MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Legend of Grimrock https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40747 |
Strona 24 z 32 |
Autor: | zaboleq [ 18 kwi 2012, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Czy jak zrobie formata to sejvy są gdzieś na steamie? |
Autor: | Perrin [ 18 kwi 2012, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Nie ma, LoG nie wspiera Steam Cloud. |
Autor: | Dana [ 18 kwi 2012, 19:40 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Jak na 8 poziomie przebrnąć przez ten pokój pełen grzybów i ich dzieci, bo nie wyrabiam. |
Autor: | Arturnik [ 18 kwi 2012, 20:08 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
ktory pokoj? |
Autor: | Dana [ 18 kwi 2012, 20:10 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Przechodzi się przez teleport, a tam kupa grzybów i muchomorów i tych strzelających. Klucze tam jakieś też leżą. |
Autor: | Dramat [ 18 kwi 2012, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
ja tam je po prostu zabilem, rzucalem czym sie dalo, spierniczalem itp. Ja uzylem pierwszy raz konkretnej podpowiedzi na Pillared hallway |
Autor: | D3jviD [ 19 kwi 2012, 08:00 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Dana napisał(a): Jak na 8 poziomie przebrnąć przez ten pokój pełen grzybów i ich dzieci, bo nie wyrabiam. http://www.youtube.com/watch?v=VztSkuJEuMk&hd=1 |
Autor: | Stobek [ 19 kwi 2012, 08:38 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Dobra o ile lvle 10 i 11 są jeszcze spoko, to 12 i 13 odrzucają mnie strasznie. Co to ma być ? paskudne tekstury ścian, nasrane przerąbanymi wrogami, wszystko waży po 20 kilo, aż nie chcę się grać :/ edit: Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead. |
Autor: | zaboleq [ 19 kwi 2012, 08:50 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Ty Stobek grasz na hard? Sam sobie winien jesteś . |
Autor: | Dramat [ 19 kwi 2012, 11:32 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Done, przeszedłem na normalu. Koniec, masakra, nie wyobrażam sobie tego na hardzie. Spoiler odn koncówki Zabilem kubik i zasejwowalem jak jeszcze nie wybuchnal, potem byly animacje koncowe i zrobilem load, kubik lezy zniszczony a ja moge sobie biegac po lochu, to normalne??? |
Autor: | D3jviD [ 19 kwi 2012, 12:08 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Stobek napisał(a): Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead. Bawie sie na hardzie zazwyczaj grajac w cos kolejny raz. Po co mam na sile sobie utrudniac? Zeby moc pozniej plakac na forum jak jest ciezko? Nie czuje sie bardziej spelniony po przejsciu gry na hard |
Autor: | Stobek [ 19 kwi 2012, 12:58 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
D3jviD napisał(a): Stobek napisał(a): Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead. Bawie sie na hardzie zazwyczaj grajac w cos kolejny raz. Po co mam na sile sobie utrudniac? Zeby moc pozniej plakac na forum jak jest ciezko? Nie czuje sie bardziej spelniony po przejsciu gry na hard Nie płaczę. Stwierdzam fakt, że teoretycznie ciężka walka wygląda lajtowo. Gram na hard bo się przyzwyczaiłem, że dzisiejszy normal to tak jak kiedyś easy, a hard jak normal, a jakieś insany itd to dopiero hard. Działa w przypadku 90% tytułów. Normal z reguły jest po prostu tak łatwy, że aż odechciewa się grać. |
Autor: | D3jviD [ 19 kwi 2012, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Ja wybieram hard, kiedy jest jeszcze cos wyzej. Ogolnie rzecz biorac, gram zazwyczaj na przedostatnim poziomie trudnosci. Przyzwyczailem sie do tego, ze hard w wielu przypadkach sztucznie i na sile utrudnia, a nie daje nic w zamian (lepsze dropy chociazby). Zmienilem podejscie, gdy dawno temu uruchomilem ninja gaiden 2 na hard. Dostawalem kur*icy wtedy |
Autor: | Dramat [ 19 kwi 2012, 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Przechodzę drugi raz, mam zamiar zebrać wszystkie Toorumy, Treasures i secrety + pare setów zbroi zebrać. Obaczymy jak pójdzie, na razie próbowałem zrobić 1st lvl w 4 and less minutes ale jakoś nie bardzo wychodzi. Wkurwiające jest to, że generowanie postaci też zalicza się do czasu gry... yhhh... |
Autor: | Stobek [ 19 kwi 2012, 18:59 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Przeszedłem. Dla mnie 8/10. Fajnie się grało chodź ciężko (hard) momentami load fest. Grę skończyłem mając 20 rożnych bomb i tyleż magicznych pocisków;p ( minus combatu, albo dodgujesz ciosy albo giniesz). Ostatni boss jak zdobyłem tą specjalną broń wcale nie był wyjątkowo trudny, ale tu z nowu wine ponosi bardzo uproszczony combat. Resisty/pancerz/dmg nieważne byle strafować dobrze. Staty itemów też biedne w chuj. dmg i speed dla broni, i pancerz + dodge dla pancerza. W sumie nawet fajnie dla odmiany nie biegać pół bogiem na koniec gry, ale 4 rożne bronie danej klasy na krzyż to trochę biednie (dla przykładu strzelające krótki łuk, kusza, specjalny łuk - koniec;p). Zdobyłem wszystkie item sety (plate, lurker, chittin) oprócz valora - miałem tylko buty, spodnie i rękawice. Orb i dismantler też był. W ogóle fire mag to chyba jedyne słuszne wyjście w tej grze. Zagadki wporzo. Naprawdę jak już dużo osób mówilo trochę za dużo zręcznościowych chwytów, czym dalej tym gorzej ale chyba od czasów silent hilla 1 nie nakminiłem sie tyle w grze komputerowej. Duży plus. Muza i klimat tez na plus. Widać czasem niski budżet ale gra nawet porównując do super hitów jest zajebiście dopracowana w czasie premiery. Podsumowując dla fanów dungeon crawlingu pozycja obowiązkowa. Dla reszty niekoniecznie . Taka moje małe podsumowanie. Chociaż na tym forum kto zagrał to i tak już zagrał;p. Tak w ogóle patrzę, że na grupie steam najpierw wszyscy grali a potem prawie nikt. Czyżby tak szybko się znudziło? frustracja? czy wszyscy przeszli dawno temu?;p edit: literówki. |
Autor: | Dramat [ 19 kwi 2012, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
@up Ciezko sie nie zgodzic z tym delikatnym arcade mode. Ale powiem Ci, ze obejrzalem sobie let's playe np. z Dungeon Master 2 i paru innych hardcore classics i stwierdzam ze wtedy tez to tam bylo. Dla mnie LoG to oldschool pelna geba. Podsumowujac tez bym mu dal 8/10, ciekaw jestem co tam bedzie w dodatkach bo to ze one beda to jest bardziej niz pewne no i oczywiscie addony, chyba sam sie za jakis wezme anyway. Ktos pytal o to jak sie sprawdza monk czy tam fist fighter i stwierdzam, ze jest calkiem zacny. Za pierwszym razem widzialem pare itemow ktore daja do fist fighingu (jestem na 4tym poziomie). Teraz moj mino fist-figther dal hita za 31 czyli w sumie duzo. Teraz, do czego sluza treasures??? |
Autor: | RufeN [ 19 kwi 2012, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
treasures i secrets poza jakimis itemami to glownie chyba do achivmenta na steamie sluza ;d |
Autor: | Morgul [ 19 kwi 2012, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Ja w koncu wymieklem i uzylem google przy checkered room, za glupi na to bylem a takie oczywiste teraz sie wydaje (zmylil mnie ten zwoj znaleziony chwile wczesniej z jakimis wskazowkami) Co do pokoiku z grzybkami to ja tam wpadlem i wymiotlem wszystko, zuzywajac chyba 3poty hp.. no mag i rouge padli ale dwie krowy tanki daja rade ze wszystkim. btw. ilosc otrzymywanego expa przez postac zalezy od zadanych obrazen? |
Autor: | Dramat [ 20 kwi 2012, 08:54 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Morgul napisał(a): Ja w koncu wymieklem i uzylem google przy checkered room, za glupi na to bylem a takie oczywiste teraz sie wydaje (zmylil mnie ten zwoj znaleziony chwile wczesniej z jakimis wskazowkami) Co do pokoiku z grzybkami to ja tam wpadlem i wymiotlem wszystko, zuzywajac chyba 3poty hp.. no mag i rouge padli ale dwie krowy tanki daja rade ze wszystkim. btw. ilosc otrzymywanego expa przez postac zalezy od zadanych obrazen? Za pierwszym podejsciem tez gralem, dwie wojo-krowki jedna mace a druga axe, rogue archer (wymiata po tym jak kryty rosna i pluje dwoma strzalami) i pure fire mage (no troche tego spellcraftingu wzialem). Teraz testuje sobie wojo humek ze swordem w lapsku, krowka warrior-monk (ma hity!) rogue z daggerami walacy z drugiego rzedu i air mage (moze dodam potem earth). Jesli chodzi o exp. Dla przykładu masz mobka który wart jest 100expa jak go wszyscy hitną to dostaną po 100expa a jak jeden missnie to dostanie 50 expa. Source: http://www.grimrock.net/forum/viewtopic.php?f=13&t=1855 |
Autor: | D3jviD [ 20 kwi 2012, 09:48 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Dramat napisał(a): Morgul napisał(a): rogue z daggerami walacy z drugiego rzedu To on tak trafia? Ja zaczynalem tez z takim ustawieniem i z drugiego rzedu nic nie robil. Dlatego przerobilem go pozniej na lucznika |
Strona 24 z 32 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |