MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 29 z 73

Autor:  Oyci3C [ 17 sty 2014, 03:08 ]
Tytuł:  Re: Rust

Chyba rozkręcę swój serwer z whitelist :(
Tylko mi się nie chce.

http://www.youtube.com/watch?v=bm1bHIvP ... e=youtu.be

Achievement unlocked: kill headshoting cheater.

Autor:  Nyx [ 17 sty 2014, 07:47 ]
Tytuł:  Re: Rust

Co za low scierwo, cheatowac i jeszcze dostac wpierdol:D

Autor:  gosugamer1 [ 17 sty 2014, 08:27 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Chyba rozkręcę swój serwer z whitelist :(
Tylko mi się nie chce.

http://www.youtube.com/watch?v=bm1bHIvP ... e=youtu.be

Achievement unlocked: kill headshoting cheater.


Biedacki sprej z twojej strony.

Edit: Wenth jakbyś rano/przedpołudniem rajdował, to się pochwal na forum. :P

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Pierwszy kill typa z łuku, miał sporo stuffu plus zestaw leather armor. Spoczko. Da się zrobić demount sowich drzwi? Wstawiłem w złym miejscu metal door. :<


Drzwi w złym miejscu to najmniejszy problem - drewniane doorwaye z metalowymi drzwiami są wytrzymalsze od drewnianej ściany, więc im więcej metalowych drzwi tym mocniejsza konstrukcja.

Najbardziej trzeba uważać z filarami, sufitami - bo tak najłatwiej sobie strolować kontrukcję. Schody i chyba rampy za to można zczopować dowolną bronią.

Autor:  wenth1 [ 17 sty 2014, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Rust

Poczekam z tymi c4 na was i wieczorem w pare osób wyskoczymy na jakis rajd ^^
Narazie troche poskałtuje.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 sty 2014, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Chyba rozkręcę swój serwer z whitelist :(
Tylko mi się nie chce.

http://www.youtube.com/watch?v=bm1bHIvP ... e=youtu.be

Achievement unlocked: kill headshoting cheater.


Postaw nie pierdol. Na tym serwerze co wkleiłeś masa cheaterów. Grałem jeden wieczór i dwóch typów na speedhacku. Ja nie pomogę bo się nie znam, ale jak trzeba by wesprzeć finansowo to nie ma problemu. Sporo osób gra, także serwerek by się przydał.

Autor:  Nyx [ 17 sty 2014, 10:54 ]
Tytuł:  Re: Rust

Tor pewnie miałeś doczynienia z tymi samymi typami co zabiła nasza trójkę Archer i skiltz czy jakoś tak. Pomysł z serwer nie jest zły, dobrze by mieć własny i wypeierdalac takie pizdeczki z miejsca

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 sty 2014, 10:57 ]
Tytuł:  Re: Rust

Zapierdalali w pewnej odległości, także nie widziałem nicków. Wyświetlają się chyba tylko z bliska czy jakoś można zidentyfikować z daleka? Boje się dziś zalogować, bo poszedłem spać przytulony do wycraftowanego shotguna i sporej ilości materiałów. hehe

Autor:  Oyci3C [ 17 sty 2014, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Rust

Spray był bo chciałem żeby podbiegł i pokazał nicka, niestety nie pokazał ale i tak dostał feel-headshot.
Ok przyklepałem playrust.com.pl, mam też 100slotowy serwerek (jakieś 23 dolki), dzisiaj wieczorem się pobawię jak kurwa dojadę bo najebało śniegu po pas.
Jak ktoś chce szybki layout do forum zrobić to będzie nice bo żadnej stronki stawiać nie będę poza phpbb pl/eng sekcję whitelist.

Autor:  Ninraad [ 17 sty 2014, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Rust

Nie ma lekko trzeba walczyć o swoje :) a to nasz domek:

http://cloud-2.steampowered.com/ugc/342 ... 3582B496B/

Autor:  Oyci3C [ 17 sty 2014, 11:24 ]
Tytuł:  Re: Rust

Do zrajdowania.
Anyway my mamy fajna lokacje ale z tego serwera sie wypinamy, wieczorem testowo postawie nasz.

Autor:  Piszpan [ 17 sty 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Rust

daj namiary bede w pracy was spiacych farmil:) poki co pacze co i jak.

Autor:  Oyci3C [ 17 sty 2014, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Rust

Luzik.
Wybrałem jedyny hosting z Neolith framework, który posiada działający Whitelist z poziomu admina (a nie globalny script hack do Oxide).
Poza tym w rulesecie będzie: Only EU players - other IP insta banned ergo ruski, turasy i inne ścierwa.
Dzięki powyższemu cheating będzie na poziomie 0,01% i łatwy do kontrolowania.

Autor:  Piszpan [ 17 sty 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Rust

jakies rady na poczatek wilk mnie zabil , cos sie skilluje tutaj? i jaki serwer na testy wziasc bo chyba jednak zaludniony to nie byl dobry pomysl, jak zrobilem ognisko swoje to moge sie przy nim spawnic?

Autor:  Oyci3C [ 17 sty 2014, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Rust

Przed wilkiem spierdalaj do momentu jak nie będziesz miał łuku, wtedy run, pull, turn, shoot. Wilk 2 strzały, bear 4 strzały.
Nie, ognisko daje Ci tylko comfort (health regen) i możesz smażyć żarcie.
Żeby się zrespawnować postaw podstawowy kibel i wstaw drzwi a w środku zrób sleeping bag.
Jak grasz na serwerze ze sleepers to nie polecam bo Ci hatchetem rozjebią domek i ruchną w pupę jak będziesz offline, nawet jak masz metal door.
Wówczas uzbieraj drewna na foundation, 4 słupy, ściany i dach i wstaw metalowe drzwi. Na jeden dzień styknie w jakims wyludnionym miejscu.
Na początek od razu zrób sobie łuk, stone hatchet - potem w domku postaw piec i zrób metal hatchet.

Autor:  zaboleq [ 17 sty 2014, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ciekawe kiedy się wam znudzi ;). Wyglada fajnie ale fakt, że można komuś rozjebać siekierą domek/kibel jak jest offline wydaje się strasznie pojebany :D. Da się jakieś pole minowe postawić czy cus? Jestem po prostu ciekaw jak solo gracz może tutaj coś ugrać w sensie tak, żeby po wylogowaniu nie zostac zruchanym(poza chowaniem się w dupnych miejscach).

Póki co opis waszej gry wygląda tak, że ruchacie śpiących graczy c4/siekierą czy to po prosty pojedyncze sytuacje i raczej jest aktywne pvp?
Nikogo nie trolluje tylko się pytam zanim kupię żeby się nie przejechać ;).

Autor:  Piszpan [ 17 sty 2014, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Rust

no mialem juz domek i siekierke i nawet jelenia zaciukalem ale zginalem z glodu mialem jakies zarcie ale jak je upiec?

Autor:  Nyx [ 17 sty 2014, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Rust

Non stop coś się dzieje od ruchania w dupla śpiących graczy po żywe akcje w drodze na spot czy próby wykurzenia kogoś zabarykadowanego w swojej hacie:)

Piszpan miałeś sobie upiec mięso na ognisku i nie jedz surowego bo się poczytasz I stracisz hp

Autor:  Highlander [ 17 sty 2014, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Rust

Systemy obronne pewnie będą dodawane.
Poki co dali spike walle czy cos w ten deseń.

Piszpan - musisz mieso do ogniska wsadzić, surowe tez można upierdolic ale jest chyba szansa, ze się zatrujesz.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 sty 2014, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Rust

Poczytaj wiki Piszpan, pomaga na początek. Na ogniskach i piecach przytrzymaj klawisz akcji. Po włożeniu drewna masz mozliwość rozpalania.

Co do samej gry to są zaimplementowane podstawy, które wystarczą do zabawy. Potencjał jest duży i jak będą rozwijać w odpowiednim kierunku i tempie to będzie świetny produkt.

Autor:  gosugamer1 [ 17 sty 2014, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Rust

zaboleq napisał(a):
Ciekawe kiedy się wam znudzi ;). Wyglada fajnie ale fakt, że można komuś rozjebać siekierą domek/kibel jak jest offline wydaje się strasznie pojebany :D. Da się jakieś pole minowe postawić czy cus? Jestem po prostu ciekaw jak solo gracz może tutaj coś ugrać w sensie tak, żeby po wylogowaniu nie zostac zruchanym(poza chowaniem się w dupnych miejscach).

Póki co opis waszej gry wygląda tak, że ruchacie śpiących graczy c4/siekierą czy to po prosty pojedyncze sytuacje i raczej jest aktywne pvp?
Nikogo nie trolluje tylko się pytam zanim kupię żeby się nie przejechać ;).


1. Trzeba zbudować duży domek, wtedy nie jest nas łatwo zrajdować.

2. Rajd to jest coś dużego, dlatego o tym ludzie piszą, bo w ciągu 20 minut roboty (nie licząc zdobycia C4) jest się w stanie zabrać stuff który ktoś farmił tydzień - ruchanie czyjegoś domku to też nie zawsze jest pasywna akcja, bo często wbija się na żywca, jak domownicy się bronią :P

3. Aktywne PvP w Ruście jest wszędzie. Przy skrzynkach z lootem, zombie, surowcach, airdropach, większych osadach graczy. Jak na serwerze jest 60 osób i biegasz w takie miejsce, gdzie jest ruch to znajdujesz PvP w ciągu kilku minut (a nie jak w DayZ po godzinie kampienia).

Strona 29 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team