MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 26 z 51

Autor:  Alick [ 20 kwi 2014, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Pobrałem, pograłem, wywaliłem. Za dużo fajnych gier mam do ogrania, żeby tracić czas na kolejnego WoWa. W dobie gier AAA w promocjach za 2.50 nie wróżę tej grze żadnego sukcesu. Kto dzisiaj płaci miesięczny abonament za możliwość pogrania? Gracze WoWa. Jedna taka gra w zupełności wystarczy.

Autor:  Perrin [ 20 kwi 2014, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

embe napisał(a):
Kaczy złapał hypa i tyle.
Generalnie to wszystkie gry od wielu lat były tworzone przez ludzi, którzy odeszli z blizza, standard :)
Gra może odnieść sukces, przypuszczam że przyciągnie metinowców i niedobitki z piratów lineage2.


No i całą rzeszę nastolatek. NO sorry, ale grafika i animacja są robione pod ten target ;).

Autor:  Teo [ 20 kwi 2014, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

to ma być płatne ? :D

Autor:  Alick [ 20 kwi 2014, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

15$ miesięcznie

Autor:  Kaczy [ 20 kwi 2014, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Widze ze tak malo wiecie jak piszecie...nawet mi sie nie chce tlumaczyc...

Autor:  ghul [ 20 kwi 2014, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kaczy napisał(a):
Widze ze tak malo wiecie jak piszecie...nawet mi sie nie chce tlumaczyc...


+ 1. Nie chce mi sie juz za bardzo tutaj opisywac swoich wrazen. Zainteresowanie wydaje sie byc bliskie zero, a jedyne komentarze sa na zasadzie "kreskowkowa grafika".
Napisze tylko ze w tym beta weekendzie probowalem dungeonow - trudne sa:) Trzeba idealnie wychodzic z telegraphow, heala trzeba duzo, podobnie z dpsem, interrupty itd. Walka z bossem jest dluga a o fail bardzo latwo. Dla fanow PVE wypas.

Autor:  Adhoc [ 20 kwi 2014, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nadal zostaje niezałatwiona kwestia kreskowej grafiki...

Autor:  Nyx [ 20 kwi 2014, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

To idze przebolec, reszta jest dobra.

Autor:  Kaczy [ 21 kwi 2014, 08:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Gdyby ktos byl zainteresowany to jedyny rozsadny wybor jaki znalazlem posrod gildii to:

http://utgard.guildlaunch.com/

Fajna dojrzala ekipa , srednia wieku okolo 26-30 + kilku starczych i mlodszych graczy.

Bardziej casual. 3 raidy po 3h w tygodniu.

Gramy tez na becie na serwerze Nexxus po stronie aliantow. W release jako "horda":>

Aktualnie okolo 30-40 graczy , rooster zamykaja przy 50 aby kazdy mogl raidowac.

Autor:  vilhelm [ 21 kwi 2014, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kaczy napisał(a):
Aktualnie okolo 30-40 graczy , rooster zamykaja przy 50 aby kazdy mogl raidowac.

Brzmi jak WoW rożni się to czymś ? :lol:

Autor:  Szamotula [ 24 kwi 2014, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Czy ktos ma moze wolne 2 wejsciowki do nadchodzacego beta weekendu?

Autor:  Teo [ 24 kwi 2014, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

poszło na pm

Autor:  Szamotula [ 24 kwi 2014, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Potrzebuje jeszcze jeden klucz na wersje EU jesli ktos ma. W zamian moge dac konto do Strife'a, czy Dawngate'a(gowniane moby :D).

Autor:  Kaczy [ 24 kwi 2014, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

menda sie chwalil ze ma i ze nikt od niego nie chce, nie wiem czy pierdolil jak zazwyczaj czy mowil prawde

Autor:  onionpl [ 24 kwi 2014, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Lapcie

Beta Key for U.S. Servers:
A7WH-RYTN-HFGF-9Q3Y-ATYE

Beta Key for European Servers:
Q5BN-AKNE-VL6E-87MA-V3ZC

Autor:  Szamotula [ 24 kwi 2014, 19:49 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Mendol podeslij do EU na PM jak masz wolne.

edit. Wyczytalem ze beta i tak jest na US serwerach, wiec po co jest klucz dla US i EU?

Autor:  senciner [ 24 kwi 2014, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Beta Key for U.S. Servers:
62W5-TPH9-VXUU-KQMY-JDEG
Beta Key for European Servers:
MBPA-PQQR-8TVX-PRTL-A44W

Miłego grania

Autor:  lamoon [ 24 kwi 2014, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Słuchajcie, ponieważ nie chce mi się za bardzo przewalać przez kilkadziesiąt stron o Wildstar (a widzę, że gra cieszy się dość sporym zainteresowaniem w sieci), mógłby ktoś, kto trochę ogarnia temat, w kilku punktach wymienić co takiego odróżnia tę produkcję o innych mmo i co takiego sprawa, że Wildstar będzie wyjątkowe. Przyznam szczerze, że obejrzałem parę krótkich filmów na yt, trochę na twiczu i tak prawdę mówiąc nie zauważyłem nic, czego już bym wcześniej nie widział. Ale oczywiście filmiki, to tylko filmiki a gra może mieć jakąś ukrytą głębię, o której nie wiem.

Autor:  Kaczy [ 24 kwi 2014, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kaczy napisał(a):
Dobra lecimy.

Pogralem dwoma klasami Speldinger 14 lvl (dps/healer , koles z pistolecikami) i warkiem 17 lvl.

Zdecydowanie bardziej podchodzi mi warek , wiecej jest przy nim zabawy no i nie nawidze healowac :D

Napisze co ja widze tu na plus co na minus :

+ kapitalny system rozwoju postaci , zarazem prosty i czytelny ale majacy baaaardzo duzo opcji . Z 30 skillow czy 33 chyba :D wybieramy kombinacje 8 na pasku + 1 z path systemu. Podnoszenie poziomow skilli zmienia ich dzialanie, dodatkowo dochodzi skromne drzewko AMP pointow

+ housing - udalo mi sie zbudowac swoj dom. Po pierwsze pomysl zajebisty z jeszcze lepszym rozwiazaniem,Dom daje buffa do expa, do PvP lub do PvE na 24h , najwiekszy rest tam sie ma. No jest tego od groma. Ogrodki do zbierania herbow , kopalnie do kopania.....

+ grywalnosc - zabawa jest zajebista.Ja tak jak juz wczesniej pisalem nie poswiecilem nigdy tyle czasu na zadna bete bo mi bylo szkoda postaci , a tutaj mi zlecialy w weekend 24h :D i chetnie bym jeszcze pogral.

+ walka - jak tu jeden kolega pisal ze te telegrafy sa chujowe , to ja stwierdzam ze chyba lepszego systemu nie mogli wymyslec. Zajebisty dynamiczna zabawa. Czasami jak nie uwazamy i bijemy moba na pale bez uciekania to moze sie zdarzyc ze nas mob 2 lvl nizszy zabije raz dwa :D

+ muza - 10/10 - dopiero grajac w wildstar doszedlem do wniosku ze nigdy nie zwracalem uwagi na muzyke w grach mmo , bo pierwszy raz zwrocilem w wildstarze :D

Jest tych plusow jeszcze mnostwo. Jak ktos bedzie mial jakies pytania to smialo.

Na minus :

- bardzo slabo czytelna mapa , zarowno mini jak i glowna

- performance - musza cos z tym zrobic bo na moim sprzecie to powinno chodzi bez najmniejszego problemu a zacina czasami na otwartej przestrezni

- kamera - czesto zdarza sie problem ze drzewa wlaza nam na plecy i nic nie widac


Jeszcze na koniec odniose sie do samej grafiki. Ja gralem z kumplami ktorzy takze zamowili preorder i powiem Wam ze mielismy te same obawy co do grafiki. Wczoraj tak o tym rozmawialismy i doszlismy do wniosku ze to nie robi a nawet jest zajebiste :D


Ja w tej grze pokladam duze nadzieje. Jedyne co mnie martwi to te raidy :O


Masz. To tak z grubsza , jest jeszcze od chuuuja wiecej ciekawych rzeczy.

Bardzo fajnie glowne aspekty gry sa przedstawione w devspeak na ich stronie.

Autor:  Kaczy [ 25 kwi 2014, 08:13 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Patch Notes z 24/04

https://forums.wildstar-online.com/foru ... ntry349557

Strona 26 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team