MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 259 z 314

Autor:  tomugeen [ 24 wrz 2014, 08:34 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Tak na szybko o zmianach:

Bloodseeker - fajna zmiana, te super undispellable silence to było totalne nieporozumienie, teraz hero bedzie duzo ciekawszy.

CancerLancer - No chyba zrobili z głupokowatego spamu illu w late game ciekawszego hero do grania przez wiekszość gry. Dobre zmiany.

CHen - Aghanim's Scepter now allows Holy Persuasion to target Ancient Creeps (maximum 1 Ancient Creep per level of Hand of God). Heheheheh

Enigma - Wow, buff do Black Hole AoE. Wow, teraz 0 man blackhole beda jeszcze bardziej epickie.

Kotol - fajny buff. CMke mogli tak buffnac

Lycan - mega nerf shapeshifta, widocznie wilków i howla nie chca ruszac, tylko ulti uwalac dalej.

Ogre Magi - kewl. Hp regen, przy jego hp pool bedzie mozna jeszcze bardziej napierdalac w early.

Riki - dziwne zmiany, ulti jako basic ability jest ok. Ale teraz musi to levelowac albo bedzie mial zero regenu w lane i brak możliwosci ataku./ucieszki blink strikiem przed 6lvl. I tak dostawal w dupe przez pierwsze 5minut gry.

Shadow demon - Soul catcher dmg po czasie było ciekawsze niz zwykły dmg amp. I dawało kille.

Treant - Ahgs oddał my drzewo-wardy, chyba mial cos takiego kiedys. Ogolnie icefrog chce chyba wszystkim aghs upgrade dac.

Dużo też AoE skilli zmieniaja. Powiekszaja, dziwne troche.

Itamz:
Rebuy BKB nic nie da, charges locked per hero (to co maja z kasa robic?)
Cloak, Hood and Pipe magic resistances now stack like all other normal magic resistance do
Nowy item z vanguarda fajny ideowo, ale za 3800g to lepiej mieć coś do movementu chyba.
Blink droższy.

I pozamieniali mase Dmg Type'ów. Zeby pomieszać wszystkim to czego sie juz naumieli o docie. I zeby wszyscy mogli za pare lat wspominać jak to spel X miał dmg type Y - tak dla lansu.

EDIT: Czy zmiana HP Removal na pure oznacza ze urn i inne takie będą triggerował cooldown na blinku?

Autor:  Quetzacotl [ 25 wrz 2014, 10:22 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

tomugeen napisał(a):
Tak na szybko o zmianach:

Bloodseeker - fajna zmiana, te super undispellable silence to było totalne nieporozumienie, teraz hero bedzie duzo ciekawszy.

CancerLancer - No chyba zrobili z głupokowatego spamu illu w late game ciekawszego hero do grania przez wiekszość gry. Dobre zmiany.

CHen - Aghanim's Scepter now allows Holy Persuasion to target Ancient Creeps (maximum 1 Ancient Creep per level of Hand of God). Heheheheh

Enigma - Wow, buff do Black Hole AoE. Wow, teraz 0 man blackhole beda jeszcze bardziej epickie.

Kotol - fajny buff. CMke mogli tak buffnac

Lycan - mega nerf shapeshifta, widocznie wilków i howla nie chca ruszac, tylko ulti uwalac dalej.

Ogre Magi - kewl. Hp regen, przy jego hp pool bedzie mozna jeszcze bardziej napierdalac w early.

Riki - dziwne zmiany, ulti jako basic ability jest ok. Ale teraz musi to levelowac albo bedzie mial zero regenu w lane i brak możliwosci ataku./ucieszki blink strikiem przed 6lvl. I tak dostawal w dupe przez pierwsze 5minut gry.

Shadow demon - Soul catcher dmg po czasie było ciekawsze niz zwykły dmg amp. I dawało kille.

Treant - Ahgs oddał my drzewo-wardy, chyba mial cos takiego kiedys. Ogolnie icefrog chce chyba wszystkim aghs upgrade dac.

Dużo też AoE skilli zmieniaja. Powiekszaja, dziwne troche.

Itamz:
Rebuy BKB nic nie da, charges locked per hero (to co maja z kasa robic?)
Cloak, Hood and Pipe magic resistances now stack like all other normal magic resistance do
Nowy item z vanguarda fajny ideowo, ale za 3800g to lepiej mieć coś do movementu chyba.
Blink droższy.

I pozamieniali mase Dmg Type'ów. Zeby pomieszać wszystkim to czego sie juz naumieli o docie. I zeby wszyscy mogli za pare lat wspominać jak to spel X miał dmg type Y - tak dla lansu.

EDIT: Czy zmiana HP Removal na pure oznacza ze urn i inne takie będą triggerował cooldown na blinku?

Treant miał drzewo wardy w HoNie ;d
Chen z trzema smokami, pozdro
Kto będzie budował AS na svenie? :D
no i Warlock: Golem attack range increased from 100 to 225 wtf, to on za słaby był jeszcze?

Autor:  Arturnik [ 26 wrz 2014, 02:01 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

patch juz wszedl - zobaczymy jak sie gra, pierwsze pro gry tez juz byly hehe
arcane do SF chyba sobie kupie :<
w captain's mode udostepnili Terrorblade oraz Legion Commander, a Bloodseekera i PL usuneli.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 28 wrz 2014, 13:35 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

http://www.joindota.com/en/news/21741-w ... es-are-bad

Może trochę przegięli, ale imo zmiana dobra. Zgaduję, że w założeniu ma zmniejszyć snownballing i dzięki łatwiejszym powrotom uatrakcyjnić mecze.

Autor:  wodny [ 28 wrz 2014, 14:34 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ja ostatnio gram same Ability Drafty. Fun jak chuj. Niektóre synergie między umiejętnościami są grubo przesadzone w pozytywny sposób. Dobrze jest.

Autor:  cypis [ 28 wrz 2014, 14:41 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

https://www.youtube.com/watch?v=pCJMYUFMB5k
nowy bloodcyka

Autor:  Arturnik [ 28 wrz 2014, 16:53 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Tor-Bled-Nam napisał(a):
http://www.joindota.com/en/news/21741-why-the-6-82-kill-bounty-changes-are-bad

Może trochę przegięli, ale imo zmiana dobra. Zgaduję, że w założeniu ma zmniejszyć snownballing i dzięki łatwiejszym powrotom uatrakcyjnić mecze.


generalnie placz jest zawsze (choc troche zmniejszyli ilosc golda za kille z killstreak), poprawki jakies konieczne wyjda w 6.82a, ale ludzie sie przyzwyczaja.

mnie tam zmiany odpowiadaja choc ciezko sie jeszcze przerzucic za to ten komiks co kazdy patch mozna wrzucac.

Obrazek

Autor:  tomugeen [ 28 wrz 2014, 17:52 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Dla mnie zmiany maja zasadnicza wade. Za duza inflacja ingame. Nagle pojawila sie kasa ktorej wczsniej nie bylo.
Hero byli zbalansowani pod posiadanie okreslonych itemow w okreslonym momencie. Roznica xp i gold nie moze byc traktowana jako bonus dla `slabszej' strony. Czesto strategia polega na tym zeby od poczatku byc do przodu i wygra pozmiej dzieki tej przewadze na gorzej skalujacych sie hero.
Doom/lich maja wbudowane mechanizmy do budowania przewagi, teraz nieobiektywna mechanika kara ich za to dajac przeciwnikom wiekszy reward za zabicie ich.

Turtluja ludzie strasznie. Latwo przecagnac gre do late i wczesna wypracowana przewaga traci na znaczeniu, bo w calym ukladzie jest wiecej kasy. Brac spectre czy cos i spokojnie czekac tradujac kille az gra sama wyrowna kase. Wtedy wytarczy miec lepsze skalowanie.

Autor:  Arturnik [ 29 wrz 2014, 08:01 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

6.82b

no tak jak mowilem :<
choc ucieli bounty gold zdecydowanie mocniej niz podejrzewalem.

Autor:  Arturnik [ 2 lis 2014, 09:45 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

http://a.pomf.se/svyeeq.webm

https://www.youtube.com/watch?v=KNhJfrmUhsE

ostatnio gram wylacznie SF'em, wkrecilem sie w takie ultowanie hehe.

wiecie moze czy jak juggernaut rzuci omnislash na mnie, a ja rzuce swoje ulti, czy zadaje mu full dmg z ulti?

Autor:  tomugeen [ 2 lis 2014, 22:59 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Jugger ma invula w trakcie ulti.
Zmiana ulti sfa w tym patchu dala mu nizlego kopa, wczesniej prawie sie nie dalo kogos wybuchnac.

Autor:  Arturnik [ 3 lis 2014, 04:23 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

to musialem miec niezle szczescie, wczoraj w gierce rzucilem ulti jak jugg rzucil na mnie omnislasha- fakt ze probowalem odczekac jak najdluzej przed rzuceniem bo tez myslalem ze jest niesmiertelny podczas ulti - byl to lvl 16+ jugg ze scepterem, no i jak mialem juz 80hp jugg eksplodowal, choc nie widac bylo ze omnislash sie skonczyl :)

Autor:  Arturnik [ 15 lis 2014, 01:37 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

www.dota2.com/oracle/day1

Oracle, PA arcana, oraz moze jakiś event :)

Autor:  Arturnik [ 18 lis 2014, 23:56 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

www.dota2.com/oracle/day2

Autor:  wodny [ 19 lis 2014, 00:11 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ten zestaw dla PA prezentuje się wyjątkowo nieciekawie. Te sztylety na jej biodrach wyglądają jak od ruskich. :-?

Autor:  Ravushimo [ 19 lis 2014, 00:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Daggery moze i zbyt proste, ale sama arcana jak dla mnie zajebiscie wyglada, fajne tez ficzery wprowadza. Mogli by tez update arcany dla Liny zrobic bo troche biedna sie wydaje przy tych nowszych. ;)

Autor:  Arturnik [ 19 lis 2014, 05:08 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

mnie sie bardzo podoba ta arcana, raczej kupie.

Phoenix i Broodmother w CM.

pamietam ze jak wydawali techies albo arcane do SF zdaje sie - powiedzieli ze nie wydadza diretide bo chca wydac do konca roku cos specjalnego, zakladam jednak ze to jeszcze nie to - bo generalnie poza nowym hero, to sa same stretch goale z compendium.

moze chodzi o ten event

Autor:  Ravushimo [ 19 lis 2014, 11:57 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

- When a game is started, a player the Phantom Assassin Arcana will be given a contract to kill another player in the game. The contract will be publicly announced to everyone so every player knows who the target is. The mini-game is defaulted to start around 15 seconds after the game begins.

- Once the contract has been accepted, two things can happen - it can be fulfilled or denied. If PA kills her target, then the contract is considered fulfilled but in the turn of events if the target slays PA, then the contract is considered denied. It is required that these two kill each other and not by team mates.

- If PA completes her target, she along with her team mates will be rewarded for fulfilling the deed but if the target takes down PA, he and his team mates will be rewarded for denying the contract.

- At the end of the game, the rewards are listed out. If no one on the team owns a Manifold Paradox (PA Arcana), the reward will be left unclaimed.

- Additionally, gaining more score during the course of the event will let you unlock two new colors for the blades on your PA arcana.

Obrazek

Autor:  tomugeen [ 19 lis 2014, 12:15 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Czyli jak kogos arcana nie interesuje, to moze mieć "event" w dupie, tak?
Oracle to w oryginalnej docie podobno bardzo przegieta postać.

Ja ostatnio odpuscilem, 3/4 gier psuje mi mój ISP albo serwery valve. W randomowych momentach z 70ms robi się spike na 3 minuty, 100% packet loss i zawieszona animacja ostatniej akcji jaka widzialem na ekranie.

Autor:  Ravushimo [ 19 lis 2014, 14:09 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

tomugeen napisał(a):
Czyli jak kogos arcana nie interesuje, to moze mieć "event" w dupie, tak?

Nie do konca, bo jesli w meczu bedziesz miec PA to chcac czy nie chcac do pierwszego killa/smierci PA moze byc ciekawie (albo totalny chaos :P).

tomugeen napisał(a):
Oracle to w oryginalnej docie podobno bardzo przegieta postać.

Kilka miesiecy odpalilem sobie dote to calkiem spoko hero, ultimate z co niektorymi carrusami jest przegiety, jak dla mnie insta pick jako support. :p

tomugeen napisał(a):
Ja ostatnio odpuscilem, 3/4 gier psuje mi mój ISP albo serwery valve. W randomowych momentach z 70ms robi się spike na 3 minuty, 100% packet loss i zawieszona animacja ostatniej akcji jaka widzialem na ekranie.

Mialem podobnie w holandii, zajebisty necik, wszystko smiga, ale polaczenie z serwerami doty masakryczne, byly dni gdzie dalo sie pograc w miare komfortowo w inne przez wiekszosc czasu w grze +800ms i kilkanascie procent packet loss.

Strona 259 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team