lionheart i walka... najbardziej im sie udaly luki. robisz postac na strzelanie z luku, ktora w melee ma byc slabawa, i walka konczy sie na tym ze do przeciwnika jestes w stanie oddac jeden strzal nim do ciebie dobiegnie. doskonaly balans i przemyslany combat system, truly.
btw
Cytuj:
Na prawdę polecam i nie czytajcie opinii gimbusów, dla których pierwszą grą "crpg" był WoW.
el oh el
jakby to byla jakas kontrowersyjna ocena tego gownianego tytulu, to moze rzeczywiscie moglbys w ten desen teksty pisac.
fakty sa takie
1) lionheart doprowadzilo do upadku Black Isle Studios, jedno z najwyzej ocenianych studio produkujace crpg (seria fallout, seria icewind dale, planescape: torment, w pozniejszym stadium zycia, a dokladniej - po ich smierci i wskrzeszeniu jako Obsidian Entertainment - kotor i NWN, ostatnio alpha protocol)
2)
http://www.metacritic.com/games/platfor ... hecrusader
wiecej 'dowodow' na to ze ta gra byla kompletnym niewypalem podawac chyba nie trzeba, bo tylko osoba ktora sie kloci po to zeby sie klocic dalej bedzie uwazala ze ta gra byla 'dobra'.
to nie bylo 'odchodzenie od schematow' tylko po prostu zrobienie gownianej gry, ktora miala byc falloutem w sredniowieczu, a wyszlo jak wyszlo.