MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 27 z 162

Autor:  Highlander [ 2 paź 2013, 18:42 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ktos wydalby takie ET 2.0. takie jakie powinno byc to zesralbym sie ze szczescia. W kazdym razie jak ktos moze dorwac klucz jak ja a nigdy nie gral to polecam.

id taki wyjebany silnik zrobilo, ale jakos swoich gier nie moga wybronic :(

a to cos serio robi wrazenie:
Obrazek

Autor:  Kabraxis [ 2 paź 2013, 18:47 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Z tym ETQW cos bylo zaraz po premierze ze gra padla na pysk. Nie pamietam co ale cos byc musialo bo pamietam ze hype byl dosc spory a wyszedl z duzej chmury maly deszcz. Mialem gdzies pudelko z tym ale juz sie dawno stracilo.

Autor:  Oyci3C [ 2 paź 2013, 18:52 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Gra przez swój styl przepadła dokładnie z takich samych powodów jak wszystkie inne spod znaku ID.

Autor:  Highlander [ 2 paź 2013, 18:53 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Nie wiem, ja praktycznie do calkiem niedawna myslalem, ze ta gra musiala byc crapem. A teraz jestem wrecz zaskoczony... Ale to podobnie ET (z tym, ze bylo po prostu osom), malo ludzi w to juz gra, ale wiecej niz ETQW ale cholera jasna CS1.6 dalej mnostwo ludzi gra... a przeciez gorzej wyglada...

a obecnie jedyna popularna gra, ktorej blizej do enginu quaka to... CoD ;<

styl? w sensie design? imo cool...

Autor:  Oyci3C [ 2 paź 2013, 18:57 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Gdyby Q2 wcześniej nie było a wyszedłby teraz lub CPMA to też wyglądałoby to inaczej.
Teraz są czasy esportów i odpowiedniego nastawiania audiencji ale o to zadbały już inne spedalone tytuły jak LoL, DOTA2 czy CS.
Inna sprawa, że Q to zawsze było 1v1 ewentualnie CTF a to widać ludzi nie przyciąga bo oprócz skilla trzeba myśleć :/

Autor:  Highlander [ 2 paź 2013, 19:52 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

no co Ty "quake to bezmyslne skakanie i napierdalanie w byle co, gdzie tu taktyka" rofl... imo mimo, ze jestem noobem ale quake to kwintesencja gier fps, i tak jest taktyczny. A wiekszosc pro graczy to "brain" playerzy, mniejszosc poklada glownie na swoj skill.

legendary video http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU to wlasnie tak Q by wygladal gdyby teraz wyszedl.
Prawdziwe pro gry nie moga w tej chwili funkcjonowac bez casual mode + promode. Musi byc popularnosc i mieso armatnie.

Ale dlatego, ze ludziom latwiej grac w gry w teamie to dlatego sadzilbym, ze takie ET powinno dac rade.

a obecny esport wyglada biednie, z ktorego wypychany jest nawet Starcraft.

PS. i niestety im dalej sie brnie sie i pamieta o starszych tytulach to chyba o wielu mniejszy fun sprawiaja nowe gry tego typu.

Autor:  Kabraxis [ 2 paź 2013, 19:57 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

'Watch bots do it' mogloby byc podtytulem nowych CoDow/BFow. :)

Cytuj:
a obecny esport wyglada biednie, z ktorego wypychany jest nawet Starcraft.


No smutek w chuj. No ale takie czasy.

Cytuj:
PS. i niestety im dalej sie brnie sie i pamieta o starszych tytulach to chyba o wielu mniejszy fun sprawiaja nowe gry tego typu.


Ostatni FPS, ktorym i sprawil fun byla seria STALKER i FarCry 1, od biedy CoD 4. Wszytko co potem jest mniej (powiedzmy Metro i Bioshocki ale to ze wzgledu na art/klimat a nie gameplay, ktory jest slabiutki jak w CoDach) lub bardziej chujowe (cala reszta).

Autor:  Highlander [ 2 paź 2013, 20:00 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ta, to kolejny problem nowych fpsow, anonimowosc, sporo gier opiera sie na matchmakingu, automatycznych lobby, a czasem to dobry serwer byl mini community, przez co bylo widac, ze gra sie z ludzmi, Teraz to faktycznie mozna pomyslec, ze gra sie z botami. "serwerowy wymiatacz", kiedys "kafejkowy wymiatacz" :)

Autor:  Kabraxis [ 2 paź 2013, 20:03 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

To samo masz w MMO. A potem przychodzi inisajd i pisze ze w GW2 ma najwieksza interakcje miedzy graczami ever podczas gdy jest ona dokladnie zerowa. :)

Bardzo chcialbym sie tez dowiedziec w ktorym momencie caly swiatek tworzacy gry i grajacy w FPS doszedl do wniosku ze bron palna nie posiada odrzutu. :roll:
Chcialbym zobaczyc dzisiejszego playera CoDa czy BFa probujacego utrzymac celownik na glowie kolezki w ET, strzelajac np z Thompsona* czy odpowiednika u Axis'ow (MP40?)... bylaby polewka. Nawet myszki za 400 PLN z 24rema przyciskami by nie pomogly. ;)


Spoiler:

Autor:  Highlander [ 2 paź 2013, 20:08 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

"trzeba wyszczelac caly magazynek albo dwa by zabic, bez sensu" ...

Gry w pewnym momencie poszly wylacznie w rozwijanie grafiki, kompletnie zapomniano o rozwoju AI...

Autor:  gosugamer1 [ 3 paź 2013, 08:23 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
http://projectfreefall.com/ mix unreala i tribes


Fajnie wygląda, szkoda, że pewnie gra w to 50 osób na świecie, przez co odechciewa się nawet sprawdzać. :p

Autor:  Highlander [ 3 paź 2013, 08:29 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Tylko, ze z tego co czytałem to nie ma za bardzo co się sugerować jak wygląda, bo wygląda jak UT3. Gosc skupia się na movemencie najpierw. Grafika pewnie dojdzie później. Przynajmniej ja tak zrozumialem ze szczatkowych informacji. W każdym razie bardzo early development.

Ale pisal cos o dużych mapach... wiec jeśli to ma być trochę inne tribes... a nie bardziej arena based to bez sensu.

Autor:  gosugamer1 [ 3 paź 2013, 12:57 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Dla mnie to dalej brzmi dobrze, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że Tribes Ascend umrze niedługo pewnie. Tylko to dalej nie zmienia sytuacji, że takie garażowe produkcje mają minimalne szanse na przebicie się, także smuteczek.

Nie ma już FPS'ów, więc subforum niepotrzebne. :P

Autor:  Highlander [ 3 paź 2013, 13:10 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Jeśli valve powiedze się z CSem z eszportem, a zapowiedziany Titanfall będzie w jakims stopniu competitive... to może na fali popularności id wypuści cos znośnego, ale to rownie wątpliwe... w każdym razie jeśli ktoś większy zwroci uwagę na taki aspekt gry to może ktoś mniejszy pokusi się o jakies arena based gry.

Dla mnie patrząc jak to się zmienia w ostatnich latach to wypuszczenie przez id czy kogos tam porządnego ET 2.0. kopiując co nieco od Valve to powinno być easy mode ;p

No i przecież UE4 niedługo pierwsze gry powinny się pojawiać.

Autor:  bre [ 3 paź 2013, 14:01 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Czyli nie ma nic w co można pograć ?

Autor:  Highlander [ 3 paź 2013, 14:04 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

bre napisał(a):
Czyli nie ma nic w co można pograć ?

http://shootersmania.blogspot.com/2013/ ... ie_29.html ;)

jest, ale trzeba liczyc się z mala iloscia graczy, albo zluzować poślady.

Autor:  bre [ 3 paź 2013, 14:14 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Z tej listy chyba tylko Tribesy są w miarę.

Edit: Project Free Fall wygląda fajnie.

Autor:  Highlander [ 3 paź 2013, 14:26 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Odnosnie takich 100% arcadowek to chyba tribesy maja najwięcej ludzi...
Quake to raczej tylko QL, reszta odmian to ze swieca szukac.
Warsow wchodzi na steam, ale imo Quake ładniejszy ;p
Niektórym przypadla do gustu shootmania... imo to lipa.

od biedy jest tf2.

W przyszłości niby Reborn, ale imo 2GD ma to w dupie i skupia się na docie 2.
****************************************************************
sa jeszcze
Xonotic http://www.xonotic.org/ - chyba to najlepsze z tych tutaj
OpenArena + Aftershoock http://www.openarena.ws/smfnews.php , http://www.aftershock-fps.com/
Ultrono Arena https://www.youtube.com/watch?v=RX_lL2mJhS0
Cube 2 http://sauerbraten.org/

tylko kto w to gra... nei sprawdzałem.

ktoś tam robi jeszcze Quake2world http://quake2world.net/

http://www.openarena.ws/e107_images/custom/085-8.jpg hahhahaha

Autor:  bre [ 3 paź 2013, 14:38 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

W Warsowa grałem ostatnio pewnie jakieś parę lat temu.

Autor:  Highlander [ 3 paź 2013, 14:46 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ja sobie dziś zainstaluje Xonotica, bo mi o tym swoim pytaniem przypomniales i zaczalem latac po ich stronce i calkiem niezle to wygląda.

Cytuj:
Xonotic is a direct successor of the Nexuiz project. It represents years of development from its humble beginnings as a Quake 1 engine modification

Quake engine known as DarkPlaces engine.

"Casual and Competitive"
http://stats.xonotic.org/ statystyki

http://www.youtube.com/watch?v=Io920ID423A

niedawno wyszla dopiero wersja 0.7.

Strona 27 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team