MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Elemental Fallen Enchantress https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258 |
Strona 27 z 88 |
Autor: | warhameron [ 16 sie 2012, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Login server pewnie przeciążony, ja miałem 1 raz błąd przy zaciągu.2 raz zasysam. |
Autor: | CavieZ [ 16 sie 2012, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Ja zmieniałem hasło bo zapomniałem (30min temu) i to może mieć wpływ ;/ Tylko jak to rozwiazać teraz hm |
Autor: | RufeN [ 16 sie 2012, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
tez zmienialem haslo i trzeba dodac w skrocie jako element docelowy: "C:\Program Files (x86)\Stardock Games\FallenEnchantress\FallenEnchantress.exe" /username "tuwpisujemylogin" /password "tuwpisujemyhaslo" u mnie podzialalo |
Autor: | warhameron [ 16 sie 2012, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Ludzie się też nie mogą zalogować to wina SD, się pewnie wszyscy rzucili do testowania. JAk mi nie zadziała to stestuje. |
Autor: | RufeN [ 16 sie 2012, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
mogli maila z info o nowym patchu do bety troche pozniej wyslac - zawsze by sie mniej ludzi rzucilo zaraz po release. |
Autor: | warhameron [ 16 sie 2012, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Wisz, jak znam maniaków to siedzieli od rana i wciskali F5 A nius ,że jest nowa beta rozszedł sie pewnie pocztą pantoflową i po forach . |
Autor: | CavieZ [ 16 sie 2012, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
No gra wygląda ciekawie Zupełnie inaczej się rozwija miasta.. Nie można samemu już wybierać miejsca na budowle? Albo cos źle robie . Wyglądem też się różni i to na plus. RuFeN --> dzięki twoja metoda zadziałała |
Autor: | Highlander [ 16 sie 2012, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
gdzie Wy to pobieracie? ze stardock.com? Jak sie wchodzilo w to menu stardocka, jaki skrot klawiszowy? |
Autor: | Deshroom [ 16 sie 2012, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Highlander napisał(a): gdzie Wy to pobieracie? ze stardock.com? dostajesz maila z linkiem lub na stronie stardock logujesz sie na konto.Jak sie wchodzilo w to menu stardocka, jaki skrot klawiszowy? https://store.stardock.com/login.aspx?R ... t/products |
Autor: | warhameron [ 16 sie 2012, 23:44 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
URWA muszę przyznać ,że odjebali kawał dobrej roboty. Mi się wydaje czy gra jest jeszcze ładniejsza(drzewa/lasy etc) ? Na normalu parę potyczek wtopiłem. Ta esencja ma w sobie coś ( max enczantów na miasto tyle ile miasto ma esencji). Obecnie to mam dylemat jakie enczanty wrzucić. AI przeciwników też poprawione. Naprawdę spory postęp w porównaniu do b3. Mam tylko mało questów (4 znalazłem). Jeśli wrzucą podziemia, jaskinie, lochy z możliwością exploracji to dla mnie będzie pure win. Jedynie jeszcze ryje facetów są brzydkie,ale hełm na twarz i po problemie Rozwój miast mi się podoba. Stolicę zrobiłem na normal miasto, 2x conclave i 1 fortece do produkcji wojska. Będę grał do rana Boli exp za walki, musze wywalić czampa z ekipy i sprawdzić jak wtedy wchodzi. Ale wygląda na to ,że trza armie budować >champ/bohater + jednostki dla pełnego expa. |
Autor: | warhameron [ 17 sie 2012, 01:53 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
http://forums.elementalgame.com/429420 |
Autor: | CavieZ [ 17 sie 2012, 06:44 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Tak graficznie wgniata.. Podboa mi się ten napis (miast) i te cała jego otoczka.. A o co kaman z tym EXP teraz inaczej się nabija w czasie walk? |
Autor: | Farin [ 17 sie 2012, 17:08 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Zasysam Oblukam I pewnie obudzę się dopiero w poniedziałek rano |
Autor: | warhameron [ 21 sie 2012, 02:48 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Trochę smrodku http://www.rtsguru.com/game/365/article ... ction.html SD pozywa, a tu SD jest pozwane: http://www.rtsguru.com/game/462/article ... -Name.html |
Autor: | warhameron [ 22 sie 2012, 06:43 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
http://www.youtube.com/watch?v=MVwIIOs_JAo |
Autor: | CavieZ [ 22 sie 2012, 10:31 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
A co to są te Esencje.. |
Autor: | warhameron [ 22 sie 2012, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Surowiec startowy dla miasta, od niego zależy ile enczantów możesz założyć na miasto ( max chyba 3). Sa też chyba inne bonusy wplyw na rozwoj technologii itp. |
Autor: | CavieZ [ 22 sie 2012, 11:36 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Ale co to sa enczanty na miasto ?:P Kurde nie czaje ;/ majac 1 essencje lub 3 to czym sie to rozni przy rozwoju miasta. |
Autor: | warhameron [ 22 sie 2012, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Enczanty to czary rzucane na miasto twoje lub przeciwnika , mają pozytywne efekty lub negatywne. np: prosperity daje +1 grain (żarcie) za esencje( czyli jak postawiles miasto na polu 3 grain<food> 3 material i 3 esencji to rzucając enczant prosperity dostaniesz +3 grain = 6 grain<food>, podobne enczanty sa do marterial itp) podobne są do produkcji, itp. Teraz jest masa bardzo fajnych enczantow i spokojnie wrzuciłbym z 10+, ale ponieważ jest ograniczenie od 1 do 3 to ma się spory dylemat co wybrać. Od tego może zależeć rozwój samego miasta, przyspieszenie technologii, produkcji lub bonusów dla jednostek. Możliwości to potęguje jeszcze specjalizacja miast oraz upgrejdowanie outpostów. Jeśli chodzi o strategiczne planowanie to ta beta bije resztę o głowę. Nawet civ ki według mnie są w tyle w tym zakresie. Magia dostala nerfa jesli chodzi o dps, ale super sie sprawdza jako support, enczanty właśnie, i przeszkadzajki typu curse, slow itp. Brak jeszcze tylko balansu no i poprawki bugow. AI w koncu klepie mnie, jak na razie all gry wtopilem or podalem bo nie widzialem szans na zwyciestwo.(grajac na czelendżu) |
Autor: | Farin [ 22 sie 2012, 16:50 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
warhameron napisał(a): Enczanty to czary rzucane na miasto twoje lub przeciwnika , mają pozytywne efekty lub negatywne. np: prosperity daje +1 grain (żarcie) za esencje( czyli jak postawiles miasto na polu 3 grain<food> 3 material i 3 esencji to rzucając enczant prosperity dostaniesz +3 grain = 6 grain<food>, podobne enczanty sa do marterial itp) podobne są do produkcji, itp. Teraz jest masa bardzo fajnych enczantow i spokojnie wrzuciłbym z 10+, ale ponieważ jest ograniczenie od 1 do 3 to ma się spory dylemat co wybrać. Od tego może zależeć rozwój samego miasta, przyspieszenie technologii, produkcji lub bonusów dla jednostek. Możliwości to potęguje jeszcze specjalizacja miast oraz upgrejdowanie outpostów. Jeśli chodzi o strategiczne planowanie to ta beta bije resztę o głowę. Nawet civ ki według mnie są w tyle w tym zakresie. Magia dostala nerfa jesli chodzi o dps, ale super sie sprawdza jako support, enczanty właśnie, i przeszkadzajki typu curse, slow itp. Brak jeszcze tylko balansu no i poprawki bugow. AI w koncu klepie mnie, jak na razie all gry wtopilem or podalem bo nie widzialem szans na zwyciestwo.(grajac na czelendżu) Co do zachwytu na temat możliwości strategiczno/taktycznych tej bety rozumiem i się zgadzam. Ale na Boga jak mozna przegrać z AI na Chalengu ?!? Co prawda gram teraz pierwszą grę(praktycznie druga ale w pierwsza była testowa aby obczaić co się zmieniło i w sumie zagrałem tam ze 20 tur tylko) - a raczej ją kończę, bo przechodzę swoimi dwoma Herosami przez miasta AI jak przez roztopione masełko - ale mimo wszystko AI się nie popisuje, no może widzę znaczną poprawę podczas samych bitew oraz na upartego mozna stwierdzić, że lepiej sobie radzi w przypadku kompletowania armii. |
Strona 27 z 88 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |