MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wildstar https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798 |
Strona 26 z 51 |
Autor: | Alick [ 20 kwi 2014, 10:29 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Pobrałem, pograłem, wywaliłem. Za dużo fajnych gier mam do ogrania, żeby tracić czas na kolejnego WoWa. W dobie gier AAA w promocjach za 2.50 nie wróżę tej grze żadnego sukcesu. Kto dzisiaj płaci miesięczny abonament za możliwość pogrania? Gracze WoWa. Jedna taka gra w zupełności wystarczy. |
Autor: | Perrin [ 20 kwi 2014, 10:31 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
embe napisał(a): Kaczy złapał hypa i tyle. Generalnie to wszystkie gry od wielu lat były tworzone przez ludzi, którzy odeszli z blizza, standard Gra może odnieść sukces, przypuszczam że przyciągnie metinowców i niedobitki z piratów lineage2. No i całą rzeszę nastolatek. NO sorry, ale grafika i animacja są robione pod ten target . |
Autor: | Teo [ 20 kwi 2014, 10:48 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
to ma być płatne ? |
Autor: | Alick [ 20 kwi 2014, 13:46 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
15$ miesięcznie |
Autor: | Kaczy [ 20 kwi 2014, 17:43 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Widze ze tak malo wiecie jak piszecie...nawet mi sie nie chce tlumaczyc... |
Autor: | ghul [ 20 kwi 2014, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Kaczy napisał(a): Widze ze tak malo wiecie jak piszecie...nawet mi sie nie chce tlumaczyc... + 1. Nie chce mi sie juz za bardzo tutaj opisywac swoich wrazen. Zainteresowanie wydaje sie byc bliskie zero, a jedyne komentarze sa na zasadzie "kreskowkowa grafika". Napisze tylko ze w tym beta weekendzie probowalem dungeonow - trudne sa:) Trzeba idealnie wychodzic z telegraphow, heala trzeba duzo, podobnie z dpsem, interrupty itd. Walka z bossem jest dluga a o fail bardzo latwo. Dla fanow PVE wypas. |
Autor: | Adhoc [ 20 kwi 2014, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Nadal zostaje niezałatwiona kwestia kreskowej grafiki... |
Autor: | Nyx [ 20 kwi 2014, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
To idze przebolec, reszta jest dobra. |
Autor: | Kaczy [ 21 kwi 2014, 08:32 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Gdyby ktos byl zainteresowany to jedyny rozsadny wybor jaki znalazlem posrod gildii to: http://utgard.guildlaunch.com/ Fajna dojrzala ekipa , srednia wieku okolo 26-30 + kilku starczych i mlodszych graczy. Bardziej casual. 3 raidy po 3h w tygodniu. Gramy tez na becie na serwerze Nexxus po stronie aliantow. W release jako "horda":> Aktualnie okolo 30-40 graczy , rooster zamykaja przy 50 aby kazdy mogl raidowac. |
Autor: | vilhelm [ 21 kwi 2014, 12:12 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Kaczy napisał(a): Aktualnie okolo 30-40 graczy , rooster zamykaja przy 50 aby kazdy mogl raidowac. Brzmi jak WoW rożni się to czymś ? |
Autor: | Szamotula [ 24 kwi 2014, 15:52 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Czy ktos ma moze wolne 2 wejsciowki do nadchodzacego beta weekendu? |
Autor: | Teo [ 24 kwi 2014, 16:01 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
poszło na pm |
Autor: | Szamotula [ 24 kwi 2014, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Potrzebuje jeszcze jeden klucz na wersje EU jesli ktos ma. W zamian moge dac konto do Strife'a, czy Dawngate'a(gowniane moby ). |
Autor: | Kaczy [ 24 kwi 2014, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
menda sie chwalil ze ma i ze nikt od niego nie chce, nie wiem czy pierdolil jak zazwyczaj czy mowil prawde |
Autor: | onionpl [ 24 kwi 2014, 18:24 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Lapcie Beta Key for U.S. Servers: A7WH-RYTN-HFGF-9Q3Y-ATYE Beta Key for European Servers: Q5BN-AKNE-VL6E-87MA-V3ZC |
Autor: | Szamotula [ 24 kwi 2014, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Mendol podeslij do EU na PM jak masz wolne. edit. Wyczytalem ze beta i tak jest na US serwerach, wiec po co jest klucz dla US i EU? |
Autor: | senciner [ 24 kwi 2014, 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Beta Key for U.S. Servers: 62W5-TPH9-VXUU-KQMY-JDEG Beta Key for European Servers: MBPA-PQQR-8TVX-PRTL-A44W Miłego grania |
Autor: | lamoon [ 24 kwi 2014, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Słuchajcie, ponieważ nie chce mi się za bardzo przewalać przez kilkadziesiąt stron o Wildstar (a widzę, że gra cieszy się dość sporym zainteresowaniem w sieci), mógłby ktoś, kto trochę ogarnia temat, w kilku punktach wymienić co takiego odróżnia tę produkcję o innych mmo i co takiego sprawa, że Wildstar będzie wyjątkowe. Przyznam szczerze, że obejrzałem parę krótkich filmów na yt, trochę na twiczu i tak prawdę mówiąc nie zauważyłem nic, czego już bym wcześniej nie widział. Ale oczywiście filmiki, to tylko filmiki a gra może mieć jakąś ukrytą głębię, o której nie wiem. |
Autor: | Kaczy [ 24 kwi 2014, 22:22 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Kaczy napisał(a): Dobra lecimy. Pogralem dwoma klasami Speldinger 14 lvl (dps/healer , koles z pistolecikami) i warkiem 17 lvl. Zdecydowanie bardziej podchodzi mi warek , wiecej jest przy nim zabawy no i nie nawidze healowac Napisze co ja widze tu na plus co na minus : + kapitalny system rozwoju postaci , zarazem prosty i czytelny ale majacy baaaardzo duzo opcji . Z 30 skillow czy 33 chyba wybieramy kombinacje 8 na pasku + 1 z path systemu. Podnoszenie poziomow skilli zmienia ich dzialanie, dodatkowo dochodzi skromne drzewko AMP pointow + housing - udalo mi sie zbudowac swoj dom. Po pierwsze pomysl zajebisty z jeszcze lepszym rozwiazaniem,Dom daje buffa do expa, do PvP lub do PvE na 24h , najwiekszy rest tam sie ma. No jest tego od groma. Ogrodki do zbierania herbow , kopalnie do kopania..... + grywalnosc - zabawa jest zajebista.Ja tak jak juz wczesniej pisalem nie poswiecilem nigdy tyle czasu na zadna bete bo mi bylo szkoda postaci , a tutaj mi zlecialy w weekend 24h i chetnie bym jeszcze pogral. + walka - jak tu jeden kolega pisal ze te telegrafy sa chujowe , to ja stwierdzam ze chyba lepszego systemu nie mogli wymyslec. Zajebisty dynamiczna zabawa. Czasami jak nie uwazamy i bijemy moba na pale bez uciekania to moze sie zdarzyc ze nas mob 2 lvl nizszy zabije raz dwa + muza - 10/10 - dopiero grajac w wildstar doszedlem do wniosku ze nigdy nie zwracalem uwagi na muzyke w grach mmo , bo pierwszy raz zwrocilem w wildstarze Jest tych plusow jeszcze mnostwo. Jak ktos bedzie mial jakies pytania to smialo. Na minus : - bardzo slabo czytelna mapa , zarowno mini jak i glowna - performance - musza cos z tym zrobic bo na moim sprzecie to powinno chodzi bez najmniejszego problemu a zacina czasami na otwartej przestrezni - kamera - czesto zdarza sie problem ze drzewa wlaza nam na plecy i nic nie widac Jeszcze na koniec odniose sie do samej grafiki. Ja gralem z kumplami ktorzy takze zamowili preorder i powiem Wam ze mielismy te same obawy co do grafiki. Wczoraj tak o tym rozmawialismy i doszlismy do wniosku ze to nie robi a nawet jest zajebiste Ja w tej grze pokladam duze nadzieje. Jedyne co mnie martwi to te raidy :O Masz. To tak z grubsza , jest jeszcze od chuuuja wiecej ciekawych rzeczy. Bardzo fajnie glowne aspekty gry sa przedstawione w devspeak na ich stronie. |
Autor: | Kaczy [ 25 kwi 2014, 08:13 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Patch Notes z 24/04 https://forums.wildstar-online.com/foru ... ntry349557 |
Strona 26 z 51 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |