mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 515 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 16:05 
Cytuj  
:lol:
http://www.google.pl/search?source=ig&h ... e&aq=f&oq=


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 16:07 
Cytuj  
kk wybaczam


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2011, 12:21 
Cytuj  
Przeszedłem sobie wszystkie DLC do ME2 i jak ktoś nie chce spoilerów to właśnie teraz jest najlepszy moment, żeby przestać czytać. ;)

Tak więc fabularnie to one może nie błyszczą (jedynie Lair of Shadowbroker wymiata) ale mają swój urok. Overlord jest ciekawy bardzo, chociaż wkurzało mnie jeżdżenie tym hammerheadem czy jak on tam się nazywa. Ogólnie fajnie zrobiony.

Kasumi.... Meh. Cienko bardzo, latamy po posiadłości w trakcie imprezy i łamiemy zabezpieczenia do sejfu a nikt nie zwraca na to uwagi żadnej. Średnio mi się to podobało.

Shadowbroker jak już mówiłem wybija się tutaj, bo jest fajna fabuła, nawet trzymająca w napięciu. ŚWIETNIE został wykreowany statek Shadowbrokera serio zajebiście mi się podobała bieganie po nim, jeszcze przed wejściem do środka.

Arrival... Cóż. W końcówce Mass Effect 2 widać było, że Reaperzy mają w chuj daleko do galaktyki, widać ją było w oddali więc od razu sobie pomyslałem że dotarcie do niej zajmie setki, tysiące a nawet dziesiątki tysięcy lat. Tutaj zaś się okazuje, że przybędą za dwa dni i jedynym sposobem na ich powstrzymanie będzie zniszczenie jednej z mass relay, który może opóźnić powrót o miesiące a nawet lata.

To ja się pytam: dlaczego będąc w odległości tak ogromnej od galaktyki Reaperzy są w stanie dotrzeć do niej w kilka dni (bez użycia cytadeli), a gdy już do niej dotrą, muszą korzystać z mass relays?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2011, 12:42 
Cytuj  
Nie wiem. Może zakłócenia w grawitacji ? :E (głupio to brzmi).

Ale chodzi to, ze przestrzeń pomiędzy galaktykami jest bardzo jednolita. Nie powiem, ze pusta, bo coś takiego raczej nie ma miejsca.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2011, 12:45 
Cytuj  
roball napisał(a):
hype hype hype hype hype hype


Ostatnia misja ME3 , dialog z szefem reaperow

[DLC] - czy chcesz zeby twoj szepard zial ogniem z dupy?
[DLC] - czy chcesz zeby twoj szepard zial ogiem z dupy na 3 galaktyki?
[DLC] - czy chcesz zeby twoj szepard zial ogiem z dupy na 3 galaktyki w rozowej zbroi ?


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2011, 19:05 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie wiem. Może zakłócenia w grawitacji ? :E (głupio to brzmi).

Ale chodzi to, ze przestrzeń pomiędzy galaktykami jest bardzo jednolita. Nie powiem, ze pusta, bo coś takiego raczej nie ma miejsca.


Może jakiś mass relay ukryty właśnie w tej ciemnej materii który kierowałby Reaperów prosto na cytadelę ale w sytuacji awaryjnej do tego systemu z "Arrival". Dunno, mogliby to doprecyzować.

Do tej pory kwiatki fabularne nie bolały (ciągle nie wiadomo, czemu Sovereign nagle stracił tarczę po pokonaniu Sarena), to i teraz przymknijmy na to oko.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2011, 18:54 
Cytuj  
Nowe informacje:
Cytuj:
OSTRZEGAMY! Jeśli nie graliście w drugą część gry, możecie narazić się na spoilery!

Powód, przez który Cerberus chce zabić Sheparda zostanie ujawniony na początku gry. Najpewniej chodzi o to, że przymierze mogło położyć swoje ręce na techologii Cerberusa (czyli systemach Normandii oraz EDI).
Oddziały Cerberusa, które będą nas ścigać będą się składać z żołnierzy, mechów oraz bliżej niesprecyzowanych ninja.
Żniwiarze będą posiadać różne rozmiary. Od 500 metrów (najmniejsze) do dwóch kilometrów (największe).
Shepard zyska kilka nowych umiejętności, które zdynamizują nieco potyczki (na przykład turlanie).
Klasa inżyniera dostanie możliwość stawiania automatycznych wieżyczek.
W pełni modyfikowalne bronie, każdą będzie można ulepszyć na pięciu płaszczyznach.
Więcej rzeczy do zbierania.
Możliwe są walki w kosmosie, ale nie zostało to ostatecznie potwierdzone.
Bardziej rozległe scenerie. Zobaczymy przechadzających się ludzi, walki statków i większe detale budynków.
W przypadku przeciwników ponownie będziemy mogli na przykład odstrzelić mechom nogi, by je trochę spowolnić.
Bardziej dynamiczne walki. Prędkość potyczek ma zostać podniesiona o 5% w stosunku do dwójki.
Nie będziemy korzystać z żadnych pojazdów naziemnych do przemieszczania się. Poziomy zostały tak zaprojektowane, by eksplorować je wyłącznie pieszo.

Źródło tłumaczenia.

"Walki szybsze o 5% niż w ME2" strasznie mnie rozbawiło.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2011, 18:57 
Cytuj  
Keii napisał(a):

"Walki szybsze o 5% niż w ME2" strasznie mnie rozbawiło.


Ta xD.

Anyway wszystko ładnie pięknie, jak na razie same dobre info o tym Mass Effect 3 w przeciwieństwie do DA2. ;f


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 20:51 
Cytuj  
http://www.joystiq.com/2011/05/04/mass- ... 3-delayed/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 20:58 
Cytuj  
*odgłos runa leśnego*

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 21:46 
Cytuj  
"The development team is laser focused on making sure Mass Effect 3 is the biggest, boldest and best game in the series, ensuring that it exceeds everyone's expectations."

No i wspaniale. Przynajmniej podchodzą do sprawy na poważnie i nie wydadzą średniaka, jak to miało miejsce w przypadku DA2.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 21:56 
Cytuj  
DA2 tez mialbyc lepszy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 22:02 
Cytuj  
No i? Za Mass Effect odpowiada inny team i do tej pory powstały 2 zajebiste części. Nie wiem, czemu teraz miałoby być inaczej.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 22:18 
Cytuj  
Kompletnie mnie ten nowy ME3 nie jara. W Q4 2k11/Q1 2k12 bede czekal na Skyrima, SWTOR, Diablo 3, X Rebirth czy Dark Souls . ME3? Meh, zero hype'a...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 22:23 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
No i? Za Mass Effect odpowiada inny team i do tej pory powstały 2 zajebiste części. Nie wiem, czemu teraz miałoby być inaczej.

No i nic.
Uwierze jak zobacze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 23:16 
Cytuj  
roball masz kolekcjonerkę zamówioną? z pierwszego 1000? ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 01:55 
Cytuj  
roball napisał(a):
Razoth napisał(a):
"The development team is laser focused on making sure Mass Effect 3 is the biggest, boldest and best game in the series, ensuring that it exceeds everyone's expectations."

No i wspaniale. Przynajmniej podchodzą do sprawy na poważnie i nie wydadzą średniaka, jak to miało miejsce w przypadku DA2.


I dobrze.. tyle ze po witcherze nie bedzie juz na co czekac w tym roku.


Mowisz o rpgach czy o wszystkich gatunkach?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 11:17 
Cytuj  
To troszke przesadzasz imho :) Nie wiem dlaczego wszyscy traktuja Wieska 2 jako drugie nadejscie mesjasza, to bedzie swietna gra, ale reszta roku to przeciez tez nie przelewki...

Wracajac do tematu.
http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... ger-market

Zdaje sie, ze to samo slyszelismy przed wydaniem DA2 :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 11:18 
Cytuj  
Ciekawe czy kolekcjonerka będzie sensowna czy takie gówno jak przy ME2 ;/

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 08:52 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):

Bez sensu. Musieliby zmienic do tego i jedynke i dwojke. W koncu sami zalecaja najpierw w te czesci zagrac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 515 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.