MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co? - Archiwum #1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670
Strona 243 z 522

Autor:  Keii [ 26 maja 2010, 22:16 ]
Tytuł: 

Też odnoszę wrażenie, ze Blur jest jakby "pusty". Plus sterowanie jednak bardziej odpowiada mi w S/S.
Może się uda przetestować w najbliższym czasię split na 4 osoby, jeśli wtedy nie zmienię zdania, to raczej na tym skończy się moja przygoda z tym tytułem.

Autor:  Robo [ 26 maja 2010, 23:20 ]
Tytuł: 

W S/S grałem tylko w demo, natomiast Blur odpaliłem fulla niedawno. Więcej funu dawało mi chyba demo S/S, choć Blur też coś w sobie ma. Ustawiłem poziom trudności na najwyższy i drugiego wyścigu przejść nie moge. Najlepiej ukończyłem chyba na 8 pozycji z 20 :D No ale to chwile grałem raptem.

Autor:  raggnarok [ 26 maja 2010, 23:21 ]
Tytuł: 

Porownywanie tych dwoch gier jest zupelnie bez sensu, bo kompletnie inaczej podchodza do idei wyscigow. S/S to czysty, arcadowy racer bez wiekszej glebi i z banalnym modelem jazdy. Blur jest mniej arcadowy, z trudniejszym modelem jazdy, na pewno bardziej rozbudowany dzieki power-upom i autom, ktore faktycznie roznia sie czyms wiecej niz wygladem. Obie gry sa imho fajne, ale pisanie, ze jedna lepsza od drugiej to nieporozumienie; trzeba je osobiscie przetestowac i TYLKO wtedy zdecydowac co komu bardziej pasuje.

Autor:  Keii [ 26 maja 2010, 23:30 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak dla innych, ale ja tam nigdy nie twierdziłem że mam monopol na prawdę, więc "jest lepsze" to dla mnie stwierdzenie równoznaczne z "podoba mi się bardziej".

Autor:  Huragan [ 26 maja 2010, 23:31 ]
Tytuł: 

przesadzasz, jak najbardziej wlasnie mozna te dwie gry porownywac gdyz obydwie bazuja na tym samym pomysle: scigasz sie i przeszkadzasz przeciwnikom.
Pomysl ten sam, ale wykonanie troszke rozne. S/S jest bardziej dynamiczny, trasy sa bardziej urozmaicone i sie na nich nie nudzisz, drifty w S/S sa super a w Blurze zrob drifta :) masakra.

Autor:  GumisPLL [ 26 maja 2010, 23:39 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Porownywanie tych dwoch gier jest zupelnie bez sensu, bo kompletnie inaczej podchodza do idei wyscigow. S/S to czysty, arcadowy racer bez wiekszej glebi i z banalnym modelem jazdy. Blur jest mniej arcadowy, z trudniejszym modelem jazdy, na pewno bardziej rozbudowany dzieki power-upom i autom, ktore faktycznie roznia sie czyms wiecej niz wygladem. Obie gry sa imho fajne, ale pisanie, ze jedna lepsza od drugiej to nieporozumienie; trzeba je osobiscie przetestowac i TYLKO wtedy zdecydowac co komu bardziej pasuje.


Kto co lubi ale wedlug mnie w grze liczy sie na pierwszym miejscu fun a reszta dalej.Dlatego s/s wydaje sie lepsza gra.

Autor:  egroM [ 26 maja 2010, 23:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
S/S jest bardziej dynamiczny, trasy sa bardziej urozmaicone i sie na nich nie nudzisz
- ja mało przy demku nie usnąłem tbh :D Jak s/s jest dynamiczniejszy od Blura to chyba nawet jak będzie demko to sobie odpuszczę :D

Autor:  Robo [ 26 maja 2010, 23:56 ]
Tytuł: 

Nie wiem czemu, ale jak gram w Blura to zdarzają mi się czasami ~5 sekundowe zwiechy. Wyszedł jakiś pierwszy patch, ale nie moge znaleźć zmian.

Autor:  Keii [ 27 maja 2010, 00:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
The update will unlock additional content and raise the current rank cap from 10 to 15.
Additional Cars Unlocked:
- Corvette ZR1 (Class B)
- Koenigsegg CCX-R (Class A)

Additional Mods Unlocked:
- Iron Fist (Increases damage of a Power-up hit)
- Last Gasp (Player fires a Barge when Wrecked)

Additional Challenges Unlocked:
- Demolition Challenge Pack (16 new challenges)

Autor:  Robo [ 27 maja 2010, 00:21 ]
Tytuł: 

Bleh, no musze poszukać coś o tym bo mi właśnie gra crashneła jak kończyłem wyścig mając wszystko wykonane.

Autor:  raggnarok [ 27 maja 2010, 12:57 ]
Tytuł: 

Alpha P. przybylo, ale chyba jest zjebana lokalizacja, bo przy dialogach nie widac jakie opcje zachowania mamy do wyboru - sa tylko widoczne przyciski, eh. Reinstaluje, mam nadzieje ze pomoze.

OK, znalazlem rozwiazanie. Dla tych co maja ATI i beda mieli ten sam problem, wlaczcie w Catalystach Anizo i FSAA pod kontrola aplikacji.

Autor:  Templair [ 27 maja 2010, 13:59 ]
Tytuł: 

Alpha Protocol:

Graphic: 2005 ...

Gameplay: 2010 ...

Po kilku minutach wyglada ciekawie. Najblizsze skojarzenie na poczatku pierwszej misji to "W sieci klamstw" z DiCaprio ...

T.

Autor:  raggnarok [ 27 maja 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

Szybkie spostrzezenia:

- dla tych co nie lubia tlumaczenia pl, to wystarczy w katalogu Alpha Protocol\APGame\Localization wywalic wszystkie foldery poza INT i mamy full anglika.
- grafa nie az tak tragiczna
- kamera potrafi mi czasem ustawic sie raptem pod jakims dziwnym katem; troche upierdliwe
- troche upierdliwe, ale nie az tak jak mini gierka przy hakowaniu komputerow; ktokolwiek ja wymyslil musial miec mega zjebany dzien...

Autor:  Templair [ 27 maja 2010, 14:53 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
- troche upierdliwe, ale nie az tak jak mini gierka przy hakowaniu komputerow; ktokolwiek ja wymyslil musial miec mega zjebany dzien...


Przeciez to jest prosta gierka na spostrzegawczosc. Nic nadzwyczajnego ...

T.

Autor:  Kabraxis [ 27 maja 2010, 16:00 ]
Tytuł: 

Nie piszcie o technikaliach bo wiadomo bylo ze beda zjebane bo to Obsidian przeciez. :)

Jako RPG/Strzelanka z elemantami gra daje rade? Najblizej gatunkowo to chyba ma Mass Effect wiec mile widziane porownania. :)

Autor:  raggnarok [ 27 maja 2010, 16:54 ]
Tytuł: 

Granie stealth wkurza mnie troche, przynajmniej na razie i z 1pkt w Stealth. Latwiej jest wszyskich po prostu wybic :)
Wiecej info pozniej, na razie ide pograc w pokera :)

Autor:  Templair [ 27 maja 2010, 18:24 ]
Tytuł: 

Ponoc pozniej stealth to easy win jak duzo sie w to punktow wladuje ...
Sama gra to taki brzydki bekart ze związki Mass Effect 2 z SC: Conviction ...

T.

Autor:  iniside [ 27 maja 2010, 20:12 ]
Tytuł: 

Obsidion tala gorsza wersja BioWare ;p.

Autor:  Huragan [ 28 maja 2010, 10:56 ]
Tytuł: 

Zastanawia mnie czemu Alpha Protocol jest od lat 18 (PEGI 18 )... czy sa tam jakies cycki czy co ?

Autor:  Keii [ 28 maja 2010, 13:52 ]
Tytuł: 

Pojawiła się plotka o planach konwersji Heavy Raina na PC.

Strona 243 z 522 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team