to ja tam wpadlem i wymiotlem wszystko, zuzywajac chyba 3poty hp.. no mag i rouge padli ale dwie krowy tanki daja rade ze wszystkim.

btw. ilosc otrzymywanego expa przez postac zalezy od zadanych obrazen?


Za pierwszym podejsciem tez gralem, dwie wojo-krowki jedna mace a druga axe, rogue archer (wymiata po tym jak kryty rosna i pluje dwoma strzalami) i pure fire mage (no troche tego spellcraftingu wzialem).

Teraz testuje sobie wojo humek ze swordem w lapsku, krowka warrior-monk (ma hity!) ;) rogue z daggerami walacy z drugiego rzedu i air mage (moze dodam potem earth).

Jesli chodzi o exp.
Dla przykładu masz mobka który wart jest 100expa jak go wszyscy hitną to dostaną po 100expa a jak jeden missnie to dostanie 50 expa.

Source: http://www.grimrock.net/forum/viewtopic.php?f=13&t=1855

Autor:  D3jviD [ 20 kwi 2012, 09:48 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Dramat napisał(a):
Morgul napisał(a):
rogue z daggerami walacy z drugiego rzedu


To on tak trafia? Ja zaczynalem tez z takim ustawieniem i z drugiego rzedu nic nie robil.
Dlatego przerobilem go pozniej na lucznika ;)

Strona 24 z 32 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team