MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pillars of Eternity https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181 |
Strona 25 z 57 |
Autor: | WinterS [ 25 mar 2015, 09:51 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
w czwartek czyli dzisiaj od północy ktoś wie, czy gram.pl wysyła klucze wcześniej czy dopiero w dniu premiery? |
Autor: | Kaban [ 25 mar 2015, 10:02 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
WinterS napisał(a): w czwartek czyli dzisiaj od północy ktoś wie, czy gram.pl wysyła klucze wcześniej czy dopiero w dniu premiery? Na pewno od północy? Mi na steamie pokazuje "Ta gra zostanie odblokowana za około 1 dzień i 8 godz." Czyli jutro o 18. Dzięki Warhameron za kluczyk, już się ściąga |
Autor: | ShadorVD [ 25 mar 2015, 10:22 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Hmmmm moze i ja wezme dzien wolny w piateczek |
Autor: | yabaddi [ 25 mar 2015, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Kaban napisał(a): Na pewno od północy? Mi na steamie pokazuje "Ta gra zostanie odblokowana za około 1 dzień i 8 godz." Czyli jutro o 18. Na forum Obsidiana pisali, że o 9:00 PDT czyli wychodziłoby, że o 17 u nas (8 godzin różnicy). |
Autor: | Ravushimo [ 25 mar 2015, 10:30 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Przyszly pudla z gra! ;) |
Autor: | zaboleq [ 25 mar 2015, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Dzięki Warhammeron za klucz. Nie mogę się doczekać aż odpalę:). P.S Jest jakieś miejsce z modami? Trzeba szukać na forum PoE czy może community zebrało się gdzieś indziej? |
Autor: | Niah [ 25 mar 2015, 10:59 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
zaboleq napisał(a): Dzięki Warhammeron za klucz. Nie mogę się doczekać aż odpalę:). Ta, nie zasnę dzisiaj |
Autor: | WinterS [ 25 mar 2015, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Faktycznie, grać będzie można jutro dopiero po 17ej, niepotrzebnie kupowałem klucza z neta, mogłem na spokojnie się przejść do sklepu po pudlo |
Autor: | Templair [ 25 mar 2015, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Dzieki za zakup klucza warhameron. Jak wroce wieczorem do domu to wrzuce na Steama i dam znak czy wszystko ok ... Ja startuje w PoE zupelnie bez przygotowania. Nic nie czytalem, nic nie ogladalem. Widzialem kilka screenow i kawalek jakiegos tutoriala do interface wczoraj. Wiem tylko, ze to oldschoolowy crpg. Wiekszosc gier, ktorymi sie hypowalem ostatnio byla powiedzmy taka sobie. Zobaczymy jak bedzie z gra, na ktora sie nie hypowalem ... T. |
Autor: | zaboleq [ 25 mar 2015, 11:56 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Ja nie chciałem sobie nic spoilerowac co by mieć większy fun. Pewnie dzieki temu coś zdupię za pierwszym razem ale nawet w takim BG 2 czy BG nie dało się aż tak zwalić postaci żeby gry nie ukończyć . Bedzie okazja żeby przejść kolejny raz. Nie wiem tylko kogo stworzę. Myślałem o druidzie albo o wizardzie. Z drugiej strony jakiś tank musi być a nie wiem kiedy jakiś się trafi albo czy nie będzie miał zwalonych statów ;P. Paladyn wydaje się bardzo ok ale jak to Paladyn w BG/BG2, bez karsomira był pipą a byli tacy co lepszy z niego użytek robili(z karsomira). No chyba, że Palaś jednak nie jest taki słaby? |
Autor: | TobiAlex [ 25 mar 2015, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Do mnie doszła właśnie edycja awanturnika - świetnie wydane (poradnik i manual na papierze kredowym). Wielki plus dla Cenegi. No i za 90* zł to grzech nie brać *Jak ktoś może kupować ze zniżką. |
Autor: | Stobek [ 25 mar 2015, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
No ja poczytałem tego bloga czyjegoś, żeby wiedzieć co jest pomyłką i jako tako ogarnąć temat. A tak to nierozkładam mechaniki na częsci pierwsze będe grał rpgowo. Myślę czy stworzyć paladyna super dobrego czy może maga cwaniaka, tchórza i skąpca bo nigdy tak niegrałem i mnie korci;p Pytanie do obeznanych jest sens zaczynać z jedną tylko swoją postacią? Czy lepiej dodać przynajmniej ze dwóch(tank-hiler-dps)? |
Autor: | warhameron [ 25 mar 2015, 12:53 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Stobek napisał(a): No ja poczytałem tego bloga czyjegoś, żeby wiedzieć co jest pomyłką i jako tako ogarnąć temat. A tak to nierozkładam mechaniki na częsci pierwsze będe grał rpgowo. Myślę czy stworzyć paladyna super dobrego czy może maga cwaniaka, tchórza i skąpca bo nigdy tak niegrałem i mnie korci;p Pytanie do obeznanych jest sens zaczynać z jedną tylko swoją postacią? Czy lepiej dodać przynajmniej ze dwóch(tank-hiler-dps)? Z tego co wiem to bez 6 na starcie będzie hardcore? |
Autor: | raggnarok [ 25 mar 2015, 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
1. Fightera (tanka) dolacza sie bardzo szybko w grze, chociaz mozna go tez dosyc latwo przegapic - mi sie to zdarzylo 2. Tak, gra jest zbalansowana pod pelne party, chociaz jak teraz sobie mysle ile osiagnalem grajac 2-osobowym party na Hardzie bez tworzenia dodatkowych postaci to jestem z siebe dumny Anyway, nawet jesli nie lubicie wlasnorecznie tworzonych ludkow, to w pierwszej wiosce zrobcie ich sobie 2-3, a potem ich najwyzej wywalicie. Dosyc szybko mozna miec zreszta 4 osobowe party zlozone z fabularnych pomocnikow. 3. Grajcie na Hardzie! Dla testow pobawilem sie gra kilka godzina na normalu i jest zdecydowanie za latwo. Poziom trudnosci mozna zmienic w trakcie rozgrywki, takze nic nie tracicie! |
Autor: | tomugeen [ 25 mar 2015, 13:32 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Bez spoilowania samej gry polecam jednak przeczytac poradnik yabbadiego, albo chociaz o atrybutach na wiki, zeby zrozumiec ze might to nie strenght, perception nie jest dla rogue, a resolve priesta. To nie kalka dnd, wiec nie warto myslec tym systemem. A tak to bawcie sie czymkolwiek, na normalu nie zpsuj to gry. Na hardzie bedzie jednak ciekawiej i warto chwile przysiasc na postacia wtedy. |
Autor: | yabaddi [ 25 mar 2015, 13:37 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
tomugeen napisał(a): Bez spoilowania samej gry polecam jednak przeczytac poradnik yabbadiego, albo chociaz o atrybutach na wiki, zeby zrozumiec ze might to nie strenght, perception nie jest dla rogue, a resolve priesta. To nie kalka dnd, wiec nie warto myslec tym systemem. A tak to bawcie sie czymkolwiek, na normalu nie zpsuj to gry. Na hardzie bedzie jednak ciekawiej i warto chwile przysiasc na postacia wtedy. Generalnie najlepiej nie myśleć w kategoriach nazewnictwa statystyk (bo są bardzo mylące), ale zamiast tego patrzeć na to jakie dają bonusy. Ja robię full custom party z 6 ale to tylko dlatego, że mam zamiar dalej podążać Ścieżką Potępionych |
Autor: | raggnarok [ 25 mar 2015, 13:38 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Wszystko jest bardzo ladnie opisane w grze (mechanika, staty, etc) i co wazne - wszystko jest w niej aktualne |
Autor: | zaboleq [ 25 mar 2015, 13:46 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
Hmm no dobra, stworzę sobie całe party a potem najwyżej będę zastępował po kolei cały team:F. |
Autor: | yabaddi [ 25 mar 2015, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
raggnarok napisał(a): Wszystko jest bardzo ladnie opisane w grze (mechanika, staty, etc) i co wazne - wszystko jest w niej aktualne Z tą aktualnością to jeszcze zobaczymy, Obsidian obiecał day one patch do którego nie mieli dostępu recenzenci - nie wiadomo co się zmieni, w ostatnim rzucie mają dodać sporą ilość poprawek z ostatniego builda bety. |
Autor: | raggnarok [ 25 mar 2015, 13:54 ] |
Tytuł: | Re: Pillars of Eternity |
yabaddi napisał(a): raggnarok napisał(a): Wszystko jest bardzo ladnie opisane w grze (mechanika, staty, etc) i co wazne - wszystko jest w niej aktualne Z tą aktualnością to jeszcze zobaczymy, Obsidian obiecał day one patch do którego nie mieli dostępu recenzenci - nie wiadomo co się zmieni, w ostatnim rzucie mają dodać sporą ilość poprawek z ostatniego builda bety. Raczej watpie zeby w day-1 patchu zmieniali gruntownie mechanike gry Raczej beda to po prostu bugfixy. Zobaczymy jutro. |
Strona 25 z 57 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |