MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Black Desert Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41613
Strona 24 z 40

Autor:  paveup [ 28 lut 2016, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Ranger danger, main pod pvp, a dla funu potem warriora sobie zrobie

Autor:  candidoser [ 28 lut 2016, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Ranger pewnie spoko, tylko ten jebany gender lock.

Autor:  paveup [ 28 lut 2016, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

nom, trudno, jakoś to przeżyje nie można mieć wszystkiego (podobno)

Autor:  Xender [ 28 lut 2016, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Swoją drogą o co chodzi z nazwą tej gry? To jakaś lokacja w swiecie czy co?

Spotkałem się z opiniami ze w tej grze nie ma co robić pizza gridem i nie ma end gameu. Czy to prawda?

Autor:  candidoser [ 28 lut 2016, 18:08 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Z tego co czytalem, to nie ma zadnych instancji, sa jacys world bossowie, ale czy sa tam jakies rozbudowane mechaniki to nie wiem. Generalnie giera bardziej nastawiona na pvp.

Autor:  iniside [ 28 lut 2016, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

candidoser napisał(a):
Jaka klasa gracie? Ja berserkera pewnie machne.

Standard - Wizard.
Chociaz Sorceress tez jest calkiem ok.

Autor:  Xender [ 28 lut 2016, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Gender lock strasznie mnie wkurza. Wiadomo kiedy mają ninje dodać?

Autor:  candidoser [ 28 lut 2016, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Swoja droga, z itemami niezly numer odjebali. Chodzi o ich wyglad. Generalnie zmiany sa male. Chcesz lepiej wygladac? Zapraszamy do sklepu.

Autor:  paveup [ 28 lut 2016, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Nom bo tu wszystko inaczej, nie masz lvl req na itemach, setach, ew. klasa. Zabawa polega na robieniu itemu do +20. Wizualny aspekt to faktycznie głównie cashshop plus kolorowanie, no ale na czymś muszą zarabiać. W sumie i tak zazwyczaj zostawał jeden ultimate endgamowy set do którego się dążyło. Raz na jakiś czas powiedzmy 2,3 mies. jeśli szarpne się na kostium to uwazam za słyszne wsparcie produkcji jeśli ciagle w nia gram. Na początku tez nie mogłem do tego systemu przywyknąć ale nie jest taki zły.

Autor:  Xender [ 28 lut 2016, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Martwią mnie te boostery do hp. To wygląda jak płatny cheat, czy się mylę?

Autor:  sula [ 28 lut 2016, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Większość z was po paru tyg./mies. będzie kurwić jak na AA. Zobaczycie :wink:

Autor:  Farin666 [ 28 lut 2016, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

paveup napisał(a):
Nom bo tu wszystko inaczej, nie masz lvl req na itemach, setach, ew. klasa. Zabawa polega na robieniu itemu do +20. Wizualny aspekt to faktycznie głównie cashshop plus kolorowanie, no ale na czymś muszą zarabiać. W sumie i tak zazwyczaj zostawał jeden ultimate endgamowy set do którego się dążyło. Raz na jakiś czas powiedzmy 2,3 mies. jeśli szarpne się na kostium to uwazam za słyszne wsparcie produkcji jeśli ciagle w nia gram. Na początku tez nie mogłem do tego systemu przywyknąć ale nie jest taki zły.


jak widze "na czyms czyms musza zarabiac" to wiem ze nie ma co czytac postow takiej osoby ani wdawac sie w dyskusje...

Autor:  paveup [ 28 lut 2016, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

i vice versa w takim razie, zwolenników "wszystkiego za free bo mi sie należy i nic wam do tego" aż nadto

sry ale płacz bo firma chce zarabiać na jebanych skórkach to już jest cebula do kwadratu, jak oni śmią wychodzić w ogóle na plus, przecież standardem jest praca w czynie społecznym!!11one

Autor:  Caldemeyn [ 28 lut 2016, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Dlatego jedyny słuszny model to p2p.

Autor:  paveup [ 28 lut 2016, 23:57 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

no i to jest przedmiot do polemiki a nie tam fakt że na czymś zarabiają :D

też mam wątpliwości do wielu elementów, niby drobne ale jednak dodatkowe właściwości kostiumów, petów itd

Z petami to jest gorzej bo ich w żaden sposób nie zdobędziesz poza shopem a wprowadzają dodatkowe mechaniki , dość istotne.

Autor:  candidoser [ 29 lut 2016, 09:29 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Tak z ciekawosci, da sie jakos porownac koszty utrzymania tytulu hns i mmo? Serwery, obsluga, itd

Autor:  Piszpan [ 29 lut 2016, 10:12 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

na zdrowy rozum to mmo duzo drozsze od hns.

Autor:  candidoser [ 29 lut 2016, 11:31 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

No wlasnie, tez sie zastanawiam nad skala. Chodzi o to, ze np. takie poe, ma bardzo fajny system f2p i zarabia.

Autor:  Isengrim [ 29 lut 2016, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Ile dużych zmian było w PoE? W mmo ktoś musi robić nowe zony, dungeony itp i to jeszcze co miesiąc najlepiej, w hns jest taniej.

Autor:  Isengrim [ 29 lut 2016, 13:24 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Ilu ludzi zatrudnia ggg czy gaz? 30? Powiedzmy że do 50 w szczycie produkcyjnym, jak projektują nową mapkę. Mmo jak tor czy eso chwaliły sie że i 300 zatrudniali do produkcji. Niech nawet to spadnie do 100 po premierze, dalej więcej roboczogodzin będzie w mmo.

Strona 24 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team