MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co? - Archiwum #1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670
Strona 270 z 522

Autor:  Dana [ 17 lip 2010, 16:47 ]
Tytuł: 

Chętnych nie zabraknie.

Autor:  Eleeist [ 17 lip 2010, 18:42 ]
Tytuł: 

Senex napisał(a):
Pierwsza misja w powietrzu jest najgorsza. Następne są do przejścia za pierwszym/drugim razem.
A najlepsza postać z tego dlc to Yusuf "Arab Money" Amir :D


Ta, pociąg sobie ten golden dick zażyczył :D

Ja gram na PS3, i tak naprawdę powtarzałem jedynie misję z rozwaleniem jachtu, bo tych skubańców na motorówkach ciężko było rozwalić.

Autor:  WinterS [ 17 lip 2010, 20:21 ]
Tytuł: 

wystarczylo doleciec do plazy, na ktorej wysiadali i tam ich sie zaczaic na nich :>

Autor:  Razoth [ 18 lip 2010, 10:59 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=Bxu7W8xR5jo - Spec Ops - The Line

Trailer mnie urzekł, zapowiada się ciekawie - zobaczymy czy dadzą radę.

Autor:  Highlander [ 18 lip 2010, 11:09 ]
Tytuł: 

to jest w ogole fps?
http://www.specopstheline.com/multiplayerbeta/

Autor:  Razoth [ 18 lip 2010, 11:12 ]
Tytuł: 

Tps.

Autor:  iniside [ 18 lip 2010, 11:28 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):

E tam fail. Ta beta jst na klocka.

Autor:  Keii [ 18 lip 2010, 18:37 ]
Tytuł: 

Transport Tycoon Deluxe wiecznie żywy, szczególnie że teraz jest jakaś wersja open source z multiplayerem.

Autor:  Razoth [ 18 lip 2010, 18:38 ]
Tytuł: 

Tropico 3.

Autor:  Morgul [ 18 lip 2010, 19:40 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
nie gralem ale wyglada ciekawie, przekleje:

Cytuj:
-|GROM|-The Blade napisał(a):
rFactor to ogolnie stara gierka...blablabla


Gra kosztuje 49zeta (a ze isi kasa nie sra to warto kupic ich gre), jest zajebista, na klawie nie da sie grac chyba ze jest sie masochista. Dawanie linkow bezposrednio do crackow to troche przeginka nawet jak na to forum.

Autor:  Highlander [ 18 lip 2010, 19:44 ]
Tytuł: 

sorx, ale myslalem, ze to za free, tylko przekleilem. usunalem co trzeba.

Autor:  Mac [ 18 lip 2010, 19:56 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Transport Tycoon Deluxe wiecznie żywy, szczególnie że teraz jest jakaś wersja open source z multiplayerem.


http://www.openttd.org/en/

Autor:  Nestor [ 19 lip 2010, 09:15 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Może ktoś polecić jakąś gierkę ekonomiczno/strategiczną ?

Katuje od godziny gierke "Pandemic 2" (Flash) i zastanawiam sie w co by tu 'normalnego' pograc a nie flashowke ;)


http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles ... 444981.jpg

;-)

Autor:  ShadorVD [ 19 lip 2010, 09:16 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Może ktoś polecić jakąś gierkę ekonomiczno/strategiczną ?

Katuje od godziny gierke "Pandemic 2" (Flash) i zastanawiam sie w co by tu 'normalnego' pograc a nie flashowke ;)


Zainteresuj się Pandemic w formie gry planszowej, mocna kooperacja między graczami. Bez dyskusji i planowania na średnim poziomie trudności (ta planszówka ma możliwość dostosowania) nie da rady jej przejść. Do gry potrzeba minimum 2/3 osób.

Autor:  Robo [ 19 lip 2010, 10:11 ]
Tytuł: 

Trochę info o Mafii II:

Cytuj:
- światła w samochodzie będą włączane automatycznie
- nie można będzie zmieniać kapeluszy osobno, są w komplecie z garniturem
- samochody z otwartym dachem nie będą jeździć na ulicach, gdy będzie padało (prawdopodobnie wtedy dachy będą zamknięte)
- można się upić, włączone zostają wtedy odpowiednie efekty (kołysanie kamery?)
- nie będzie można pracować jako taksówkarz
- demo będzie wydane na wszystkie platformy
- całe miasto będzie dostępne od początku
- w grze jest ponad 120 licencjonowanych utworów
- w dzielnicach bliskich dla różnych narodowości (Little Italy - włosi, ChinaTown - azjaci) ludzie będą zwracać się po angielsku z charakterystycznym akcentem
- w grze możemy spotkać ponad 20 różnych broni
- wycięto z gry możliwość używania publicznego transportu
- będzie możliwość przenoszenia ciał, jednak już nie chowania ich
- nazwa miasta z "Empire City" na "Empire Bay" była zmieniona z powodów prawnych, nie jak na początku spekulowaliśmy z powodu gry inFamous
- niektóre cutscenki musiały zostać wcześniej pre-renderowane (nagrane) zamiast odtwarzane na silniku gry
- niektórzy przechodnie będą się zatrzymywać, żeby porozmawiać z innym człowiekiem
- można pauzować i pomijać cutscenki
- Vito opowiada swoją historię, tak samo jak Tommy w Mafii 1
- Vito nie potrafi pływać, gdy podejdziemy do wody zasygnalizuje nam, że ma lepsze rzeczy do roboty
- nigdy nie zostanie stworzony tryb multiplayer do Mafii II (nawet w formie patcha)
- nad grą pracowało około 120 ludzi, teraz gdy jest już skończona pracuje ich 10
- będzie można grać dalej po zakończeniu gry, jednak Jack Scalici nie chce zdradzić w jaki sposób
- nie będzie dzieci w grze, pojawią się za to psy
- nie będzie lotniska
- gra na konsole to nie port z PC, wszystkie wersje były tworzone jednocześnie
- nie będzie w grze okresu świąt Bożego Narodzenia
- jeden rozdział w grze to jedna misja
- muzykę poza samochodem będzie słychać w różnych sklepach lub gdy przejeżdża ktoś obok nas
- są 3 stacje radiowe w latach 40., to się zmieni w latach 50.

Autor:  Oyci3C [ 19 lip 2010, 10:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
- gra na konsole to nie port z PC, wszystkie wersje były tworzone jednocześnie


Nie kupuję tego. :(

Autor:  Xanth [ 19 lip 2010, 10:33 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Cytuj:
- gra na konsole to nie port z PC, wszystkie wersje były tworzone jednocześnie

Nie kupuję tego. :(

Bo to bzdura. Wszystkie wersje = silnik. Caly content jest przeciez identyczny. A gdyby byl tworzony rownolegle na 3 roznych systemach, to roznice bylyby spore.

Co do silnika, to tez bym mial watpliwosci. Po grzyba robic cos 3 razy, jesli mozna raz?

X.

Autor:  Oyci3C [ 19 lip 2010, 10:38 ]
Tytuł: 

No tak.

Szczerze wątpię, że od pewnego momentu zrobili 3 branche dla każdej platformy i do optymalizacji wzięli 3 ekipy.

Jeśli już to mogą się pokusić o pewne tweaki tożsame dla danej konsoli - ale nie wierzę w produkcję dedykowane dla każdego systemu.

Autor:  iniside [ 19 lip 2010, 10:59 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
No tak.

Szczerze wątpię, że od pewnego momentu zrobili 3 branche dla każdej platformy i do optymalizacji wzięli 3 ekipy.

Jeśli już to mogą się pokusić o pewne tweaki tożsame dla danej konsoli - ale nie wierzę w produkcję dedykowane dla każdego systemu.

Crysis 2, Unreal ? ;p. No wiem ze bylo o mafii ale podaje przyklady gdzie backend jest zrobiony pod kazda platforme i dostosowany do niej.

Autor:  raggnarok [ 19 lip 2010, 12:33 ]
Tytuł: 

Grunt zeby sterowanie/interface bylo zrobione pod konsole/PC osobno.

Strona 270 z 522 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team