MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 28 z 87

Autor:  Kole0 [ 12 lut 2012, 21:29 ]
Tytuł: 

ogolem ta gra jakas taka dziwna jest - wiem ze to crap jesli chodzi o endgame bo na takim systemie combatu raczej nie da sie zrobic nic sensownego oprocz jakis banalnych instancji + zergowego pvp, ale jednak jak sie tlucze te lvle to calkiem przyjemnie sie katuje mobki.

ogolem minus bluehole za to, ze dajac zajebiscie wygladajaca zone startowa, reszte jakos tak olal - duzo bardziej puste i plastikowe.


mysle tez, ze gra by przypadla wiekszej ilosci osob gdyby rasy(a dokladniej ich wyglad) byly jakies normalniejsze(humani maja chujowe animacje jesli chodzi o odskok i np atak z luku, popori maja chujowe armory, ktore ledwo widac, te 2 rasy wielkoludow nie pasuja za bardzo do casterow/rangerow no a castaniacy, elfy i lolitki to nc) + wieksza roznorodnosc klas - po zachodnich mmo czlowiek przywykl do tego ze jest kilka klas leczacych, kilka tankujacych itp, a tutaj party comp wydaje sie byc podobny jak w aionie - mystic jako supportheal, cleryk jako glowny heal, lancer jako tank i cos do dpsa.

Autor:  Deli [ 12 lut 2012, 23:34 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
ogolem ta gra jakas taka dziwna jest - wiem ze to crap jesli chodzi o endgame bo na takim systemie combatu raczej nie da sie zrobic nic sensownego oprocz jakis banalnych instancji + zergowego pvp, ale jednak jak sie tlucze te lvle to calkiem przyjemnie sie katuje mobki.

ogolem minus bluehole za to, ze dajac zajebiscie wygladajaca zone startowa, reszte jakos tak olal - duzo bardziej puste i plastikowe.


mysle tez, ze gra by przypadla wiekszej ilosci osob gdyby rasy(a dokladniej ich wyglad) byly jakies normalniejsze(humani maja chujowe animacje jesli chodzi o odskok i np atak z luku, popori maja chujowe armory, ktore ledwo widac, te 2 rasy wielkoludow nie pasuja za bardzo do casterow/rangerow no a castaniacy, elfy i lolitki to nc) + wieksza roznorodnosc klas - po zachodnich mmo czlowiek przywykl do tego ze jest kilka klas leczacych, kilka tankujacych itp, a tutaj party comp wydaje sie byc podobny jak w aionie - mystic jako supportheal, cleryk jako glowny heal, lancer jako tank i cos do dpsa.



przypomnij sobie jak bylo w Lineagu tak samo party wygladlo..no dobra nie bylo instancji tylko spore raidy ale grupy skladaly sie wlasnie z takich poleczen jak tutaj. Mowie oczywiscie o Lineagu jakies 5-6 lat temu :D

Autor:  Kole0 [ 13 lut 2012, 06:46 ]
Tytuł: 

nie wiem jak to ma wygladac w koncowych zonaczy czy pozniej, ale jak narazie to zony nawet na 30lvl maja channele czyli jest to jakis sposob instancjonowania swiata co imo w grze z open pvp i pk systemem jest chore.

Autor:  Ravushimo [ 13 lut 2012, 07:03 ]
Tytuł: 

Ta, chujowe rozwiazania, ale tak samo dziala np. Conan, wiec zadna nowosc.

Autor:  Deli [ 13 lut 2012, 08:53 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
nie wiem jak to ma wygladac w koncowych zonaczy czy pozniej, ale jak narazie to zony nawet na 30lvl maja channele czyli jest to jakis sposob instancjonowania swiata co imo w grze z open pvp i pk systemem jest chore.


tylko, ze zapominasz iz ten weekend to byl server tylko PvE. Nie wiadomo jak to bedzie wygladac na serwerach dedykowanych tylko PvP.

Autor:  Bloodleaf [ 13 lut 2012, 09:02 ]
Tytuł: 

Oj tam do Lineage 2 to Tera się nie umywa.

Autor:  candidoser [ 13 lut 2012, 09:06 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
nie wiem jak to ma wygladac w koncowych zonaczy czy pozniej, ale jak narazie to zony nawet na 30lvl maja channele czyli jest to jakis sposob instancjonowania swiata co imo w grze z open pvp i pk systemem jest chore.


Jakby to miala byc cena za szybka walke non-target, to ja jestem za. Problem w tym, ze mozna wiele okreslen uzyc na walke w Tera, ale "szybka" do nich z pewnoscia nie nalezy.

Autor:  Deli [ 13 lut 2012, 09:57 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
Kole0 napisał(a):
nie wiem jak to ma wygladac w koncowych zonaczy czy pozniej, ale jak narazie to zony nawet na 30lvl maja channele czyli jest to jakis sposob instancjonowania swiata co imo w grze z open pvp i pk systemem jest chore.


Jakby to miala byc cena za szybka walke non-target, to ja jestem za. Problem w tym, ze mozna wiele okreslen uzyc na walke w Tera, ale "szybka" do nich z pewnoscia nie nalezy.


w sumie jak gralem Berserkiem a potem odpalilem warriowa to na pewno ten drugi jest 3 razy szybszy. Ciekawie jak to wyglada pozniej.

Autor:  candidoser [ 13 lut 2012, 10:07 ]
Tytuł: 

Co z tego skoro moby dalej atakuja z predkoscia zolwia na kacu

Autor:  iniside [ 13 lut 2012, 10:09 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
Co z tego skoro moby dalej atakuja z predkoscia zolwia na kacu

Bo mobow w tej grze nie bije sie pojedynczo tylko po kilka ;p.

No i so outdoor bosy ktore mozna solowac. Pod warunkiem, ze jestes w stanie dosc dlugo sie skoncentrowac, zeby nie walnelo sie 1-hit aoe ;p.

Autor:  Deli [ 13 lut 2012, 10:24 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
candidoser napisał(a):
Co z tego skoro moby dalej atakuja z predkoscia zolwia na kacu

Bo mobow w tej grze nie bije sie pojedynczo tylko po kilka ;p.

No i so outdoor bosy ktore mozna solowac. Pod warunkiem, ze jestes w stanie dosc dlugo sie skoncentrowac, zeby nie walnelo sie 1-hit aoe ;p.


coz klasa ranged moze i mozna solowac ;) ale jak trzeba podjesc to nie bardzo. Jak tam Inside ? napisz jakie wrazenia i jaka klasa grales :D

Autor:  iniside [ 13 lut 2012, 10:36 ]
Tytuł: 

Sorcem.

Wrażenia ?
1-10 - Moze byc. Wiecej nie oczekiwalem. Uzywanie 3 skili, moze sie znudzic.
>16 - Sorc ma juz konkretna ilosc AoE, Pullowanie >6 mobow i kitowanie ich po mapie, fun. Napewno nie jest to statyczny combat jak w sticky targetach. Combat jest fajny, pozniej sa AoE skile ktorymi trzeba markowac poszczegolne cele. Bardzo fajny feeling to ma, jak w tych japonskich robotach co wystrzeliwują 20 rakiet w 20 celow ;p.

Jeśli chodzi o same lokacje to ja niezmiennie twierdze ze sa bardzo ladne. I swietnie zaprojektowane. Ja tam odrazu polubilem ten styl. Coś pomiędzy fotorealizmem (wszystkie tekstury sa robione ze zdjec) a stylizacja. Bardzo fajnie to wyglada. Drzewa sa troche nietego, bo uzywaja bilboardow i smiesznie to wyglada jak sie liscie razem z kamerą kręcą :D.

Pozatym nic dziwnego ze ta gra w Koreii cos nie tego. Wogole nie ma tu grindu. Przynajmniejdo 20lvl, robiac same questy i zabijajac moby po drodze(od czasu do czasu), outlevelowalem content z zastraszajaca predkoscia.. (albo moze to wynik ostatnich zmian, ktore notabene juz sa w EU, a przynajmniej czesc z nich). Tak czy inaczej levelownie jest imo bardzo przyjemne, nie nudzi. Przynajmniej mnie, co uwazam, ze duze osiagniecie w dziedzinie bicia levela..

Na to ile gralem bez namyslu moge dac 8/10. Nie zmienia to jednak faktu, ze gra w obecnej sytuacji rynkowej nie ma szans przetrwac jako P2P.

Autor:  candidoser [ 13 lut 2012, 11:05 ]
Tytuł: 

czemu nie przetrwa jako p2p wg ciebie?

Autor:  iniside [ 13 lut 2012, 11:14 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
czemu nie przetrwa jako p2p wg ciebie?

Zbyt duzo gier. Aion F2P w tym miesiacu, Potem GW2 B2P, potem Continent Of Ninth tez F2P.

Ot mam wrazenie, ze Frogster chce sie najpierw nachapac ile moze na boxach, a potem subskrupcji przez 3-4 miesiace, a potem oglosza, ze gra przechodzi na F2P, zeby nachapac sie jeszcze wiecej ;p.

Autor:  candidoser [ 13 lut 2012, 11:17 ]
Tytuł: 

Calkiem mozliwe. Chociaz Aiona sobie zainstalowalem kilka dni temu. Pograme 2 minuty i out. Tak fatalnej animacji postaci to juz dawno nie widzialem.

Autor:  Deli [ 13 lut 2012, 11:53 ]
Tytuł: 

No powiem CI, ze z tych gier co napisales to w Aiona sie juz nagralem i jakos mnie nie ciagnie, ale na przyklad bardzo podoba sie mi kwestia stage/battleground zamiast open space. Gdyby TERA bylo B2P + micro tranzakcje nawet bym sie nie zastanawial nad kupowaniem tylko bral. Teraz jednak pomimo tego, ze wciaga to ciezko sie przekonac. Gra sie na prawde przyjmnie i nawet zaczynanie tej samej lokacji z inna postacia sie nie nudzi w ogole.

Grafika ? Super na prawde wyglada to Ciekawie, bez zdbenych udziwnien.

Autor:  Keii [ 13 lut 2012, 12:10 ]
Tytuł: 

Przynajmniej reklamy są na poziomie..

Oh, wait.

Autor:  Highlander [ 13 lut 2012, 12:39 ]
Tytuł: 

lepszy bylby old spice guy, po po po poooower.

Autor:  candidoser [ 13 lut 2012, 12:43 ]
Tytuł: 

Hahaha, Bas Ruten:)
Ale w sumie to ma jakis sens - kazda gra ma takiego 'Chucka Norrisa' na jakiego zasluguje;)

Autor:  Deli [ 13 lut 2012, 12:58 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
Hahaha, Bas Ruten:)
Ale w sumie to ma jakis sens - kazda gra ma takiego 'Chucka Norrisa' na jakiego zasluguje;)
haha dobre ale mogli by dodac jakies efekty a nie takie proste cos :D

Strona 28 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team