Mendol napisał(a):
ale w multi sa dostepne samochody, ktorych nie masz na 'stanie' wiec mozna pojezdzic.
Ta, tylko ze ja np. wole jezdzic caly czas tym samym samochodem, ktory mi pasuje bo go sobie fajnie ustawilem.
A nie co chwila czym innym tak jak jezdzilismy z Yogim na poczatku z tydzien temu. Zwlaszcza ze z mechanicznym damage trzeba jezdzic praktycznie bez bledu. Kupienie / ustawienie samochodu to moze z jakies 30 min.
Yog-Sothoth napisał(a):
Btw. tak się zastanawiałem gdzie są te opcje ustawień samochodu które były w Prologu? Mówię o np. zawieszenia, kątach opon, etc. Zakresy skrzyni biegów wiadomo po kupieniu tej w pełni programowalnej, ustawienia rozkładu hamulców są, ale gdzie reszta? Wycięli?
Ustawianie zawieszenia jest, katy opon tez sa, wszystko w menu tuningu oczywiscie (nie w sklepie).
Np. musialem w tym Volvo zmienic ustawienia zawieszenia zeby zmniejszyc podsterownosc, teraz jest gitarka.
Ktos zasugerowal zeby wybrac kilka tras i na nich glownie jezdzic. Proponuje:
1) Grand Valley Speedway (bo sie wam podoba)
2) Laguna Seca Raceway (bo sie wam nie podoba
)
3) Niech ktos cos zasugeruje, mi wszystko jedno jesli bedzie 2) heheh. Moze cos dluzszego i ambitniejszego jak np. Nurburgring? (mozna wtedy jezdzic 1 okrazenie tylko)