MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DOTA 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597 |
Strona 237 z 314 |
Autor: | Ravushimo [ 28 sty 2014, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
http://www.dota2.com/newbloom/day3/ Dodaja Phoenixa lawl, niezly nowy ficzer w postaci mozliwosci rozgrywania gry od dowolnego momentu z powtorki (chyba w SC2 jest cos takiego nie?). Preview setow eventowych dla Liny i Luny na plus wedlug mnie. |
Autor: | cypis [ 28 sty 2014, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
ten set dla luny, gaben take my money :<<<<<<<<<< |
Autor: | tomugeen [ 28 sty 2014, 21:04 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Oyci3C napisał(a): tomugeen napisał(a): koci napisał(a): Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;] Widzę, ze Tomupeen zna się na tematach doładowań za takie tam różne. Mamy u nas najwięcej galerii na mieszkańca w Polsce, to wiem tez kiedy ktoś potrzebuje nowe Jeansy o.O |
Autor: | Oyci3C [ 28 sty 2014, 22:27 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Ta, ja raz wlazłem do Manhattanu we Wrzeszczu z włączonym bluetooth - ciekawy patent, wiadomo ^^ |
Autor: | Arturnik [ 29 sty 2014, 02:29 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Zmiany super. Ficzer z powtorkami mega, Do tego Cytuj: Przytrzymanie klawisza ALT i kliknięcie na umiejętności spowoduje wysłanie powiadomienia kontekstowego. Funkcja ta może zostać użyta do wskazania czy umiejętność jest gotowa do użycia lub ukazanie, że nie posiadasz wystarczająco many na jej wykonanie. W wypadku, gdy umiejętność nie jest jeszcze gotowa do użycia, wyświetlony zostanie jej czas oczekiwania. Całkiem przydatne. Pięciu hero zostało. |
Autor: | cypis [ 29 sty 2014, 09:37 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
http://www.youtube.com/watch?v=JmECuKz2 ... e=youtu.be |
Autor: | wodny [ 30 sty 2014, 15:59 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Ten Ability Draft jest w pytę. Dawno się tak dobrze nie bawiłem w "Docie". Przed chwilą skończyłem grać Ursą z trzema pasywnymi umiejętnościami i jedną aktywną: Caustic Finale+Drunken Brawler+Nethertoxin+Static Storm=istna miazga. ![]() |
Autor: | siled [ 30 sty 2014, 17:22 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
ck z geminate attack, empower, feast i track. easiest game of my life |
Autor: | iniside [ 31 sty 2014, 09:11 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
mam 600/500 bp i mi sie level nie podnios. Dlaczego ? I co to kurwa wogole za pomysl, zeby najciekawsze game modes umiescic za jakas levelowa sciana ? 0_o |
Autor: | Arturnik [ 31 sty 2014, 09:24 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
moze serwery padly, albo jakis graficzny bug. rozegraj jedna gierke i zobacz czy cos sie zmienia o co chodzi ze sciana levelowa? nie masz tego 13 levela czy co? ![]() raczej zabezpieczenie i dla noobow, i dla stompujacych smerfow. na ten ability draft jest spory placz ze liczy sie do wygranych/przegranych i naszego niewidzialnego normal mmr hehehe. |
Autor: | wodny [ 31 sty 2014, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Arturnik napisał(a): nie masz tego 13 levela czy co? ![]() Ja po bodajże 105 rozegranych meczach mam dopiero 9ty. Ability Draft daje masę funu, Szkoda, że tak wielu ludzi quituje co chwilę. Trzeba było uważać na to co się wybierało a nie potem marudzić. Buraki. |
Autor: | Ravushimo [ 31 sty 2014, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
No tylko wiesz... jesli jestes ostatni w kolejce to co ciekawsze skille cie niestety omina, a jak dla mnie to najwiekszy fun z kombinowania co moze z czym zadzialac. Np Dazzle + Tidebringer = ownage ;D Mana Shield nie dziala niestety z pasywem ES (wiec czemu dziala z pasywem Zeusa? o_o) |
Autor: | wodny [ 31 sty 2014, 13:04 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Ja znowu poszedłem po najmniejszej linii oporu. Tym razem padło na Enigmę. Postąpiłem tak jak wczoraj w przypadku Ursy - 3 umiejętności pasywne i jedna aktywna. Z pasywnych wziąłem: Moon Glaive, Mortal Strike i Fury Swipes. Ulti - Phantasm. Mogłem wziąć coś dającego większe szanse na przeżycie w ogniu walki i wtedy byłoby lepiej. Mimo wszystko wyszedł kolejny bezmózgi masakrator. |
Autor: | siled [ 1 lut 2014, 14:59 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
empower+jakis pasywny bash na rangowym hero jest mega |
Autor: | Arturnik [ 1 lut 2014, 15:00 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
delay na skillach tez jest taki jak na oryginalnych hero tak? wzialem ice path jako dragon knight i bylem bardzo rozczarowany ze to nie byl instant ice path jak u rubicka ![]() |
Autor: | wodny [ 1 lut 2014, 15:19 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Arturnik napisał(a): delay na skillach tez jest taki jak na oryginalnych hero tak? Tak. Trzeba również patrzeć jaki rodzaj ataku ma nasza postać - wręcz czy dystansowy. Zapomniałem, że Spirit Breaker walczy wręcz i wziąłem Impetus jako zdolność ultimate. Przejechałem się na tym ostro. W czasie ostatniej rozgrywki znowu 3 pasywne i jedna aktywna. Pasywne - Mortal Strike, Incapacitating Bite, Greater Bash. Jako ulti wybrałem Reaper's Scythe. Przeciwnicy mogli mi co najwyżej naskoczyć. |
Autor: | Quetzacotl [ 3 lut 2014, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
![]() |
Autor: | Oyci3C [ 3 lut 2014, 14:23 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Gdyby w SC2 było 5v5 z podziałem na role wyglądałoby podobnie:) |
Autor: | Razoth [ 3 lut 2014, 14:36 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Łateczka, którą można przypiąć do dowolnej formy rywalizacji solo vs grupa. |
Autor: | Oyci3C [ 3 lut 2014, 14:37 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Dodatkowo random solo lub grupa ;) |
Strona 237 z 314 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |