MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mass Effect 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35421
Strona 25 z 26

Autor:  Rzeznik [ 17 lis 2010, 16:05 ]
Tytuł: 

:lol:
http://www.google.pl/search?source=ig&h ... e&aq=f&oq=

Autor:  Niah [ 17 lis 2010, 16:07 ]
Tytuł: 

kk wybaczam

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2011, 12:21 ]
Tytuł: 

Przeszedłem sobie wszystkie DLC do ME2 i jak ktoś nie chce spoilerów to właśnie teraz jest najlepszy moment, żeby przestać czytać. ;)

Tak więc fabularnie to one może nie błyszczą (jedynie Lair of Shadowbroker wymiata) ale mają swój urok. Overlord jest ciekawy bardzo, chociaż wkurzało mnie jeżdżenie tym hammerheadem czy jak on tam się nazywa. Ogólnie fajnie zrobiony.

Kasumi.... Meh. Cienko bardzo, latamy po posiadłości w trakcie imprezy i łamiemy zabezpieczenia do sejfu a nikt nie zwraca na to uwagi żadnej. Średnio mi się to podobało.

Shadowbroker jak już mówiłem wybija się tutaj, bo jest fajna fabuła, nawet trzymająca w napięciu. ŚWIETNIE został wykreowany statek Shadowbrokera serio zajebiście mi się podobała bieganie po nim, jeszcze przed wejściem do środka.

Arrival... Cóż. W końcówce Mass Effect 2 widać było, że Reaperzy mają w chuj daleko do galaktyki, widać ją było w oddali więc od razu sobie pomyslałem że dotarcie do niej zajmie setki, tysiące a nawet dziesiątki tysięcy lat. Tutaj zaś się okazuje, że przybędą za dwa dni i jedynym sposobem na ich powstrzymanie będzie zniszczenie jednej z mass relay, który może opóźnić powrót o miesiące a nawet lata.

To ja się pytam: dlaczego będąc w odległości tak ogromnej od galaktyki Reaperzy są w stanie dotrzeć do niej w kilka dni (bez użycia cytadeli), a gdy już do niej dotrą, muszą korzystać z mass relays?

Autor:  iniside [ 16 kwi 2011, 12:42 ]
Tytuł: 

Nie wiem. Może zakłócenia w grawitacji ? :E (głupio to brzmi).

Ale chodzi to, ze przestrzeń pomiędzy galaktykami jest bardzo jednolita. Nie powiem, ze pusta, bo coś takiego raczej nie ma miejsca.

Autor:  Aldatha [ 16 kwi 2011, 12:45 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
hype hype hype hype hype hype


Ostatnia misja ME3 , dialog z szefem reaperow

[DLC] - czy chcesz zeby twoj szepard zial ogniem z dupy?
[DLC] - czy chcesz zeby twoj szepard zial ogiem z dupy na 3 galaktyki?
[DLC] - czy chcesz zeby twoj szepard zial ogiem z dupy na 3 galaktyki w rozowej zbroi ?

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2011, 19:05 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie wiem. Może zakłócenia w grawitacji ? :E (głupio to brzmi).

Ale chodzi to, ze przestrzeń pomiędzy galaktykami jest bardzo jednolita. Nie powiem, ze pusta, bo coś takiego raczej nie ma miejsca.


Może jakiś mass relay ukryty właśnie w tej ciemnej materii który kierowałby Reaperów prosto na cytadelę ale w sytuacji awaryjnej do tego systemu z "Arrival". Dunno, mogliby to doprecyzować.

Do tej pory kwiatki fabularne nie bolały (ciągle nie wiadomo, czemu Sovereign nagle stracił tarczę po pokonaniu Sarena), to i teraz przymknijmy na to oko.

Autor:  Keii [ 20 kwi 2011, 18:54 ]
Tytuł: 

Nowe informacje:
Cytuj:
OSTRZEGAMY! Jeśli nie graliście w drugą część gry, możecie narazić się na spoilery!

Powód, przez który Cerberus chce zabić Sheparda zostanie ujawniony na początku gry. Najpewniej chodzi o to, że przymierze mogło położyć swoje ręce na techologii Cerberusa (czyli systemach Normandii oraz EDI).
Oddziały Cerberusa, które będą nas ścigać będą się składać z żołnierzy, mechów oraz bliżej niesprecyzowanych ninja.
Żniwiarze będą posiadać różne rozmiary. Od 500 metrów (najmniejsze) do dwóch kilometrów (największe).
Shepard zyska kilka nowych umiejętności, które zdynamizują nieco potyczki (na przykład turlanie).
Klasa inżyniera dostanie możliwość stawiania automatycznych wieżyczek.
W pełni modyfikowalne bronie, każdą będzie można ulepszyć na pięciu płaszczyznach.
Więcej rzeczy do zbierania.
Możliwe są walki w kosmosie, ale nie zostało to ostatecznie potwierdzone.
Bardziej rozległe scenerie. Zobaczymy przechadzających się ludzi, walki statków i większe detale budynków.
W przypadku przeciwników ponownie będziemy mogli na przykład odstrzelić mechom nogi, by je trochę spowolnić.
Bardziej dynamiczne walki. Prędkość potyczek ma zostać podniesiona o 5% w stosunku do dwójki.
Nie będziemy korzystać z żadnych pojazdów naziemnych do przemieszczania się. Poziomy zostały tak zaprojektowane, by eksplorować je wyłącznie pieszo.

Źródło tłumaczenia.

"Walki szybsze o 5% niż w ME2" strasznie mnie rozbawiło.

Autor:  Razoth [ 20 kwi 2011, 18:57 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):

"Walki szybsze o 5% niż w ME2" strasznie mnie rozbawiło.


Ta xD.

Anyway wszystko ładnie pięknie, jak na razie same dobre info o tym Mass Effect 3 w przeciwieństwie do DA2. ;f

Autor:  Keii [ 4 maja 2011, 20:51 ]
Tytuł: 

http://www.joystiq.com/2011/05/04/mass- ... 3-delayed/

Autor:  Dana [ 4 maja 2011, 20:58 ]
Tytuł: 

*odgłos runa leśnego*

Autor:  Razoth [ 4 maja 2011, 21:46 ]
Tytuł: 

"The development team is laser focused on making sure Mass Effect 3 is the biggest, boldest and best game in the series, ensuring that it exceeds everyone's expectations."

No i wspaniale. Przynajmniej podchodzą do sprawy na poważnie i nie wydadzą średniaka, jak to miało miejsce w przypadku DA2.

Autor:  iniside [ 4 maja 2011, 21:56 ]
Tytuł: 

DA2 tez mialbyc lepszy.

Autor:  Razoth [ 4 maja 2011, 22:02 ]
Tytuł: 

No i? Za Mass Effect odpowiada inny team i do tej pory powstały 2 zajebiste części. Nie wiem, czemu teraz miałoby być inaczej.

Autor:  raggnarok [ 4 maja 2011, 22:18 ]
Tytuł: 

Kompletnie mnie ten nowy ME3 nie jara. W Q4 2k11/Q1 2k12 bede czekal na Skyrima, SWTOR, Diablo 3, X Rebirth czy Dark Souls . ME3? Meh, zero hype'a...

Autor:  iniside [ 4 maja 2011, 22:23 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
No i? Za Mass Effect odpowiada inny team i do tej pory powstały 2 zajebiste części. Nie wiem, czemu teraz miałoby być inaczej.

No i nic.
Uwierze jak zobacze.

Autor:  Xender [ 4 maja 2011, 23:16 ]
Tytuł: 

roball masz kolekcjonerkę zamówioną? z pierwszego 1000? ;p

Autor:  raggnarok [ 5 maja 2011, 01:55 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Razoth napisał(a):
"The development team is laser focused on making sure Mass Effect 3 is the biggest, boldest and best game in the series, ensuring that it exceeds everyone's expectations."

No i wspaniale. Przynajmniej podchodzą do sprawy na poważnie i nie wydadzą średniaka, jak to miało miejsce w przypadku DA2.


I dobrze.. tyle ze po witcherze nie bedzie juz na co czekac w tym roku.


Mowisz o rpgach czy o wszystkich gatunkach?

Autor:  raggnarok [ 5 maja 2011, 11:17 ]
Tytuł: 

To troszke przesadzasz imho :) Nie wiem dlaczego wszyscy traktuja Wieska 2 jako drugie nadejscie mesjasza, to bedzie swietna gra, ale reszta roku to przeciez tez nie przelewki...

Wracajac do tematu.
http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... ger-market

Zdaje sie, ze to samo slyszelismy przed wydaniem DA2 :)

Autor:  Xender [ 5 maja 2011, 11:18 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy kolekcjonerka będzie sensowna czy takie gówno jak przy ME2 ;/

Autor:  Mirtul [ 6 maja 2011, 08:52 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):

Bez sensu. Musieliby zmienic do tego i jedynke i dwojke. W koncu sami zalecaja najpierw w te czesci zagrac.

Strona 25 z 26 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team