MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 24 z 73 |
Autor: | WilkuDemon [ 12 sty 2014, 17:52 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
same shit here |
Autor: | wenth1 [ 12 sty 2014, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
ja już zalogowałem |
Autor: | Oyci3C [ 12 sty 2014, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
No i kolejny full kevlar koles wypakowany broniami poszedl do piachu ^^ Szkoda, ze nie mozna sie nauczyc robic rzeczy z rzeczy tylko z blueprints :< |
Autor: | gosugamer1 [ 12 sty 2014, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Można, tylko trzeba research boxa. My zostaliśmy totalnie wyjebani w naszej bazie, przez 2 lol gości... Nie wiem do końca jak to się stało, ale wkurwia mnie ta gra - jednocześnie jest zajebista... ![]() |
Autor: | gosugamer1 [ 12 sty 2014, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
PvE + NoExplosive ? ![]() Jeśli tak, to wchodzę w to ! |
Autor: | Oyci3C [ 12 sty 2014, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
No ale to sie moze zdarzyc na kazdym serwerze. Ja tam juz w stawianie swoich serwerow sie nie bawie, pierdole, za stary jestem i wole po prostu pograc. Zabity kolezka mial przy sobie 2xC4, zraidowalismy wieze, kolejne C4 i w chuj resources. Zaczyna byc zabawnie:) Szczegolnie jak ktos sie w tej wiezy lognal i wrzeszczal O MY GOD TEHY ARE ROBBING US! po czym go rozstrzelalem. Miodzio. |
Autor: | gosugamer1 [ 12 sty 2014, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ja z kolei miałem nie szczęście trafiać na gorsze serwery pod względem stabilności. Tutaj zdarzają się crashe, ale po minucie serwer automatycznie wstaje i rollback jest góra 2 minuty do tyłu. Na poprzednich bywały sytuacje, że po crashu był offline przez kilka godzin, a jak wstał to się okazywało, że rollback o kilka godzin, plus niektóe budynki znikneły. ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 12 sty 2014, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ja również gram na serwerze, który jest mega stabilny. |
Autor: | gosugamer1 [ 12 sty 2014, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
IP, dla Higlandera, mogłeś się sam cofnąć 2 strony wstecz leszczu - ale żebyś skończył spam: 85.236.109.244:10887 |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 12 sty 2014, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ten serwer stoi? Nie mogę wbić. Niestety komunikat nie jest zbyt jasny, czy leży, a może pełny. |
Autor: | gosugamer1 [ 13 sty 2014, 00:12 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Home sweet home: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/884 ... C11EF0C9C/ Zdobyliśmy explosivy, hi tech już jest, dzisiaj 2 pierwsze rajdy, zaczyna się prawdziwy fun. ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 13 sty 2014, 00:24 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Kurwa niech coś zrobią z combat logging - przecież mogą, w 5 sec, to ich gra :< |
Autor: | gosugamer1 [ 13 sty 2014, 00:26 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3C napisał(a): Kurwa niech coś zrobią z combat logging - przecież mogą, w 5 sec, to ich gra :< WAT? GRASZ NA SERWERZE BEZ SLEEPERS? Idź odrazu na PvE only... ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 13 sty 2014, 00:41 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
No tak ale Sleepers to jest persistent w grze a tego z kolei nie lubię. Gra to nie rl więc jakaś różnica być musi. ps. dobra chuj już idziemy na sleepers |
Autor: | gosugamer1 [ 13 sty 2014, 08:16 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Sleepers rozwiązuje jednocześnie 2 duże problemy - combat logging, i to, że podczas logout'u w domku ludzie biorą najcenniejszy stuff do plecaków (które są w Ruście bardzo pojemne) - więc rajdy na serwerach bez sleepers też bardzo dużo tracą. |
Autor: | Ninraad [ 13 sty 2014, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Bez sleepersa ludzie będą wylogowywać się poza domami z całym eq prawie. Z sleepers jest naprawdę o wiele ciekawiej, ludzie więcej podróżują po mapie ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 13 sty 2014, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Zgadzam się:) Trochę za duży inventory, fakt - można wszystkie C4&shit zabrać na siebie i jebnąć logout. Jeszcze jak grupa większa to już w ogóle mogą opędzlować 3/4 shit. Luz, mamy kuciapę w takim miejscu, że nawet mi się nie chce tam potem wracać więc powinno być ok przez jakiś czas. |
Autor: | Highlander [ 13 sty 2014, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Zamierzam znowu odpalić. Takie pytanka: - gdzie w Rust są hot spoty pvp? czyli glownie tam gdzie można znaleźć ciekawy loot - jakieś tipy do szczelania? bo pamiętam, że mi nie szło, bo mialem dziwny feeling. - będą w przyszłości jakies miasteczka? |
Autor: | Oyci3C [ 13 sty 2014, 12:37 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Spoty? Wszędzie aczkolwiek okolice Big Radcity wg mnie są hotest na każdym serwerze. WTF ze strzelaniem, strzelasz i ch. Co prawda bronie są zaprojektowane przez amatorów i nie należy się tutaj doszukiwać wymyślnej fizyki ale daje radę. |
Autor: | Highlander [ 13 sty 2014, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Pytam, bo mi wtedy nie szlo. W moemencie strzalu miałem taki rekoil, ze myslalem, ze cala postac się obroci ;] Wiec, pomyslalem, ze cos zle robie. czyli pewnie tylko walenie serią odpada? ;p |
Strona 24 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |