MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Strategie - 4X, TBS, RTS https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352 |
Strona 25 z 35 |
Autor: | Farin [ 3 kwi 2017, 00:45 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Junkier napisał(a): no właśnie planuję powrót do gry w czwartek ![]() ten shroud pod względem fabularnym ma spory potencjał, jak Paradox to zjebie to liczę, że moderzy dopiszą Ring World i Sfera Dysona też są niezła. No i możliwość wyboru aby stać się robotami rządzi ![]() |
Autor: | raggnarok [ 5 kwi 2017, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
open beta dawn of war 3 - 21-24 kwietnia. rejestracja na stronie gry. |
Autor: | Junkier [ 6 kwi 2017, 18:56 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Jak tam, ściągnęliście Utopię? Zacząłem grę spiritualistami, żeby zrobić psionic ascension. Niestety w zamyśle twórców gry ten trait z automatu oznacza, że moja rasa jest kosmicznym talibanem co trochę psuje mi feeling :/ |
Autor: | Highlander [ 6 kwi 2017, 19:32 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Steel Division: Normandy 44 http://store.steampowered.com/app/572410/ zapowiada się nieźle. |
Autor: | Farin [ 7 kwi 2017, 15:59 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Junkier napisał(a): Jak tam, ściągnęliście Utopię? Zacząłem grę spiritualistami, żeby zrobić psionic ascension. Niestety w zamyśle twórców gry ten trait z automatu oznacza, że moja rasa jest kosmicznym talibanem co trochę psuje mi feeling :/ Ja dziś odpalam i zamieniam się w BORG Collective ![]() |
Autor: | Junkier [ 7 kwi 2017, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Ja dzisiaj zacząłem od nowa bo: - jest mod który znosi ograniczenia jeśli chodzi o ascension path i nie musze grać mocherami - gra na średnim poziomie trudności jest za łatwa na hardzie przed chwilą dostałbym ekspresowy wpierdol od sąsiada z 2x większą flotą, ale trzecia rasa zajechała ich od tyłu i teraz jestem ładnie ustawiony ![]() |
Autor: | Farin [ 8 kwi 2017, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Junkier napisał(a): Ja dzisiaj zacząłem od nowa bo: - jest mod który znosi ograniczenia jeśli chodzi o ascension path i nie musze grać mocherami - gra na średnim poziomie trudności jest za łatwa na hardzie przed chwilą dostałbym ekspresowy wpierdol od sąsiada z 2x większą flotą, ale trzecia rasa zajechała ich od tyłu i teraz jestem ładnie ustawiony ![]() Zagrałem bojącymi się obcych pacyfistami - wkurwianie sąsiada nie było dobrą decyzją - szczególnie, że nie był pacyfistą. 4,3 tys siła jego floty vs 900 moja. Psejebałem ![]() |
Autor: | Junkier [ 8 kwi 2017, 17:03 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Ja chyba przejebie ta gre bo wypowiedzialem wojne fanatic purifiers robalom ktorzy podblili juz pol galaktyki. Moja flota 7k rozwalila ich 10k, zostalo mi 2k ale chwile pozniej wjechali kolejna 12k. Dobry moment zeby podpisac cyrograf z mieszkancami the sroud ale na to troche za wczesnie ![]() |
Autor: | sula [ 10 kwi 2017, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Obejrzałem parę filmików z multi DoW3 i cofam to co powiedziałem wcześniej. To wyglada dobrze. Może być dobra gra. Trochę też zmodyfikowali grafę vs. te pierwsze trailery kiedy ogłaszano grę. Już nie ma aż takiego jaskrawego clusterfucku. tzn. styl jest dalej taki sam, ale po stonowaniu to wygląda całkiem fajnie. |
Autor: | Highlander [ 10 kwi 2017, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Ciekawe jak będzie z ilością ludzi na multi. |
Autor: | sula [ 10 kwi 2017, 16:08 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Się okaże, ale wcale tak dużo nie trzeba, żeby mecze szybko znajdowało. To nie MOBA gdzie na 1 mecz potrzeba 10 graczy, czy MMORPG gdzie do instancji potrzeba 5-20. To co jest ważniejsze i bardziej potrzebne, to to, żeby gra znajdowała nowych nabywców regularnie przez dłuższą ilość czasu - żeby matchmaking był fajny to musi być dopływ nowych graczy. Duża sprzedaż w pierwszych tygodniach jest ważna dla studia i inwestorów, ale dla samych graczy już mniej. |
Autor: | raggnarok [ 10 kwi 2017, 16:49 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
sula napisał(a): Obejrzałem parę filmików z multi DoW3 i cofam to co powiedziałem wcześniej. To wyglada dobrze. Może być dobra gra. Trochę też zmodyfikowali grafę vs. te pierwsze trailery kiedy ogłaszano grę. Już nie ma aż takiego jaskrawego clusterfucku. tzn. styl jest dalej taki sam, ale po stonowaniu to wygląda całkiem fajnie. Szkoda, ze nie ma last standa. W takim razie kupie dopiero po obnizce. |
Autor: | zaboleq [ 10 kwi 2017, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
No gra będzie micro heavy i nie będzie takiego blooba jak w DoW 1. Każda rasa ma inne momentum, CC gra istotną rolę. To co na tą chwilę mi się nie podoba to to, że Elity po prostu rozpierdalają wszystko. Koleś ma elitk z 3 tieru a ty nie i po grze. Będą mocno balansować, szczególnie że open beta niedługo. Na pewno będą kolejne tryby/rasy w dodatkach/DLC ale sporo zależy na pewno od sprzedaży. Ja tam kupuje na premierę ![]() |
Autor: | sula [ 10 kwi 2017, 22:34 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
No nie wiem, mi się wydaję, że nawet te największe elity da się skontrować. Tylko ci gracze których widzialem sobie z mikro nie radzili wcale. Bardziej OP od tych gigantycznych elit wydają mi się działo orbitalne i burza eldarów. (zakładam, że Orki mają coś podobnego też). |
Autor: | Farin [ 11 kwi 2017, 00:54 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
zaboleq napisał(a): No gra będzie micro heavy i nie będzie takiego blooba jak w DoW 1. Każda rasa ma inne momentum, CC gra istotną rolę. To co na tą chwilę mi się nie podoba to to, że Elity po prostu rozpierdalają wszystko. Koleś ma elitk z 3 tieru a ty nie i po grze. Będą mocno balansować, szczególnie że open beta niedługo. Na pewno będą kolejne tryby/rasy w dodatkach/DLC ale sporo zależy na pewno od sprzedaży. Ja tam kupuje na premierę ![]() Taki małe coś Elitka Space Marinsów nie ma walki wręcz i jak się rzucasz na nią to można dość łatwo zajechać ![]() |
Autor: | zaboleq [ 11 kwi 2017, 12:58 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
sula napisał(a): No nie wiem, mi się wydaję, że nawet te największe elity da się skontrować. Tylko ci gracze których widzialem sobie z mikro nie radzili wcale. Bardziej OP od tych gigantycznych elit wydają mi się działo orbitalne i burza eldarów. (zakładam, że Orki mają coś podobnego też). Tak da się je skontrować inną elitą zapewne ![]() Trudno oczekiwać aby ludzie nauczyli się grać w zupełnie innego DoWa przez kilkanaście godzin closed bety:). Praktycznie każda jednostka ma jakieś activated abilities. |
Autor: | tiomor [ 12 kwi 2017, 21:04 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Jak tam Steel Divison? |
Autor: | sula [ 12 kwi 2017, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
zaboleq napisał(a): sula napisał(a): No nie wiem, mi się wydaję, że nawet te największe elity da się skontrować. Tylko ci gracze których widzialem sobie z mikro nie radzili wcale. Bardziej OP od tych gigantycznych elit wydają mi się działo orbitalne i burza eldarów. (zakładam, że Orki mają coś podobnego też). Tak da się je skontrować inną elitą zapewne ![]() Trudno oczekiwać aby ludzie nauczyli się grać w zupełnie innego DoWa przez kilkanaście godzin closed bety:). Praktycznie każda jednostka ma jakieś activated abilities. Bardziej mi chodziło, że mikro nie robili, zostawiali jednostki bez nadzoru w czasie bitwy i hardkorowo blobowali. Co do samych jednostek, to jak się taki gigant wyforsuje za bardzo na przód to wpierdol od focus fire wd. filmików potrafi zebrać. Niezniszczalne nie są. Z kolei np. takiej komety od orka to nie skontrujesz ![]() |
Autor: | Deshroom [ 12 kwi 2017, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Pograłem w to Stallaris i przy EU4 to cieniutko. Teraz odpaliłem EU4 i z nowymi dwoma dodatkami sporo zmian = podoba mi się i znowu wywaliłem wielkie Commonwealth ![]() |
Autor: | Farin [ 15 kwi 2017, 14:58 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Deshroom napisał(a): Pograłem w to Stallaris i przy EU4 to cieniutko. Teraz odpaliłem EU4 i z nowymi dwoma dodatkami sporo zmian = podoba mi się i znowu wywaliłem wielkie Commonwealth ![]() SLAP in da Face ! Noż k...a jak można porównywać to co oferuje nowe Stellaris z dwoma dodatkami, a EU4, które już się dorobiło "20-go" dodatku ? Odpal sobie EU4 z dwoma pierwszymi dodatkami to wtedy pogadamy. To co daje mi ta pozycja 4X, to wolność ! Co zawsze mnie irytowało przy grach z serii EU. |
Strona 25 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |