MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 29 z 99 |
Autor: | vivendi [ 12 sie 2012, 13:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
beta patch? |
Autor: | vivendi [ 12 sie 2012, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
sa jakies beta patche do arma oa, jak narazie sam proboje ogarnac bo tez nie moge grac :/ |
Autor: | Enderhawk [ 12 sie 2012, 14:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Mam dobry dzien wiec postne, ale oba tematy były na 1wszej stronie Troubleshooting na oficjalnym forum. http://dayzmod.com/forum/index.php?/top ... ng-screen/ http://dayzmod.com/forum/index.php?/top ... m-version/ |
Autor: | Enderhawk [ 12 sie 2012, 16:29 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A wchodzisz na serwery z odpowiednią wersją i beta patchem? Z tego co widziałem to aktualnie jest duży rozrzut. |
Autor: | Ravushimo [ 12 sie 2012, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
DayZ jest updejtniete do 1.7.4.5 i z ostatnich beta patchy najpewniejszy jest 95819 ftp://downloads.bistudio.com/arma2.com/ ... _95819.zip |
Autor: | Szamotula [ 12 sie 2012, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
To nie jest normalne? Ja czekam czesto po 10-15min na loadingu i ewentualnie wchodzi. Na niektorych serwerach szybciej, na innych znowu wolniej. |
Autor: | vivendi [ 12 sie 2012, 19:19 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
na forum ludzie skarza sie ze loading jest dluzszy niz normalnie. slaby ten nowy patch ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 12 sie 2012, 21:41 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
vivendi napisał(a): na forum ludzie skarza sie ze loading jest dluzszy niz normalnie. slaby ten nowy patch ![]() Loading jest zależny od pinga i od ilości graczy na serwerze. Dla mnie osobiście nic się nie zmieniło a mam ze trzy ulubione serwery na których gram. Ale też mam niektóre serwery na których zwyczajnie nie mogę przebić się przez loading ![]() |
Autor: | Junkier [ 13 sie 2012, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
u mnie podziałało ręczne wrzucenie wersji 1.7.2.5 do folderu z grą tylko, że six launcher przy veryfikowaniu zamienia ja z powrotem na 2.4 wiec musze to robic przed kazdym odpalaniem gry ;o |
Autor: | ShadorVD [ 13 sie 2012, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
@Roball Wszystkie PL. LU206, UK22 I jeszcze jeden z SE ale nie pamiętam końcówki. @Junkier Olej - six launchera - zainteresuj się tematem dayz commander |
Autor: | vilhelm [ 13 sie 2012, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
roball napisał(a): polec jakies serwy :\ Tylko te skrypty wyłącz, bo się nie zalogujesz ![]() |
Autor: | Robo [ 13 sie 2012, 14:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
U mnie z kolei wisi na Loading przez ~10 minut, dłużej nie czekałem. |
Autor: | vilhelm [ 13 sie 2012, 14:35 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
roball napisał(a): jakie skrypty? A nic tak się śmieje bo dziś na PL7 logował się Roball_pl co go za cheaterskie skrypty go kickowało ![]() |
Autor: | Highlander [ 13 sie 2012, 14:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
to juz nie jest roball tylko niedźwiedze ręce. |
Autor: | Robo [ 13 sie 2012, 16:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nvm, miałem starszą wersję DayZ. Po updacie już mogę grać. Choć "mogę grać" to za dużo powiedziane, bo nadal mam to samo, czyli po 10 minutach gry wyłącza mi się laptop, a na ekranie widnieje "tryb oszczędny". Nie mam już pomysłu. To samo mam w CSS. |
Autor: | Junkier [ 13 sie 2012, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador von Dal napisał(a): @Roball @Junkier Olej - six launchera - zainteresuj się tematem dayz commander no teraz juz wsio w pariadke, dzięki |
Autor: | cubus [ 13 sie 2012, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.youtube.com/watch?v=kHi7w5waHE4 - Never leave your tractor unattended http://www.youtube.com/watch?v=CVFHQsWPMhU - The NO |
Autor: | ShadorVD [ 13 sie 2012, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
roball napisał(a): http://strefagier.com.pl/index.php?/topic/3810-podstawowe-informacje-pl1/ zna ktos haslo? Tam raczej nie ma hasła, chyba, że coś się zmieniło. W momencie kiedy ~jakaś określona liczba ludzi siedzi w lobby serwer może automatycznie hasłować serwer, jest to takie zabezpieczenie. Może akurat nadziałeś się na taki moment. |
Autor: | Highlander [ 13 sie 2012, 23:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
bardziej jako ciekawostka http://www.fpsguru.com/game/320/article ... ndbox.html Dynamic Zombie Sandbox |
Autor: | Highlander [ 14 sie 2012, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.sadistic.pl/dayz-mayby-vt132260.htm call me maybe dayz i sprawdzie najlepszy koment, film z coopa polskiego osom ;p |
Strona 29 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |