MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 237 z 314

Autor:  Ravushimo [ 28 sty 2014, 20:09 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

http://www.dota2.com/newbloom/day3/
Dodaja Phoenixa lawl, niezly nowy ficzer w postaci mozliwosci rozgrywania gry od dowolnego momentu z powtorki (chyba w SC2 jest cos takiego nie?). Preview setow eventowych dla Liny i Luny na plus wedlug mnie.

Autor:  cypis [ 28 sty 2014, 20:48 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

ten set dla luny, gaben take my money :<<<<<<<<<<

Autor:  tomugeen [ 28 sty 2014, 21:04 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Oyci3C napisał(a):
tomugeen napisał(a):
koci napisał(a):
Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre


Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;]


Widzę, ze Tomupeen zna się na tematach doładowań za takie tam różne.


Mamy u nas najwięcej galerii na mieszkańca w Polsce, to wiem tez kiedy ktoś potrzebuje nowe Jeansy o.O

Autor:  Oyci3C [ 28 sty 2014, 22:27 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ta, ja raz wlazłem do Manhattanu we Wrzeszczu z włączonym bluetooth - ciekawy patent, wiadomo ^^

Autor:  Arturnik [ 29 sty 2014, 02:29 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Zmiany super. Ficzer z powtorkami mega,
Do tego
Cytuj:
Przytrzymanie klawisza ALT i kliknięcie na umiejętności spowoduje wysłanie powiadomienia kontekstowego. Funkcja ta może zostać użyta do wskazania czy umiejętność jest gotowa do użycia lub ukazanie, że nie posiadasz wystarczająco many na jej wykonanie. W wypadku, gdy umiejętność nie jest jeszcze gotowa do użycia, wyświetlony zostanie jej czas oczekiwania.


Całkiem przydatne.

Pięciu hero zostało.

Autor:  cypis [ 29 sty 2014, 09:37 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

http://www.youtube.com/watch?v=JmECuKz2 ... e=youtu.be

Autor:  wodny [ 30 sty 2014, 15:59 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ten Ability Draft jest w pytę. Dawno się tak dobrze nie bawiłem w "Docie". Przed chwilą skończyłem grać Ursą z trzema pasywnymi umiejętnościami i jedną aktywną: Caustic Finale+Drunken Brawler+Nethertoxin+Static Storm=istna miazga. :D

Autor:  siled [ 30 sty 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

ck z geminate attack, empower, feast i track. easiest game of my life

Autor:  iniside [ 31 sty 2014, 09:11 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

mam 600/500 bp i mi sie level nie podnios. Dlaczego ?

I co to kurwa wogole za pomysl, zeby najciekawsze game modes umiescic za jakas levelowa sciana ? 0_o

Autor:  Arturnik [ 31 sty 2014, 09:24 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

moze serwery padly, albo jakis graficzny bug. rozegraj jedna gierke i zobacz czy cos sie zmienia

o co chodzi ze sciana levelowa? nie masz tego 13 levela czy co? :P

raczej zabezpieczenie i dla noobow, i dla stompujacych smerfow.
na ten ability draft jest spory placz ze liczy sie do wygranych/przegranych i naszego niewidzialnego normal mmr hehehe.

Autor:  wodny [ 31 sty 2014, 09:45 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Arturnik napisał(a):
nie masz tego 13 levela czy co? :P

Ja po bodajże 105 rozegranych meczach mam dopiero 9ty.

Ability Draft daje masę funu, Szkoda, że tak wielu ludzi quituje co chwilę. Trzeba było uważać na to co się wybierało a nie potem marudzić. Buraki.

Autor:  Ravushimo [ 31 sty 2014, 12:35 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

No tylko wiesz... jesli jestes ostatni w kolejce to co ciekawsze skille cie niestety omina, a jak dla mnie to najwiekszy fun z kombinowania co moze z czym zadzialac. Np Dazzle + Tidebringer = ownage ;D Mana Shield nie dziala niestety z pasywem ES (wiec czemu dziala z pasywem Zeusa? o_o)

Autor:  wodny [ 31 sty 2014, 13:04 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ja znowu poszedłem po najmniejszej linii oporu. Tym razem padło na Enigmę. Postąpiłem tak jak wczoraj w przypadku Ursy - 3 umiejętności pasywne i jedna aktywna. Z pasywnych wziąłem: Moon Glaive, Mortal Strike i Fury Swipes. Ulti - Phantasm. Mogłem wziąć coś dającego większe szanse na przeżycie w ogniu walki i wtedy byłoby lepiej. Mimo wszystko wyszedł kolejny bezmózgi masakrator.

Autor:  siled [ 1 lut 2014, 14:59 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

empower+jakis pasywny bash na rangowym hero jest mega

Autor:  Arturnik [ 1 lut 2014, 15:00 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

delay na skillach tez jest taki jak na oryginalnych hero tak?
wzialem ice path jako dragon knight i bylem bardzo rozczarowany ze to nie byl instant ice path jak u rubicka :(

Autor:  wodny [ 1 lut 2014, 15:19 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Arturnik napisał(a):
delay na skillach tez jest taki jak na oryginalnych hero tak?

Tak. Trzeba również patrzeć jaki rodzaj ataku ma nasza postać - wręcz czy dystansowy. Zapomniałem, że Spirit Breaker walczy wręcz i wziąłem Impetus jako zdolność ultimate. Przejechałem się na tym ostro.

W czasie ostatniej rozgrywki znowu 3 pasywne i jedna aktywna. Pasywne - Mortal Strike, Incapacitating Bite, Greater Bash. Jako ulti wybrałem Reaper's Scythe. Przeciwnicy mogli mi co najwyżej naskoczyć.

Autor:  Quetzacotl [ 3 lut 2014, 14:20 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Obrazek

Autor:  Oyci3C [ 3 lut 2014, 14:23 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Gdyby w SC2 było 5v5 z podziałem na role wyglądałoby podobnie:)

Autor:  Razoth [ 3 lut 2014, 14:36 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Łateczka, którą można przypiąć do dowolnej formy rywalizacji solo vs grupa.

Autor:  Oyci3C [ 3 lut 2014, 14:37 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Dodatkowo random solo lub grupa ;)

Strona 237 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team