MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Call of Duty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937
Strona 26 z 149

Autor:  MagPS [ 19 gru 2007, 09:41 ]
Tytuł: 

Grałem wczoraj na hardcore (GROM) no i taka sytuacja.
Strzelam do kolesia podkładającego claymora z przeciwnej drużyny, koleś ginie, claymore wybucha i dostaje komunikat że zabiłem członka swojej drużyny. no i wtf. Czy ja go zabiłem przez ścianę musiałbym mieć spore szczęście/pecha albo wybuchem z miny, zresztą nawet go nie widziałem więc chyba zostaje tylko przez ścianę.

PS. Ehh chyba już wiem :wink: wybuch naszej miny albo wybuch który my wywołaliśmy może zabić kolegę z teamu, no ok, ciekawe tylko że na innych serwerach - które miały włączone kary za zabicie kolegi - nigdy się mnie to nie zdarzyło

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 gru 2007, 09:52 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Multi jest specyfik, troche sie tytuly koncza jakbym mial cos porownywac do tego.

No mozna porownac do kilku innych strzelanek. hehe Wyroznikiem jest tu mozliwosc customizacji postaci. Szkoda ze nie mozna wybierac mundurow.
Mnie irytuja naloty i smiglowce co minuta, alew to kwestia chyba ustawien serwa. Powinny byc imo dopiero od 8-9 kill streak. Ogolnie gra kopie zyc. :>

Autor:  Deshroom [ 19 gru 2007, 10:23 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Ehh chyba już wiem :wink: wybuch naszej miny albo wybuch który my wywołaliśmy może zabić kolegę z teamu, no ok, ciekawe tylko że na innych serwerach - które miały włączone kary za zabicie kolegi - nigdy się mnie to nie zdarzyło
tryb hardcore ma znacznie zwiekszone obrażenia to tłumaczy dlaczego łatwiej się zabija kumpla.

hardcore to jak w nazwie, trudniej sie celuje ale łatwiej sie zabija no i ginie :wink:
FF On to lubie

Autor:  MacDwain [ 19 gru 2007, 14:03 ]
Tytuł: 

Wczoraj zauważyłem, że jak ktoś chce szybko nabić XP, to trzeba szukać mapy "Shipment" w trybie dowolny. Strzelba, granat po śmierci i jedziemy :) Leci błyskawicznie, a nawet pewien fun i rozrywka po skradankowym s&d jest.

Autor:  Karol66 [ 19 gru 2007, 14:53 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Grałem wczoraj na hardcore (GROM) no i taka sytuacja.
Strzelam do kolesia podkładającego claymora z przeciwnej drużyny, koleś ginie, claymore wybucha i dostaje komunikat że zabiłem członka swojej drużyny. no i wtf. Czy ja go zabiłem przez ścianę musiałbym mieć spore szczęście/pecha albo wybuchem z miny, zresztą nawet go nie widziałem więc chyba zostaje tylko przez ścianę.

PS. Ehh chyba już wiem :wink: wybuch naszej miny albo wybuch który my wywołaliśmy może zabić kolegę z teamu, no ok, ciekawe tylko że na innych serwerach - które miały włączone kary za zabicie kolegi - nigdy się mnie to nie zdarzyło


Dokladnie tak moglo byc.
Nawet jest taki chellenge zeby zabic przeciwnika strzelajac w jego claymore.
Anyway Twoj kolega z teamu musial miec po prostu pecha :)

Autor:  Dana [ 20 gru 2007, 10:38 ]
Tytuł: 

Przeszedłem single i jestem trochę zawiedziony.

Raz że trochę krótkie toto.
Dwa że [spoiler] końcowa scena jest fajnie zrealizowana, ale oczekiwałem jakiegoś info czy Price przeżył, czy może Griggsa i mojego ulubieńca Gaza też odratowali :) [/spoiler].
Trzy że czuje pewien niedosyt, w dodatku/następnej części oczekuje Joint Operation SAS z GROMem...

Autor:  Deshroom [ 20 gru 2007, 10:41 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Przeszedłem single i jestem trochę zawiedziony.
srać na SP, graj MP to jest fun.
nie ma żadnych czołgów samochodów etc, skill > all

Autor:  Mendol [ 20 gru 2007, 10:49 ]
Tytuł: 

ta i tu jest problem hehe. jakos moj skill na padzie = 0.
ale odczuwam nie wiem czemu wieksza frajde grajac na xboxie.
chociaz wkurwia mnie ze max players jest 18 a nie 32 jak w przypadku pc ;-/

Autor:  Deshroom [ 20 gru 2007, 10:50 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ta i tu jest problem hehe. jakos moj skill na padzie = 0.
ale odczuwam nie wiem czemu wieksza frajde grajac na xboxie.
chociaz wkurwia mnie ze max players jest 18 a nie 32 jak w przypadku pc ;-/
18 to nie wada, S&D w 32 osoby - szczególnie dla osób słabo grających i ginących wcześnie - jest mordęgą

do tyrybów gdzie sie odradzasz co chwile skill jest niepotrzebny :wink:

Autor:  Mendol [ 20 gru 2007, 10:52 ]
Tytuł: 

moze i prawda. powoli ucze sie map i znajduje spoty kamperskie, bo jak zauwazylem wieksza czesc graczy po prostu "obsadza" spoty gdzie pojawiaja sie gracze.

Autor:  Deshroom [ 20 gru 2007, 10:59 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
moze i prawda. powoli ucze sie map i znajduje spoty kamperskie, bo jak zauwazylem wieksza czesc graczy po prostu "obsadza" spoty gdzie pojawiaja sie gracze.
jest jedna zasada, jak nie potrzeba to sie nie ruszaj - dzwiek > all

Autor:  MagPS [ 20 gru 2007, 11:04 ]
Tytuł: 

druga zasada to taka że na początku mapy nie można biegać jak jakieś boty po ustalonej ścieżce :wink:

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 gru 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
moze i prawda. powoli ucze sie map i znajduje spoty kamperskie, bo jak zauwazylem wieksza czesc graczy po prostu "obsadza" spoty gdzie pojawiaja sie gracze.

Chyba najlepsza taktyka dla newbie jak ja. Wczoraj obstawilem pewne przejscie z karabinem maszynowym i wrog jak owce na rzez szedl. 15 kili z rzedu zaczym mnie od tylu zaszli. hehe Co do przemieszczania sie to albo kucam, albo biegne. Znacznie wzrosla przezywalnosc moja dzieki temu.

Autor:  brazz [ 20 gru 2007, 13:55 ]
Tytuł: 

w nowym patchu pojawiła się bożonarodzeniowa wersja crash:

Obrazek Obrazek ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Autor:  Sobtainer [ 20 gru 2007, 14:36 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
druga zasada to taka że na początku mapy nie można biegać jak jakieś boty po ustalonej ścieżce :wink:


bo poleci w Ciebie granat z granatnika ;p

Autor:  Mac [ 20 gru 2007, 15:49 ]
Tytuł: 

Powiem ze kupilem i tak dobrze nie bawilem sie w singleplayer FPS od czasu HL2. :) Multi jeszcze nie testowalem.

Autor:  Aenima [ 20 gru 2007, 15:58 ]
Tytuł: 

omg mac ty w fps?

Autor:  Mac [ 20 gru 2007, 16:17 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
omg mac ty w fps?


Trzeba potrenowac, DF niedlugo~~

Autor:  Icekk [ 20 gru 2007, 16:30 ]
Tytuł: 

DF ? A co to :D ?

Autor:  Razoth [ 20 gru 2007, 16:37 ]
Tytuł: 

Darkfall Online

Strona 26 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team