MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 28 z 99

Autor:  Junkier [ 10 sie 2012, 16:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

jedna rzecz która w tym całym hardcorze mnie wkurwia - nie można sobie samemu zrobić transfuzji blood packiem

z godzinę biegałem z 700 pkt krwi i rozmazanym obrazem szukając jakiejś krowy do zjedzenia

Autor:  Ravushimo [ 10 sie 2012, 16:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

vilhelm napisał(a):
95417 to Beta Patch DayZ zresztą już wyszła nowa wersja więc numerek nie aktualny.

Vilhelm motasz strasznie ;] Beta Patche to sa wersje beta patchy do ARMY, a nie DayZ... i DayZ normalnie dziala na najnowszej wersji 1.62 (tak jak dzialalo normalnie na 1.61) z doinstalowanym oczywiscie odpowiednim beta patchem. Najnowsza wersja DayZ to 1.7.2.4 i tyle.

Autor:  Junkier [ 10 sie 2012, 17:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
Junkier napisał(a):
z godzinę biegałem z 700 pkt krwi i rozmazanym obrazem szukając jakiejś krowy do zjedzenia


gastro ;]

ale tam są same konserwy chyba? trochę kulawo regenerować tym kilka tysięcy hp
wcześniej co chwila mijałem jakieś zwierzątka, teraz akurat miałem zapałki i drewno do rozpalenia ogniska to biegałem za nimi jak głupi ;o

Autor:  Szamotula [ 10 sie 2012, 17:53 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.youtube.com/watch?v=uGk0jwi1 ... ure=relmfu
;)

Autor:  Highlander [ 10 sie 2012, 18:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

mózgogłód

Autor:  vilhelm [ 10 sie 2012, 22:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ravushimo napisał(a):
Vilhelm motasz strasznie ;] Beta Patche to sa wersje beta patchy do ARMY, a nie DayZ...


Taa możę trochę :P ale Beta Patche są wydawane z fixami aby DayZ chodziło lepiej a nie ARMA ;-) więc de facto dotyczą moda poprawy moda.
Ale tak jak napisałem samego moda ładnie updatuje SIX więc wszystko się zgadza
Tak jak napisałeś jest to DayZ to 1.7.2.4 :)
A z update do 1.60 to kwestia podbicia wersji klienta ręcznie potem właśnie te beta patche wbijają go na cokolwiek nowego.

Tak czy inaczej koledze się udało w końcu więc to najważniejsze.

Autor:  Junkier [ 11 sie 2012, 02:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
Smieje sie, ze brzmialo to jak gastrofaza po paleniu. "Biegalem godzine z rozmazanym obrazem szukajac jakiejs krowy do zjedzenia" ;]

a
u mnie się na to pacman mówiło to nie skojarzyłem ;p

Autor:  vilhelm [ 11 sie 2012, 16:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nowy Patch wkońcu:
http://www.dayzmod.com/?Download

Autor:  Szamotula [ 11 sie 2012, 16:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kupilem klucza na allegro i nie jest to wersja steam. Jest jakis oficjalny source co by sciagnac arme2, czy poprostu z torrentow?

Autor:  vilhelm [ 11 sie 2012, 17:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Szamotula napisał(a):
Kupilem klucza na allegro i nie jest to wersja steam. Jest jakis oficjalny source co by sciagnac arme2, czy poprostu z torrentow?


Torrentos, chomikos i inne shity tylko.

Autor:  Szamotula [ 11 sie 2012, 19:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Udalo mi sie podmienic cdkey na cracknietej wersji jakims programem wiec gra dziala, ale jest pewno ale. Otoz mam cholernie nieskie fpsy. Wiem, ze ta gra ma wymagania bo duzy teren i sporo jednostek, ale czy ~25fpsow w terenie zabudowanym i 40-50 outside jest intended? Moj pc to i5-2500k oc na 4.2ghz, 2gb ramu i radeon 6950 1gb.
Moze to byc wina tej cracknietej wersji czy to norma i trzeba sie przyzwyczaic?

Autor:  vilhelm [ 11 sie 2012, 21:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Raczej nie jest to kwestia twojej kopii gry. Genralnie DayZ ma problemy z wykorzystaniem dobrego sprzętu jak i tego słabszego...
Też mam 2500k i Gforce 550Ti 8Gb Ram:
Moze idełu nie ma z klatkami ale 40-50 stabilne jest.
Trzeba tylko kilka rzeczy po edytowac w profilu i ustawieniach aby to jakoś chodziło:

http://www.dayzpvp.com/ultimate-dayz-gr ... aks-guide/

Autor:  sula [ 11 sie 2012, 22:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie wiem jak dayz tam zarządza pamięcią, ale 2 gb to jednak trochę mało na dziś. Szczególnie przy obecnych cenach (jeszcze, bo już produkcje zmniejszają i będzie drożej, zresztą powolutki rośnie od jakiegoś czasu).

Autor:  Szamotula [ 11 sie 2012, 22:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja z kolei wszedzie slysze, ze wiecej jak 2gb sie i tak marnuje ;|

PS. Arma wedlug menadzera zadan bierze 1 gb ramu.

Autor:  sula [ 11 sie 2012, 22:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kłócić się nie będę, ale 2 gb DDR3 kosztują całe 45 żł.
Aplikacje ci po dysku tak rzeżbić nie będą.

Coraz więcej aplikacji oprócz ram-u, który zajmują używając go w danej chwili, 'kaszują' też sporo przechowując tam dane, które nie są aktualnie w użyciu(i ta pamięć w razie czego może być zwolniona szybko dla innej aplikacji / procesu), ale do której się mogą odwołać jak by była potrzebna.

Ja np. teraz mam 2gb użyte i 2 'wolne' ale z tych 2 gb wolnych 1,8 jest 'cached'.
Wiesz szału i różnicy nie ma. I pewnie mądrzejsi ode mnie mogą udowodnić, że nie ma sensu.

Ja jednak jak jedną kość wyjmę, a raz musiałem bo mi sprzęt się wieszał i testowałem od czego, to między 2 gb a 4 gb jest różnica w ogólnej responsywności, komforcie i ilości 'mielenia' po hdd. Choć pewnie ktoś inny może by tego nie odczuł.

No i mając ogólnie 5 gb (4 gb ramu + 1 vram na gpu) to wypada mieć 64-bit system, ale to chyba już standard teraz jak ktoś ma w miarę nowego kompa?

Autor:  Szamotula [ 11 sie 2012, 22:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

O zesz ty pojebalo mi sie. Mam 4 gb ramu i na mysli mialem, ze powyzej 4gb ramu nie ma sensu miec ;).


Back on topic - six updater ma max wersje .4, warto manualnie patchowac do .5 czy poprostu czekac?

Autor:  sula [ 11 sie 2012, 23:10 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

4bg to inna para kaloszy :wink:

Autor:  vilhelm [ 12 sie 2012, 04:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Szamotula napisał(a):
O zesz ty pojebalo mi sie. Mam 4 gb ramu i na mysli mialem, ze powyzej 4gb ramu nie ma sensu miec ;).

Back on topic - six updater ma max wersje .4, warto manualnie patchowac do .5 czy poprostu czekac?

Najnowsza wersja SiXLaunchera bez problemu patchuje nową łatkę.

A co do ramu ważne jeszcze jaki się ma (tankowanie np 1866MHz mniejsze jest juz dosyć biedne w transferze danych) a nie ilość (bo ze DDR 3 to nie wspomne)
Generalnie wszystko zależy do czego Ci komputer służy ;-) ale osiem jest optymalne i tak bo się nie martwisz o aplikacje w tle. Np jak odpalasz 4 klienty jakieś gry 8)

A odnosząc DayZ do tematu można odpalić z parametrem:
Kod:
-maxMem=<number>

Bez niego DayZ używa automatycznie jedynie 512-1536 MB RAM, ale mówiąc szczerze nawet przy przypisaniu 8GB jest znikoma różnica, bo gra mało oparta jest o RAM. Bardziej o procka (jak większość pisanych na szybko ^^)


Więcej o parametrach zmuszających DayZ np do pracy na wielu rdzeniach:
http://community.bistudio.com/wiki/Arma ... Parameters

Autor:  Szamotula [ 12 sie 2012, 06:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Przeinstalowalem gre i teraz jest znosnie. 80-90 w terenie i stale 50-60 w miastach. Wyczytalem, ze czasami warto ustawic cos na high zamiast na low bo wtedy przerzuca liczenie na grafike z procka itp i naprawde podzialalo :P.

Autor:  vilhelm [ 12 sie 2012, 06:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Szamotula napisał(a):
Przeinstalowalem gre i teraz jest znosnie. 80-90 w terenie i stale 50-60 w miastach. Wyczytalem, ze czasami warto ustawic cos na high zamiast na low bo wtedy przerzuca liczenie na grafike z procka itp i naprawde podzialalo :P.


Generalnie polecam jeszcze drugi taki Graphic Guide:
http://pastebin.com/CGTr3kii

Strona 28 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team