Mendol napisał(a):
wyglada srednio, smoke to juz w ogole porazka.
ale klimat jest, niestety trzeba poswiecic naprawde duzo czasu zeby ogarnac co i jak i czym.
Podstawa to opanowanie strzelca (dla każdej nacji i ich karabinów). Jak będziecie więcej ubijać z nich niż samemu padać to z innym sprzętem nie będziecie mieć problemu. Największą trudnością jest opanowanie gry dowódcą (TL).
Nub jako dowódca to z reguły przegrana (są mapy, gdzie nie można artów wzywać/nie mają dużego znaczenia).
Najważniejsze grając TL i SL jest stawianie zasłony dymnej (po rzuceniu dymnego warto cofnąć się do ammo i uzupełnić> TL rzucający 4 dymne pod rząd da lepszą osłonę )oraz umiejętne oznaczenie celu dla arty.(te profesje wymagają sporo czasu i dobrze poćwiczyć na niezaludnionych serwerach or vs boty)
Zdobywanie leweli w broni i klasach też jest ważne bo odblokowuje to nowe bonusy w broniach oraz nowy sprzęt i bron dla innych klas. Z RO II uwielbiam mapy gdzie strony mają po 2 czołgi. Mój SL ma na wyposażeniu ekwipunek sapera, co czyni go najbardziej uniwersalną klasą> podczołganie się do t-34 pod osłoną granatu dymnego i rzucenie mu na wieżyczkę ładunku daje naprawdę sporo frajdy
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
RS jest według mnie prostsze i naprawdę szkoda, że nie wprowadzili czołgów, no i brak jest map (jak na razie), gdzie można wykorzystać saperów/inżynierów. RS jak dla mnie przebija grywalnością BF y pod każdym względem. Klimat miażdży.