MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 27 z 88

Autor:  warhameron [ 16 sie 2012, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Login server pewnie przeciążony, ja miałem 1 raz błąd przy zaciągu.2 raz zasysam.

Autor:  CavieZ [ 16 sie 2012, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ja zmieniałem hasło bo zapomniałem (30min temu) i to może mieć wpływ ;/ Tylko jak to rozwiazać teraz hm

Autor:  RufeN [ 16 sie 2012, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

tez zmienialem haslo i trzeba dodac w skrocie jako element docelowy:
"C:\Program Files (x86)\Stardock Games\FallenEnchantress\FallenEnchantress.exe" /username "tuwpisujemylogin" /password "tuwpisujemyhaslo"

u mnie podzialalo

Autor:  warhameron [ 16 sie 2012, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ludzie się też nie mogą zalogować to wina SD, się pewnie wszyscy rzucili do testowania. JAk mi nie zadziała to stestuje.

Autor:  RufeN [ 16 sie 2012, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

mogli maila z info o nowym patchu do bety troche pozniej wyslac - zawsze by sie mniej ludzi rzucilo zaraz po release.

Autor:  warhameron [ 16 sie 2012, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Wisz, jak znam maniaków to siedzieli od rana i wciskali F5 :D A nius ,że jest nowa beta rozszedł sie pewnie pocztą pantoflową i po forach .

Autor:  CavieZ [ 16 sie 2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

No gra wygląda ciekawie :D Zupełnie inaczej się rozwija miasta.. Nie można samemu już wybierać miejsca na budowle? Albo cos źle robie :).

Wyglądem też się różni i to na plus.

RuFeN --> dzięki twoja metoda zadziałała :)

Autor:  Highlander [ 16 sie 2012, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

gdzie Wy to pobieracie? ze stardock.com?

Jak sie wchodzilo w to menu stardocka, jaki skrot klawiszowy?

Autor:  Deshroom [ 16 sie 2012, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Highlander napisał(a):
gdzie Wy to pobieracie? ze stardock.com?

Jak sie wchodzilo w to menu stardocka, jaki skrot klawiszowy?
dostajesz maila z linkiem lub na stronie stardock logujesz sie na konto.

https://store.stardock.com/login.aspx?R ... t/products

Autor:  warhameron [ 16 sie 2012, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

URWA muszę przyznać ,że odjebali kawał dobrej roboty. Mi się wydaje czy gra jest jeszcze ładniejsza(drzewa/lasy etc) ? Na normalu parę potyczek wtopiłem. Ta esencja ma w sobie coś ( max enczantów na miasto tyle ile miasto ma esencji). Obecnie to mam dylemat jakie enczanty wrzucić. AI przeciwników też poprawione. Naprawdę spory postęp w porównaniu do b3. Mam tylko mało questów (4 znalazłem). Jeśli wrzucą podziemia, jaskinie, lochy z możliwością exploracji to dla mnie będzie pure win. Jedynie jeszcze ryje facetów są brzydkie,ale hełm na twarz i po problemie :D Rozwój miast mi się podoba. Stolicę zrobiłem na normal miasto, 2x conclave i 1 fortece do produkcji wojska. Będę grał do rana :D Boli exp za walki, musze wywalić czampa z ekipy i sprawdzić jak wtedy wchodzi. Ale wygląda na to ,że trza armie budować >champ/bohater + jednostki dla pełnego expa.

Autor:  warhameron [ 17 sie 2012, 01:53 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/429420

Autor:  CavieZ [ 17 sie 2012, 06:44 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Tak graficznie wgniata.. Podboa mi się ten napis (miast) i te cała jego otoczka..

A o co kaman z tym EXP teraz inaczej się nabija w czasie walk?

Autor:  Farin [ 17 sie 2012, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Zasysam :]
Oblukam
I pewnie obudzę się dopiero w poniedziałek rano :]

Autor:  warhameron [ 21 sie 2012, 02:48 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Trochę smrodku http://www.rtsguru.com/game/365/article ... ction.html
SD pozywa, a tu SD jest pozwane: http://www.rtsguru.com/game/462/article ... -Name.html

Autor:  warhameron [ 22 sie 2012, 06:43 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://www.youtube.com/watch?v=MVwIIOs_JAo

Autor:  CavieZ [ 22 sie 2012, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

A co to są te Esencje..

Autor:  warhameron [ 22 sie 2012, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Surowiec startowy dla miasta, od niego zależy ile enczantów możesz założyć na miasto ( max chyba 3). Sa też chyba inne bonusy wplyw na rozwoj technologii itp.

Autor:  CavieZ [ 22 sie 2012, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ale co to sa enczanty na miasto ?:P Kurde nie czaje ;/ majac 1 essencje lub 3 to czym sie to rozni przy rozwoju miasta.

Autor:  warhameron [ 22 sie 2012, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Enczanty to czary rzucane na miasto twoje lub przeciwnika , mają pozytywne efekty lub negatywne. np: prosperity daje +1 grain (żarcie) za esencje( czyli jak postawiles miasto na polu 3 grain<food> 3 material i 3 esencji to rzucając enczant prosperity dostaniesz +3 grain = 6 grain<food>, podobne enczanty sa do marterial itp) podobne są do produkcji, itp. Teraz jest masa bardzo fajnych enczantow i spokojnie wrzuciłbym z 10+, ale ponieważ jest ograniczenie od 1 do 3 to ma się spory dylemat co wybrać. Od tego może zależeć rozwój samego miasta, przyspieszenie technologii, produkcji lub bonusów dla jednostek. Możliwości to potęguje jeszcze specjalizacja miast oraz upgrejdowanie outpostów. Jeśli chodzi o strategiczne planowanie to ta beta bije resztę o głowę. Nawet civ ki według mnie są w tyle w tym zakresie.

Magia dostala nerfa jesli chodzi o dps, ale super sie sprawdza jako support, enczanty właśnie, i przeszkadzajki typu curse, slow itp. Brak jeszcze tylko balansu no i poprawki bugow. AI w koncu klepie mnie, jak na razie all gry wtopilem or podalem bo nie widzialem szans na zwyciestwo.(grajac na czelendżu)

Autor:  Farin [ 22 sie 2012, 16:50 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

warhameron napisał(a):
Enczanty to czary rzucane na miasto twoje lub przeciwnika , mają pozytywne efekty lub negatywne. np: prosperity daje +1 grain (żarcie) za esencje( czyli jak postawiles miasto na polu 3 grain<food> 3 material i 3 esencji to rzucając enczant prosperity dostaniesz +3 grain = 6 grain<food>, podobne enczanty sa do marterial itp) podobne są do produkcji, itp. Teraz jest masa bardzo fajnych enczantow i spokojnie wrzuciłbym z 10+, ale ponieważ jest ograniczenie od 1 do 3 to ma się spory dylemat co wybrać. Od tego może zależeć rozwój samego miasta, przyspieszenie technologii, produkcji lub bonusów dla jednostek. Możliwości to potęguje jeszcze specjalizacja miast oraz upgrejdowanie outpostów. Jeśli chodzi o strategiczne planowanie to ta beta bije resztę o głowę. Nawet civ ki według mnie są w tyle w tym zakresie.

Magia dostala nerfa jesli chodzi o dps, ale super sie sprawdza jako support, enczanty właśnie, i przeszkadzajki typu curse, slow itp. Brak jeszcze tylko balansu no i poprawki bugow. AI w koncu klepie mnie, jak na razie all gry wtopilem or podalem bo nie widzialem szans na zwyciestwo.(grajac na czelendżu)

Co do zachwytu na temat możliwości strategiczno/taktycznych tej bety rozumiem i się zgadzam. Ale na Boga jak mozna przegrać z AI na Chalengu ?!?
Co prawda gram teraz pierwszą grę(praktycznie druga ale w pierwsza była testowa aby obczaić co się zmieniło i w sumie zagrałem tam ze 20 tur tylko) - a raczej ją kończę, bo przechodzę swoimi dwoma Herosami przez miasta AI jak przez roztopione masełko - ale mimo wszystko AI się nie popisuje, no może widzę znaczną poprawę podczas samych bitew oraz na upartego mozna stwierdzić, że lepiej sobie radzi w przypadku kompletowania armii.

Strona 27 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team