MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 28 z 88

Autor:  warhameron [ 22 sie 2012, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Może wtapiam bo gram postacią z 3 bety beastbaster+ mag. wtapiam pomimo przewagi w technologi. Nie wie co to za nacja ale moje jednostki maja30 hp ich 48+ hp. Przylazi mi banda casterow w pancerzech i pozamiatane. Walcze z all 4 nacjami ktore sa lepiej rozwiniete od mnie, 1 pokonalem 3 inne sie nie licza. Co bym nie mial w miastach to wszystko wtapia, tylko hirosem latam i odbijam stracone miasta przez co nie moge nigdzie indziej wyskoczyc. A przeciwnicy pozbierali w miedzy czasie czempow z mapy i atakuja mnie 2-3 armiami kazdy. Nie przegralem , moge sie bronic ale nie wyrabiam ekonomicznie.

Z tego co czytalem trza zrobic wojownika i brac perki do dpsu (bralem do expa). Nie bawic sie w dyplomacje i zajmowac all jak leci.

Autor:  Farin [ 22 sie 2012, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nie wiem jak ty to zrobiłeś.
Ja zacząłem grac nacją co może powoływać Golemy, Mają niezły racjal - daje duży bonus do spell resist.
Gram wojownikiem i jakoś tak wyszło, że pancerz mam skurzany, mieczyk tez jakiś z dupy(12 do ataku) i tak średnio zadaję po 15 dmg. W sumie to tarcze mam niezłą i pare przedmiotów - pierścień do regeneracji i plecak zmniejszający wagę ekwipunku.
Drugiego chempiona(ten co zawsze stoi przy twojej lokacji startowej - jesli go nie masz to niezły z ciebie lamer:P ) zrobiłem na zabójcę i w sumie trochę wiekszy DMG ma (ale niewiele) ale za to strasznie mało obrony ma i przy wiekszych potyczkach zadaje dmg z doskoku.
Moich terenów bronią golemy - same w sobie mają strasznie kiepski dmg ale są chyba najlepszymi tankami w grze z tarczą mają ponad 30 obrony!
A tak skacze sobie od miasta do miasta AI i rozwalam wszystko co się napatoczy :]

Autor:  warhameron [ 23 sie 2012, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nowe jednostki itemy robione przez moderów :
http://i.snag.gy/W8Pjo.jpg

http://i.snag.gy/GGzHk.jpg

http://i.snag.gy/NhHLZ.jpg

http://i.snag.gy/JRfxE.jpg

Autor:  CavieZ [ 24 sie 2012, 14:41 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Kurcze jakoś mam wrażenie ze te czary są drogie ;/ np Flame Dart to zużywa aż 30 many za uderzenie ;/ mimo że awansowałem na maga.

Autor:  warhameron [ 24 sie 2012, 14:46 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Magia jest teraz strasznie nie zbalansowana teoretycznie. Koszt czarów poszedł do góry, nerf czarów do dmg u. Ale to wręcz mogą być zmiany na plus, bo musisz przemyśleć co i kiedy rzucić, magiem gra się dużo trudniej. Możliwe,że trza inwestować w miasto/miasta conclave które dają bonusy do many do rozwoju i może jest coś co wpływa na castowanie.

Mega NIUS
http://forums.elementalgame.com/429972
[color=#40FF80]Next week we expect to release an update to Fallen Enchantress. That update will be available to existing users of Fallen Enchantress and it will also be the first version available for sale on Steam (Beta 4-A).

The plan is to put out Beta 4A and then collect as much feedback as we can. Seriously, NOW is the time to ask for stuff (within reason) because when Beta 5 comes out (next month) we’ll be in feature lock-down. No new features until after release.

Now, we have a few questions for you guys:

(1) How do you think we should refer to this game? Elemental: Fallen Enchantress or just Fallen Enchantress?

(2) You can already go to http://www.fallenenchantress.com btw to go right to the page.

(3) What sorts of additional magical spells would you like to see us add before release that aren’t already in the game?

(4) What sorts of additional quests would you like to see?

(5) Random events – yes, we have them but we don’t have a lot. Now is the time to suggest them. Ideally, ones that don’t require crazy amounts of work.

(6) I will be needing your help on strategy for the AI. When you play Fallen Enchantress on Challenging (anything below challenging has the AI gimped to various degrees) you’re basically playing me. As some of you know, Fallen Enchantress (like GalCiv but unlike WOM) will make use of your multi-core processor. Every AI player gets their own thread. Long story short, I can do some terrible, evil things with the AI. But I know there are players who are just far better at this game than I am. Please feel free to make posts discussing your strategies. I am not ashamed to steal from you.

(7) If you have not already voted, please please vote in the journal poll: http://www.elementalgame.com/journals We use this data.

(8) Modding time is almost here. We have tried to make it hard to mod so far but the time to turn off the network data stuff is nearing. Here is what I’m thinking: http://screencast.com/t/5IyRz7XY. For those of you not aware of our engine, Fallen Enchantress is placed on top of a fairly generic turn-based game engine. It reads a bunch of XML that determines the rules and the game. I’d like to say that that is because we’re just super mod friendly but the real reason is that Derek Paxton (Fall from Heaven) and Jon Shafer (Civilization V and Civ IV mods) come from the modding scene and so we ended up approaching development from the perspective of modding a “generic” engine. So people should be able to go pretty nuts with the game.

If the game does well enough (which means there’s $$$ to pay for it) I’d like to make most of the code open source with only the Kumquat engine as a DLL. That way, people could make their own strategy games.

(9) Before anyone asks, no, you can’t transfer your FE serial to Steam. I can’t go into the details on why this is so don’t ask. Just assume it has something to do with gold plated rocket cars or something.

(10) The Fallen Enchantress budget is 2.2X the budget of War of Magic. We hope people like what we’ve been doing here. I know it’s been a long journey but it was important to us that our most loyal customers, you guys, knew that we were dedicated to making sure our fantasy strategy game was nothing short of awesome. Beta 4A has a lot of nice things but I think you guys will be surprised how much we were holding back for Beta 5 (for testing purposes mind you).

(11) I can’t tell you who the Fallen Enchantress is. But you can probably guess.

(12) The campaign, which isn’t in the beta (for spoiler reasons) was designed by Jon Shafer and written by fantasy author Dave Stern. It plays quite a bit differently from the sand box game. The idea was to give players an idea of what could be done via mods as well as give players a fun campaign experience that wasn’t just a bunch of sandbox scenarios. I do want to emphasize that the campaign is made with the same tools players will be given and they will be able to make their own and share them.

(13) While Fallen Enchantress will be available on Steam, it won’t require it.

(14) If you don’t have War of Magic, skip it. We’re going to discontinue it (we’ll still support it for existing customers for the long haul and may put out another update later this year). Fallen Enchantress is a lot closer to what we had in mind.

(15) If you have Windows XP 32-bit, you can get better performance if you enable large address awareness.
[/color]

Ciekawe czy dostaniemy kluczyki na steam to jak obiecali poniekąd.
(9) Before anyone asks, no, you can’t transfer your FE serial to Steam. I can’t go into the details on why this is so don’t ask. Just assume it has something to do with gold plated rocket cars or something. Nie wiem czy nie dostaniemy czy może jednak pozniej.

Autor:  CavieZ [ 24 sie 2012, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Warto budowac miasta za miastami? Tam gdzie oczywiscie mozna?

Autor:  warhameron [ 24 sie 2012, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nawet musisz. Bez dużego zaplecza gospodarczo/naukowo/wojskowego wtopisz na wyższych poziomach trudności. Trza mieć kasę trza mieć technologie trza mieć wojska do obrony. Mi nawet pare razy przyszła ekipa z dziczy(ultra silna) pojechał obronę i miasto poszło się...


FE chyba będzie steamworkshop , jesli tak to ludzie będa tworzyć dodatkowe kampanie i mody na potęgę !

Autor:  CavieZ [ 24 sie 2012, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

No narazie mam 3 miasta ale kurcze jak bronic miast? bo kazda jednostka kosztuje ;/

Autor:  warhameron [ 24 sie 2012, 17:28 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Kwestia wgrania się, odpowiedniego rozwoju technologii i ekipy.

Np: o ile beastmaster jest super na starcie (można przejmować bestie pod swoja kontrole i nadwyżkę wysyłać do miast) to tych dobrych do przejęcia jest mało, a reszta jest szybko ubijana. To jest fajne w FE, że nie ma jednej dobrej recepty na wygraną jest w pip możliwości i kombinowania > o to chodziło. Spory wypas dają outposty teraz (rozwijane, chyba 9-10 opcji).

Autor:  Farin [ 24 sie 2012, 17:51 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Pograłem trochę Magiem i muszę przyznać, że trochę nie pomysleli osłabiając Magów.
Niby fajnie, że teraz flame dart mozna tylko puszczac co druga turę i kosztuje na początku ok 30 many ale przez to na początku mag ma psejebane, za to jak dostałem w swoje lapki fireBall-a to zmiotłem wroga armię(to byli ci co mają rasowy bonus do resista przeciwko magii- flame dart był prawie nonstop resistowany- skład armii to były 4 jednostki tankowo-zadajace obrażenia i dwóch bohaterów także walczących w zwarciu) zanim jakakolwiek jednostka podeszła do mojego Maga. Oczywiście miałem ponad setkę many.
Ponieważ mając minimum jedno miasto nastawione na research miałem na luzie przychód 8 many(odjęte kilka punktów na utrzymanie kilku czarów). Dwa miasta kupieckie jedno do badań.

Autor:  RufeN [ 24 sie 2012, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

no jak mi klucza na steama nie dadza to fuuuuu z takim docenianiem oddanych fanow! :P

Autor:  sula [ 24 sie 2012, 19:28 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nie czaje tego parcia na steam...

Autor:  RufeN [ 24 sie 2012, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

lubie miec wszystkie gry w jednym miejscu - dla wot i mwo wyjatek robie z musu :P

Autor:  CavieZ [ 24 sie 2012, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ja to samo. Wszystkie gry mam na Steam i tylko z niego je uruchamiam. Więc liczę, że dadzą :)

Przerąbałem dziś rozgrywkę w FE :). No ale na dziś starczy, wracam znów do Uncharted 3 :)

Autor:  sula [ 24 sie 2012, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dalej nie rozurmiem po co (już pomijając, że się te gry straci w razie bana - choć wiem, że to w zasadzie tylko teoria) tak samo jak nie rozumiałem wcześniej x-fire, ale spoko każdy robi co lubi.
Mam Steam-a ale mnie irytuje i wolałbym go nie włącząć, no ale niektóre gry są steam only + parę gier było za darmo albo za 2euro tu kupiłem.

Autor:  CavieZ [ 24 sie 2012, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dlaczego mam dostać bana? Jeżeli przez głupotę dostanę bana to i tak zdejmą (jeśli ktoś przeskrobał dopiero pierwszy raz).

Po drugie Steam to dla mnie jedna z najwaiżniejszych aplikacji pod windows ;p. W sumie więcej tam czatuje z innymi znajomymi niż na GG czy Jabber. Po drugie Steam to takie ciekawe centrum informacji, szybka aktualizacja gier + pierdółki. Ja tam lubie steam :) przyznam, że kiedyś piraciłem, ale Steam mnie odmienił. :)

Duużo ale to dużo jest promocji :)

Autor:  warhameron [ 24 sie 2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Steam jest wygodny( fajne mieć all gry w jednym miejscu). Zakładam, że kluczyk na bank dostana all ci co kupili. Ci co dostali FE za free możliwe ,że nie dostana klucza ale obym się mylił :D

W przypadku steam i FE all będzie w jednej aplikacji: gra, mody, dodatkowe kampanie i scenariusze tworzone przez graczy etc (steam workshop). A dopiero w tej wersji beta 4 A udostępnia narzędzia dla moderów.

Prawda jest taka, że steam i normalne ceny dla nas (w promocjach) są najskuteczniejszym działaniem antypirackim.

Autor:  CavieZ [ 24 sie 2012, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Może mi ktoś wysłać swoje sejwy z Bety 4 z dalszej rozgrywki ? chciałbym zobaczyć jak wam idzie :) Jakby ktoś mogł udostepnić gdzieś np na dropbox. Byłbym wdzieczny.

Najgorsze w FE jest to, że jak wejde na teren jakiegoś no ukrytego wejścia/ podziemi czy coś to walcze z mega trudnym przeciwnikiem. I to nawet z początku gry. Gdzie ma HP uu dużo większe. Ostatnio trafiłem na 5 jakiś stworków co miały HP z 150 (osobno) a moj bohateri chemp razem z 80. Więc bez szans. Wydaje mi się, że powinno być info po najechaniu na teren ze np latwy./ przecietny/trudny przeciwnik

Autor:  Farin [ 25 sie 2012, 05:49 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

CavieZ napisał(a):
Może mi ktoś wysłać swoje sejwy z Bety 4 z dalszej rozgrywki ? chciałbym zobaczyć jak wam idzie :) Jakby ktoś mogł udostepnić gdzieś np na dropbox. Byłbym wdzieczny.

Najgorsze w FE jest to, że jak wejde na teren jakiegoś no ukrytego wejścia/ podziemi czy coś to walcze z mega trudnym przeciwnikiem. I to nawet z początku gry. Gdzie ma HP uu dużo większe. Ostatnio trafiłem na 5 jakiś stworków co miały HP z 150 (osobno) a moj bohateri chemp razem z 80. Więc bez szans. Wydaje mi się, że powinno być info po najechaniu na teren ze np latwy./ przecietny/trudny przeciwnik

Przecież jest taki napis: łatwy/średni/mocny itp.
A poprzez ukryte wejście masz namyśli questy ? Jeśli tak to one także po najechaniu mychą mają oznaczenia :P

Autor:  CavieZ [ 25 sie 2012, 07:29 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Kurcze jak tam znaleźć dział modów do FE beta ? Przeglądam te główne ich forum i coś nie mogę się odnaleźć w nim :).

Są jakieś ciekawe mody do betki 4?

Farin --> faktycznie coś przeoczyłem :P

Strona 28 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team