MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Legend of Grimrock
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40747
Strona 28 z 32

Autor:  ShadorVD [ 17 paź 2013, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Legend of Grimrock 2 Skill System http://www.grimrock.net/2013/10/17/skil ... explained/

Autor:  ShadorVD [ 27 sty 2014, 16:50 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

http://www.grimrock.net/2014/01/27/new- ... -features/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Bahamut [ 27 sty 2014, 17:49 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Jest jakieś wiarygodne info na temat tego czy combat będzie zręcznościowy czy zmienią na coś bardziej właściwego?

Autor:  warhameron [ 27 sty 2014, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Bahamut napisał(a):
Jest jakieś wiarygodne info na temat tego czy combat będzie zręcznościowy czy zmienią na coś bardziej właściwego?



http://www.grimrock.net/tag/grimrock-2/

But the addition of secondary actions has already made a big impact on the feel of the combat. More choices, more tactics. Buildup times of special attacks affect the rhythm and pacing of combat. Combat in Grimrock 2 will be different affair than in Grimrock 1!​ Ale nie ma info czy turowe .

Autor:  raggnarok [ 27 sty 2014, 18:31 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Na 100% bedzie real time, zobaczycie. Jakby mialy byc tury to by to jasno napisali.

Autor:  Razoth [ 27 sty 2014, 18:46 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Jak będzie real time to łykam w ciemno. :>

Edit: popierdolił mi się real time ze skokowym movementem. Nvm, muszę wyjść na świeże powietrze.

No i nie biorę w ciemno. :f

Autor:  Deshroom [ 27 sty 2014, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Może pauze powinni zrobić spacja.

Autor:  raggnarok [ 27 sty 2014, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Jakos nie widze real time ze spacja w blobberze. Ja bym nawet przebolal te walke gdyby byl mniejszy nacisk na zagadki, bo to mnie najbardziej wkurwialo w LoG. Przeciez tam wszystkio bylo oparte na jakichs puzlach - mocno z tym przesadzili.

Autor:  Drusek [ 27 sty 2014, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Mogli by też zrobić jak w MMX, że party/członek ma czar/skilla do wykrywania ukrytych rzeczy.
W LoG grając normalnie, nie analizując każdego kawałka ściany/podłogi/itp to chyba nie dało się tego wszystkiego wykryć. W MMX będąc blisko ukrytego przejścia któryś członek drużyny mi o tym informuje.

Autor:  ShadorVD [ 27 sty 2014, 20:16 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

raggnarok napisał(a):
Jakos nie widze real time ze spacja w blobberze. Ja bym nawet przebolal te walke gdyby byl mniejszy nacisk na zagadki, bo to mnie najbardziej wkurwialo w LoG. Przeciez tam wszystkio bylo oparte na jakichs puzlach - mocno z tym przesadzili.


:evil: Nie

Autor:  Bahamut [ 27 sty 2014, 20:17 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

warhameron napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Jest jakieś wiarygodne info na temat tego czy combat będzie zręcznościowy czy zmienią na coś bardziej właściwego?



http://www.grimrock.net/tag/grimrock-2/

But the addition of secondary actions has already made a big impact on the feel of the combat. More choices, more tactics. Buildup times of special attacks affect the rhythm and pacing of combat. Combat in Grimrock 2 will be different affair than in Grimrock 1!​ Ale nie ma info czy turowe .

Thx. Hype! :P

Edit: Nie jestem jakimś wielkim fanem puzzli, ale te w LoG były idealne jak dla mnie a do tego ciekawe.

Mi fabuły i dialogów brakowało :]

Autor:  zaboleq [ 27 sty 2014, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

No ja tam czekam - specjalnie sobie jedynkę znowu ze steama zasysam :).

Autor:  ShadorVD [ 27 sty 2014, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Bahamut napisał(a):
[...]

Mi fabuły i dialogów brakowało :]


To prawda :( Nie wiadomo było dlaczego i po co?

A końcówka, niestety rozczarowywała, totalnie :(

Autor:  ShadorVD [ 7 mar 2014, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

http://www.grimrock.net/2014/03/07/performance-optimizations/

Autor:  ShadorVD [ 16 kwi 2014, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

A Tale of Automaps, Skill Systems and Miscellania

http://www.grimrock.net/2014/04/16/a-ta ... scellania/

Spoiler:

Autor:  ShadorVD [ 2 cze 2014, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Legend of Grimrock 2 weszło w stadium alfy + jest całkiem ładnie wyglądający screen.

Autor:  tomugeen [ 2 cze 2014, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Dalej będzie "Taniec z Gridami" czy zmieniają combat?

Autor:  raggnarok [ 2 cze 2014, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Raczej to samo imho.

Autor:  ShadorVD [ 13 lip 2014, 08:22 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Legend of Grimrock 2 jest w alphie!

Obrazek

Autor:  Arturnik [ 13 lip 2014, 09:32 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

bedzie early access?!?!

Strona 28 z 32 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team