MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Civilization V
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37350
Strona 25 z 33

Autor:  Highlander [ 27 lut 2012, 23:16 ]
Tytuł: 

http://apolyton.net/showthread.php/1930 ... er-Project
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=432802

http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8972 Polska nacja

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=383375 Regiment and Ethnic Diversity for Civilization V

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=397878 - total mod, 1 wynalazek to chyba ogień lol

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=449649 WH40K
http://www.youtube.com/watch?v=sO8IFaaFbFU najs

Autor:  Bloodleaf [ 28 lut 2012, 11:45 ]
Tytuł: 

Mi tam Civka nie odpala z kompletnie żadnym modem ( mam orginał na Steam) reinstalacje i inne cuda nie pomagają.

Autor:  Highlander [ 28 lut 2012, 11:49 ]
Tytuł: 

A moze po prostu zle to odpalasz? Ja to instaluje mody in game:
mods->browse mods->szukam-> sciagam-> wracam do zakladki installed-> klikam install mods -> zaznaczam "ptaszkiem" ktore chce by dzialaly

pozniej odpalam z modami:
mods->single player-> set up game

polskie imperium mi dziala, nights raczej tez.

Autor:  raggnarok [ 28 lut 2012, 12:40 ]
Tytuł: 

Shiiiiiit, ladnie Nights poszlo z rozwojem! Ssam :D Czuje ze znowu wsiakne na kilkadziesiat h :D

Autor:  sula [ 28 lut 2012, 12:49 ]
Tytuł: 

Jak AI w V się teraz prezentuje? Pamiętam ,że próbowałem 'demo' świeżo po release zastanawiając się nad zakupem i jedną z głównych przyczyn czemu gra poleciała z dysku szybko - było tragiczne Ai.

Autor:  Highlander [ 28 lut 2012, 14:07 ]
Tytuł: 

Z nights to jak rzucilo mi polske w afryce razem z japońcami, to ja mialem 3 miasta a oni zajebali polowe kontynentu ;p

Autor:  Bloodleaf [ 28 lut 2012, 16:08 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
A moze po prostu zle to odpalasz? Ja to instaluje mody in game:
mods->browse mods->szukam-> sciagam-> wracam do zakladki installed-> klikam install mods -> zaznaczam "ptaszkiem" ktore chce by dzialaly

pozniej odpalam z modami:
mods->single player-> set up game

polskie imperium mi dziala, nights raczej tez.


Ej no High takim ułomkiem nie jestem :)

Wiem jak zainstalować, niezależnie od tego jaki mam włączony nie startuje mi gra, wiesza się na ekranie ładowania mapy, jak gram bez modów startuje normalnie, support ofc milczy :)

Autor:  Highlander [ 28 lut 2012, 16:10 ]
Tytuł: 

Wytlumaczylem lopatologicznie bo inaczej nie umialem, poza tym ja z poczatku tego nei ogarnalem ;)

Autor:  Deshroom [ 28 mar 2013, 08:49 ]
Tytuł:  Re: Odp: Civilization V

ma ktos linka do opisu jak prowadzic dyplomacje po paczach. chodzi mi o to zeby bylo opisane jak gadac zeby kontrolowac stosunki międzynarodowe ale teraz a nie krótko po wydaniu gry.

Autor:  Robo [ 19 lip 2013, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Dzisiaj po raz pierwszy w życiu odpaliłem jakąkolwiek grę z serii Civilization. Pograłem w samouczek z 3h, trochę tam ogarnąłem, ale wiadomo jak to jest z takimi grami. Takie pytanie i prośba zarazem: macie jakieś porady tak na start? Nie chodzi mi tu o to "jak przejść grę", bo chcę odkryć sam jak najwięcej. Chodzi mi raczej o ogólne tipy, żeby już na samym starcie nie być na straconej pozycji.

Autor:  Deshroom [ 19 lip 2013, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Odp: Civilization V

Nie buduj setlera zanim pierwsze miasto nie ma z 5 punktów populacji.

Najlepiej wybrać ustrój z darmowym setlerem a trzeciego kupić za 500g (pierwszy jest free na starcie)

Autor:  EloNis [ 19 lip 2013, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

ładuj dużo w kulturę i buduj dużo farm. produkcji nigdy Ci nie będzie brakować a obywateli tak. buduj dużo cudów, przydają się. załóż na początku pantenon i wybierz tą opcję z powiększaniem się ziem z kultury, buduj budynki kulturowe jak najszybciej żeby miasto samo się rozrastało, dzięki czemu nie będziesz musiał płacić za pola. poza tym wielkość miasta powiększanego kulturowo jest większa od miasta powiększonego tylko pieniędzmi o 2 - 3 a nawet więcej kółek heksów (dla przykładu jeśli masz miasto świeżo założone masz 1 otoczę heksów wokół niego. jak wykupisz wszystkie pola będziesz mieć 4 otoczki wokół miasta. dzięki kulturze może ich być nawet 6, jeśli masz dodatek i w jednym mieście produkuje się na prawdę dużo kultury to dojdzie i 7, chyba, nie jestem pewien liczb ale faktu :P). w miarę możliwości buduj miasta nad rzekami, nawet jeśli masz nadmorskie miasto to często da się je ustawić w delcie rzeki dzięki czemu będziesz mógł budować budynki przeznaczone i dla miast nadmorskich i miast nadrzecznych (młyny wodne, elektrownie wodne, ale i przystań, port morski etc.). cały czas odkrywaj mapę i szukaj surowców luksusowych. jak znajdziesz miejsce z 2 których nie masz to warto tam postawić miasto. warto nawet postawić tam gdzie jest jedno, jeśli któreś miasto potrzebuje danego surowca do dni uwielbienia dla króla. przy okazji dobry pretekst do poszerzenia swoich granic ;)

Autor:  Robo [ 20 lip 2013, 00:18 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Podziękował, pozostaje grać i się uczyć. Swoją drogą, można dorwać Civ 5 + upgrade do golda za ~25 zł. Jeśli ktoś zainteresowany, to zapraszam do tematu "Promocje growe".

Autor:  Bahamut [ 20 lip 2013, 01:29 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Jakieś tipy odnośnie skrócenia czasu oczekiwania między turami? Mam q6600 3gb ramu gts250. Wszystko na low poza teksturami. Pograłbym sobie w to jeszcze ale jak sobie pomyślę że w drugiej połowie gry mam czekać ponad minute co ture to mi się odechciewa, nie wspomne o tym że bym chciał pograć na mapie większej niż standart...

Autor:  Aldatha [ 20 lip 2013, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

lepsze CPU , q6600 to jest bardzo stara technologia , ale i na i7 z ivy bridge bedziesz czekac te 30 s

Autor:  Robo [ 20 lip 2013, 17:12 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Powiedzcie mi dokładnie jak to jest z "czasowym" rodzajem zwycięstwa. Wygrywa ten, który w 2050 roku jest najbardziej rozwinięty? Co, jeśli odznaczymy taki typ zwycięstwa przy kreowaniu mapy? Gra nie kończy się w 2050 roku, tylko idzie dalej?

Autor:  Targaryen [ 20 lip 2013, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Kiedy upłynie odpowiednia ilość tur wygrywa ten, kto zgromadził największa ilość civ-score czyli tego co się pokazuje kiedy w dyplomacji widzimy siebie i rywali.

Sprostuję to co napisał EloNis odnośnie kultury. Faktem jest, że im więcej kultury tym szybciej miasto zajmuje kolejne hexy, na które później można z ekranu miasta wysłać naszych mieszkańców aby zbierali odpowiednie bonusy. Nie da się natomiast wysyłać ludzi na hexy z 4 i 5 otoczki mimo, że z czasem miasto produkujące dużo kultury tak mocno się rozrośnie. Za to, jeżeli na przykład na tym 4 czy 5 kręgu hexów znajduje się jakieś złoże żelaza/aluminium/konie/węgiel/ropa czy dobro luksusowe to zostaną one po odpowiednim ulepszeniu workerem dołączone do dóbr, którymi możemy handlować z innymi nacjami.

A propos handlu to jeśli tylko mamy nadwyżkę hapiness (ta zółta buźka- im mniejsza populacja tym większe hapiness, można podnosić budując koloseum, cyrk itd) warto wypożyczyć na 30 tur jakieś dobro luksusowe sąsiadowi (defaultowo 230 golda jeśli podchodzą do nas neutralnie lub przyjaźnie, mniej jeśli się im naraziliśmy lub psujemy krew komuś z kim mają pakt przyjaźni itd. :p).

Powyższe info dotyczy wersji G&K, BNW jeszcze nie grałem.

Autor:  EloNis [ 20 lip 2013, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Nawet nie widziałem że ludzie na 4 heks wzwyż nie wchodzą :O A to nowość. Ale to znaczy że co, tworzenie ulepszeń na tych heksach jest zbędne jeśli nie ma się na nich jakiś złóż strategicznych czy luksusowych?

Autor:  Bahamut [ 20 lip 2013, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Gram na 7 poziomie trudnosci i jest smiesznie bo wlasnie podbilem Chiny i mam 7 miast nie będąc jeszcze w epoce w której trzeba ideologie wybrać, a Szwecja obok mnie ma 3 miasta i właśnie skończyła projekt manhattan :wtf: Przesrane bonusy ma AI na tym poziomie trudności, ale za to wogole nie ogarnia walki.

Autor:  sula [ 20 lip 2013, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Civilization V

Czyli widzę, że Ai w Civ V dalej niestety głupie jak but.

W CiV IV Ai chyba lepiej ją ogarniało.

Strona 25 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team