MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Battlefield https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431 |
Strona 279 z 295 |
Autor: | Turbot [ 6 wrz 2016, 12:25 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Huragan napisał(a): biedni pececiarze.....a na konsolach nie ma chiterów Biedni, ale sam nie wiem co słabsze - cheaty czy granie na konsoli w BFa |
Autor: | TobiAlex [ 6 wrz 2016, 13:02 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
pieniek82 napisał(a): Huragan napisał(a): biedni pececiarze.....a na konsolach nie ma chiterów Biedni, ale sam nie wiem co słabsze - cheaty czy granie na konsoli w BFa Wiesz co Ci napisze? Ogólnie jestem sceptyczny do grania w shootery na konsoli (pomimo, że mam kilka konsol), ale w BFa nawet się fajnie padem gra. Niezły feeling strzelania jest w tej gierce, może to przez to |
Autor: | zaboleq [ 8 wrz 2016, 14:06 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Bardzie fajny film analizujący netcode w BF1: https://www.youtube.com/watch?v=0FSQp7iG3Cw Podsumowanie: - netcode bety jest lepszy niż w alfie - beta nie ma najnowszego netcodu - lag compensation jest większy niż w BF4 co jest wadą bo nawet jak koleś ma ping 300 i Cię trafi na swoim kompie a ty jesteś za ścianą to masz hita. Ten ostatni problem powinien zniknąć jak będzie więcej serwerów i będzie większa kontrola nad nimi. Obecnie ludzie z wysokim pingiem mogą wkurwiać ale nie ma ich zbyt wiele. W sumie ja takiej sytuacji nie miałem, większośc ludzi z którymi grałem miała pingi poniżej 100ms. Powinno być imo ok, na pewno lepiej niż w BF4 na premiere. Szkoda tylko, że drugiej mapy nie dali. Nie było jeszcze na 100% potwierdzone czy będą dedyki czy tylko "rent a server" od EA. Więcej info ma być bliżej premiery/ |
Autor: | tiomor [ 8 wrz 2016, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
btw. przypadkiem pogoda nie jest generowana po stronie klienta, a nie servera?:> Czy zmienili to? |
Autor: | WinterS [ 8 wrz 2016, 17:46 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
TobiAlex napisał(a): pieniek82 napisał(a): Huragan napisał(a): biedni pececiarze.....a na konsolach nie ma chiterów Biedni, ale sam nie wiem co słabsze - cheaty czy granie na konsoli w BFa Wiesz co Ci napisze? Ogólnie jestem sceptyczny do grania w shootery na konsoli (pomimo, że mam kilka konsol), ale w BFa nawet się fajnie padem gra. Niezły feeling strzelania jest w tej gierce, może to przez to albo przez to |
Autor: | zaboleq [ 8 wrz 2016, 19:54 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
O kurwa coś takiego jest na konsoli? Jaja se robisz . |
Autor: | tiomor [ 8 wrz 2016, 20:07 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Nie rozumiem tego oburzenia. Przecież autoaim na konsoli jest zazwyczaj zajebisty. |
Autor: | TobiAlex [ 8 wrz 2016, 20:25 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Pewnie, że jest. Przynajmniej kogoś trafię Granie w fps'y na padzie to katorga. Wiadomo, że analog nigdy nie będzie bardziej precyzyjny od mychy (i tak szybki). zaboleq nie płacz, na PC też często takie jest vide Call of Duty. Może nie jak na tym screenie, ale jest. |
Autor: | Mark24 [ 9 wrz 2016, 06:56 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
może w końcu nawet ludzie z tego forum ogarną, że sterowanie jest dopasowywane do kontrolera. Owszem można kompletnie wyjebać autoaim z konsoli - i mało kto w cokolwiek trafi. |
Autor: | Deshroom [ 9 wrz 2016, 07:16 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
No i żeby walnąć heada trzeba przesunąć w górę. Ja to rozumiem ale nie bardzo rozumiem po co grać MP FPS na konsoli. Rozumiem że ten aim się nie lockuje na targecie |
Autor: | Mark24 [ 9 wrz 2016, 07:30 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
A po co skakac wzwyz jak mozna wziac tyczke i skoczyc 3x wyzej? Po co biegac na 5000m jak mozna wsiasc do porsche i bez trudu wszystkich wyprzedzic? Po co strzelac do celu z wolnej reki jak mozna rozstawic statyw? Odpowiedz laczna na poziomie: bo to paraolimpiada Tu ludzie od lat nie potrafia zrozumiec ze autaim jest jedynie po to by zniwelowac niedogodnosci wprowadzane przez uzywany kontroler. Multiplayer pozostaje competetive i jest bardzo skillowy. |
Autor: | Deshroom [ 9 wrz 2016, 07:56 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Właściwie to się zgadzam. Nie mogę się czepiać że w rugby gra się krzywą piłką. Skill musi być i do pada. |
Autor: | Highlander [ 9 wrz 2016, 07:59 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Bo grając na padzie to tak jakbyś trzymał prawdziwy karabin. Używanie klawiatury i myszki to nie jest easy mode jak twierdzisz, bo to trudne by zmasterować te rodzaje kontrolerów. Stąd są gigantyczne różnice w skillu graczy. |
Autor: | gosugamer1 [ 9 wrz 2016, 08:17 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Hehe, to nie lepiej se jakiś film wojenny obejrzeć, przecież to z graniem nie ma wiele wspólnego jak się samo celuje. |
Autor: | TobiAlex [ 9 wrz 2016, 09:22 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Może czas poczytać o OICW... |
Autor: | kamilus [ 9 wrz 2016, 09:30 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Marek ma rację. Granie w fps na konsoli to paraolimpiada. W zasadzie w tej generacji granie na konsoli to paraolimpiada. |
Autor: | TobiAlex [ 9 wrz 2016, 09:33 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
A co, uważasz, że paraolimpiada to coś złego? |
Autor: | Oyci3C [ 9 wrz 2016, 09:33 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Granie ma kanapie przychodzi z wiekiem. Do mnie już puka :| |
Autor: | Mark24 [ 9 wrz 2016, 09:34 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
Highlander napisał(a): Bo grając na padzie to tak jakbyś trzymał prawdziwy karabin. Używanie klawiatury i myszki to nie jest easy mode jak twierdzisz, bo to trudne by zmasterować te rodzaje kontrolerów. Stąd są gigantyczne różnice w skillu graczy. gdzies napisalem ze uzywanie myszki w trybie online to easy mode? Przeciez myszka nie daje ci zadnej przewagi jezeli przeciwnik tez posluguje sie myszka. Podobnie jak pad nie uposledza cie w zadnym stopniu jezeli przeciwnik tez posluguje sie padem. Ta gigantyczne roznice w skillu graczy - bo kontroler nie ma tu nic do rzeczy - "pure skill". Wciaz troche brakuje do pelnego zatrybienia |
Autor: | kamilus [ 9 wrz 2016, 09:51 ] |
Tytuł: | Re: Battlefield |
TobiAlex napisał(a): A co, uważasz, że paraolimpiada to coś złego? paraolimpiada tak jak i granie na padzie w fpsy to głupota |
Strona 279 z 295 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |