MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37277
Strona 25 z 29

Autor:  Highlander [ 11 sty 2014, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

w ogole nie znam map, jedynie te z podstawki, ba , nawet biegam na pałe, inni giną, ja zabijam ;p

ale imo to Rising Storm jest latwiejsze. To oczym mowisz bardziej wystepuje na starych mapach, imo

Autor:  Mendol [ 11 sty 2014, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

no wlasnie trzeba dobrze filtrowac browser, bo inaczej gra sie glownie ruskimi/nazi - a tam mapy sa przejebane.
resp, dwa kroki, dead.
na tych japonskich niezly fun, ale znajomosc map to tez 90% sukcesu.

Autor:  Highlander [ 11 sty 2014, 18:21 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

No teraz rozumiem. Bo faktycznie niektore mapy nazi vs rus (ale wole ten klimat) to masakra, typu byla taka z budynkami wokol i po srodku wielki plaski plac, to praktycznie quitowalem bo mnie odpychalo, ze nie mozna biegac w ogole. Ale tak to oczywiscie znajomosc mapy ma znaczenie, czasem dobra pozycja da mnostwo fragow. Rising Storm latwo znalezc, zawsze we filtrze jest nazwa mapy i RS zawsze jest RSTE-nazwa mapy. Ale ludzie tez dorobili troche map, ktore są niezle.

Ale ogolnie gra jest raczej casualowa. Grajac z kims tez juz jest inaczej.

Autor:  Mendol [ 11 sty 2014, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

to racja, serwerow jest niby duzo, ale niewiele zapelnionych.
graficznie tez nie powala, szkoda, bo jakby wygladalo tak jak bf4 to bylby hit w chuj.

Autor:  Ravushimo [ 11 sty 2014, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Wole juz zeby nie wygladalo jak bf4 i dzialalo. :-P

Autor:  Highlander [ 11 sty 2014, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Tylko, ze jest to gra w sumie z 2011r. Rising Storm to tylko dodatek.
imo hit register super dziala, tak jakos.

Ogolnie imo jesli jakas duza firma wypusci cos w stylu nowego CoDa/BF w settingu WW2 to sie sprzeda super.

W sumie powiedzieli, ze nowy Wolfenstein w 2014, pochwalili Rising Storm to chyba troche zmierza w tym kierunku.

A WW2 na Frostbite 3, kupilbym.

Autor:  Atherius [ 11 sty 2014, 19:13 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

A ja już nie chcę nic na tym upośledzonym silniku. ;/
No chyba, że bym jakimś mietkiem albo jakiem tam latał tylko. :D

Autor:  Highlander [ 11 sty 2014, 19:19 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

UE3 imo najlepiej sie sprawuje w takich wolnych grach ;p

i bez przesad, zl enie wyglada, klimat ma fajny. Jakos nie sadze, ze nowa gra EA mialaby taki.

Autor:  Mendol [ 11 sty 2014, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

wyglada srednio, smoke to juz w ogole porazka.
ale klimat jest, niestety trzeba poswiecic naprawde duzo czasu zeby ogarnac co i jak i czym.

Autor:  warhameron [ 11 sty 2014, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Mendol napisał(a):
wyglada srednio, smoke to juz w ogole porazka.
ale klimat jest, niestety trzeba poswiecic naprawde duzo czasu zeby ogarnac co i jak i czym.


Podstawa to opanowanie strzelca (dla każdej nacji i ich karabinów). Jak będziecie więcej ubijać z nich niż samemu padać to z innym sprzętem nie będziecie mieć problemu. Największą trudnością jest opanowanie gry dowódcą (TL).
Nub jako dowódca to z reguły przegrana (są mapy, gdzie nie można artów wzywać/nie mają dużego znaczenia).

Najważniejsze grając TL i SL jest stawianie zasłony dymnej (po rzuceniu dymnego warto cofnąć się do ammo i uzupełnić> TL rzucający 4 dymne pod rząd da lepszą osłonę )oraz umiejętne oznaczenie celu dla arty.(te profesje wymagają sporo czasu i dobrze poćwiczyć na niezaludnionych serwerach or vs boty)

Zdobywanie leweli w broni i klasach też jest ważne bo odblokowuje to nowe bonusy w broniach oraz nowy sprzęt i bron dla innych klas. Z RO II uwielbiam mapy gdzie strony mają po 2 czołgi. Mój SL ma na wyposażeniu ekwipunek sapera, co czyni go najbardziej uniwersalną klasą> podczołganie się do t-34 pod osłoną granatu dymnego i rzucenie mu na wieżyczkę ładunku daje naprawdę sporo frajdy :P

RS jest według mnie prostsze i naprawdę szkoda, że nie wprowadzili czołgów, no i brak jest map (jak na razie), gdzie można wykorzystać saperów/inżynierów. RS jak dla mnie przebija grywalnością BF y pod każdym względem. Klimat miażdży.

Autor:  Mendol [ 12 sty 2014, 09:03 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

dla mnie wiekszym problemem jest opanowanie spotow na mapie.
mapy z czolgami faktycznie sa fajne, ale niestety kolesie z wysokimi levelami sieja tam spustoszenie.

Autor:  warhameron [ 12 sty 2014, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Mendol napisał(a):
dla mnie wiekszym problemem jest opanowanie spotow na mapie.
mapy z czolgami faktycznie sa fajne, ale niestety kolesie z wysokimi levelami sieja tam spustoszenie.


Dlatego ubicie takich 2x99 siedzących w t-34 i koszących co chwila połowę respawnu daje taka satysfakcję.

Autor:  Mendol [ 12 sty 2014, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

ja wzialem wlasnie jakiegos tank cos tam, ale nie udalo mi sie rozstawic tego karabinu ;p
chyba trzeba przejsc tutorial

Autor:  warhameron [ 12 sty 2014, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Mendol napisał(a):
ja wzialem wlasnie jakiegos tank cos tam, ale nie udalo mi sie rozstawic tego karabinu ;p
chyba trzeba przejsc tutorial


Trza na leżąco / parapecie lub czymś w tym guście. Z tym, że t-34 należy z boku lub od tyłu z tego karabinu (potrzeba parę strzałów). Ja używam tego karabinu jako snajperki, postrzału z niego nie da się przeżyć :P Najłatwiej z niego zatrzymać czołg waląc w gąsienice. Do pewnego zniszczenia trzeba podejść z granatem przeciwpancernym lub ładunkiem. Z reguły na każdej mapie są nierówności terenu pozwalające na to (okopy, rowy, rury itp). Niestety trzeba poznać dobrze mapę, aby skutecznie grać saperem/grenadierem.

Autor:  Mendol [ 12 sty 2014, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

niestety jak na razie przeciwnik zna te spoty zdecydowanie lepiej niz ja :)

Autor:  Mendol [ 12 sty 2014, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

warto skupic sie na poczatku na jednej broni i tylko nia grac? bo w statsach sa niby jakies bonusy do nich.
i rozumiem, ze nowe bronie zdobywa sie wraz z levelem danej klasy?

Autor:  Highlander [ 12 sty 2014, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

imo warto grac riflemanem, bo sie poznaje pozycje.
elite riflman jest pro, powtarzalny karabin. Ale tez assault np. o japsow to easy mode, podobnie bodajze mp40 u nazi.
Ta, jakos to bylo z tym odblokowywaniem, ja tam specjalnie nie zauwazylem by wyzszy lvl byl jakiś op.

śa chyba tez serwery gdzie nie ma levelowania.

Autor:  Mendol [ 12 sty 2014, 13:04 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

op nie sa, ale cos tam zawsze fajnego dodaja.
no ten balans jest troche dziwnie zrobiony (ale dziala chyba) - bo z riflem nie ma co atakowac nazi, gdzie polowa z mp40 strzela :)

no i odroznianie przeciwnika od swoich tez jest dosc trudne w tej dzungli.

Autor:  Highlander [ 12 sty 2014, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

nie moze byc polowa ;p , najwiecej slotow jest dla riflow. mp40 są chyba 3 dla assaulta i dla leaderow pewnie. pepesza tez daje rade jak sie troche opanuje ten wyjebisty rekoil.

Autor:  Mendol [ 12 sty 2014, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

dla mnie tam polowa, zawsze mnie zabija mp40 albo jakis kamper z riflem.
ale powoli ogarniam i zabijam :)

Strona 25 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team