MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Heroes of Newerth
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34094
Strona 30 z 103

Autor:  Quetzacotl [ 1 wrz 2009, 07:14 ]
Tytuł: 

ale o co chodzi, ale mam banie

Autor:  Nokiu$ [ 1 wrz 2009, 08:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ale o co chodzi


Do szkoły!

Autor:  cubus [ 1 wrz 2009, 09:59 ]
Tytuł: 

Szukam 2 kluczy/kont do bety, jeżeli jeszcze ktoś coś ma to proszę PM

Autor:  Icekk [ 1 wrz 2009, 10:00 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
ale o co chodzi, ale mam banie

masz branie? i co? myslisz, ze mozesz e-kolegow zostawic dla jakies nastolatki w pakiecie z mama?

Autor:  zaboleq [ 1 wrz 2009, 22:39 ]
Tytuł: 

Nie mozna sie zalogowac czy mi sie zdaje?

Autor:  shp [ 2 wrz 2009, 00:18 ]
Tytuł: 

Dodali właśnie nju hiro, bjaacz.

Autor:  zaboleq [ 2 wrz 2009, 00:54 ]
Tytuł: 

Czy od tej pory nie aktualizacja sie staty chyba ze gre kupiles?

Autor:  shp [ 2 wrz 2009, 01:23 ]
Tytuł: 

Brzydka animacja i hero, ale skille fajne.

Autor:  ShadorVD [ 2 wrz 2009, 07:28 ]
Tytuł: 

Eh... new hero ;p Pogralbym sobie a tak to musze siedziec w firmie ;)

Co ciekawego ma ta andromeda?

Autor:  ShadorVD [ 2 wrz 2009, 07:32 ]
Tytuł: 

Ehhh... nie mowia najciekawszego!

Cytuj:
Version 0.1.41
--------------
General:
- Added Practice mode. To access practice mode, create a game online with the server set to "practice"
- Fixed a couple pathing routes through the trees near the Hellbourne secret stop on Forests of Caldavar
- Leaver threshold changed to 8% (from 10%)

New hero:
- Andromeda, based on DOTA's Vengeful Spirit

Items:
- You can now drop items onto the upper left hero portraits and you will attempt to give the item to that hero
- The bottle can now only be used by heroes
- Nullstone now properly negates targeted channel spells (such as devour)
- Shrunken Head's Magic Immunity is no longer dispellable
- Whispering Helm now plays life steal effects
- Abyssal Skull's aura will no longer apply to gadgets

Arachna:
- Spidersting's Spiderling is now a gadget
* This fixes an issue causing it to receive life steal and health regen, making it too hard to kill due to the mechanics of how it is killed
- Added a passive effect to the Spiderling to make it more noticeable

Behemoth:
- Cast impact time on Enrage set to 0.69 seconds (from 0.5)
- Cast impact time on Shockwave set to 0 (from 0.3 seconds)
- Magic Immune targets will cause Shockwave to spawn an additional wave of damage (though it will not damage them)

Electrician:
- Mana shield now auto-toggles off when incoming damage puts electrician's mana below 10

Hellbringer:
- The AOE stun from spawning Malphas will now affect units with Magic Immunity

Pebbles:
- Chuck now throws the closest nearby targets, rather than a random one
- Increased speed of Pebbles' stalagmites' projectile to 1200 from 1000
- Fixed Grow causing Chucked units to not take double damage from Stalagmites
- Attack animations now scale properly with Grow

Swiftblade:
- Swift Slashes now applies a 0.1 second ministun to the primary target

Torturer:
- Impalement will no longer hit splash-immune targets (such as Arachna's Spiderling and couriers)

Wretched Hag:
- Fixed an issue causing Haunt's effects to display abnormally large on some heroes
- Added improved impact effects to Sonar Scream
- Added improved impact effects to Bat Blast
- Fixed an issue causing Bat Blast's effects not to play when Wretched Hag has Staff of the Master

Valkyrie:
- Call of the Valkyrie now only hits visible units
- The extra wave of damage to one nearby target on Call of the Valkyrie now correctly deals half damage rather than full


Bug fixes:
- Fixed an issue that would cause some players to be unable to buy back sometimes
- Fixed an issue with units bound to projectiles (Valkyrie's leap, electrician's grip) being targetable at their original location
* This fixes issues like Pyromancer's Dragonfire stunning Valkyrie if it impacts while valkyrie is still in the air, despite having leaped outside the range of the AOE
- Fixed an issue causing auto-assemble items not to sell for their correct price
- Fixed an issue causing players to lose an item when it is swapped from a courier into a lot of the stash that already had an item on it


O kurwa!

-> Swiftblade:
- Swift Slashes now applies a 0.1 second ministun to the primary target <-

Autor:  cypis [ 2 wrz 2009, 09:20 ]
Tytuł: 

andromeda taka sobie jest, zwlaszcza jak ludzie graja nia jako carry a nie support gankiem. A ta zmiana swiftblade... lolwut

Autor:  Quetzacotl [ 2 wrz 2009, 09:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
O kurwa!

-> Swiftblade:
- Swift Slashes now applies a 0.1 second ministun to the primary target <-
ALE IMBA : O
venge jest spoko maroko

Autor:  Highlander [ 2 wrz 2009, 15:46 ]
Tytuł: 

nerf swift !

Autor:  ShadorVD [ 2 wrz 2009, 15:53 ]
Tytuł: 

wooot? no, no, no ;p my favourite class! :)

Autor:  zaboleq [ 2 wrz 2009, 20:24 ]
Tytuł: 

Ale juz nie naliczaja statystyk ...CHyba ze zrobic tego preordera walonego ale jakos mi sie nie chce:F

Autor:  shp [ 2 wrz 2009, 20:39 ]
Tytuł: 

Jak nie? Nasz premade nalicza, a raptem ze dwie osoby maja preordera.

Autor:  cypis [ 2 wrz 2009, 21:09 ]
Tytuł: 

Nalicza normalnie. W ogole to nda zdjeli, teraz nas nie zbanuja za pisanie o hon ;[!

Autor:  zaboleq [ 2 wrz 2009, 23:40 ]
Tytuł: 

Tempesta powinni zbanowac .Dzisiaj gralem wlasnie tempestem a qmpel grał moonquen + behemoth jaki koles ktory ogarnial .Robiismy rzeź na każdym kroku ...Takie połączenie ulti wymiata :)

Autor:  Davich [ 3 wrz 2009, 14:53 ]
Tytuł: 

Ta, tempest masakra. Ilez to ja sie nakurwowoalem grajac przeciwko tej klasie. Majac portal key jest nie do powstrzymania, wpierdala sie w caly tlum a reszta tylko dokancza kwestie, ewentualnie meteor na dojebanie.

Autor:  zaboleq [ 3 wrz 2009, 16:31 ]
Tytuł: 

To tak jak ostatnio gralem wlasnie magnusem + portal key z jego ulti to masakrator :D(co prawda brak stuna ale slow tez daje rade ) .Ogolnie tak samo moonquen/glacius + portal key ...

jakas partyjka po 23:30 ??

Strona 30 z 103 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team