MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 25 z 57

Autor:  WinterS [ 25 mar 2015, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

w czwartek ;) czyli dzisiaj od północy

ktoś wie, czy gram.pl wysyła klucze wcześniej czy dopiero w dniu premiery?

Autor:  Kaban [ 25 mar 2015, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

WinterS napisał(a):
w czwartek ;) czyli dzisiaj od północy

ktoś wie, czy gram.pl wysyła klucze wcześniej czy dopiero w dniu premiery?


Na pewno od północy? Mi na steamie pokazuje "Ta gra zostanie odblokowana za około 1 dzień i 8 godz." Czyli jutro o 18.

Dzięki Warhameron za kluczyk, już się ściąga :)

Autor:  ShadorVD [ 25 mar 2015, 10:22 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Hmmmm moze i ja wezme dzien wolny w piateczek :)

Autor:  yabaddi [ 25 mar 2015, 10:26 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Kaban napisał(a):
Na pewno od północy? Mi na steamie pokazuje "Ta gra zostanie odblokowana za około 1 dzień i 8 godz." Czyli jutro o 18.


Na forum Obsidiana pisali, że o 9:00 PDT czyli wychodziłoby, że o 17 u nas (8 godzin różnicy).

Autor:  Ravushimo [ 25 mar 2015, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Przyszly pudla z gra! ;)

Autor:  zaboleq [ 25 mar 2015, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Dzięki Warhammeron za klucz.

Nie mogę się doczekać aż odpalę:).


P.S
Jest jakieś miejsce z modami? Trzeba szukać na forum PoE czy może community zebrało się gdzieś indziej?

Autor:  Niah [ 25 mar 2015, 10:59 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
Dzięki Warhammeron za klucz.

Nie mogę się doczekać aż odpalę:).


Ta, nie zasnę dzisiaj :wink:

Autor:  WinterS [ 25 mar 2015, 11:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Faktycznie, grać będzie można jutro dopiero po 17ej, niepotrzebnie kupowałem klucza z neta, mogłem na spokojnie się przejść do sklepu po pudlo

Autor:  Templair [ 25 mar 2015, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Dzieki za zakup klucza warhameron. Jak wroce wieczorem do domu to wrzuce na Steama i dam znak czy wszystko ok ...
Ja startuje w PoE zupelnie bez przygotowania. Nic nie czytalem, nic nie ogladalem. Widzialem kilka screenow i kawalek jakiegos tutoriala do interface wczoraj. Wiem tylko, ze to oldschoolowy crpg. Wiekszosc gier, ktorymi sie hypowalem ostatnio byla powiedzmy taka sobie. Zobaczymy jak bedzie z gra, na ktora sie nie hypowalem ...

T.

Autor:  zaboleq [ 25 mar 2015, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ja nie chciałem sobie nic spoilerowac co by mieć większy fun. Pewnie dzieki temu coś zdupię za pierwszym razem ale nawet w takim BG 2 czy BG nie dało się aż tak zwalić postaci żeby gry nie ukończyć ;). Bedzie okazja żeby przejść kolejny raz.

Nie wiem tylko kogo stworzę. Myślałem o druidzie albo o wizardzie. Z drugiej strony jakiś tank musi być a nie wiem kiedy jakiś się trafi albo czy nie będzie miał zwalonych statów ;P. Paladyn wydaje się bardzo ok ale jak to Paladyn w BG/BG2, bez karsomira był pipą a byli tacy co lepszy z niego użytek robili(z karsomira).

No chyba, że Palaś jednak nie jest taki słaby?

Autor:  TobiAlex [ 25 mar 2015, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Do mnie doszła właśnie edycja awanturnika - świetnie wydane (poradnik i manual na papierze kredowym). Wielki plus dla Cenegi. No i za 90* zł to grzech nie brać :lol:


*Jak ktoś może kupować ze zniżką.

Autor:  Stobek [ 25 mar 2015, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

No ja poczytałem tego bloga czyjegoś, żeby wiedzieć co jest pomyłką i jako tako ogarnąć temat.
A tak to nierozkładam mechaniki na częsci pierwsze będe grał rpgowo.
Myślę czy stworzyć paladyna super dobrego czy może maga cwaniaka, tchórza i skąpca bo nigdy tak niegrałem i mnie korci;p

Pytanie do obeznanych jest sens zaczynać z jedną tylko swoją postacią? Czy lepiej dodać przynajmniej ze dwóch(tank-hiler-dps)?

Autor:  warhameron [ 25 mar 2015, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Stobek napisał(a):
No ja poczytałem tego bloga czyjegoś, żeby wiedzieć co jest pomyłką i jako tako ogarnąć temat.
A tak to nierozkładam mechaniki na częsci pierwsze będe grał rpgowo.
Myślę czy stworzyć paladyna super dobrego czy może maga cwaniaka, tchórza i skąpca bo nigdy tak niegrałem i mnie korci;p

Pytanie do obeznanych jest sens zaczynać z jedną tylko swoją postacią? Czy lepiej dodać przynajmniej ze dwóch(tank-hiler-dps)?



Z tego co wiem to bez 6 na starcie będzie hardcore?

Autor:  raggnarok [ 25 mar 2015, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

1. Fightera (tanka) dolacza sie bardzo szybko w grze, chociaz mozna go tez dosyc latwo przegapic - mi sie to zdarzylo :)
2. Tak, gra jest zbalansowana pod pelne party, chociaz jak teraz sobie mysle ile osiagnalem grajac 2-osobowym party na Hardzie bez tworzenia dodatkowych postaci to jestem z siebe dumny :P Anyway, nawet jesli nie lubicie wlasnorecznie tworzonych ludkow, to w pierwszej wiosce zrobcie ich sobie 2-3, a potem ich najwyzej wywalicie. Dosyc szybko mozna miec zreszta 4 osobowe party zlozone z fabularnych pomocnikow.
3. Grajcie na Hardzie! Dla testow pobawilem sie gra kilka godzina na normalu i jest zdecydowanie za latwo. Poziom trudnosci mozna zmienic w trakcie rozgrywki, takze nic nie tracicie!

Autor:  tomugeen [ 25 mar 2015, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Bez spoilowania samej gry polecam jednak przeczytac poradnik yabbadiego, albo chociaz o atrybutach na wiki, zeby zrozumiec ze might to nie strenght, perception nie jest dla rogue, a resolve priesta.
To nie kalka dnd, wiec nie warto myslec tym systemem. A tak to bawcie sie czymkolwiek, na normalu nie zpsuj to gry. Na hardzie bedzie jednak ciekawiej i warto chwile przysiasc na postacia wtedy.

Autor:  yabaddi [ 25 mar 2015, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
Bez spoilowania samej gry polecam jednak przeczytac poradnik yabbadiego, albo chociaz o atrybutach na wiki, zeby zrozumiec ze might to nie strenght, perception nie jest dla rogue, a resolve priesta.
To nie kalka dnd, wiec nie warto myslec tym systemem. A tak to bawcie sie czymkolwiek, na normalu nie zpsuj to gry. Na hardzie bedzie jednak ciekawiej i warto chwile przysiasc na postacia wtedy.


Generalnie najlepiej nie myśleć w kategoriach nazewnictwa statystyk (bo są bardzo mylące), ale zamiast tego patrzeć na to jakie dają bonusy.

Ja robię full custom party z 6 ale to tylko dlatego, że mam zamiar dalej podążać Ścieżką Potępionych ;)

Autor:  raggnarok [ 25 mar 2015, 13:38 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Wszystko jest bardzo ladnie opisane w grze (mechanika, staty, etc) i co wazne - wszystko jest w niej aktualne :)

Autor:  zaboleq [ 25 mar 2015, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Hmm no dobra, stworzę sobie całe party a potem najwyżej będę zastępował po kolei cały team:F.

Autor:  yabaddi [ 25 mar 2015, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

raggnarok napisał(a):
Wszystko jest bardzo ladnie opisane w grze (mechanika, staty, etc) i co wazne - wszystko jest w niej aktualne :)


Z tą aktualnością to jeszcze zobaczymy, Obsidian obiecał day one patch do którego nie mieli dostępu recenzenci - nie wiadomo co się zmieni, w ostatnim rzucie mają dodać sporą ilość poprawek z ostatniego builda bety.

Autor:  raggnarok [ 25 mar 2015, 13:54 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

yabaddi napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Wszystko jest bardzo ladnie opisane w grze (mechanika, staty, etc) i co wazne - wszystko jest w niej aktualne :)


Z tą aktualnością to jeszcze zobaczymy, Obsidian obiecał day one patch do którego nie mieli dostępu recenzenci - nie wiadomo co się zmieni, w ostatnim rzucie mają dodać sporą ilość poprawek z ostatniego builda bety.


Raczej watpie zeby w day-1 patchu zmieniali gruntownie mechanike gry :) Raczej beda to po prostu bugfixy. Zobaczymy jutro.

Strona 25 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team