MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 244 z 314

Autor:  tomugeen [ 16 lip 2014, 13:10 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Na non ranked jest chyba nawet fajniej, bo ludzie kombinują, chyba bardziej wjeżdzaja jak z motorem w kury, albo robią głupie rzeczy. Ja to czesto gine za wbijanie sie CMka w 3 kolesi jak moj team jednak woli uciekać. ALE jak sie uda, ktoś pomoże i zdechna, to jest okazja walić :smile: :smile: :smile: na all chacie o.O

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 lip 2014, 13:33 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Na non ranked też dobiera po ratingu ja w starych bracketach? Jeśli nie to nie możliwe raczej.

Autor:  tomugeen [ 16 lip 2014, 13:43 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Tak, cały czas dobiera po tym wewnętrznym rankingu. Dopasowanie jest chyba nawet lepsze, bo wiecej ludzi gra, krócej sie czeka.

Autor:  Oyci3C [ 16 lip 2014, 16:00 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Grając solo w takie gry musisz się nauczyć jednego - być w stanie sam wygrać daną grę albo przyczynić się w co najmniej 70+% do wygranej.
To działa zawsze i wszędzie.
Niestety nigdy pizgając soloq nie będziesz czerpał funu porównywalnego do zgranego (czy nawet nie zgranego ale razem na TS) teamu.

Autor:  Arturnik [ 16 lip 2014, 18:41 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Do szczęścia wystarczyłby mi teamplay, używanie voice przez ludzi i brak debili "you fed void gg".


to ciężko, w każdym brackecie są lamki i flamerzy :<

mogę ci polecić dwa podejścia w sprawie tego jak pomóc teamowi wygrać grę.

- mid - jeśli ogarniasz to wystarczy. Niezależnie od picku jak bierzesz gankera, dominatora czy mix obu i wygrasz linię 1v1 to jest się na dobrej drodze do wygrania
- roam support - koniecznie coś ze stunem i nuke dmg - swego czasu ćwiczyłem od cholery gier Miraną - trafione strzały z jungli z dziwnych pozycji na przeciwników to niemal gwarantowane kille - do gankowania przydaje się też smoke.

offlane i carry za bardzo nie polecam. Jako carry trzeba mieć miejsce żeby farmić, zwłaszcza jak nie masz supporta, albo jak wszystkie linie przegrywają to nie będziesz w stanie uratować gry, a offlane to minimalizowanie strat

Najwiecej współpracy to powinieneś znaleźć w trybach Captain's Draft i Captain's Mode, ale oczywiście warzywka mogą się tam również trafić.

Autor:  Highlander [ 16 lip 2014, 19:23 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Niestety ale solo gry to chyba jedynie Quake i SC2. Za malo.
Z gier jak moba to tylko Magicka ma chyba duele.
No i bijatyki.

w grach tema based nigdy nie bedzie takiego funu jak w zgranym teamie, co najwyzej mozna grac i sie nie przejmowac.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 lip 2014, 08:54 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Proszę, bez truizmów, że w grach drużynowe najlepiej mieć drużynę. Dla mnie i pewnie większości to nierealne. Dota 2 obok CS to najlepsza obecnie gra competetive i w przeciwieństwie do tego ostatniego gameplay nie jebie starymi skarpetami.

Autor:  Highlander [ 17 lip 2014, 09:04 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

1vs1 są lepszymi grami competitive no i nie wkurwiasz się na ruskich, no są po prostu lepsze do gry solo ;)

Nie jebie skarpetami ale jednak pachnie gejem, cos za cos ;) ogolnie nie lubie dizajnu gier moba.

Truizmy truizmami, ale wlasnie porownales Dote do CSa względem gameplayu, wtf :P

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 lip 2014, 09:07 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Misiu, to jest ocena, a nie porównanie. Niestety poprawki grafiki do D2 są gorsze niż pierwowzory, HoN wyglądał lepiej ale jest trupem.

Autor:  Quetzacotl [ 17 lip 2014, 09:34 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Misiu, to jest ocena, a nie porównanie. Niestety poprawki grafiki do D2 są gorsze niż pierwowzory, HoN wyglądał lepiej ale jest trupem.

ostatnio zagrałem w hona żeby sprawdzić ich MODy. Miałem wrażenie, że gram w coś na silniku Half Life 1 ;d

Autor:  Highlander [ 17 lip 2014, 09:45 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Grafika w moba niestety podyktowana jest często samym gameplayem, kreskówki są bardziej przejrzyste ;<

Autor:  ShadorVD [ 17 lip 2014, 10:01 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Highlander napisał(a):
Grafika w moba niestety podyktowana jest często samym gameplayem, kreskówki są bardziej przejrzyste ;<


Dyskusyjny temat - to samo masz w fpsach jedne bardziej kreskówkowe/czyste inne bardziej nasycone wszystkim. A w te drugie gra więcej ludzi.

Autor:  Highlander [ 17 lip 2014, 10:29 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Wszystkie fpsy nieco bardziej competitive były bardziej przejrzyste albo miały możliwość nieco poprawić widoczność.

imo np. w honie widoczność była gorsza niż dota2

Autor:  ShadorVD [ 17 lip 2014, 10:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

@up

I gdzie są teraz Twoje competetive fpsy?

Autor:  cypis [ 17 lip 2014, 10:34 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

https://www.youtube.com/watch?v=4xky-JwRK-g

Autor:  Highlander [ 17 lip 2014, 10:36 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

w dupie u murzyna. Tak, jest ich mało i są niszowe.

Wyjątkiem jest tylko CSGO, które jest competitive fpsem i przy okazji najbardziej popularnym fpsem. Tylko mi nie mow, ze CSGO nie ma przejrzystej grafy ;]

Autor:  ShadorVD [ 17 lip 2014, 10:38 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Highlander napisał(a):
w dupie u murzyna. Tak, jest ich mało i są niszowe.

Wyjątkiem jest tylko CSGO, które jest competitive fpsem i przy okazji najbardziej popularnym fpsem. Tylko mi nie mow, ze CSGO nie ma przejrzystej grafy ;]


heh dobrze, że dodałeś ;] bo przejrzystą grafę to miał q a nie csgo...

Autor:  Nyx [ 17 lip 2014, 10:44 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Cs go może też się pochwalić największą ilością cheaterskiego scierwa

Autor:  Highlander [ 17 lip 2014, 10:48 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Quake bez ustawiania enemy modeli w ogole nie ma przejrzystej grafy.
gg z zobaczeniem tego szkielecika ;)

csgo w standardzie ma przejrzysta grafe, wszystko widać przecież.
Nie masz trawy, latających pierdul, czegokolwiek. Odpalasz, grasz i jest ok.
Przy CoD i Quake musisz już więcej się nakombinować by cos widzieć.

Swoja droga TF2 wcale nie ma takiej malej sceny competitive ;]

ale skończmy ten OT

Autor:  Arturnik [ 17 lip 2014, 21:18 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Cytuj:
International Dota 2 Championships on ESPN Networks


http://store.steampowered.com/news/13929/

Strona 244 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team