MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bijatyki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42909
Strona 27 z 33

Autor:  wodny [ 15 lut 2016, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Powaliło ich? Miałem kupić, ale po tym co czytam jednak odpuszczam póki co. Mogli przesunąć premierę a nie serwować wybrakowany produkt.

Autor:  Razoth [ 16 lut 2016, 06:52 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Chcesz grać po necie - bierz. Nie chcesz - poczekaj. :)

Za dwa tygodnie pojawi się kilka opcji singlowych w tym nauka combosów i takie tam.

Autor:  zaboleq [ 16 lut 2016, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

No z tym granie po necie to różnie... Na steam ludzie nie są końca zadowoleni. Takie EA co w sumie było wiadomo ale nie że aż tyle rzeczy wytną.

http://www.eurogamer.net/articles/digit ... 5-at-60fps

Ogólnie upewnijcie się, że odpalicie gre w stałych 60 fps bo inaczej dupka. Karty ze średniej półki powinny spokojnie wystarczyć. 970 styka ponoć do 1440p ale w intro, outro i ko nawet na 980 ti potrafi zwolnić. Online ponoć muli. Lepiej chyba poczekać.

Autor:  Vences [ 16 lut 2016, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Każda bijatyka i prawie każda gra konsolowa jest robiona pod konkretną wartość fps, więc to nic nowego, że woden pc będzie generował slow motion dla wszystkich w sjesji. Wejdzie ci typ online choćby z tylko 40-50 fps i masz 0 frajdy z gry. Daj podtrzymuję, że takie giereczki to tylko hot seat. Jeśli nie masz znajomych, to już lepiej klepać vs CPU, niż się użerać ze slow motion i zwalonym kodem sieciowym,
Swoją drogą nieźle jadą po tej grze na Steamie.

Autor:  sula [ 16 lut 2016, 20:17 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

W takim razie poiwnna być jakaś weryfikacja czy ktoś utrzymuje stałe fps-y i jak nie to kick z gry. Tak jak w niektórych grach online można było ustawić na serwerze, żeby kickowało ludzi ze zbyt dużym pingiem.

Autor:  candidoser [ 16 lut 2016, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

czemu ilosc fps jest tak istotna w bijatykach?

Autor:  Vences [ 16 lut 2016, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Po prostu robione są tak, że każda klatka animacji wojownika bez względu na moc obliczeniową hardware, MUSI zostać wyświetlona w danym czasie. Nie ma takiego czegoś jak połykanie klatek przy słabym sprzęcie, co powodowałoby "teleportacje" i ucinanie ruchów zawodnika. Jeśli np. dany cios/ruch składa się z XXX klatek, to te XXX musi zostać wyświetlone.
Więc jeśli dany sprzęt nie jest w stanie wyświetlić danej liczby klatek w sekundzie, to zajmuje mu to dłużej, a co za tym idzie - powstaje slow motion. Jak można się domyślić, same 30 fps daje dokładnie 2 razy wolniejszą rozgrywkę przy grze przystosowanej do 60.

Autor:  Razoth [ 16 lut 2016, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Dobra pierwsze wrażenia:

Online - nie mogę się nawet zalogować, opcja została wyłączona, chyba serwery leżą. 10/10 would preorder again.

Pograłem trochę w offline na treningu, zarzuciłem Chun-Li na pierwszy ogień i będę musiał zdecydowanie poćwiczyć, bo charge ataki potrzebują dużo wyczucia. Cammy jest za to lżejsza w nauce, bo tylko zwykłe kierunki / zygzaczki + cios.

Graficznie jest średnio, dosłownie i w przenośni, bo wszystko mam na medium na laptopie z 860M - efekt jest taki, że gra chodzi w 60FPS ale jest taki charakterystyczny dla unreal engine efekt ziarnistości w niektórych miejscach, nie wiem jak to opisać. Jak się włączy Antialiasing na high to problem znika. 60FPS też mi wtedy znika. No ale poza tym wygląda całkiem przyzwoicie mimo faktu, że wymagania ta gra ma raczej z dupy, no bo kurwa - toż to bijatyka. :D

Ogólnie potrzebuję w tej grze:

1) Dobrego tutoriala, najlepiej dla każdej postaci z osobna. Jakieś wyzwania itd. Ma to wejść chyba na początku marca.
2) Lepszego story mode (dopiero w czerwcu ;__;) no bo kurwa nawet trybu arcade nie ma. Tak - nie mylą was oczy. Nie ma trybu arcade.
3) Działającego online, żebym mógł dostawać wpierdol.

Powoli będę się uczył grać i czekał na updaty. Mógłbym ponarzekać ale cycki Laury, tyłek Cammy i ogólny feeling gry mnie trochę uspokajają. Poza tym ludzie na steam robią to za mnie.

Jeżeli nie miałeś hypu na grę to nie kupuj i czekaj cierpliwie, bo atm zapłacisz za early access betę, którą teraz będą łatali.

Autor:  Oyci3C [ 16 lut 2016, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

To dobrze że nie kupiłem

Autor:  Razoth [ 17 lut 2016, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Dzień drugi, wnioski:

Jak rozbudują tą grę a ja przestanę być chujowy to będzie najlepsza bijatyka na rynku. Nic nie ma takiego feelingu jak Street Fightery. Same postacie są ZAJEBIŚCIE zróżnicowane. Różnica w stylu gry między taką Karin, Laurą, Dhalsimem, Rashidem czy Birdie jest widoczna na pierwszy rzut oka i wymaga całkowicie innego podejścia.

Jak się wkręcę na czas dłuższy to nawet o fighting sticku pomyślę, ale to zobaczymy. Niech dodadzą wartościowy content dla casuali (czyli mnie) który pomoże mi nauczyć się grać, jakieś story, jakieś tryby offline dla rozładowania soli po trybie online i mamy wygryw.

Online już działa btw.

Autor:  Razoth [ 17 lut 2016, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Keybindy są z góry ustalone i nie można ich atm zmienić. Chyba, że użyjesz autohotkeya.

Ponoć nad tym "pracują" (bo wcześniej się kurwa ofc nie dało):

http://www.capcom-unity.com/harrisony/b ... date-vol-1

Cytuj:
G, H, J = Light, Medium, Heavy Punch

B, N, M = Light, Medium, Heavy Kick

K, comma = All punches, all kicks.


Kierujesz WSAD lub strzałkami. Sterowanie na klawie jak sterowanie na klawie, gdybym miał mechaniczną, to bym pewnie na niej grał ale na tej od laptopa z cienkimi klawiszami raczej słabo.

Na padzie od PS4 jakoś z kolei mam problem z czystymi komendami, może to kwestia przyzwyczajenia dlatego próbuję się uczyć ale na chwilę obecną posysam.

Autor:  wodny [ 17 lut 2016, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Nie można nawet zmieniać ustawienia klawiszy? Co to za kurwa gówno. Błagam. Capcom wydał nieskończoną grę tylko żeby przed EVO zdążyć. Żenada.

Autor:  Razoth [ 17 lut 2016, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

No za wiele osób nie gra w bijatyki na klawiaturach ale i tak powinna być opcja zmiany imo.

Btw gra ma świetny soundtrack. :)

Autor:  wodny [ 17 lut 2016, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Przeraża mnie jak te wszystkie firmy nas ruchają. Smutne to jest. Wydać grę bez wielu różnych rzeczy. Jakoś czwórka miała Arcade i inne tryby. Przepraszam, ale takie coś powinno się tępić.

Autor:  Atherius [ 17 lut 2016, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Razoth niby taki ostrożny, zapowiadał tyle razy, że nie będzie płacił partaczom itp. ale jednak się skusił. :>

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2016, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Ale rozumiem, ze main feature, czyli 2 pady i napierdalanie sie jest w grze.

Autor:  Razoth [ 17 lut 2016, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Atherius napisał(a):
Razoth niby taki ostrożny, zapowiadał tyle razy, że nie będzie płacił partaczom itp. ale jednak się skusił. :>


Jedyne co było dla mnie spartaczone to performance serwerów wczoraj. Reszta działa imo jak należy, tylko po prostu muszą dodać obiecany content.

Wiedziałem dokładnie na co się piszę przed zakupem (no, może poza tym jak gra będzie działała na laptopie, ale działa ok), bo śledziłem newsy i podjąłem decyzję świadomie. Wierzę, że w przeciwieństwie do Mortal Kombat X gra będzie wspierana na PC, tak jak to miało miejsce w SFIV.

Dla mnie to jest po prostu Early Access. Jeżeli ktoś chciał grać wcześniej (jak ja) to kupił, jeżeli nie - poczeka sobie cierpliwie, bo roadmap jest precyzyjny czasowo jeżeli chodzi o content, który ma być dodany.

Nie żałuję wydanej kasy i właśnie latam po necie czytając recenzje arcade sticków. :)

Bronić Capcomu nie mam zamiaru, wręcz przeciwnie. Wylewanie na nich gówna w necie + refundy tylko ich zmotywują do roboty, więc thumbs up!

tomugeen napisał(a):
Ale rozumiem, ze main feature, czyli 2 pady i napierdalanie sie jest w grze.


No ciężko sobie wyobrazić brak podstawowej funkcji pod turnieje w grze zrushowanej pod turnieje, więc tak - jest. ;)

Autor:  raggnarok [ 17 lut 2016, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Po prostu poczekajcie z kupnem do marca, kiedy ta gra miala tak naprawde wyjsc. A wyszla w lutym tylko dlatego, zeby zdazyc na turnieje. A ze online nie dzialalo - wow, jeszcze sie nie nauczyliscie ze 90% online'owych gier zalicza kilkudniowy fail przy premierze? :)

Autor:  zaboleq [ 18 lut 2016, 12:59 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Czy jest jakiś training mode gdzie można na dummy potrenować kombosy? W marcu ma być challenge/trials ale nie widzę nic o practice mode. Pamiętam że w becie były z tym jakieś problemy, że do meczy wrzucało czy cuś.

Autor:  zaboleq [ 26 lut 2016, 09:09 ]
Tytuł:  Re: Bijatyki

Coś cisza. Czy ktoś gra? Na nuuvem widzę po 89zł SF V. Co prawda na redditcie trochę narzekają na jakieś lagi i rollbacki/desync i dotyczy to ponoć obu platform. Za kilka dni ma być patch znowu jakiś.

Strona 27 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team