MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasteland 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509
Strona 25 z 40

Autor:  ShadorVD [ 25 wrz 2014, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Wczoraj znalazłem tajemniczą kapliczkę a tam... MEGA WIELKI TV z oldschoolowym ogromnym padem leżącym przed nim ;) Wszystko wielkości, gdzieś tak domu. loled.

Autor:  Rzeznik [ 25 wrz 2014, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Kuzwa, dali rade...ehhh az mi sie lezka w oku zakrecila.
Dla mnie RPG roku 8)

Autor:  Vorten [ 25 wrz 2014, 10:14 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Isengrim napisał(a):
Alarmy w specyficznych przypadkach, U kolejarzy niby powinny być potrzebne, ale chyba jest bug.
Handel też jakoś super przydatny nie jest.
Speeche to od stylu gry. Wysokie skill checki są, efekty powalające nie są.
Zaklinacz zwierząt trochę się przydaje w LA.
Naprawa też jakoś niezbędna nie jest.
Traper do unikania spotkań. Więcej expa jest z walki.
Pistolety,bijatyka,obuchowa, ciężka... są lepsze bronie.
Nie ma umiejętności bezużytecznych, np. naprawy można użyć na zamku po krytycznej porażce.


Ten skill z outdoorem wydaje mi się całkiem przydatny - w większości random encounterów na mapie mam "Run - 100%", co się generalnie przydaje, bo jak gdzieś idę to włąśnie po to żeby wyleczyć drużynę czy dokupić apteczek/ammo. Ale nie warto tego mieć w core teamie, bo w highland do drużyny można przyłączyć indiankę, która ma tam już kilka punktów (plus ma skillsy w snajperkach <3), więc nie zaczynasz od zera.

Ale nie wiem jak to wygląda jeżeli ktoś wybrał Ag Center, w sensie czy ktoś w Highland przyżyje :)

Autor:  Highlander [ 25 wrz 2014, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Ja nie mowie, ze jakies skille są nieprzydatne ale potrzebne w mniejszym stopniu ;]

np. Tor pisal, ze tank mu niepotrzebny

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 25 wrz 2014, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Rzeznik napisał(a):
Kuzwa, dali rade...ehhh az mi sie lezka w oku zakrecila.
Dla mnie RPG roku 8)


Jeśli chodzi o warstwę rpg to nawet dekady. Nie było tak dobrej od Morrowinda. Jakby oprawa graficzna, inventory i mechanika były lepsze to mielibyśmy grę wybitną. A tak, mamy tylko bardzo dobrą. ;)

Meatbags of Los Angeles, listen to your overlord! hehe

Autor:  Highlander [ 25 wrz 2014, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Mnie przekonala koza na początku w... jezyku polskim ;)

"taką zajebistą kozę zajebaliście, jesteście pojebani" :D

Autor:  kamilus [ 25 wrz 2014, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

warhameron napisał(a):
Tu za 75,20 zł (ale sklep nie ma super opinii )
https://www.g2a.com/wasteland-2-steam-c ... d=LOW&id=3

g2a to keye.pl - wszystko jest ok.

Autor:  ShadorVD [ 25 wrz 2014, 11:48 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Highlander napisał(a):
Mnie przekonala koza na początku w... jezyku polskim ;)

"taką zajebistą kozę zajebaliście, jesteście pojebani" :D


Albo ten tekst z muszką wielkości jebanego orlika białego :D

Vorten napisał(a):
Ten skill z outdoorem wydaje mi się całkiem przydatny - w większości random encounterów na mapie mam "Run - 100%", co się generalnie przydaje, bo jak gdzieś idę to włąśnie po to żeby wyleczyć drużynę czy dokupić apteczek/ammo. Ale nie warto tego mieć w core teamie, bo w highland do drużyny można przyłączyć indiankę, która ma tam już kilka punktów (plus ma skillsy w snajperkach <3), więc nie zaczynasz od zera.


Angela tez ma trapera od samego poczatku, chyba 3 na starcie. Rozwinąłem to i dokładnie tak samo wykorzystuje. W momencie kiedy nie chcę wyprztykać się z nabojów na low-lvl przeciwników.

Swoją drogą, wkurwia mnie tylko to, że przeciwnicy nie skalują się razem z nami tylko - im bliżej Strażnicy tym mniejszy lvl mają, im dalej to tym ciężcy są. Tak też było w Falloutach czy źle pamiętam???

Tak swoją drogą, tego chłopaczka indianina przed Wieliczką to można przygarnąć do bandy?

Autor:  candidoser [ 25 wrz 2014, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

To old school rpg, nie ma skalowania, a jak zapuscisz sie za daleko to dostaniesz w leb:)
W F1/F2 bylo tak samo.

Autor:  sula [ 25 wrz 2014, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Shador von Dal napisał(a):

Swoją drogą, wkurwia mnie tylko to, że przeciwnicy nie skalują się razem z nami tylko - im bliżej Strażnicy tym mniejszy lvl mają, im dalej to tym ciężcy są. Tak też było w Falloutach czy źle pamiętam???

Tak było. Zresztą bardzo dobrze - skalowanie jest jednym z daremniejszych pomysłów jakie zaimplementowano w rpg-ach.

Autor:  mrynar [ 25 wrz 2014, 12:21 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

sula napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):

Swoją drogą, wkurwia mnie tylko to, że przeciwnicy nie skalują się razem z nami tylko - im bliżej Strażnicy tym mniejszy lvl mają, im dalej to tym ciężcy są. Tak też było w Falloutach czy źle pamiętam???

Tak było. Zresztą bardzo dobrze - skalowanie jest jednym z daremniejszych pomysłów jakie zaimplementowano w rpg-ach.


No dokladnie, skalowanie wkurwia!

Ostatnio chcialem sobie solo pyknac jakas stara instancje w LOTRO, wchodze a tu tylko opcja ze skalowaniem...

Autor:  Junkier [ 25 wrz 2014, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

candidoser napisał(a):
To old school rpg, nie ma skalowania, a jak zapuscisz sie za daleko to dostaniesz w leb:)
W F1/F2 bylo tak samo.

ten ciągły wpierdol spuszczany przez patrole Enklawy jak prosto z Arroyo szło się do San Francisco i potem do Navarro, żeby zabrać APA <3
Skalowanie jest do dupy.

Autor:  Isengrim [ 25 wrz 2014, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Vorten napisał(a):
Ten skill z outdoorem wydaje mi się całkiem przydatny - w większości random encounterów na mapie mam "Run - 100%", co się generalnie przydaje, bo jak gdzieś idę to włąśnie po to żeby wyleczyć drużynę czy dokupić apteczek/ammo. Ale nie warto tego mieć w core teamie, bo w highland do drużyny można przyłączyć indiankę, która ma tam już kilka punktów (plus ma skillsy w snajperkach <3), więc nie zaczynasz od zera.

Ale nie wiem jak to wygląda jeżeli ktoś wybrał Ag Center, w sensie czy ktoś w Highland przyżyje :)

To kwestia expa. Na randomie masz ~5 przeciwników za których zgarniesz 10 razy więcej exp, niż za ucieczkę. Może traper wpływa też na wykrywanie kapliczek/schowków.
Co do indianki z High, to "umieranie" AG zaczyna się przy naprawie zaworów, wiec chyba da się ją zatrudnić wcześniej.

Autor:  candidoser [ 25 wrz 2014, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

mrynar napisał(a):

No dokladnie, skalowanie wkurwia!


JA bym se pyknal w jakies mmo ze skalowaniem, bez leveling zones. To mi sie podobalo w Skyrim na przyklad, ze moglem od razu lazic po calym swiecie

Autor:  tiomor [ 25 wrz 2014, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Kwestia gustu. Mnie po kilku godzinach każde TES po prostu wkurza z tego powodu. W ogóle nie czuć rozwoju postaci jak się gra zwykłym typem co wali z axa ;o

Autor:  Mendol [ 25 wrz 2014, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

no wlasnie gdzie mozna znalezc ta laske, ktora moze dolaczyc zaraz na poczatku gry?

Autor:  Vorten [ 25 wrz 2014, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Isengrim napisał(a):
To kwestia expa. Na randomie masz ~5 przeciwników za których zgarniesz 10 razy więcej exp, niż za ucieczkę. Może traper wpływa też na wykrywanie kapliczek/schowków.
Co do indianki z High, to "umieranie" AG zaczyna się przy naprawie zaworów, wiec chyba da się ją zatrudnić wcześniej.


Nie doszedłem jeszcze do etapu, gdzie czuję, że mam za dużo ammo i chętnie zużyje je na jakiś randomów :)
Plus imo lepiej mimo wszystko mieć możliwość ucieczki jak jedziesz na kompletnych oparach (w sensie bez apteczek, minimalne ilości ammo i nieuleczona drużyna).

Plus zastanawiałem się czy da się to wykorzystywać na zasadzie: chodzę w kółko wokół oazy, co jakiś czas jest random encounter, ja uciekam - wpada trochę expa - chodzę dalej i tak x czasu aż wbiję tyle xp ile potrzebuje. Ale raczej by mi się chciało, czułbym, że oszukuję no i nie wiem czy po jakimś czasie nie zaszłyby jakieś zmiany w grze.

Btw, mnie rozbawiła mocno możliwość odpalenia głowicy w cytadeli - tego do końca się nie spodziewałem...

Autor:  Highlander [ 25 wrz 2014, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

tiomor napisał(a):
Kwestia gustu. Mnie po kilku godzinach każde TES po prostu wkurza z tego powodu. W ogóle nie czuć rozwoju postaci jak się gra zwykłym typem co wali z axa ;o


tak to wygląda chyba tylko w skyrim.
W morrowind było od biedoka do penera.

Autor:  raggnarok [ 25 wrz 2014, 13:44 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Mendol napisał(a):
no wlasnie gdzie mozna znalezc ta laske, ktora moze dolaczyc zaraz na poczatku gry?


Na lewo od wyjscia z pierwszej mapy w grze.

Autor:  Mendol [ 25 wrz 2014, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

dzieki

Strona 25 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team